Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Mi w salonie mazdy powiedzieli na nowy model że nie ma powodu udzielać mi rabatu bo auto sprzedaje się jak swieze bułki. Uczciwie przynajmniej. A i że dilerzy mają ustalenia co do rabatów że żadnych. To juz pachnie zmową cenową. Rozmawiałem z każdym dealerem mazdy w Polsce i zero rabatu.

Dokładnie rozmawiałem z 6 salonami i powiedzieli, że oferta z Łodzi jest aż za dobra  :lol:  Soul Red Mazdy urzekł moją żonę bez reszty a że ten samochód jest dla niej to nie protestowałem. Zresztą po co protestować skoro CX-5 prowadzi się świetnie  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy użytkuje ktoś Forda Edge - europejskie wydanie czyli z dieslem. Jakieś opinie o wykonaniu i jakości ? Zaskakuje mnie standardowa gwarancja - 50kkm albo 3 lata.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się - zaoferowano mi ją za darmo 100kkm jak zaniemówiłem gdy sprzedawca w salonie powiedział ze samochód ma standardowo 50kkm ale tłucze mi się to teraz po głowie ...


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie rozmawiałem z 6 salonami i powiedzieli, że oferta z Łodzi jest aż za dobra  :lol:  Soul Red Mazdy urzekł moją żonę bez reszty a że ten samochód jest dla niej to nie protestowałem. Zresztą po co protestować skoro CX-5 prowadzi się świetnie  :)

To prawda. Ta czerwień jest super.  Nie wiem po co w maździe są w opcji inne kolory :) ...

Co ciekawe, toyota wprowadziła w tym roku podobny, też 3 warstwowy - tokyo red czy jakoś tam:)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odchudzasz sie i zastapisz silnik ? Ambitny plan :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się orientuje jak wygląda temat silników VAG 2.0 tsi ? Czy dalej żłopią olej czy coś się poprawiło? Bo mi ten zapis prewencyjny w instrukcji obsługi, że jest dopuszczalne 1l (oleju) na 1000km średnio pasuje. Chodzi mi po głowie Arteon ale zawsze z dala się trzymałem od grupy VAG głównie przez komedie z silnikami. Mam Ecoboost'a i nie narzekam ale Mondeo STLine czy Vignale to w tej chwili z deka technologicznie przestarzałe auta (chodzi mi o asystentów itd.) Poza tym dynamika 2.0Ecoboostów sprzężonych z wolnym automatem pozostawia wiele do życzenia. Gdyby był manual to co innego. O nastepcy czy o liftingu nic nie słychać. Znaczy słychać od 2016 roku tylko, że Europe Ford ma daleko w d**** więc tak naprawdę nic nie wiadomo i nic nie słychać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posted Today, 11:31

 

Czy ktoś się orientuje jak wygląda temat silników VAG 2.0 tsi ? Czy dalej żłopią olej czy coś się poprawiło? Bo mi ten zapis prewencyjny w instrukcji obsługi, że jest dopuszczalne 1l (oleju) na 1000km średnio "

 

 

 

Sam sobie w pewnym sensie odpowiedziałeś na pytanie, skoro jest ten zapis to znaczy że są problemy za które VW nie chce być odpowiedzialny.

Kots może podać jakieś inne firmy z takim zapisem w instrukcji obsługi?

Wydaje mi się że bmw w Stanach podawalo 1l/1000mil, że to jest w normie


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak w Toyocie Avensis T22 z benzynowym 2.0 D4, czyli 1l/1000km. Ale po pierwsze nie brał prawie wcale a po drugie to było lata temu.

Edytowane przez Mariusz Kowalczyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie aktualnie redukcja masy

 

Taplaltakl.

A taki był ładny Hamerykański :D


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posted Today, 11:31

 

Czy ktoś się orientuje jak wygląda temat silników VAG 2.0 tsi ? Czy dalej żłopią olej czy coś się poprawiło? Bo mi ten zapis prewencyjny w instrukcji obsługi, że jest dopuszczalne 1l (oleju) na 1000km średnio "

 

 

 

Sam sobie w pewnym sensie odpowiedziałeś na pytanie, skoro jest ten zapis to znaczy że są problemy za które VW nie chce być odpowiedzialny.

Kots może podać jakieś inne firmy z takim zapisem w instrukcji obsługi?

Wydaje mi się że bmw w Stanach podawalo 1l/1000mil, że to jest w normie

 

 

Miałem tak w Toyocie Avensis T22 z benzynowym 2.0 D4, czyli 1l/1000km. Ale po pierwsze nie brał prawie wcale a po drugie to było lata temu.

 

 

No właśnie o to chodzi. Chciałbym wiedzieć jak jest w realu. 1sze silniki 1.4tsi to też była padaka, z tymi rozciągającymi się i pękającymi łańcuchami rozrządu, 1.8tsi ponoć w ogóle nieudany jest (w stosunku do starego 1.8T jeszcze z paska B5 i B5fl no i Leon'ow, Audi), natomiast jesli chodzi o 2.0tsi to niby nie jest tak źle. Pytanie jak właśnie jest w rzeczywistości. U mnie w instrukcji też jest 1l /1000km (1.5EB - 182KM) ale praktycznie nic nie łyka jakieś drobiazgi ale przy naprawdę mocniejszej jeździe jak każde turbo. Co 10 tys. km może z 0.5l doleje (max).

Jeżeli podobnie jest z tym silnikiem 2.0tsi to może nie taki diabeł straszny, ale jak normą jest ten litr oleju może nie co 1000km (bo to już dramat) ale nawet co 3-4 tys no to mina. Wk**** by mnie to na max'a. Litr na 10k km jeszcze bym przebolał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze były silniki o mocy 211 KM w Audi, te potrafiły wziąć nawet pół litra oleju na tysiąc. Późniejsze 225 KM już nie miały takich problemów, a obecny silnik 252 KM jest uznany za bardzo udaną jednostkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To raczej zapis zabezpieczający VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze były silniki o mocy 211 KM w Audi, te potrafiły wziąć nawet pół litra oleju na tysiąc. Późniejsze 225 KM już nie miały takich problemów, a obecny silnik 252 KM jest uznany za bardzo udaną jednostkę.

Ciekawe, którą odmianą jest ten w Arteonie 190KM lub mocniejszy 4x4 280KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

190 KM to słabsza odmiana najnowszej generacji, tej chwalonej. O 280 KM niewiele jeszcze słyszałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawiązując do Waszej dyskusji na temat Seata to ostatnio zmieniliśmy żonie samochód na nowy i kupiliśmy taką zabawkę :)

Świetne auto dające wiele satysfakcji z jazdy.

 

yOBgSuz.jpg

Edytowane przez diesel

Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A taki był ładny Hamerykański :D

Teraz będzie ładny i szybki

 

Taplaltakl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diesel- cupra? Na 4 łapy? Piękna zabawka :)

Tak Cupra 300KM

No wlaśnie przedni napęd ale żałuję, że nie dopłaciliśmy 16kpln do 4x4 :(


Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2,0 TFSI po 2013r miały już praktycznie wszystkie te złe rzeczy wyeliminowane, ale jak z autami zalezy jak sie trafi. Osobiście nie mam kłopotów w prywatnym aucie. W auta klientów najwiecej zamieszania było z 1,8, kłopoty olejowe były zawsze tylko kiedyś mniej sie o tym mówiło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można wykupić przedłużona gwarancję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.