Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

witamy w przyszłości ;p

 

ale jak to można było nazwać mustangiem i jeszcze mach dodać... 


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siła opla. 

 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taka corsę c, bardzo dobre auto ;) co prawda salon polska bieda jak się drzwiami trzaśnie to jakby się puszkę sardynek zamykało, ale silnik 1.2 twinport daje radę, przy wadze tego auta do miasta super.


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem taką Corsę ale 1.0. Pomijając silniczek :) to było najgorsze, najbardziej awaryjne i beznadziejne auto jakie posiadałem. Psuły się tak absurdalne rzeczy że nie do pomyślenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam salon polska bieda, więc nie ma się co psuć  :lol: nawet szyby są na korbki


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mówi się szyby na korbki tylko, że masz korbotronic. +5 do lansu na wsi poniżej 30 mieszkańców.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Trollu teraz volvo mają już tylko 4cylindry i 2 litry.

tak wiem ale przewijał się temat R5 więc wcisnąłem swoje 3 grosze  ;)

i takie foto 

CQXHWyP.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wiem ale przewijał się temat R5 więc wcisnąłem swoje 3 grosze  ;)

i takie foto 

 

Tak zostaje, czy obróbka?

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mustang mach e  wtf :lol: , cena  od 44 tys $.  Dla porownania  patrze na www w USA : Mustang 2.3 od 27 tys $,  5.0 od 36 tys $ ,  Shelby GT350  60 tys $ .

Ekologiczne farmazony, ze  koszt przejechania 100 km niewielki. Co z tego skoro trzeba wydac duzo wiecej na dzien dobry i  nastukac tysiace km  żeby wyjść na 0, a co dopiero być na + . :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie przy ich cenie benzyny ;) 

 

Ja dzisiaj zrobiłem pierwsze krótkie przymiarki tzn. bez jazd testowych i długiego gadania ze sprzedawcami.

Z bmw na placu boju zostaje 3ka muszę tylko potwierdzić jakie mam opcje w pakiecie. Nie chciałem się za bardzo rozsiadać bo w salonie były tylko bardzo dobrze wyposażone wersje, jedna w m paku, a druga bmw individual... Podoba mi się sposób wkomponowania ekranu w deskę. Może głupie pytanie, ale w sedanach BMW dalej nie można składać kanapy? 

X2 dla mnie klaustrofobiczna, już sam otwór drzwiowy jest mały, usiadłem za kierownicą i wysiadłem. 

X1 większe niż X2, ale pozycja za kierownicą nie dla mnie za wysoko się siedzi.

 

Volvo moje największe rozczarowanie. Po skonfigurowaniu czerwonego r-design v60, wierciło mi dziurę w głowie przez ostatnie dni. Z zewnątrz dalej bardzo mi się podoba: przód - lampy z motywem młota thora, czarne lusterka i linia boczna, tył znowu lampy i końcówki wydechów. Niestety jak usiadłem w środku to jakoś tak to wszystko prysło. Przyciski na kierownicy jakieś takie płaskie i plastikowe, żaluzje schowków dookoła drążka zmiany biegów nie moja bajka. Zawsze miałbym je otwarte, a jakbym je próbował zamknąć to strasznie bym się irytował. Nie czuje też tylko i wyłącznie dotykowego ekranu na środku kokpitu. Steruje wszystkim łącznie z klimatyzacją. Może to jakaś autosugestia ale jednak to nie audi czy bmw.

Usiadłem też w xc40, była to wersja inscription. Która ma bardzo śmieszną dźwignię zmiany biegów, jak sopel lodu  :lol: Jednak nie czuje tego samochodu z zewnątrz.

 

W Audi były wszystkie modele jakie mnie interesują. Q3 sportback bardzo mi się podoba, muszę potwierdzić jak w przypadku 3ki wyposażenie. 

