Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Irek pochwal sie jak juz bedzie po zabiegu.

 

Trollu produkcja w220 zakonczyla sie 11 lat temu ale rozpoczela 18 wiec jest to juz pelnoletnie auto, ktore nie bije prestizem jak np w221, a przy w222 wyglada juz calkiem leciwie. Chociaz nie oznacza to, ze jest to zly samochod. Po prostu po tylu latach dla mnie stracilo juz swoj prestiz. Ale za pare lat gdy bedzie klasykiem w zadbanym stanie jak w/w kolegi v12 znow zacznie nabierac smaku i gracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Holy smokes!!! Miałem szybkiego pickupa, ale teraz..... .

Gościu pisze mi program na wasze 100 oktanowe paliwo. Bendzie ponad 500KM i około 800Nm

W taki właśnie sposób pozbywa się fabrycznej gwarancji

 

Sent from my E6653 using Tapatalk

Jaki przebieg przewidujesz do remontu, albo wywalenia kolanka ?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planuje nie remontowac silnika :), wiesz ja już nie mam 18lat, cały czas z butem w podlodze nie jezdze.

 

Tak szczeze powiedziawszy to nie wiem co to jest "wywalenie kolanka ",

 

silnik sie sprawdzil przez lata, block I wnetrznosci sa ok ( wg specjalistow) do 500KM zmierzonych na kołach. Najslabszy punkt w niemodyfikowanym samochodzie to turbosprezarki I intercooler. Sa za malo wydajne do takich mocy.


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, ma 18 lat więc nie bije prestiżem. To zła wiadomość dla posiadaczy starych ferrari, porsche czy tutaj na forum rolexów czy patków. Ciekawe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No sory dla mnie auto 18 letnie za 20k nie jest w zaden sposob prestizowe natomiast 18 letnie ferrari podejrzewam ze moze kosztowac +500k wiec nijak sie ma do starego trupa za 20k.

 

Poza tym piszemy o mercedesie, a Ty wyskakujesz o ferrari. Ferrari samow sobie jako marka jest wyzej wypozycjonowana niz mercedes wiec nijak ma sie Twoja teoria.

 

Ale co czlowiek to inne pojecie prestizu. Dla mnie prestizem bedzie nowa sklasa dla kogos nowy bentley, dla jeszcze kogos innego nowa octavia, a dla Ciebie jak widze prestiz wzbudza juz 18 letni mercedes ktory mozna kupic od 20k.

 

Nie mierz wszystkich swoja miara i nie probuj na sile zainteresowac tym innych. Wyrazilem jedynie swoje zdanie wiec prosze uszanuj je.

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty widzę masz problem natury psychicznej. Prestiż pochodzący z tankowania za 5 zamiast za 2 zł za litr? Pogratulować.

 

Taki mały Quiz, co jest bardziej prestiżowe jako pakiet - nowa Skoda Octavia na benzynę czy pięcioletnie Bmw 530i na LPG? Te dwa auta będą praktycznie kosztować identycznie w kontekście zakupu jak i kosztów eksploatacji.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustaw Ty chyba montujesz gaz, ze tak sie uczepiles tego tematu.

 

Chcesz to sobie jezdzij na tym lpg i bentleyem.

 

Ile silnik wytrzyma km na lpg powiedz mi?

 

I co najwazniejsze!!!

W ktorym miejscu napisalem, ze tankowanie benzyny jest prestizowe!!!

 

Czytanie ze zrozumieniem sie klania!!! Napisalem, ze 18 letnia s'klasa za 20k nie jest autem prestizowym!!!!

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No sory dla mnie auto 18 letnie za 20k nie jest w zaden sposob prestizowe natomiast 18 letnie ferrari podejrzewam ze moze kosztowac +500k wiec nijak sie ma do starego trupa za 20k.

 

Poza tym piszemy o mercedesie, a Ty wyskakujesz o ferrari. Ferrari samow sobie jako marka jest wyzej wypozycjonowana niz mercedes wiec nijak ma sie Twoja teoria.

 

Ale co czlowiek to inne pojecie prestizu. Dla mnie prestizem bedzie nowa sklasa dla kogos nowy bentley, dla jeszcze kogos innego nowa octavia, a dla Ciebie jak widze prestiz wzbudza juz 18 letni mercedes ktory mozna kupic od 20k.

 

Nie mierz wszystkich swoja miara i nie probuj na sile zainteresowac tym innych. Wyrazilem jedynie swoje zdanie wiec prosze uszanuj je.

No zależy kto o jakim 18letnim mercedesie myśli, bo masz Mercedesa

http://www.autoscout24.pl/oferty/mercedes-benz-600-s-c-benzyna-szary-287301970

 

i mercedesa

http://www.autoscout24.pl/oferty/mercedes-benz-600-sel-benzyna-czarny-269002546

 

A jak dla mnie to dobrze utrzymany stary mercedes ,to wcale nie jakiś trup ,tylko dobra inwestycja( szczególnie V8 lub V12)

A nie wierzę (MOJE ZDANIE) , że jakieś auto po 20latach jazdy na gazie będzie nadal dobrym autem.

