Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

W latach 90tych i 2000nych byla roznica w jakosci popularnych marek vs premium. Np fokus 1 - e36 kompakt czy vectra 2- e46. Aktualnie premium jest z nazwy i tez na to wpływ ma postęp technologiczny. Wyposażenie które kiedyś było oferowane w drogich modelach dziś jest dostępne w tańszych . Podobnie z osiągami, wielkościa, przestronniscia itd. Wybór jest spory każdy znajdzie coś dla siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to widzę trochę inaczej. Jakość premium zaczyna się w BMW od serii 5, w Mercedesie od E-klasy a w Audi od A6. W modelach niższych sporo zaoszczędzono chcąc konkurować z tańszymi autami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to widzę trochę inaczej. Jakość premium zaczyna się w BMW od serii 5, w Mercedesie od E-klasy a w Audi od A6. W modelach niższych sporo zaoszczędzono chcąc konkurować z tańszymi autami.

Coś w tym jest.

Podobnie jak w małych SUVach ww. marek.

Edytowane przez Dorian06

W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie jak pisze Tommaso.

 

W BMW 1-3 jest inna jakość 5-7 zupełnie inna. Tak samo inne marki.

 

 

 

Jedyne przyjacielske sewisy, jakie miałem przyjemność spotkać, to był Ford i Skoda. Reszta, a w szczególności premium traktuje klienta jak dojną krowę. I co z tego, że poklepią Cię po plecach i zaproponują kawę, skoro za chwilę naciągną na zbędne czynności za absurdalną kwotę. Szefem serwisu zazwyczaj jest gość o mentalności handlarza kokainy, który bez mrugnięcia okiem jest gotów zrobić najgorsze świństwo...


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łamię się pomiędzy Rav4 a Tucson em. Hyundai daje naprawdę sporo wyposażenia, za rozsądne pieniądze. Minus to słaby silnik 132 km. Za Toyotą przemawia to, że jest nowym modelem i pewnie jakiś czas będzie wyglądać nowocześnie. No i ma lepszy silnik. Minus z kolei jest odczuwalny przeze mnie hałas powyżej 120. Jeszcze w poniedziałek mam mieć jazdę bo na razie próbowałem hybrydę. Zobaczę jak jeździ bazowa wersja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z serwisowaniem auta jest trochę jak ze zdrowiem. Dopóki dobrze się czujesz i nie robisz badań, jest ok. Jak zawieziesz auto na przegląd, to zawsze coś znajdą. A to jakaś uszczelka niby do wymiany, przegub już lekko zmruszały - jesteś na kanale, warto by zrobić, może wcześniejsze odgrzybianie klimy lub specjalność zakładu: dolewanie płynu do spryskiwaczy w specjalnej cenie ;)


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też nie wiem o co tam chodziło. Felga nowa (a przynajmniej nie nosiła śladów używania a w rajdach felgi mocno dostają), opona tak samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy dużej feldze nawet niski profil opony potrzebuje dużo ołowiu. Patrząc na oponę, wcale mnie to nie dziwi.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wywar

W samochodzie o przebiegu 60 tys km serwis zalecil mi czyszczenie wtryskow benzynowych, silnik mocny jak byl od nowosci, na wolnych chodzi rowno, potrzebny taki zabieg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W samochodzie o przebiegu 60 tys km serwis zalecil mi czyszczenie wtryskow benzynowych, silnik mocny jak byl od nowosci, na wolnych chodzi rowno, potrzebny taki zabieg?

Jeszcze w rodzinie jest w użytkowaniu moja Astra II 1,6 16V. Na liczniku ponad 300 kkm i nigdy nie miała czyszczonych wtrysków. Silnik zdrowy, tylko blachy już się sypią.

