Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mówię, że nie ma X-Trail z 2018, za 140 tys.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-1-6-diesel-130km-4x4-wyprzedaz-2018-rozne-kolory-automat-ID6ByqQR.html#d8bb8aff49

 

Wiem jednak, że:

1. nie cena auta jest najistotniejsza, a warunki finansowania, dlatego skoda i VW mają tak wysoką sprzedaż,

2. przy dobrym kombinowaniu da się kupić nowe taniej, niż auto z wyprzedaży rocznika,

3. raczej nie chciałbym x-traila (kiedyś oglądałem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak to można sobie porównywać. 2017 dość leciwy model nissana z cennikiem premierowej wersji innego z 2019. Jeśli to jest full wypas, to jednak brakuje mu do konkurencji aktywnego tempomatu, czy ledow. Tiguan, cx5 czy nova crv je mają. Ale co tam się komu podoba... X-trail przecież też fajne auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lampy są full LED, ale nie matrix jeśli chodzi o ścisłość. Aktywny tempomat ma być od tego roku modelowego. Nie ma wentylacji  :wacko:  Poza tym jest w zasadzie wszystko z szyberdachem, skórą, Bose etc.

 

Tiguan jest bardzo fajny, wziąłbym najmocniejszego ropnioka allspace, ale w tej cenie po znajomości mogłem mieć przyzwoite XC90. CX5 jest ciasnawa, a CRV sorry, ale to auto nie jeździ :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lampy są full LED, ale nie matrix jeśli chodzi o ścisłość. Aktywny tempomat ma być od tego roku modelowego. Nie ma wentylacji  :wacko:  Poza tym jest w zasadzie wszystko z szyberdachem, skórą, Bose etc.

 

Tiguan jest bardzo fajny, wziąłbym najmocniejszego ropnioka allspace, ale w tej cenie po znajomości mogłem mieć przyzwoite XC90. CX5 jest ciasnawa, a CRV sorry, ale to auto nie jeździ :)

 

Stara CRV w benzynie to wiem, ale nowa też nie? 


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa cr-v z automatem jest praktycznie tak samo dynamiczna jak najmocniejszy X-trail. Ciężko nazwać je mułami.

 

To może dla uściślenia kolega jeszcze poda cenę takiego wypasionego X-traila tekna z 2019 i porówna z odpowiednikami z VW, Toyoty Mazdy czy hondy. Chciałbym zobaczyć tą 'przepaść' cenową. O odsprzedaży diesla za 5 lat nie będę wspominał, bo to preferencje użytkownika czym woli jeździć, choć przy tempie obecnych zmian można przypuszczać, że diesla będzie trudniej (czyli taniej) się pozbyć.

Edytowane przez wieloryb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wieloryb, ale żeby było sprawiedliwe, to nie porównuj x-traila z tiguanem i ravka. X-trail jest sporo większy. Kolega teraz szukał auta dla siebie: tiguan katalogowo 150 - średnia wersja wyposażenia, nie 4x4, a podobnie wyposażony qashqai (ten sam rozmiar) wychodził kolo 110 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem Tiguana przez 6 lat, 2.0TDI, 4x4, 140KM z chipem do 180KM montowanym w Goodhope pod Pleszewem. Przejechane 120k km i żadnej awarii. Odsprzedany koledze, który przejechał kolejne 35k km zanim go dalej odsprzedał. Również bez jakiekolwiek awarii! Ogólnie b.dobre auto z trochę małym bagażnikiem

Edytowane przez mario1971

To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.... z chipem montowanym

Z ciekawość zapytam jak się montuje takie chipy? I w które miejsce się je wpina?

Tylko raz robiłem coś podobnego na silniku OM642 ale nikt nic nie montował fizycznie a odbyło się poprzez podłączenie do komputera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawość zapytam jak się montuje takie chipy? I w które miejsce się je wpina?

Tylko raz robiłem coś podobnego na silniku OM642 ale nikt nic nie montował fizycznie a odbyło się poprzez podłączenie do komputera.

1) Pierwszy pomiar na hamowni i diagnostyka auta (logowanie parametrów silnika).

2) Odczyt oryginalnego oprogramowania z komputera silnika (ECU).

3) Modyfikacja odczytanego oprogramowania (strojenie) na podstawie wykresu z hamowni i logów.

4) Programowanie komputera silnika (ECU) przy użyciu zmodyfikowanego oprogramowania.

5) Pomiar na hamowni i weryfikacja osiągniętych przyrostów.

6) Ewentualne korekty oprogramowania, ponowne programowanie ECU i pomiary na hamowni.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przejechałem się dzisiaj do Toyoty zobaczyć nową RAV4 i zapisać się na jazdę próbną. Muszę przyznać robi wrażenie. Stety. niestety mieli w Showroomie absolutnie największy wypas, ale jeśli w "biedniejszych" wersjach będą te same materiały wewnątrz to będzie bardzo dobrze. Obok stała poprzednia generacja to trochę jak młodszy, biedniejszy brat, a jeśli chodzi o sam design i wykończenie wewnątrz to jakby o klasę niżej stara wersja. Na chwilę obecną dla mnie zdecydowany faworyt do zakupu w tym roku, w budżecie do około 125-130k.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli niczego się nie montuje.

