Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

6000 


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem, że nie jest to złe auto, co najmniej w trzech przypadkach:

- szukamy auta za 1-2 tys. zł.

oraz:

- jesteśmy kobietą ...

matiz nie jest wabikiem na hyt lasek , nie sądze żeby na sejcento też , leciały jakieś blachary , chyba że głucha i niewidoma desperatka  :wacko:

obrzydziłeś mi tylko matiza a jakoś musze z tym żyć  :angry: , jedno co dobre to na takiej jajcowatej bryle śnieg sie nie trzyma i szybciej odpada ...

...
Edytowane przez artiplast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy benzynie tak ale niestety nie w Dieslu.

Remote Car Starter działa także w dieslu.,Dodatkowo w RCS dla samochodu z turbodieslem można zamówić z opcją Turbo Timer ,silnik po zamknięciu samochodu wyłącza się po 2 minutach pozwalając na wystudzenie turbiny., 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Remote Car Starter działa także w dieslu.,Dodatkowo w RCS dla samochodu z turbodieslem można zamówić z opcją Turbo Timer ,silnik po zamknięciu samochodu wyłącza się po 2 minutach pozwalając na wystudzenie turbiny.,

Chodzi o to, że po 10 minutach od zimnego startu Diesel nie będzie ciepły.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że po 10 minutach od zimnego startu Diesel nie będzie ciepły.

Gustawie, miałem na myśli studzenie, nie rozgrzewanie.

Edytowane przez pływak_wodnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy te 2 minuty są ustawione fabrycznie?

Jest regulacja od 2 do 4 minut.,W niektórych Stanach obowiązuje Idling Law i kary za zostawienie samochodu pracującego na wolnych obrotach sięgają $2000., limity są różne w NY 3 minuty., 

 

Chodzi o to, że po 10 minutach od zimnego startu Diesel nie będzie ciepły.

Zależy od temperatury na zewnątrz ., 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja odpowiadałem forumowiczowi Wywar.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, tu chodzi o włączenie tzw, dogrzewacza (Zuheizer) jako ogrzewania postojowego ( Standheizung), a nie uruchomienie silnika po to by się zagrzał przed jazdą, mylicie pojęcia... Urządzenie to stosuje się w autach wyposażonych w silnik diesla, po to by w trakcie jazdy ów piec dogrzewał silnik i powodował, że ten szybciej osiągnie pełną temperaturę pracy.


Jaka to instalacja za taką kwotę?

Tapaltak

BRC, pogadaj też z Piotrem vel Gustawem6666

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najgorsze silniki

najlepsze silniki np R5 2,5 tdi pancerny a skrzynie jeszcze bardziej pancerne

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez artiplast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie byli mnie cały dzien, bo najpierw poszedłem sprawdzić, czy to webasto wogole sie włącza. Nie wlaczalo sie. Ale zgodnie z tym co napisali na forum, zrobiłem reset bezpiecznikiem i zadziałał. Dopiero wtedy okazało sie, ze wcześniej prawdopodobnie jeździłem z nieaktywnym dogrzewaczem. No i przejechałem sie, po około 3 minutach jazdy miałem juz ciepło z nawiewow. Wiec jest fajnie, no i w końcu mam instrukcje krok po kroku jak to przerobić, choć teraz sie zastanawiam czy to aż takie konieczne. Naprawdę przy minus trzech stopniach wystarczyło przejechać dwa kolosy i było ok. Na postoju mam ciepło po około 4 minutach pracy na wolnych obrotach. Potem przyjechał szwagier podobnym autem, chciałem zabłysnąć, tez mu to zresetować i zburaczylem sie bo... Po otwarciu maski stwierdziliśmy niemanie webasta w jego aucie. No taka sytuacja.

Edytowane przez albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi sie wydawalo, ze webasto pelni role ogrzewania postojowego czyli nastawiamy date i godzine. Przychodzimy i auto ma odszronione szyby i w srodku jest cieplo. Bo to co piszesz to dla mnie bardziej jakas nagrzewnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie kiedyś(inne czasy) "maluchy" i średnia prędkość 80km/h przy minimalnym natężeniu ruchu.

Teraz "zagramaniczne wypasy" debilne prędkości(wyprzedzanie na trzeciego) przy maksymalnym natężeniu ruchu.