Super są klamki w drzwiach w środku niby mały detal, a dużo zmienia. Deska rozdzielcza bardzo poprawna. Wszystkie q3ki miały wykończenie piano black, więc przy wyłączonym ekranie ładnie się to komponowało. Oczywiście odciski palców wszędzie ;) Cieszy, że sterowanie klimatyzacją jest osobno.

Bagażnik wyraźnie mniejszy niż w a4.

Pozycja za kierownicą tak już średnio, zdecydowanie lepiej niż w pozostałych suvach, ale gorzej niż w 3ce i a4ce.

A4 co tu dużo mówić, jak usiadłem w środku to czułem się jak w domu ;) w końcu znam to wnętrze jak własną kieszeń. Nowy virtual kokpit na plus, reszta zmian dla mnie na minus :( Obowiązkowo muszę dopłacić do trzy strefowej klimatyzacji, jednostrefowa i jej wygląd to porażka. Swoją drogą ciekawe ukompletowanie opcji w q3 jest manualna, dwu strefowa i trzy strefowa, a w a4 tylko jednostrefowa albo trzy strefowa. Nowy dotykowy ekran sprawia wrażenie jeszcze większego niż ten który mam teraz. Wygląda przez to jeszcze bardziej jakby ktoś o nim zapomniał przy projektowaniu deski. Z perspektywy czasu strasznie mnie to drażni. Kolejna zmiana to brak pokrętła mmi, no bo w końcu jest dotykowy ekran. Zamiast pokrętła jest mały schowek, w zależności od wersji z klapką lub bez. Na szczęście został mały joystick do włączania wyłączania multimediów :) 

Super, że przy zwykłych ledach przednich, tylne lampy też są już ledowe. Przed liftem były dostępne dopiero przy matrixach.

 

Do mercedesa nie wchodziłem, póki nie wyjaśnię tematu dostępności nie chcę sobie robić jeszcze większego mętliku w głowie. 

Na ten moment na placu boju zostaje 3ka do potwierdzenia silnik i wyposażenie, a4ka, q3 sportback o ile wyposażenie będzie jak w q3, jak będzie wyraźnie gorsze to odpadnie, wtedy będę porównywał z q3 z a4.

 

Cieszę się, że już teraz byłem zobaczyć volvo. Oczywiście szkoda, że mi się nie spodobało, bo miałbym całe wybieranie z głowy, a tak saga trwa ;) 

 

Jeszcze jedna cecha nowych samochodów którą zauważyłem. Brak odtwarzacza CD, złącz na karty pamięci itp. Do tego w większości samochodów złącza USB są na widoku. 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem z Volvo dokładnie tak samo. Niesamowicie jarałem się XC90, dopóki jeden dyro od nas z firmy nie kupił. Wsiadłem i czar prysł praktycznie momentalnie.A te Tiguany, które też mógłbyś wziąć, może mógłbyś wyposażyć po sufit? Totalnie odpadają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi przykro z powodu tego volvo. No ale cóż, życie toczy się dalej może na starość ;) albo jakąś starą wołowinę na weekendy.

Też myślałem, że tiguan będzie na full, ale nie. Niestety jest tylko w comfortline, musiałbym potwierdzać z flotą każdy cennik... 

Na razie jeszcze nic nie odpisali, a im dłużej o tym myślę z braku mercedesa, a4 jest na prowadzeniu. 

Racjonalnie do tego podchodząc to ja jednak z dużo jeżdżę po autostradach. Do takiego zastosowania kombi/sedan będzie lepsze niż SUV. 

 

BTW.

Sprawdziłem opony w 1ce i mam całoroczne vredestein quatrac 5 205/55r16, więc nie są run flat :/ domyślam się, że w przypadku 3ki też się tak skończy 

Edytowane przez vvv

Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem letnie ROF na 19" (Goodyear) na zimowe ROF (dalej na 19") Pirelli i przy dzisiejszych temperaturach (ale i wczorajszych) nie czuję kompletnie żadnej różnicy. Trochę dziwnie, ale fajnie. ;)


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem 19'' letnie na 18'' zimowe (obyda ROF) i czuję, że auto jest bardziej komfortowe, ale w zakrętach jakby minimalnie mniej sztywne, co może być "zasługą" dzisiejszej temperatury na zewnątrz.