Przez montowanie w tym przypadku (Tiguan) miałem na myśli wgrywanie softu oprogramowania. W moim obecnym aucie (MB) mam także chipa. I tu faktycznie, fizycznie wymienili mi kostkę z oprogramowaniem (wyjęcie starej i zamontowanie nowej)

Edit: Aby w Tiguanie dostać się do oprogramowania, potrzeba było ściąć oryginalne nity od skrzynki do komputera a następnie po wgraniu softu zamontować nowe

Edytowane przez mario1971

To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przejechałem się dzisiaj do Toyoty zobaczyć nową RAV4 i zapisać się na jazdę próbną. Muszę przyznać robi wrażenie. Stety. niestety mieli w Showroomie absolutnie największy wypas, ale jeśli w "biedniejszych" wersjach będą te same materiały wewnątrz to będzie bardzo dobrze. Obok stała poprzednia generacja to trochę jak młodszy, biedniejszy brat, a jeśli chodzi o sam design i wykończenie wewnątrz to jakby o klasę niżej stara wersja. Na chwilę obecną dla mnie zdecydowany faworyt do zakupu w tym roku, w budżecie do około 125-130k.

Tylko weź hybryde. Dopłata wydaje się spora,ale już w cenie automat, a jeździ się zupełnie inaczej. Warto!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko bedzie zalezalo czy i jaki rabat uda sie wydebic. Na chwile obecna, cennikowo styknie mi na benzyne z automatem i drugim poziomem wyposażenia. 90% km robie autostrada, wiec chyba wolalbym lepsze wyposazenie kosztem dynamiki. A raczej nie doplace 10-15k z własnej kieszeni do firmowego auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu brać hybrydy na autostradę. Po pierwsze tam jest CVT - bezstopniowy automat, który będzie wkurzał na autostradzie, po drugie nie ma oszczędności związanej z elektryką.

Na autostrady najlepiej diesel.

Firmy, jeśli mają większą flotę mają dwucyfrowe rabaty w Toyocie.

 

Myślałeś może o BMW3GT? Edycja flotowa to około 135 tys. zł (automat, LEDy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak uwielbiam zwykłą trójkę w GT coś mi nie pasuje z tym kuprem. U nas w firmie dużej floty nie ma, każdy może wybrać co chce w określonym budżecie, ale obecnie mam Avensisa, więc możliwe, że na tym coś da się ugrać :)

 

Ekonomia szczerze mówiąc niezbyt mnie interesuje, ale CVT boję się jak ognia, ciekaw jestem jak wypadnie jazda próbna. Ogólnie, mam jeszcze jakieś 4-5 miesięcy na zamówienie auta bo, o ile dobrze kojarzę najwcześniej mogę odebrać nową firmówkę w październiku, więc trochę sprawdzania przede mną. No i jeszcze zobaczymy co z Camry zrobią :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Overrange nie porównuj Lexa do Ravki, bo to się ma mniej więcej tak jak porównanie BMW 1 i 7... Nadal jeden koncern, tylko za tego Lexa kupisz że 4 dobrze wyposażone Ravki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez montowanie w tym przypadku (Tiguan) miałem na myśli wgrywanie softu oprogramowania. W moim obecnym aucie (MB) mam także chipa. I tu faktycznie, fizycznie wymienili mi kostkę z oprogramowaniem (wyjęcie starej i zamontowanie nowej)

Edit: Aby w Tiguanie dostać się do oprogramowania, potrzeba było ściąć oryginalne nity od skrzynki do komputera a następnie po wgraniu softu zamontować nowe

A to oryginalna kostka z MB wymieniona na zachipowaną.b41b236a1030d4f6cbfdaf416f884dc6.jpg

c4783d9cda830bba2bdd56246dcf5fb6.jpg

Edytowane przez mario1971

To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądałem test lexusa RX450h, 2200 kg, łącznie 313KM. Wyglad rzecz gustu, mnie sie podoba. Spalanie podawali: 12.5 l na autostradzie, 11 l w miescie, 7,5l w trasie.  Jeszcze  filmik.

 

Edytowane przez rafi87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądałem test lexusa RX450h, 2200 kg, łącznie 313KM. Wyglad rzecz gustu, mnie sie podoba. Spalanie podawali: 12.5 l na autostradzie, 11 l w miescie, 7,5l w trasie.

Na 11 w mieście to trzeba solidnie pracować. Przeciętne spalanie w mieście to 8 do 8,5 przy normalnej jeździe. Można mniej ale to zabawa. W trasie mieszanej 8 jest osiągalne bez problemu bez żadnych starań w tym kierunku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi GS450h pali 10. Może spalić w trasie i 7 czy w większym mieście wykorzystując potencjał hybrydy poniżej 10 ale nie dajmy się zwariować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.