Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Jakby taki zajechał do mnie na prowincję, to miałbym zderzak od takiego w kolekcji (a może też katalizator) 😃

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć Panowie, 

 

Szukam nowego/używanego samochodu w leasing do +-50 tys. duży sedan lub kombi, najlepiej benzyna (ewentualnie silnik nadający się do LPG), tylko nie 3 cylindry i 0,9 poj., może ktoś był w podobnej sytuacji lub zna temat, byłbym mega wdzięczny za pomoc 😀

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, nonsens11 napisał:

cześć Panowie, 

 

Szukam nowego/używanego samochodu w leasing do +-50 tys. duży sedan lub kombi, najlepiej benzyna (ewentualnie silnik nadający się do LPG), tylko nie 3 cylindry i 0,9 poj., może ktoś był w podobnej sytuacji lub zna temat, byłbym mega wdzięczny za pomoc 😀

 

Wrzuć zapytanie na FB są grupy dotyczące leasingów np.: oddam leasing albo Leasing, cesje leasingów, wynajem długoterminowy. Może tam coś znajdziesz, a jak nie to jest tam sporo brokerów którzy mogą Ci pomóc


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia widzę, że oferty przejęcia leasingów to zazwyczaj totalna ściema, licząca na naiwniaka, który się napali.

Oglądałem mnóstwo ofert przejęcia leasingu na roczne, dwuletnie, sportowe auta premium, które sumarycznie wraz z odstępnym wychodziło drożej niż wynajem nowego auta w salonie.

A już szczytem bezczelności jest np propozycja przejęcia leasingu comfort lease BMW (które jest de facto wynajmem) z wysokim odstępnym. Nie dość, że za dalsze użytkowanie używanego auta płacisz tyle, co poprzednik nowego, to jeszcze masz mu zapłacić za dużą część jego wcześniejszego wynajmu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest trafna uwaga, ale to trzeba przeliczyć przed podpisaniem umowy. Większość ofert to są wynajmy długoterminowe pod nazwą leasingu ;) najlepsze są te z wykorzystaną większością limtu km.

Dlatego napisałem, że są tam też brokerzy którzy mogą pomóc przy ogarnięciu leasingu na używane które sobie kolega znajdzie, albo coś zaproponują. Jak ktoś nie ma swoich kontaktów w salonach to cięzko uzyskać ich rabaty.


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasami warto z ofertą brokera przyjść jeszcze do salonu, często okazuje się, że dotychczas ostateczna cena nie jest wcale taka ostateczna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klocki hamulcowe wymienione (przód i tył). Dodatkowo wykonano regulację koła zębatego układu kierowniczego, a przy okazji także kalibrację kamery wielofunkcyjnej. Opony zimowe założone. Auto przygotowane do jazdy ;)10881812bbd5874bb7d6763f353ec93e.jpga1d34d4158bff531f14363148fa42b6e.jpg

Edytowane przez mario1971

To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Tommaso napisał:

Z doświadczenia widzę, że oferty przejęcia leasingów to zazwyczaj totalna ściema, licząca na naiwniaka, który się napali.

Oglądałem mnóstwo ofert przejęcia leasingu na roczne, dwuletnie, sportowe auta premium, które sumarycznie wraz z odstępnym wychodziło drożej niż wynajem nowego auta w salonie.

A już szczytem bezczelności jest np propozycja przejęcia leasingu comfort lease BMW (które jest de facto wynajmem) z wysokim odstępnym. Nie dość, że za dalsze użytkowanie używanego auta płacisz tyle, co poprzednik nowego, to jeszcze masz mu zapłacić za dużą część jego wcześniejszego wynajmu...

Nie znam tematu od strony przejmującego leasing BMW Comfort Lease, tylko od osoby która musiała wlasnie dokonać cesji i to 2 aut w krótkim czasie i się udało. Co prawda moje założenie było proste - szukam kogoś do przejęcia leasingu bez odstępnego wiec w przypadku BMW ktoś dostał 10% wkładu własnego jako bonus a w przypadku MINI żony nie było wpłaty własnej wiec myślałem ze nie ma szans...ale znalazł się człowiek ze Szczecina który tez finalnie go ode mnie przejął. Mój przykład na pewno nie jest wyznacznikiem większości ofert ale czasem można trafić na kogoś kto po prostu zmienia miejsce zamieszkania i nie ma jak dalej ciągnąć leasingu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, mario1971 napisał:

Klocki hamulcowe wymienione (przód i tył). Dodatkowo wykonano regulację koła zębatego układu kierowniczego, a przy okazji także kalibrację kamery wielofunkcyjnej. Opony zimowe założone. Auto przygotowane do jazdy ;)10881812bbd5874bb7d6763f353ec93e.jpga1d34d4158bff531f14363148fa42b6e.jpg

Co to znaczy "regulacja koła zębatego układu kierowniczego"? Trąci ściemą... ;)


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, kiniol napisał:

Co to znaczy "regulacja koła zębatego układu kierowniczego"? Trąci ściemą... ;)

Taki mam tytuł na fakturze, a chodziło o regulację luzów układu kierowniczego.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, mario1971 napisał:

Taki mam tytuł na fakturze, a chodziło o regulację luzów układu kierowniczego.

No to Cię zrobili na kilka pln..

 

Daimler Benz juz  od lat 90-tych nie ma klasycznej "Steering column" z zębatką itp...

 jest tzw. Rack Pinion (espace power steering) gdxzie wszystko jest raz na zawsze ustawione.., a jak się "spsuje" to się wymienia...