Każdy wypisuje swoje zdanie ,a Wy jak jakieś koguciki ...

Nikt mnie nie przekona do gazu ,ale ja też nikogo nie przekonuje do mojego zdania!

 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia z gazem lub bez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zibi masz calkowita racje i S600, ktore pokazales jest juz pieknym klasykiem, ktorym nie wstyd sie pokazac.

 

Ale zajezdzone w220 po 18 latach na gazie...

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za chwilę cała ta nasza dyskusja o V6, V8, czy gazie, pójdzie do muzeum  :P  Świat pędzi przed siebie, a w jego krwiobiegu krążą pieniądze i czy tego chcemy czy nie  pewnie już niedługo nawet u nas zaczniemy jeździć "melexami"  :D

 

 

Wczoraj miałem okazje jako pasażer przejechać się ok 1-2 km Teslą

No powiem ze "niezłe cacko"   :)

 

Osiagi, komfort, wykończenie i wygląda auta są u mnie na +

Jestem pod ogromnym wrażeniem przyspieszenia. Na krótkim odcinku drogi zrobiło się 170km/h w mgnieniu oka :)

 

Fajne doświadczenie motoryzacyjne

Edytowane przez BraWo100

Seiko_BM + GW-9200 + GW-M5610 + Citizen_CB0011-18E + DAMASKO_DC_56 = WNM :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zibi masz calkowita racje i S600, ktore pokazales jest juz pieknym klasykiem, ktorym nie wstyd sie pokazac.

 

Ale zajezdzone w220 po 18 latach na gazie...

Każdy ma swoje granice prestiżu...

Moim marzeniem jest range rover, a zimą moja sąsiadka odśnieżala swojego dwu letniego metalowa szypa... granica jej prestizu (może glupoty) jest znacznie wyżej niż moja...

Z opinią jest jak z d*pa ... KAŻDY MA SWOJĄ.

Wczoraj miałem okazje jako pasażer przejechać się ok 1-2 km Teslą

No powiem ze "niezłe cacko" :)

 

Osiagi, komfort, wykończenie i wygląda auta są u mnie na +

Jestem pod ogromnym wrażeniem przyspieszenia. Na krótkim odcinku drogi zrobiło się 170km/h w mgnieniu oka :)

 

Fajne doświadczenie motoryzacyjne

Jechałes na atopilocie ??? Edytowane przez Zibi8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 nowa Skoda Octavia na benzynę czy pięcioletnie Bmw 530i na LPG? Te dwa auta będą praktycznie kosztować identycznie w kontekście zakupu jak i kosztów eksploatacji.

 

Tutaj można dyskutować, ile kkm rocznie, ile lat, uzględnić spadek wartości, ponadto kupić dobrą F10, niebitą, niekręconą, wolnossące R6, z 2011 roku nie jest tak prosto (tym bardziej w dobrej cenie - nowej octavi). Poza tym jaka ta octavia może być i 1.0 TSI teraz...Żeby porównać trzeba uwzględnić wiele czynników.

 

Nie mniej używane auto w 99% przypadków będzie tańsze w utrzymaniu niż nowe.

 

Skoda wprowadziła właśnie - 4 lata lub 65 000 km bezpłatnych przeglądów, łącznie z olejem, filtrami, klockami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uzywany vs nowy trzeba rozpatrywac indywidualnie pod kazdego uzytkownika w sposob jaki napisales stary wilku.

 

Jesli ma byc auto na ladnych pare lat to wole sprawdzone jednostki, a nie jakies eco farmazony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uzywany vs nowy trzeba rozpatrywac indywidualnie pod kazdego uzytkownika w sposob jaki napisales stary wilku.

 

Jesli ma byc auto na ladnych pare lat to wole sprawdzone jednostki, a nie jakies eco farmazony.

 

nowa skoda (/opel /bmw...) vs używana skoda (/opel / bmw...) - uwzględniając wszystko taniej finalnie w 99% wyjdzie uzywany.

nowy kompakt vs używan limuzyna - trzeba liczyć indywidualnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie, skoro mówimy w kategoriach  prestiżu motoryzacyjnego,  prestiżowe byłoby posiadanie zadbanego  Mercedesa 126 SEC. Dla kogoś innego będzie to  wspomniana nowa Octawia czy 5 letnie Bmw, subiektywne odczucia. Jeszcze się zmienia pogląd, gdy w między czasie będzie zmiana modelu i auto 3 czy 5 letnie, jeszcze mechanicznie i rocznikowo świeże, modelowo już stare, produkowane od blisko dekady.

