Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Tommaso napisał:

Wybrałem roletki na szyby. Nie lubię przyciemnianych szyb ani otwieranego dachu, takie mam zboczenie...

 

Jaki silnik Ci włożyli?

lubię takie zboczenie , podobno kolejny level zboczenia w 5er to system domykania drzwi , chyba że już go osiągnąłeś ? ;)

u mnie jest bez szaleństw , około 150koni w benzynie , całkiem fajny do codziennego użytku , a na autostradzie i tak nie pojedziesz powyżej 160 tym autem , bo robi się nie stabilny , zresztą miałem G30 520D i też myszkował ale nie aż tak jak G20 i przy 190 , nie wiem jak u kolegów Mario i VVV ?  bo podobno Audi i MB są bardziej stabilne przy wyższych prędkościach niż BMW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Krakus1 napisał:

lubię takie zboczenie , podobno kolejny level zboczenia w 5er to system domykania drzwi , chyba że już go osiągnąłeś ? ;)

u mnie jest bez szaleństw , około 150koni w benzynie , całkiem fajny do codziennego użytku , a na autostradzie i tak nie pojedziesz powyżej 160 tym autem , bo robi się nie stabilny , zresztą miałem G30 520D i też myszkował ale nie aż tak jak G20 i przy 190 , nie wiem jak u kolegów Mario i VVV ?  bo podobno Audi i MB są bardziej stabilne przy wyższych prędkościach niż BMW

 

Temat myszkowania G30 jest szeroko komentowany na forach, jednym myszkują innym nie i nie wiadomo od czego to zależy - od rodzaju zawieszenia, opon, napędu czy jeszcze czegoś.

W każdym razie dwa tygodnie temu w niedzielę przeleciałem całe Niemcy mając wszędzie gdzie było wolno 220-240 km/h na liczniku i nie zaobserwowałem żadnego myszkowania.

Ale, że ten sam problem występuje w niektórych G20 to pierwsze słyszę...

 

A dociągania drzwi nie mam, za to mam wentylację i komfortowe fotele, na tym nie oszczędzam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Krakus1 napisał:

lubię takie zboczenie , podobno kolejny level zboczenia w 5er to system domykania drzwi , chyba że już go osiągnąłeś ? ;)

u mnie jest bez szaleństw , około 150koni w benzynie , całkiem fajny do codziennego użytku , a na autostradzie i tak nie pojedziesz powyżej 160 tym autem , bo robi się nie stabilny , zresztą miałem G30 520D i też myszkował ale nie aż tak jak G20 i przy 190 , nie wiem jak u kolegów Mario i VVV ?  bo podobno Audi i MB są bardziej stabilne przy wyższych prędkościach niż BMW

Mój suv dociąga na maksa do 200~205 km/h i na tym koniec. Jest przy tym bardzo stabilny - żadnych tańców nie odwala.  


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety jest , i to dużo gorzej odczuwalny niz w G30 - jakbyś wpadł w koleiny-  ,  natomiast w G30 to takie myszkowanie bardziej .

@mario1971 ładnie , mając na uwadze że mówimy o SUV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zaobserwowałem w najnowszym X5 z pneumatyką dużą wrażliwość na boczny wiatr, wręcz przestawiało mnie na drodze po wyjeździe zza ekranów dźwiękochłonnych na autostradzie.

Natomiast w G30 nie zaobserwowałem nic niepokojącego - w każdym razie nie zachowuje się gorzej niż wcześniejsze Audi A6 C7.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maritimeeng

Jeśli o rurach, myszkowaniu i prędkościach, to:

rury 2 - prawdziwe

myszkowania nie stwierdzono

max - 220 (japoński kaganiec)

Ale to stary sztrucel...

 

50016709348_b51d87aa47_o.jpg

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czarny, czyli pasujesz do klubu SchwarzeDeutscheWagenów. 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krakus1, ja nowe auto mam dwa tygodnie, więc jeszcze traktuję je delikatnie ;) miałem wcześniej A4 B9 przed liftem i zachowywała się bardzo stabilnie. Miałem ogranicznik do 220km/h i co jechałem przez DE to gdzie można było tyle jechałem ;) Nową na razie maks 170km/h i też jest stabilna mimo, że teraz nie mam już sportowego zawieszenia tylko standardowe. Póki co mam też wrażenie, że szyba przednia jest bardziej dźwiękoszczelna, ale może to mieć związek z faktem, że w poprzednim egzemplarzu wymieniałem szybę ze względu na odpryski. We wrześniu znowu będę jechał przez Niemcy to zobaczę też ile wyciągnie ;) a moc mam porównywalną do Ciebie 163KM 