Regulację można robić jedynie na końcówkach drążka..., a i to trąci ściemą...

 bo powinno się wymienić całae elementy...

( dostarczam kawałki do  tej "układanki"  dla DB)

Edytowane przez mkl1

Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 1,5k. Ponoć do pewnego momentu można te luzy wyregulować. Dali mi takie zalecenia przy przeglądzie, to kazałem im te luzy usunąć ;)


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli zamiast wymienić dociągnęli śruby, a przegub diabli wezmą za .........km.

Skasowali luzy nastawne... :(


Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny Blazer 4.3 jest do wzięcia, a może by tak? No chyba, że lepiej Chrysler Pacifica 3.8?

 

Blazer.jpg

Edytowane przez tommly

..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, mkl1 napisał:

Czyli zamiast wymienić dociągnęli śruby, a przegub diabli wezmą za .........km.

Skasowali luzy nastawne... :(

Myślę, że autoryzowany serwis MB (najlepiej oceniany w regionie) wie co robi.  A tak z ciekawości, jesteś mechanikiem, pracowałeś w ASO Mercedesa?


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie,

dostarczam części na pierwszy montaż.. dla kilku marek, dlatego często znam szczegóły( rysunki , specyfikacje, testy itp...)

Ostatnio się"zciąłem" w ASO D.M gdy syn serwisował CLK ... chcieli wcisnąc mu ściemę bo kasa się liczy,,

(operacja zupełnie "niewykonalna" ), a miała być serwisowa...

:)

A dotyczyła układu "hub unit-u" ...

Edytowane przez mkl1

Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, mario1971 napisał:

To wiele wyjaśnia ;) 

Nic nie wyjaśnia... niestety.. ASO to czasami wicej ściemy, niżz pomocy..

15 lat temu serwisowałm moją 190-tkę w ASO. miał być wyregulowany rozrząd.... zapłaciłem i po 2000 km silnik stanął rozrząd padł., łancuch się rozleciał, bo... koleś tylko wpisał operację regulacji naciągu, a nie zrobił i żeliwne ślizgi rozjeb@@łu łańcuch.

 sprawa w sądzie i miałem nowy silnik...

 

 

Edytowane przez mkl1

Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, mkl1 napisał:

Nic nie wyjaśnia... niestety.. ASO to czasami wicej ściemy, niżz pomocy..

 

Każdy serwisuje tam gdzie chce, lub jak mu budżet pozwala. Ja od ponad dwudziestu lat serwisuję swoje auta tylko w ASO, i nie narzekam. Wygodę, szybkość naprawy (dostęp do sprzętu oraz części zamiennych) i bezpieczeństwo cenię sobie w tym przypadku wyżej, niż zarobionych parę stów u innego mechanika. Ale Ty możesz mieć na ten temat inne zdanie... 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Też serwisuję w ASO, slużbowe.. bo muszę..

Ale polecam raczej warsztaty "zapaleńców"

 Teraz CLK syna i Mini mojej żony oddaję w ręce speców od marki, a nie do ASO..

Szkoda kasy i nerwów..

 


Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja nie muszę, ale oddaję do ASO. 

 

Ile osób, tyle różnych opinii :lol:


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, mkl1 napisał:

oddaję w ręce speców od marki

x2. 

Nie ma reguły bo wszędzie pracują tylko ludzie - może być ASO z dobrymi fachowcami i nowy, nie wyszkolony/niedokładny mechanik w mniejszym zakładzie z dobrą opinią. Jak się kładziemy na fotel u dentysty to nawet najlepszy nie zagwarantuje nam "nie zaboli nic a nic" ;)

ale mi często przypomina się historia jednej 530d - auto jeszcze na gwarancji, wywalało płyn chłodniczy, zmieniali zbiorniczki w ASO, termostaty - auto dalej kulało. Okazało się, że szpilka głowicy była zerwana (coś w fabryce poszło nie tak) - raz, że BMW nie uznało gwarancji "bo coś tam" to w ASO nawet przy opcji "prywatna robota" a nie na gwarancji - cennik plus procedury - czyli na dzień dobry wyciąganie silnika bo procedury nie przewidują napraw z silnikiem w samochodzie - a to jest wyliczone na ileśtam roboczogodzin x stawka - ładne tysiące zł, które miał zapłacić właściciel samochodu a nie BMW. Auto pojechało do gościa który specjalizuje się w BMW - głowica zdjęta, gwint szpilki naprawiony, wszystko bez wyciągania silnika. Mój wuj kiedyś miał małe spięcie z ASO Toyoty - pojechał na pełny przegląd i serwis klimatyzacji - dobrze że widział przez szybę, że ten "pełny" serwis to była wymiana filtra kabinowego - a przynajmniej tyle zrobił mechanik. Po rozmowie z kierownikiem - zrobili odgrzybianie, sprawdzenie ilości czynnika itd. W ASO Peugeota kiedyś był przypadek, że wykręcali z samochodów dobre oryginalne elementy i wstawiali zamienniki - części zawieszenia etc. Temat z pierwszej ręki bo znajomy się bujał z nimi i peugeotem swojej żony. Oczywiście prywatne warsztaty też tną w .... - tam gdzie człowiek tam niewiadoma ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podajesz skrajne przykłady gdzieś tam wyczytane/zasłyszane od wuja, znajomego czy "szwagra". Takie oczywiście też się zdarzają. Niemniej jednak, kupując dobrej marki auto, zdecydowana większość moich znajomych (i ja także)  woli dokonywać przeglądów - serwisować je w firmowych ASO.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.