Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Kiciol co to za opony? Może wina leżała po stronie auta/felg, a nie samych opon.

Nie pamiętam. Jakieś wynalazki o których nigdy nie słyszałem. Trudno mi powiedzieć co było przyczyną, w każdym razie na dwóch oponach w bardzo krótkim czasie wyszły "jaja".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj właśnie wyczytałem że kolejne BMW serii 1 ma mieć napęd na przód. Ciekawe co na to fani marki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj właśnie wyczytałem że kolejne BMW serii 1 ma mieć napęd na przód. Ciekawe co na to fani marki...

 

 

Nie będzie pierwszym BMW z tym napędem, więc pierwszy szok fanów marki już mają za sobą.


Instagram: @my.nickname.was.taken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nicon - byle GPS to wie - oczywiście w zakresie z momentu aktualizacji daych. Wystarczy aktualizacjia via satelita - i masz system, który rozpoznaje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj właśnie wyczytałem że kolejne BMW serii 1 ma mieć napęd na przód. Ciekawe co na to fani marki...

 

Będzie taniej dla producenta a dla klienta drożej albo w najlepszym wypadku tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Genialny materiał szanowanego (nie tylko przeze mnie) dziennikarza motoryzacyjnego.

Obejrzyjcie, może trochę niektórym z Was otworzą się oczy...

 

 

A przy okazji - wiecie o tym, że jedna z najaktywniejszych organizacji antydieslowskich na świecie, Deutsche Umwelthilfe, jest sponsorowana przez… Toyotę?

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj właśnie wyczytałem że kolejne BMW serii 1 ma mieć napęd na przód. Ciekawe co na to fani marki...

 

Wielu fanów marki ma to w nosie, bo nawet nie wie, czy ich auto ma napęd na tył, czy na przód. OK, może z tym "wielu" przesadziłem, ale niektórzy na pewno. Poza tym MINI został zaakceptowany jako część koncernu, więc i "jedynka" zostanie pewnie zaakceptowana. 

 

Mercedes od lat produkuje auta z przednim napędem - i jakoś końca świata nie było. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj u swojego dilera oglądałem tego Mustanga 750KM.

 

Był jeszcze czarny właściciela salonu, 850KM

 

Pierwsze zdjęcie z netu 2790b03a3f18dd916730b272fb3ba038.jpg8e3f2e5ac97637ed13179ac4dd1d0d83.jpgb8a10edf7e0e8e21b2fda0c685e3b18c.jpg

 

Sent from my SM-G950W using Tapatalk


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tam Tomku wystarczyło kilka zdań by nie "otworzyła" mi oczu ta audycja. Pan mówi o zachowaniu absolutnie wszystkich zalet dawnych diesli. 

Dla większości ludzi w moim wieku i starszych podstawowymi zaletami diesli była prostota konstrukcji, potężna niezawodność, ogromna trwałość. Ani jedna z nich nie została zachowana. Poziom skomplikowania, zawodność i koszty tych awarii w dieslach są zdecydowanie większe niż w silnikach benzynowych. Oczywiście poprawiono kulturę, podniesiono wydajność. Wad nie wyeliminowano - bo patrząc szeroko na motoryzację trudno jako przykład podawać hiperdiesle aut premium. 

Kolejne - sportowe osiągi - tak wiem, nawet LeMans - ale to nie diesle i technika z ulicy. Standardowy klekot w Skodzie to zwyczajnie mały zakres użytkowych obrotów. No i ta mityczna oszczędność. Była. Mam diesle od wielu lat. Dolna półka, owszem - ale to na  niej opiera się motoryzacja. No i Astra mojej żony. Mocne 1.6 diesel. średnie spalanie może 1 litr mniejsze od mojej Mazdy 6 z 2 litrowa benzyną. No i ostatnia sprawa - czystość. To nie czystość silnika. To czystość w wyniku układu oczyszczania, który też uniwersalnym rozwiązaniem nie jest i dla wielu osób jest udręką. No o  zw zasadzie oczyszczaniem powietrza przez diesle to zaszalał ;) Tym bardziej, że dane dotyczące tego co "nowoczesny"diesel wypuszcza z rury nie sa takie jak firmy podają w folderkach. 