Wiadomo ,że lepiej mieć merca ,bmw czy audi niż Matiza ,ale ... niektórych ludzi stać "tylko" na Matiza

 

Może nie było tak dużego natężenia ruchu, ale po miastach ciągle jeździły tramwaje, samochody osobowe przekraczały setkę, a o bezpieczeństwie nikt nawet nie myślał. Matiz jest z pewnością bezpieczniejszy niż 90% aut z mojej młodości. 

 

...

Naprawdę nie widzisz różnicy wioząc dzieci na tylnym siedzeniu, gdzie w Matizie ich główki są 20 cm od końca samochodu, a w Mercedesie c klasy metr? I wyobraź sobie teraz, że stojąc na światłach właśnie przyłożył Ci w tył samochodu dostawczak 3,5t (skoro w Twoim idealnym mieście TIRy nie jeżdżą)? 

 

Tak... a jak spadnie cegła z 10-piętrowego domu, to lepiej być w kasku, niż w kapeluszu. 

 

Ja też kiedyś byłem dzieckiem i jeździłem na pace Żuka, na drewnianych ławkach, które nawet nie były przymocowane do niczego, trzymając się pręta na którym była rozwieszona plandeka - i jakoś przeżyłem. Pewnie, że bezpieczeństwo ważne, ale nigdy nie kupowałem żadnego samochodu tylko dlatego, że to bezpieczny pojazd. Jeżdżę na co dzień i małym fiatem i Cadillakiem z 51 roku, który nie ma wcale pasów bezpieczeństwa i Cougarem z 72, który ma tylko pasy biodrowe - i rzecz jasna żadnych poduszek powietrznych - i wcale nie uważam, że jestem samobójcą i jutro zginę. 

 

Statystycznie mam się dobrze. Dużo bardziej grozi mi rak, zawał, wylew, a nawet grypa, niż śmierć w kaszlaku z powodu przejechania go przez tira i wiem, że picie coca-coli jest bardziej szkodliwe dla zdrowia, niż jeżdżenie "niebezpiecznym samochodem", a każdy samochód, nawet kaszlak, jest bezpieczniejszy od najbezpieczniejszego motocykla. 

 

...  Pokazano kiedyś klasyczny crash test Fiata 125 i Poloneza. Polonez po nim był mocno odkształcony i okazało się, że w kwestii bezpieczeństwa biernego - to auto, krytykowane zewsząd za wysoką masę - wyprzedziło swoją epokę. Jako pierwsze auto na Świecie w swojej klasie miało wzmocnienia boczne!

A po teście kredens czyli 125 - wyglądał na mało zniszczonego a w środku siedział potencjalny trup.

 

 

Otóż to moja znajoma miała dawno temu wypadek. Z naprzeciwka wjechał w nią gościu polonezem ona jechała golfem 3 jej samochód do kasacji, polonez na pierwszy rzut oka trochę poobijany wszyscy wyszli o własnych siłach z samochodów lecz gościu z poloneza po kilku minutach przed przyjazdem karetki upadł na ziemie, gdy już przyjechała okazało się że gościu zmarł. Był w takim szoku że nie wiedział o tym iż w jego brzuchu zrobiła się sieczka od dużej niezamortyzowanej siły uderzenia. Znajoma po jednym dniu w szpitalu na obserwacji z potłuczeniami i otarciami wróciła do domu.

 

No wlaśnie. Takie są nasze dyskusje. Polonez - najbezpieczniejsze auto swoich czasów, a Golf 3 o niebo bardziej bezpieczny. Jasne. Nie ważne, kto głosuje, ważne kto liczy głosy. Nie ważne kto się zderza, ważne, kto test przeprowadza i interpretuje. 

 

 

 

przysłość motoryzacji  -????protoplasta pojazdów miejskich

 

id62xv.jpg

 

Dozorca na sąsiednim podwórku, nazywał się Sądej, miał takiego Velorexa, ale ja przez cale lata myślałem, że ten pojazd nazywa się "Sądejówka", bo tak wszyscy to na osiedlu nazywali.  Auto znane na całym świecie, jest nawet w Nashville: ;-) 

 

https://youtu.be/95alYPuRc3I?t=1010

 

Jest regulacja od 2 do 4 minut.,W niektórych Stanach obowiązuje Idling Law i kary za zostawienie samochodu pracującego na wolnych obrotach sięgają $2000., limity są różne w NY 3 minuty., 

 

Zależy od temperatury na zewnątrz ., 

 Teoretycznie tak, ale gdy się w nocy zajedzie na parking ciężarówek, to większość z nich stoi z włączonymi silnikami. 