 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Audi z racji konstrukcji i konfiguracji napędu są bardziej ciągnięte niż pchane a to zawsze sprzyja stabilności choć niekoniecznie zwinności w zakrętach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mówmy co chcemy , i tak najszybszy będzie handlowiec w czarnej Octavi , wracający do domu po długim dniu pracy..jak widzę takiego jadąc autostradą , od razu na prawy pas , z nimi się nie wygra 🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak na marginesie rur wydechowych, zauważyliście, że japończyki mają rury z prawej strony a europejczyki z lewej ( w przypadku pojedynczych rur)?


Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma to logiczne uzasadnienie - chodzi o to, żeby spaliny wydostawały się bliżej środka jezdni a nie chodnika, gdzie chodzą piesi i muszą to wdychać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałoby, gdyby japończyki jeżdziły tylko w krajach z ruchem lewostronnym.

Edytowane przez souls_hunter

Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak wracając do tych wydechów i atrap. To rzeczywiście robi Wam jakąś różnicę czy to real czy atrapa? Ja m u siebie atrapy i szczerze mówiąc kompletnie nie zwracam na to uwagi. W innych autach też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno się dziwić, że Japończycy traktują swój rynek priorytetowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale przecież na dobrą sprawę ten metr odległości od chodnika nie robi praktycznie żadnej różnicy. I tak skierowana jest wylotem do tyłu a nie w bok jak dawniej lub obecnie w niektórych dostawczakach.


Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w dobie totalnie oczyszczonych spalin to nie ma żadnego znaczenia, ale kiedyś miało. To pozostałość po czasach bardziej kopcących samochodów, a skoro teraz nie ma to żadnego znaczenia to po co to zmieniać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, mandaryn44 napisał:

A tak wracając do tych wydechów i atrap. To rzeczywiście robi Wam jakąś różnicę czy to real czy atrapa? Ja m u siebie atrapy i szczerze mówiąc kompletnie nie zwracam na to uwagi. W innych autach też.

 

W moim aucie trochę mi robi ;) z jednej strony cieszę się, że zderzak z 10 metrów wygląda symetrycznie, ale z drugiej strony to lewy chrom się brudzi ze względu na prawdziwy wydech, a prawy nie. Trzeba było iść po całości jak MB i puścić rury w dół, albo jak BMW zrobić podwójny wydech ;) 

W kwestii Japończyków to podobna różnica jest z wlewem paliwa w toyotach jest po lewej stronie, a w europejskich autach po prawej. 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A tak wracając do tych wydechów i atrap. To rzeczywiście robi Wam jakąś różnicę czy to real czy atrapa? Ja m u siebie atrapy i szczerze mówiąc kompletnie nie zwracam na to uwagi. W innych autach też.

Mnie absolutnie nie robi, ale ... po co te atrapy?Trochę nie rozumiem takiego tuningu.

I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki zabieg stylistyczny i tyle. U mnie są obie atrapy rury w dół i nic się nie brudzi.

Tak zacząłem się zastanawiać o co chodzi bo bardzo negatywnie chyba są postrzegane takie atrapy. Prawie jak dzielone światła w octavii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taki zabieg stylistyczny i tyle. U mnie są obie atrapy rury w dół i nic się nie brudzi.
Tak zacząłem się zastanawiać o co chodzi bo bardzo negatywnie chyba są postrzegane takie atrapy. Prawie jak dzielone światła w octavii

Myślę, że nie negatywnie. Po prostu zastanawiamy się „po co”? I nic więcej. Nikt tu nie stara się dodać sobie „centymetrów”

I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maritimeeng


Odnośnie różnych atrap, to coraz częściej (w dobie downsizingu) są stosowane atrapy dźwięku silnika i wydechu w postaci pomruków wydobywających się z głośników 😐

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Tommaso napisał:

Ale czarny, czyli pasujesz do klubu SchwarzeDeutscheWagenów. 😁

Mogę się do niego też zapisać? 🤣


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, irekm napisał:

Mogę się do niego też zapisać? 🤣

No way. Nie potrzebujemy kreta w klubie. 😉

Zresztą Ty niemiecki masz tylko zegarek, a żaden z Twoich samochodów nie jest ani niemiecki ani czarny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tylko jako miłośnik czarnej niemieckiej motoryzacji, taki platoniczny 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.