 

 

 

Tak :)

Amerykański downsizing

Z wolnossącego 5.0 na doładowane 3.5 ( 5.0 nadal oferowane), w Europie z 2.0 na 1.4 :-).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustaw Ty chyba montujesz gaz, ze tak sie uczepiles tego tematu.

 

Chcesz to sobie jezdzij na tym lpg i bentleyem.

 

Ile silnik wytrzyma km na lpg powiedz mi?

 

I co najwazniejsze!!!

W ktorym miejscu napisalem, ze tankowanie benzyny jest prestizowe!!!

 

 

Tematyka autogaz to moje hobby z którego wyrosła firma, w której wykorzystuję wiedzę jakieś sto razy większą niż o zegarkach, które również uważam za swoje hobby.

 

Zadam pytanie inaczej, dlaczego Ciebie boli tyłek, że ktoś kupi sobie za cenę nowego kompakta marki budżetowej auto 5- letnie klasy wyższej lub 7-letnie klasy luksusowej i zrobi konwersję na LPG?

 

Dalsza utrata wartości jest mniej więcej zbieżna z utratą ww. kompakta, części i materiały będą droższe ale LPG tańsze niż benzyna do kompakta. Wymagany budżet całkowity będzie bardzo podobny. Więc w czym widzisz problem?

 

Tak jak StaryWilk pisze - gdy po paru latach wchodzi nowy model to części do poprzedniej generacji tanieją.

 

Trwałość na LPG - przy dobrej, bezbłędnie założonej, idealnie wyregulowanej i regularnie przeglądanej instalacji trwałość głowicy jest podobna jak na benzynie, np.trwałość łożyskowan wału korbowego na LPG może być wyższa. Rekordowy w historii naszej firmy przebieg auta które jeździ na instalacji od nas to VOLVO 850 z przebiegiem natenczas około 750000 km.

 

Mam wrażenie, że Twoje stanowisko zdeterminowane jest niewiedzą i powielaniem mitów.

 

Jeśli będziesz uprzejm - odpowiedz proszę na moje pytania, z wcześniejszego posta również.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nie porownuj starego wolnossacego 850 do nowych naszpikowanych elektronika, turbinami i innymi badziewami silnikami, ktore same z siebie nie dozyja polowy tego co przezylo te volvo.

 

Odpowiadam na Twoje pytanie:

Bardziej prestizowe bedzie 5 letnie bmw 530.

 

Tylko kwestia oplacalnosci co komu bardziej sie kalkuluje jest podejsciem indywidualnym.

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, Overrange. A drugie pytanie?

 

Pełna zgoda co do trwałości niegdysiejszych i dzisiejszych napędów. Przy czym te nowe też wytrzymają tyle samo, niezależnie czy zasilony benzyną czy dobrą instalacją LPG.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passero

Nie mam nic do LPG i nie moja sprawa, co kto robi ze swoim autem. Trafia do mnie niewątpliwa oszczędność i moim zdaniem jest to jedyny argument za. Natomiast dorabianie do tego ideologii i zestawianie w jednym zdaniu słowa "gaz" i "prestiż" to delikatnie mówiąc nieporozumienie. Nawet najbardziej prestiżowy samochód po konwersji na LPG traci baaaardzo dużo ze swojego prestiżu. Moim zdaniem po prostu oszczędzanie jest, z natury rzeczy, mało prestiżowe. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i zawarłeś Clou w ostatnim zdaniu. To prawda. Oszczędzanie nie jest prestizowe. Tak samo jak bardzo prestiżowe jest przypalanie cygara studolarowymi banknotami.

 

Idąc tym tropem - czyli jednak jeśli LPG zmniejsza prestiż - to benzyna go zwiększa! Tak? Brawo.

 

Overrange, pytałem jaki jest problem w konwersji 5 letniego auta wyższej klasy, prestiżowej marki, zakupionego w cenie nowego kompakta budżetowej marki? Która to konwersja praktycznie wyrówna wymagany miesięczny budżet na jedno i drugie auto.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passero

Nie @gustaw666, upraszczasz... z premedytacją ;)

To nie było do Ciebie adresowane, więc nie odbieraj tego osobiście, choć moim zdaniem masz zbyt emocjonalny stosunek do gazu :)

Nie mam nic do oszczędzania, sam staram się oszczędzać, choć różnie mi idzie ;)

Mam nadzieję, że doskonale wiesz, że pomiędzy oszczędzaniem, a przypalaniem cygara studolarowymi banknotami jest jednak pewna przestrzeń na prestiż.

I nie, benzyna nie zwiększa prestiżu, ale konwersja na LPG w luksusowym samochodzie go obniża, choćbyś nie wiem jak się tutaj "gimnastykował" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co prawda, to prawda. Miałem kiedyś punto I w gazie. Prestiż tego wozu poleciał na dzielni na pysk;))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.