Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

 

ładna ta nowa Ibiza, tez mi się podoba :)

 

to nie ta najnowsza która dopiero wyszła bo jej jeszcze nie sprzedają, najnowsza jest bardziej leonowata :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja sie pochwale nowym nabytkim, padlo na zwykla izke 1.2 benzyniak fajne ladne zwykle autko, pierwszy 1kkm za mna wrazenia bardzo pozytywne, moze zawieszenie mogloby byc bardziej miekkie ale miekszego niz te co mam nie oferuja :)

 

 

 

Nie trzeba było zamówić nowej ? Większa, nowoczesniejsza i jeszcze piekniejsza. No pewnie trochę droższa, ale ja bym się nie zastanawiał tylko dołożył.

 

presentation-seat-ibiza-2017.jpg

 

presentation-seat-ibiza-2017.jpg

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dsg w dieslu i cuprze jest inne?

tak, w Cuprze jest DSG 6 biegowe (znosi znacznie większe przeciążenia) a każda inna ma 7 biegów, symbol bodaj - 200

Wiec wybór był oczywisty manual. Cupra kusi nadal ale cena już wyśrubowana dodatkami i opcjami pakietów, wiec nie mogę przekroczyć budżetu :/ 


Seiko_BM + GW-9200 + GW-M5610 + Citizen_CB0011-18E + DAMASKO_DC_56 = WNM :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba było zamówić nowej ? Większa, nowoczesniejsza i jeszcze piekniejsza. No pewnie trochę droższa, ale ja bym się nie zastanawiał tylko dołożył.

 

 

z pewnych względów opłacało mi się ją kupić teraz, a na tą bym musiał jeszcze długo poczekać, a szczerze mówiąc mam wątpliwości co do tego czy jest ładniejsza (w środku tak, ale z zewnątrz wolę tą co kupiłem) poza tym dokładać można w nieskończonosć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brawo, ale chyba diesel i 1.8 tsi maja te same dsg? Wiec może dałaby radę ;)

 

Ps w serii na wystarczająco już mocy wiec jest sens kombinować?;)

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mocy nigdy nie jest wystarczająco. Chyba, że przez pierwsze parę dni.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

150KM do normalnej jazdy wystarcza w Kompakcie tzn mi :)

 

Pierwsze kilometry :)

post-77322-0-40165400-1492715298_thumb.jpg

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moc katalogowo 180km ale jak to w VAG-u będzie jakiś gift ok. +10%

Skrzynia manual gdyż DSG nie zniesie późniejszego modu na 230-240km i 350-370nm :)

Nie wiem ile zniesie, ale jeździ się nim świetnie. Już nigdy nie wezmę manuala.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę śmieszy mnie paleta silnikowa w nowej Ibizie. Mam nadzieję, że to tylko żart ze strony koncerny VW i że wprowadzą przynajmniej 1.5 TSI także do oferty. W tej chwili ten bardzo sportowo narysowany pojazd segmentu B, z twardym sportowym zawieszeniem ma tylko silniki 1.0 !!! jeden wolnossący 75km i drugi doładowany max 115km.

No chyba że teraz 1.5TSI dostanie Cupra :lol:

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fiesta ST teraz 1.5 to Ibiza Cupra może być 1.5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że nie dostanę z...ek za zdublowanie posta:
Takie ło coś się stało, Arti wie pewnie szto eto takoje...
Zamówiłem już poliuretany w kolorze czerwonym (doda jakieś 40% pałera) koszt 90 zeta. do tego dwa łączniki stabilizatora za bodajże 64 zł, czyli łącznie wyszło 154zł. Mam starszą wersję, z jednym przegubem. Rocznik 2006 ma już dwu przegubowe. Ale mnie to rybka. Dziś wyjąłem stabilizator i jego mocowania, miał też widoczny luz na gumach stabilizatora (tam też pójdą te czerwone poliuretany). Przy okazji zrobiłem rotacje kół, przednie dałem na tył i odwrotnie (chyba słowa odwrotnie nie musiałem pisać). Stabilizator oczyściłem i pomalowałem hamerajdem (miałem w domu więc za darmo), to samo zrobiłem z osłoną pod silnikiem, bo ciężko odkręcić stabilizator bez zdejmowania blachy więc i ją wyczyściłem i pomalowałem Syn miał frajdę jak mógł wałkiem pomalować i siebie trochę przy okazji. Fotki zrobię w poniedziałek*, bo będę poprawiał malowanie. Kupie jeszcze nowe śruby do stabilizatora, bo przy odkręcaniu po d*pie dostały jak złoto. Dla lepszego efektu może zmienię też te od osłony. Ma się błyszczeć jak psu... @#%&*.
Miąłem jakiś filmik nakręcić na YouTuba ale jakiś k..wa nieśmiały jestem.