 

vvv - a w czym A4 jest lepsze do BMW serii 3? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Póki co to tylko i wyłącznie kwestia braku info z floty. 

Mam bardzo słabe opcje w konfiguratorze serii 3: wersja advantage, koła 16 cali takie same jak w 1ce, zwykłe reflektory, live cockpit plus no i ta dziwna moc 136KM.

W przypadku A4: wersja advanced, koła 17cali, reflektory led, virtual cockpit, no i silnik 163KM

 

Te trójki które dzisiaj widziałem były dużo ładniejsze od A4, tylko tak jak pisałem były wypasione po sufit. Live cockpit pro, head up display, kontrola gestami itp. 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem 19'' letnie na 18'' zimowe (obyda ROF) i czuję, że auto jest bardziej komfortowe, ale w zakrętach jakby minimalnie mniej sztywne, co może być "zasługą" dzisiejszej temperatury na zewnątrz.

 

vvv - a w czym A4 jest lepsze do BMW serii 3? 

 

Ja nigdy wcześniej (nie licząc testowanego ok. 7 dni BMW) nie jeździłem na ROF, więc na razie niewiele mam do porównywania ;), ale chętnie bym się dowiedział, czy faktycznie - jak piszą - wpływ na komfort jest taki duży w porównaniu do standardowych opon. Jak myślisz?


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nigdy wcześniej (nie licząc testowanego ok. 7 dni BMW) nie jeździłem na ROF, więc na razie niewiele mam do porównywania ;), ale chętnie bym się dowiedział, czy faktycznie - jak piszą - wpływ na komfort jest taki duży w porównaniu do standardowych opon. Jak myślisz?

Trochę runflatów w życiu przerobiłem, począwszy od pierwszych na rynku w BMW E60, później w F10 i teraz w G30.

Runflaty mocno się zmieniły przez lata, te które miałem w E60 były tragiczne, a dodatkowo zawieszenie nie było do nich dostosowane. W F10 było już lepiej, ale jeszcze zdarzało im się zadudnić na studzienkach. Obecne generacje runflatów są już tak zbliżone komfortem do zwykłych opon, że gdy jechałem samochodami testowymi po sobie, jednym na ROF, drugim bez, to ciężko było mi wychwycić różnice, może były minimalnie twardsze, ale to naprawdę aptekarskie różnice.

Dla mnie warto z uwagi na większe bezpieczeństwo w razie nagłej utraty ciśnienia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę runflatów w życiu przerobiłem, począwszy od pierwszych na rynku w BMW E60, później w F10 i teraz w G30.

Runflaty mocno się zmieniły przez lata, te które miałem w E60 były tragiczne, a dodatkowo zawieszenie nie było do nich dostosowane. W F10 było już lepiej, ale jeszcze zdarzało im się zadudnić na studzienkach. Obecne generacje runflatów są już tak zbliżone komfortem do zwykłych opon, że gdy jechałem samochodami testowymi po sobie, jednym na ROF, drugim bez, to ciężko było mi wychwycić różnice, może były minimalnie twardsze, ale to naprawdę aptekarskie różnice.

Dla mnie warto z uwagi na większe bezpieczeństwo w razie nagłej utraty ciśnienia. 

 

Dzięki! :)


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawias zawiasem ale co z felgami bo to one najbardziej dostają po tyłku na runflatach. Nie wnikałem w temat ale BMW miało (czy ma dalej) problem z pękającymi felgami. Kuzyn ma zakład wulkanizacyjny i trochę spękanych felg przez runflaty mu przeszło przez ręce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.