Wracając do Twojego samochodu, można się domyślać że chcą Cię naciągnąć na koszta. Jak się bedą upierać, niech pokażą wyniki badań diagnostycznych z których by wynikała taka konieczność. ;)

BTW ich następnym zaleceniem będzie wodorowanie silnika i zalanie moto- doktora, cokolwiek by to miało znaczyć :rolleyes:

Edytowane przez Jędrula.wawa

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie masz auto, ale czyszczenie czasem jest niezbędne. A jak chcą to czyszczenie przeprowadzić? Jeżeli poprzez wlanie preparatu do baku, to moim zdaniem, jeżeli preparat znanej firmy, to nic złego się nie wydarzy. Jeżeli chcą demontować, to musi być do tego podstawa, np wydruki z wynikami parametrów pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakiejś marce była chyba taka cicha akcja serwisowa, nie wiem czy nie przypadkiem psa 1.2 puretech. Takiego masz?

https://www.google.com/amp/s/autogaleria.pl/nowosci/czyzby-byly-problemy-z-silnikami-puretech-turbo/amp/

Jeszcze w rodzinie jest w użytkowaniu moja Astra II 1,6 16V. Na liczniku ponad 300 kkm i nigdy nie miała czyszczonych wtrysków. Silnik zdrowy, tylko blachy już się sypią.

Wracając do Twojego samochodu, można się domyślać że chcą Cię naciągnąć na koszta. Jak się bedą upierać, niech pokażą wyniki badań diagnostycznych z których by wynikała taka konieczność. ;)

BTW ich następnym zaleceniem będzie wodorowanie silnika i zalanie moto- doktora, cokolwiek by to miało znaczyć :rolleyes:

Sądząc po przebiegu 60 tys km kolega ma świeże auto z wtryskiem bezpośrednim i w ogóle wykonane w technologii downsizingu. Jeśli się potwierdzi, to nie ma co porównywać jabłek z gruszkami. Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena około $15 213f523d872d35029d762495b16d3b23.jpgad5bf81a0f50af2d46c4f4d2d4a7798e.jpg

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarki i auta, to dwie nieodłączne sprawy, ale co by było jeśli marki zegarków byłyby markami aut?

Jakim autem byłaby Omega lub Rolex? Zastanawiało Was to?

Przedstawiam Wam efekt mojej kilkugodzinnej zabawy, marka auta w korelacji do marki zegarka.

Jak każda zabawa trzeba traktować ją trochę z przymrużeniem oka, choć starałem się najlepiej jak mogłem. Wiele osób zapewne obruszy się lub niezgodzi z moją (podkreślam moją) wizją.

Listę tą można traktować także jako moją osobistą piramidę prestiżu.

 

P.S. Zaznaczam że to jest bardziej piramida prestiżu zegarków, a nie aut i tak to proszę traktować.

 

 

 

Fajne zestawienie, wiele jak dla mnie bardzo trafnych chociaż np. Peugeot kojarzy mi się bardziej z Delbaną albo Atlantikiem po dziadku a Rolex raczej nie małe sportowe tylko jakiś Hummer/Escalade czy Q10 jak zrobią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezla ta guma. Zastanawia mnie tylko, nówka sztuka a tak dużo odwaznikow?

Dziwi mnie to, że ktoś z pasją wyważał to koło. Nie wiem tylko po co?

 

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis zalecił czyszczenie wtryskow z powodu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Spotkany pod marketem

U mnie również spotkanie pod marketem :)

7065facf1008292d3b9de1afda681a4a.jpg


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś w tym jest.

Podobnie jak w małych SUVach ww. marek.

A to nie nowość inne nakłady finansowe inaczej jest to ekonomicznie policzone. To samo technologia. Chociaż na patrząc od strony produkcji elementów widzę że działa to tak że np w 7er idą rzeczy fajne ale nie do końca dopracowane a na 3er idzie to co się sprawdziło w większych. Tyczy się to auta jak i procesu produkcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki temat. Audi Q5. Przejechane 30tys. Serwis przy przeglądzie mówi klocki są na granicy 10 mm a zalecane 10 mm. Należy wymienić. Ale przecież mam czujniki. No to zaraz się pewnie panu zaświecą. Myślę sobie że czujnik się ściera więc jak będę wymieniał klocki to oni mi czujniki wymienia ale stare są przecież jeszcze dobre więc pewnie pójdą w drugi obieg. Jeśli dobrze rozumiem czujniki dają sygnał jak się zetrą poniżej jakiejś wartości. Mój brat handluje częściami i mówi że póki czujnik się nie zaświeci to się nie zaczął ścierać. Więc chcą mnie przewalić. Pytanie kto ma rację? Klocki wyglądaj jakby miały przejechać jeszcze 10tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.