*Poniedziałek, na samą myśl mnie mdli. Mam na 7 do roboty, w fabryce nie byłem z prawie dwa miechy (kurs w Słupsku i urlop), aż mnie skręca, mało k..wa depresji nie dostanę. Chyba skoczę do Żabki...

Żonka za rotację kół obiecała mi 10 złotych do skarbonki (noworoczne postanowienie - kupno zegarka mam jakieś 33%celu :-)

 

Ps, widoczne elementy są mokre, bo zdjęcie zrobiłem w trakcie pryskania czymś penetrującym, ale i tak z odkręceniem był pewien problem. I tak będę musiał odciąć pozostałości łączników, nie pójdą i choćby metrową przedłużką.

post-70090-0-57729200-1492894720_thumb.jpg

post-70090-0-37774700-1492894741_thumb.jpg

post-70090-0-15732800-1492894759_thumb.jpg

Edytowane przez albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albiNOS stabilizator przy samochodzie z seryjnym ugięciem do 10-12 cm jest bardzo ważny , słusznie że sie zabrałeś ...

 

 

W gliwicach otwarcie sezonu tuningowego , nawet sporo aut przyjechało , najciekawszy był nissan gtr , co prawda tylko wolnossak 320ps i odchudzony do 1500 kg ( ponad 1700kg ważą standartowo ) ciekawie ospojlerowany , poszerzony do 203 cm no i lotką konkurencyjna do mojej .... :rolleyes:     swoją drogą fajne ale dlaczego to tyle waży ???

 

2e3qpzs.jpg


Prototyp Holdena... Niestety nie wejdzie do produkcji :cry:

szalonelatafoto08020912fs.jpg

Mnie się BARDZO podoba laugh.giflaugh.giflaugh.gif
Jaki zegarek proponujecie do kompletu :?: :?: :?:

najlepiej wiszący z kukułką ...

Edytowane przez artiplast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest GTR, tylko 350z, samochód stworzony jako wygodne Gran Tourismo, a nie do sportu, stąd waga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no no, jak chodzi o to białe to ciężko to z gt-r pomylić  :lol:  350z/370z to następcy starych datsunów "z", gt-r to spadkobierca serii "skyline" więc zupełnie inne modele, swoją drogą ciekawe czemu od wersji R35 zrezygnowali z tego legendarnego już przydomku. 350z w serii to bulwarówka, e46 m3 je robiło jak chciało, 370z coś już pokazuje ale tam jest niemal bliźniaczy silnik z r35 tylko N/A.

 

Jakieś sportowe poliuretany w seryjnym aucie to pomyłka, szczególnie jakieś najtańsze pierwsze z brzegu. Skrzypią i ja bym się przygotował mentalnie, że mogą nie dożyć do końca roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś sportowe poliuretany w seryjnym aucie to pomyłka, szczególnie jakieś najtańsze pierwsze z brzegu. Skrzypią i ja bym się przygotował mentalnie, że mogą nie dożyć do końca roku

Zobaczymy, trzeba wspierać polską przedsiębiorczość. Napiszę jakby coś nie tak było.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no no, jak chodzi o to białe to ciężko to z gt-r pomylić  :lol:  350z/370z to następcy starych datsunów "z", gt-r to spadkobierca serii "skyline" więc zupełnie inne modele, swoją drogą ciekawe czemu od wersji R35 zrezygnowali z tego legendarnego już przydomku. 350z w serii to bulwarówka, e46 m3 je robiło jak chciało, 370z coś już pokazuje ale tam jest niemal bliźniaczy silnik z r35 tylko N/A.

