Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Ale łaj nie zrobić sobie tego samemu? ja nigdy jeszcze nie byłem z żadnym samochodem w zakładzie żeby doładować sobie klime, robię sam w garażu jak jest taka potrzeba i zajmuje mi to około 5-10min

 

Taki kit kosztuje coś około $50 z tego co pamiętam a10a007fecc6ebec1b5692234f384971.jpg

 

Sent from my SM-G950W using Tapatalk


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba to robić gdy jest nieszczelny układ i już. Najpierw należy usunąć nieszczelność, a potem cieszyć się chłodzikiem wewnątrz auta.


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powłoka ceramiczna tez daje radę ;).

 

Ps. Proszę moda by obrócił zdjęcie :)

Ceramika jak najbardziej super ale nie kosztuje mało przynajmniej ta twarda i trwała, pozatym trzeba umieć ja położyć. U mnie jest 5 zakładów autoDetalingowych i tylko jedni mają odpowiedni sprzęt i wiedzę jak to zrobić poprawnie. Co położone jest dokładnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wywar

Ale łaj nie zrobić sobie tego samemu? ja nigdy jeszcze nie byłem z żadnym samochodem w zakładzie żeby doładować sobie klime, robię sam w garażu jak jest taka potrzeba i zajmuje mi to około 5-10min

Taki kit kosztuje coś około $50 z tego co pamiętam a10a007fecc6ebec1b5692234f384971.jpg

Sent from my SM-G950W using Tapatalk

Irek , w Polsce sie boja cokolwiek zrobic samemu przy samochodzie, np.nigdzie nie kupisz zestawu do naprawy opony, mialem taki przy sobie i zalatalem dziure po gwozdziu nie zdejmujac kola a o pompowaniu koła nie wspomne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Które tory samochodowe w Warszawie lub w niedalekiej odległości od Warszawy dają możliwość legalnego pościgania się? Czy w ogóle jest taka opcja, aby własnym cywilnym autem wjechać i pokręcić kilka okrążeń?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Które tory samochodowe w Warszawie lub w niedalekiej odległości od Warszawy dają możliwość legalnego pościgania się? Czy w ogóle jest taka opcja, aby własnym cywilnym autem wjechać i pokręcić kilka okrążeń?

Jasne ze tak, Tor slomczyn albo lodz ;)

 

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że zazwyczaj na takich torach musisz mieć ze sobą kask + praktycznie każde ubezpieczenie auta wymięka przy jakimkolwiek zdarzeniu na torze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kask tylko w samochodach cabrio i z zamontowaną klatką bezpieczeństwa. W pozostałych nie ma musu.

Ubezpieczenie trzeba wykupić dodatkowo, standardowe AC nie obejmuje jazd na torze wyścigowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co prawda dobrze ponad dwa lata temu, ale jak czytałem regulamin "Toru Poznań" to było, że nie ważne jakie auto, przy wyjeździe na tor kierowca i ewentualny pilot/pasażer muszą mieć kaski. Może co tor to obyczaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze kilka torów np Modlin ma dosyć ciekawy układ.

Kolejny tor to Driveland Warszawa-Słobomierz. Jest jeszcze Bemowo, tyle tylko, że jest to byłe lotnisko (Babice). W sumie to nie jest byłe lotnisko, bo tam nadal funkcjonuje przecież Aeroklub Warszawski czy LPR.

Organizowane są na nich cykliczne imprezy motoryzacyjne. Można też oczywiście pościgać się. Mają tam do dyspozycji auta sportowe z kilkuset kucami pod maską. Proponuję sprawdzić np w Devil-Cars.

Edytowane przez arbito

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmowa kontrolowana, a w zasadzie profilowana. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy to zbieg okolicznosci czy tak szybko wezwali ten patrol z na przeciwka

 

https://youtu.be/tAtssfIj3a8?t=127

nawet filmik nagrali ze sparkiem 

Edytowane przez vvv

Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na spocie przymierzalem się po raz pierwszy do takiego auta i widziałbym się w nim. Miejsca więcej niż w mx5. Tylko jak znam życie to części i serwisy pioruńsko drogie :(8c20d661e1aa6d2c39a18e99431f2778.jpgcf5e5fe27f27be3a74d16496fbc15696.jpg0c53bced5fc734fcb62fa5403ac1cbc6.jpg41701ba261a463a2a2fa22f692a9ef40.jpg3a9441ecace63f788c84b3e51d37b317.jpg

 

Taplaltakl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukamy auta w leasing dla narzeczonej ( młoda firma ) i jest dramat. Jak nie wyciągnie się z kieszeni ok 100tys to można zapomnieć o w miarę współczesnym aucie wyposażonym w coś lepszego niż halogeny, klimę ręczną, silnik 3cyl 1.0 od kosiarki. Prawdziwe eldorado dla koncernów w tej chwili. Sprzedaje się praktycznie wszystko. Sprzedawcy robią łaskę, że pozwolą Ci kupić samochód.