Podsumowując mnie bardzo cieszy deprecjonowanie diesli, ich spadająca sprzedaż, liczę, że znikną na zawsze. Tym bardziej, że zachłyśnięcie się nowymi możliwościami w dieslach spowodowało zahamowanie rozwoju silników benzynowych, potraktowanych jedyni najprymitywniejszym rozwiązaniem czyli tzw. "downsizingiem". ;)

Faktem jest, że nie jeżdżę na codzień supernowoczesnym dużym i mocnym dieslem BMW, Mercedesa czy Audi. Ale 2 lata temu miałem auto 1.6 benzyna i 1.6 Diesel - wybieram benzynę. Miałem krótko w użytkowaniu 3 318d. Dziś jeżdżę 2.0 benzyna - oczywiście lepiej benzynowym.

Jestem za rozwojem silników benzynowych, które mają szeroki zakres obrotów, świetna dynamikę, są coraz oszczędniejsze - a przez ostatnie 15 lat praktycznie był zastój w ich rozwoju, kiedy diesle rozwijano na potęgę. W benzynowych jest więc do wykorzystania ogromy potencjał. Ale to tylko moje mrzonki. Dobujamy się na 0.9 lita biturbo do czasów elektrycznych :)

 

Xpovoc - w Europie jakoś drastycznie lepiej nie jest. Znam osoby, któe nie wiedzą jaki rodzaj napędu ma auto, którym jeżdżą, bo cała zdolność pojmowania zajęło im co lać do baku........ Zdjęcie, które wkleił Tomek mówi wiele. Sąsiadka kiedyś zima jak nas "zasypało" zaciekle montowała łańcuch na tylne koła Peugeota 307. Kiedy zatrzymałem się jej pomóc i na przód zakładać zacząłem była wielce zdziwiona, bo jej mąż zakładał wiele lat temu na tył, tylko wtedy Poloneza mieli....

 

Hiob - ale już od jakiegoś czasu jeżdżą po świecie BMW serii 2 z przednim napędem. Sądzę, że jedynka z takim własnie dla grupy docelowej ku jakiej jest kierowana będzie lepszym rozwiązaniem. Fani zaczną od 3. 

Edytowane przez Adi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hiob nie przesadziłeś. W USA 80% ankietowanych klientów BMW 1 nie wie, że ma naped na przód. W pozostałych seriach było niewiele lepiej. Można powiedzieć, że marka spełni oczekiwania klientów jak zrezygnuje z RWD :-D To tak jak z zegarkami. Pasjonaci to bardzo wąska grupa w grupie produktów premium i luksusowych. Lwia część kupuje dla podkreślenia statusu i prestiżu i w pupie ma aspekty mechaniczne.

 

Pewnie nie wiedzą dlatego, że jedyna cały czas jeszcze ma napęd na tył ;)


Instagram: @my.nickname.was.taken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie pierwszym BMW z tym napędem, więc pierwszy szok fanów marki już mają za sobą.

Przyznam że z motoryzacją bylem bardziej na bieżąco lata temu, gdy ten świat miał coś więcej do zaoferowania. Teraz wieje nudą i trochę odpuściłem. Może czas odrobić lekcje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie kupiłem taką żarówkę do światła wstecznego, bo na standardowej to ja nic nie widzę w miejscach bez oświetlenia ulicznego. Ja wiem że lampa od wstecznego ma sygnalizować ze pojazd cofa ale mogła by też coś tam oświetlać a w Focusach to ona chyba tylko jest dlatego żeby homologacje uzyskać.

 

20171123_085817.jpg

20171123_085814.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz światła to musisz kupić żarówkę na Cree i to kilku mocnych. Te smd to "beleco". Nie oświetli Ci nic więcej, a nawet mniej, mimo, że patrząc na lampę będzie CI się wydawało, że jest lepiej. Przerabiałem to. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz podać jakiś link/fote bo z tego co widzę są rożne rodzaje P21W na Cree.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki zapytam jeszcze o moc bo tam są 30/60/80W które brać? Tak na chłopski rozum czym wiecej W tym mocniejsze światło tylko jak toi się będzie miało do instalacji w aucie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mandaryn - niezła ;)

Ptaku - te "waty" to oczywiście chińskie kity. Ta żaróweczka ma może z 7-10 wat. A może i mniej. To po niby przeliczeniu na świecenie żarówki konwencjonalnej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie potrafię zrozumieć jaki ma cel zabieg nadawania tej samej nazwy autu,które z poprzednikiem nie ma grama wspólnego.

Pamiętam lata fascynacji poprzednim modelem eclipsa,kiedy się jeździło tańszą calibrą :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.