 

Jakieś sportowe poliuretany w seryjnym aucie to pomyłka, szczególnie jakieś najtańsze pierwsze z brzegu. Skrzypią i ja bym się przygotował mentalnie, że mogą nie dożyć do końca roku

nie jestem pasjonatem japońskich marek więc można sie pomylić :rolleyes: ....w moim wypadku . a fakt że są spore różnice w wyglądzie i parametrach

 

co do poliuretanów to wszystkie elementy ( z wyjątkiem dwóch nr 8 ) pracują na ściskanie więc nawet tandeta powinna wytrzymać i to sporo . Natomiast dwa nr 8 na schemacie , główne ,te które pracują na skręcanie zostawić gumowe lub z poliuretanu przesmarować i będą się po prostu ślizgać względem stabilizatora ...poliuretan wyciera się wolniej niż guma

Edytowane przez artiplast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Datsun 240 fajny youngtimer

Jest super i w dodatku tam wchodzi SBC!

Tak wiele aut, tak mało czasu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Arti powiedz, czy tą nakrętkę z nr 1 mam porządnie do...lić czy bardziej z wyczuciem. W tym czołgu to jakoś wszystkie siły dokręcania jakieś takie mało intuicyjne, nie wspomnę o odkręcaniu.

Lekko poza tematem, na forum pisał ktoś, że do wyprasowania łożyska piasty przedniego koła należy użyć siły około 16 ton. Nie dali rady w serwisie, spróbowali na 20, nic, na 50 nic, i tak dalej. Użyli jakiejś czołgowej czy w ten deseń i poszło dopiero przy 160 tonach.

Zapewne jak inżyniery projektowali, to wyszło im tyle ton, ale księgowy kazał zero skreślić by Kia nie musiała kazać wymienić franczyzowcom pras na czołgowe :-)

 

W ramach małej edycji:

 

Specjalnie dla Was poszedłem do piwnicy i to sobie poukładałem graty. Coś ta farba słabo schnie, za niska temperatura. Ale pośpiechu niema. Najprędzej wezmę się za montaż w czwartek o ile dojdą czerwone gumki.

post-70090-0-18316400-1492964776_thumb.jpg

Edytowane przez albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa Vitara - opinie - albo alternatywy

 

Matka się uparła.

Zakładamy manual , benzynę i 2 WD.

 

Mają ASX jeszcze - drugiego nie chcą.

Miała Juka.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albiNOS w komplecie powinna być tulejka dystansowa , jak nie ma to klucz 17 i max do 10g czyli jak ramie klucza dociągnąć mocno , gwint pewno metryczny albo M10x1,5 założyć nakrętkę z teflonem lub kontre , co do siły naciągu to znaczenie ma twardość poliuretanów ( te krążki chyba że to akurat guma ) to nie filozofia sam sie połapiesz bo zepsuć to jest ciężko .... :rolleyes:

Edytowane przez artiplast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa Vitara - opinie - albo alternatywy

 

Matka się uparła.

Zakładamy manual , benzynę i 2 WD.

 

Mają ASX jeszcze - drugiego nie chcą.

Miała Juka.

Siostra się przesiadła do Vitary 1,4 2WD 140 koni (ale z automatyczna skrzynią ) z Passata B6 1,8 TSI 160 koni i od roku jest nadal zachwycona zmianą.

Na razie widzi same plusy. Wygoda, parkowanie (kamera cofania) , kluczyk w torebce itp. Sporo czujników, między innymi ciśnienia w oponach. Wcześniej byla manualna skrzynia, to pierwszy samochod z automatem ale załapała i pokochała momentalnie. Ja jednak wole manual w swojej MX-5 :)

Korozji w Suzuki jeszcze nie widać ale na to chyba za wcześnie. Biała perła po roku też nadal wygląda jak nowa. Plastiki i półskóry w środku nadal świeże - a w rok zrobione 30 tys. na razie bez zgrzytów wszystko tfu tfu. Spalanie realnie między 7 a 8 litrów/100km  nawet jak bardzo deptałem to się wir w zbiorniku nie robił.

Zapytać o coś konkretnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.