Spodobał nam się Hyundai i30 fastback ( zawsze coś ciekawszego niż wszędobylskie heczbeki ), silnik 1.4 z automatem ( jak tu nie kupić automatu gdy poruszasz się w większości w korkach i skaczesz po hopkach, przed każdą trzeba redukować ). Odbyta jazda testowa, generalnie zachwyt.

Auto niby w średniej wersji 87tys więc całkiem przyzwoicie ale! w tym akurat typie nadwozia widoczność do tyłu jest zerowa! autem będzie jeździła kobieta, ja jako facet miałem problem aby wcelować d*pą w miejsce parkingowe a co dopiero kobieta. Przydałaby się kamera cofania prawda? i wyświetlacz większy od płytki paznokcia. Otóż możesz ją mieć w tym modelu tylko jeśli wybierzesz najwyższą wersję wyposażenia czyli taką za 105tys, nie możesz jej do średniej wersji dokupić w żadnym pakiecie! Albo ktoś to robi specjalnie albo idiota ustala pakiety. Pakiety dodatkowe są na zasadzie chromowane klameczki i skóra za 7tys. Akurat w tym typie nadwozia kamera powinna być w standardzie. W Kia oferują duży wyświetlacz i kamerę w standardzie w autach za 60tys. Więc może Kia Stonic? idę do salonu...interesuje mnie Kia Stonic z silnikiem 120km. Przykro mi będą za 8 miesięcy. Więc teoretycznie auto jest ale go nie ma. To może Subaru XV z silnikiem 1.6....przykro mi nie ma takiego do jazd testowych, jest jedna sztuka w Krakowie może uda się ściągnąć. Hmmm to może VW T-Roc ....twarde jak skała plastiki, belka z tyłu, wybrałem silnik 1.5 i automat, klime auto, ledy ( przecież kurde kupując nowe auto nie wezmę halogenów ) laier czerwony zwykly aby zaoszczedzic, felgi najmniejsze alusy 16tki znów aby przyoszczędzic....cena 105tys. qr**!! za co! Jakbym dobrał wszystkie opcje i pakiety to by ze 150tys wyszło i nadal miałbym twarde plastiki jak w suzuki ignis!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fucus skończył się na 1-wszej generacji. Ten nowy z przodu jak Fiesta z tyłu Fiat Tipo, delikatnie mówiąc rozczarowujący. Kupując nowe auto zwykle chcesz aby wyglądało aktualnie i świeżo tak aby cieszyło oko przynajmniej przez rok. Jak kupisz Forda to jest już opatrzony w momencie wyjazdu z salonu. Z ich oferty aktualnej tylko Edge nam się podoba.

Lusterka są pomocne ale mimo wszystko fajnie gdy coś tam przez tylną szybę widać, w Fastback nie widać nic..szparka. Miałem A159 w sedanie bez czujników i jakoś potrafiłem się odnaleźć ale ten Fastback mnie zaskoczył.

Są takie auta których bryła działa myląco. Jak miałem Megane III to zawsze jak popatrzyłem w lusterko boczne to wydawało mi się, że stoję krzywo, ale to było takie złudzenie ponieważ tak specyficznie powyginana była karoseria i poprowadzona linia boczna.

 

Corolla odpada zbyt mały zakres regulacji kolumny kierowniczej ( ja i narzeczona jesteśmy wysocy ) no i konstrukcyjnie auto już schodzące, w środku muzeum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. "...i jest dramat. Jak nie wyciągnie się z kieszeni ok 100tys... "

 

Ach, ci młodzi, rozbestwieni...  ;)

 

2. "jako facet miałem problem aby wcelować d*pą w miejsce parkingowe a co dopiero kobieta."

 

Jako facet, powinieneś opanować cofanie "na lusterka" do perfekcji, to podstawa z nauki jazdy. Mojej żonie jest bez różnicy czy cofa swoją Fiestą, D-maxem znajomych czy firmowym Transitem. Czujniki? OK, auta są obłe, mają zwisy, warto wiedzieć czy zostało 40 cm czy 5 cm, ale kamera? Raczej gadżet, którego nigdy nie dodałbym sam z siebie do auta.

 

3. Kup Corollę z VVTi w średniej wersji za 70-80k i jeszcze wnuki Was będą nią woziły do kościoła  :D

 

A tak na serio, to może poczekaj na nowego Focusa?