Edytowane przez hiob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hiob cytat    ..............Pewnie, że bezpieczeństwo ważne, ale nigdy nie kupowałem żadnego samochodu tylko dlatego, że to bezpieczny pojazd. Jeżdżę na co dzień i małym fiatem i Cadillakiem z 51 roku, który nie ma wcale pasów bezpieczeństwa i Cougarem z 72, który ma tylko pasy biodrowe - i rzecz jasna żadnych poduszek powietrznych - i wcale nie uważam, że jestem samobójcą i jutro zginę. ................

 

--------------

nie ma sensu ciągnąc , bo padają argumenty , słyszałem , gdzieś tam czytałem . Dokładnie to co robi Merkel pieprzy o multikulturowości , a sprowadza tabuny potencjalnych zadymiarzy i kilerów . Zresztą więcej takich hipokrytów pozabija sie z powodu gadania przez komórki , bo zabraknie drobnych na zestaw głośnomówiący  :rolleyes:

 

Velorex dla mnie jest protoplastą wszystkich pojazdów z MAD MAXA i tego stylu , a że to do usa dotarło to mnie zadziwiłeś ...

 

o ile filmiki o silnikach były na poważnie to ten o cienkim jest bardzo humorystyczny , zresztą ta ekipa 2 gosci lub jednego ?nakreciła sporo odcinków , słowotok nie do przebicia    ... :blink:

 

Edytowane przez artiplast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najgorsze silniki

najlepsze silniki np R5 2,5 tdi pancerny a skrzynie jeszcze bardziej pancerne

 

https://www.youtube.com/watch?v=FKPsWBAcOcc

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Haza-TL4_os

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=AKHEkwJ4uj4

Z silników do tuningu panowie podali zły przykład, powinien być ten

 

20c6dba5d4c967aef62fa2be9e2b2b44.jpg

 

Czyli 5.9l, miałem ostatni rocznik 2006 tego niezniszczalnego silnika.

 

 

Sent from my E6653 using Tapatalk


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie to, żebym spał na co dzień w aucie, lecz czasami muszę poczekać chwilę i wtedy się grzeję. Benzyną... teoretycznie też, lecz nie jest to zalecane, a ropniakowi to wszystko jedno.

 

 

 

Benzyna pracująca na wolnych obrotach popsuje się? :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Benzyna pracująca na wolnych obrotach popsuje się? :lol:

 

W Stanach policjanci nigdy nie gaszą swych radiowozów, nawet, gdy godzinami siedzą w knajpie objadając się pączkami. Myślę, że nawet gdy jadą na urlop, a mają tu auta "przypisane" do siebie, to samochód przez miesiąc stoi w policyjnym garażu z włączonym silnikiem. Dziesięcioletni radiowóz ma na liczniku 10 tys mil i 10 milionów roboczogodzin. Nie muszę też chyba dodawać, że są to w 99,9% benzyniaki...  :ph34r:  :lol:  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwsze słyszę, że niezalecane. Jakieś argumenty? Prędzej diesel nie powinien pracować na wolnych choćby dlatego, że sadzami zapycha wydech

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że benzyniak na wolnych łobrotach brudzi świece, nagary się robią i takie tam. Jak się często jeździ niedogrzanym benzyniakiem, to potem gubi zapłony. Czasem trzeba go przeczochrać na trasie. To samo z dizlem, się zapychają depełefy i takie tam.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w jaki sposób próbujesz połączyć pracę na jałowych z niedogrzaniem? Benzyniak na wolnych ze sprawnym układem chłodzenia nie ma problemu z dobiciem do temp roboczej, to diesle na wolnych się niedogrzewają. Nagary na świecach z jakiego powodu? Nagary tworzą się w zależności od składu mieszanki. Czy na wolnych czy pod obciążeniem nie ma to znaczenia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.