Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z kolegów posiada Golfa GTE ( hybryda). Zastanawiam się nad zakupem. Przeczytałem i obejrzałem sporo testów ale chciał bym zapytać kogoś kto używa takiego auta na codzień. Jak wyglada spalanie (VW podaje 1.7 litra) jakie są wady i zalety, usterki itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, ze Infiniti opuscilo Europe. Ciekawe samochody mieli. A ten FX z V8 jest tego najlepszym przykladem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Mocą  w dobie  turbo nie powala, ale samo w sobie FX V8 cool B).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Infiniti ma też 5.6


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Infiniti ma też 5.6

 

Mam oba: 5.0 i 5,6, wiosną miałem w komplecie również 3,5, ale tamten ma słaby dół. Wszystkie miały zrobione wydechy i doloty. W V8 ładnie moc rośnie po takiej operacji no i dźwięk się poprawia ;)

 

5.6 jest już całkiem żwawe.

 

https://www.youtube.com/watch?v=0SAJzJqV_RQ

 

 

Mocą  w dobie  turbo nie powala, ale samo w sobie FX V8 cool B).

 

 

To się kupuje z pasji, dla dźwięku i przyjemności z jazdy. Obecnie pokutujące pierdziawy 1,0-2.0 z turbinkami będą utrapieniem kolejnych użytkowników, przecież na lizingu nikt o nie nie dba. Poza tym oleje longlajf, materiały wyliczone żeby jakoś przetrwać okres gwarancji. Chłop musi mieć mięśnie, a nie jakieś chudo-tłuste koguty w rułkach, czerwonych butach i czapusi z daszkiem ;)

Edytowane przez alex37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam oba: 5.0 i 5,6, wiosną miałem w komplecie również 3,5, ale tamten ma słaby dół. Wszystkie miały zrobione wydechy i doloty. W V8 ładnie moc rośnie po takiej operacji no i dźwięk się poprawia ;)

 

5.6 jest już całkiem żwawe.

 

https://www.youtube.com/watch?v=0SAJzJqV_RQ

 

 

To się kupuje z pasji, dla dźwięku i przyjemności z jazdy. Obecnie pokutujące pierdziawy 1,0-2.0 z turbinkami będą utrapieniem kolejnych użytkowników, przecież na lizingu nikt o nie nie dba. Poza tym oleje longlajf, materiały wyliczone żeby jakoś przetrwać okres gwarancji. Chłop musi mieć mięśnie, a nie jakieś chudo-tłuste koguty w rułkach, czerwonych butach i czapusi z daszkiem ;)

Pelna zgoda,  rurki i te sprawy  pierdółki małej pojemnosci o ktore nikt nie dba, bo to firmowki.

Chodziło mi o coś innego,   a mianowicie   srt vs trackhawk.  Ten pierwszy owszem nie jest zawalidroga, ale w porownaniu z tym drugim jest róznica.  B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Edytowane przez skius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 srt vs trackhawk.

 

Oba to wspaniałe samochody, świetna jest amerykańska motoryzacja, no i japońska również. Stare, bezawaryjne niemieckie samochody, żeby nie było, również doceniam i chętnie bym jakimś golfem 3 vr6 pojeździł, albo 30-letnim corrado ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Największy silnik jaki miałem w samochodzie to 7.3L, pobije ktoś ten wynik? ;)


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cienias :D

Pewnie w rurkach chodzisz :D

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz ile PS miał ten 7.3? Może nie pojemność a moc jest ważna :)

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobił 400KM na kołach przy 2500obr/min


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to już było czym jechać, choć te amerykańskie konie jakieś biedne, takie odnoszę wrażenie. Miałem kilka samochodów z waszego rynku niby 200 czy 240ps, dźwięk motoru V6 cudny ale jechać nie chciało ;)

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój amerykański V8 5,9 jechał nieźle. Ale jeszcze lepiej zasysał paliwo ze zbiornika...  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój amerykański V8 5,9 jechał nieźle. Ale jeszcze lepiej zasysał paliwo ze zbiornika...  :D

coś ze stajni Chryslera...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, ja tam amerykańskiej motoryzacji nie mam zamiaru bronić ani ganic, mają dobre jak i nie udane modele.

Chociaż lubię amerykańskie nowe silniki, teraźniejszy 3.5TT, ma już 120k km, przez 115k km jeździ na programach pomiędzy 400-500KM, I zupełnie nic mu to nie zaszkodziło

 

Niedawno sprawdziłem, w ciągu 3.5roku zmieniłem programy w nim już ponad 50razy, a mam do wyboru 9roznych softow

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o najmocniejsze auto którym jechałem to kolega kupił kiedyś kilkuletnie Audi s6. W momencie zakupu motor miał 750ps, potem go trochę grzebnął;)

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeep Grand Cherokee Fuelhog :D


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój amerykański V8 5,9 jechał nieźle. Ale jeszcze lepiej zasysał paliwo ze zbiornika...  :D

 

Aż tak źle było? V8 na wtrysku palą mi srednio w okolicy 15L. Przewaga trasy powoduje zejście w okolice 12,5. Chłopaki przy pojemnościach zbliżonych do 4.2-4,3 mówią mi o średnim już nie 15 a 12.

Choć corvette c6 przy emeryckiej/wolnej jeździe "trasą" podobno potrafi spalić 6,5 :)

Mnie się udało sedanem około 8,5 i suvem około 9,5 z miasta do miasta, wyniki się psują podczas przyspieszania. To w charakterze ciekawostek. Po mieście raczej 18-20, powyżej 25 to już bardzo niebezpieczna jazda musiałaby być, bez hamowania silnikiem.

Edytowane przez alex37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po mieście 25l było normalnym spalaniem, 30 też dało się zrobić.

W trasie 18, chociaż daleko nim nie jeździłem, bo ani spalanie ani zachowanie na drodze nie skłaniało do tego, GC pierwszej generacji nie był wybitnie komfortowym samochodem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, ze Infiniti opuscilo Europe. Ciekawe samochody mieli. A ten FX z V8 jest tego najlepszym przykladem.

Bardzo szkoda,testowałem Q50 w hybrydzie i Q60 3.0t w 4 łapach,pomimo przestarzałych multimediów,urazu do mercedesowskiej skrzyni która to za długo "myślała" naprawdę fajne auta,ichnie V6 rewelacja,wystraszyłem się faktu że znikają z Europy i ostatecznie nie zamówiłem,do dziś trochę żałuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez jezdzilem testowo Q50 z 3.0t. Silnik bajka, ale tam bylo tylko RWD. Jedna os nie radzila sobie z nadmiarem mocy. Gdyby tylko bylo w opcji AWD to musialbym je kupić. Bardzo mi się podobalo. Ba, do tej pory jak zibacze Q50 na miescie to troche zaluje, ze odpuscilem to auto. Jakos inni z RWD zyja i jezdza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.