A jeździłeś kiedyś autem z kamerką cofania? Powiem Ci, że nigdy już nie kupię auta bez tego gadżetu... Jeżdżąc moim krówskiem (Dodge Grand Caravan) wpasowuję się w większość miejsc parkingowych... Mogę jeździć bez tego, jasne... ale po co? :P


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja swoją córkę uczę cofać na lusterka, tzn sama się uczy i coraz lepiej jej to wychodzi, z tym że nasze miejsca parkingowe są większe nie re uwas. Ostatnio jak byłem ww Wrocławiu i poprawnie zaparkować em samochód pomiędzy liniami,a obok też poprawnie zaparkowala kobieta to * nie mogłem z "wozu" wyjść, poważnie. Musiałem odjechać gdzieś indziej, Z tym tylko że ja muszę troszke tylko szerzej drzwi otworzyć. Jaja normalne, strasznie wąskie macie te miejsca do parkowania


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja swoją córkę uczę cofać na lusterka, tzn sama się uczy i coraz lepiej jej to wychodzi, z tym że nasze miejsca parkingowe są większe nie re uwas. Ostatnio jak byłem ww Wrocławiu i poprawnie zaparkować em samochód pomiędzy liniami,a obok też poprawnie zaparkowala kobieta to * nie mogłem z "wozu" wyjść, poważnie. Musiałem odjechać gdzieś indziej, Z tym tylko że ja muszę troszke tylko szerzej drzwi otworzyć. Jaja normalne, strasznie wąskie macie te miejsca do parkowania

 

 

Bo do niedawna normy były prehistoryczne, policzone chyba na maluchy w latach 80-tych. Od początku roku minimalna szerokość to 2,5 m, a nie 2,3. 

Zresztą podobnie jest z garażami. Jak 15 lat temu chciałem kupić dom od dewelopera, to gdy wjechałem swoim Audi A6 do garażu nie byłem w stanie wyjść z samochodu. Mimo przyklejenia się prawą stroną do ściany na centymetry przy złożonym lusterku. 

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukamy auta w leasing dla narzeczonej ( młoda firma ) i jest dramat. Jak nie wyciągnie się z kieszeni ok 100tys to można zapomnieć o w miarę współczesnym aucie wyposażonym w coś lepszego niż halogeny, klimę ręczną, silnik 3cyl 1.0 od kosiarki. Prawdziwe eldorado dla koncernów w tej chwili. Sprzedaje się praktycznie wszystko. Sprzedawcy robią łaskę, że pozwolą Ci kupić samochód. (...)

 

Sprzeczne co piszesz w konteksie rozmowy o rabatach na nowe / stockowe (do 35%) i spadku wartości rocznych aut (do 50%), o których tu ostatnio rozmawialiśmy. 

 

Z autopsji  znajomy kupił Zafirę (wiem model "prehistoria"), ale bardzo udany i niezawodny, silnik 1.4T 140 KM, klima aut, duży wyświetlacz, ciemne szyby, felga 17", parę gadżetów za niecałe 80 000 zł właśnie na firmę w lizing. Coś jak to:

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-zafira-super-cena-1-4-140-km-rok-produkcji-2018-ID6zDun0.html#13bed61138

 

Astra, generacja K hatchback 1.4 125 KM powinna być z podobnym wypasem jeszcze z dychę-pietnaście tansza, albo z gazem - generacja J 1.4 140 KM, gdzie cena paliwa aktualnie bardzo zachęca, a silnik dobrze się gazuje.

Słabo wyposażona ale z gazem (trudno znaleźć tańsze w esploatacji nowe auto tej wielkości), fajny silnik mpi i łatwy do odsprzedaży za niecałe 60 000, nówka z tego roku:

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-sedan-1-4l-turbo-140-km-rocznik-2018-ID6zBoYK.html#d378245099

 

Kwoty o których piszesz z nawiązką wystarczą na 200-KM kompakta (prawie GTI :)  z full opcją włącznie ze skórą, dużą navi itd:

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-elite-1-6-turbo-200-km-6mt-s-s-opel-bsp-lodz-ID6zSjKY.html#ed84d2f960

 

 

 

T-rock jest modny i raczej bedzie drogi (małe rabaty), twarde plastiki ? No cóż baza to segment b (miejskie autko).

Może właśnie jakieś miejskie auto wybrać? Nowe polo wymiarami praktycznie równe jest Golfowi 4, wewnątrz może ciut lepiej, ale tak to fakt cena bez rabatów, za lepszą wersję zabija. 

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie Marcinie. Zapomniałem, że zamieniłeś Alfę Romeo 159 na VW Polo - nie mamy o czym dalej rozmawiać jeśli o motoryzacje chodzi   :lol:  :P

 

To już nawet nie chcę wiedzieć, co powiesz o mnie, skoro wymieniłem Mazdę MX-5 na takie coś...  :D

 

post-37089-0-26106300-1527230905_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.