Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość maritimeeng
3 godziny temu, tommly napisał:

Paweł już myślałem, że zasłaniasz bo daliście tablicę indywidualną: ZAPIERDALACZ 😝😜


Takie tablice mam na moim CLS-ie 😎

 

A to taki fajny bączek dla Szanownej Koleżanki. Po mieście bardzo zwinny...

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, mandaryn44 napisał:

Widziałem tego urusa na żywo na drodze. Kapitalnie wygląda.

 

Na pewno zwraca uwagę. Zwłaszcza na takiej prowincji, jak u mnie. ;) Wprawdzie autek z przedziału Audi, BMW, MB, Porsche trochę tu jeździ (KGHM nie należy do najbiedniejszych firm ;)), ale jednak Lamborghini to wybór, mimo wszystko, raczej wciąż niekonwencjonalny, jak na takie miasteczko. No i ze względu na kolor, "bije po gałach".  :)


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.02.2021 o 20:32, Lincoln Six Echo napisał:

...

Co Wy na SUVa od Lambo?

Firma, która produkuje tylko i wyłącznie super sportowe samochody nie powinna robić SUVa. Co za tym idzie szambo pełne zanurzenie. Choć jak na SUVa  dość dobrze wygląda. 

 

Za to są koszmary.

Na miejscu 1 jest Bentayga. 

na 2. RR Cullinan.

Innych nie wymienię, żeby nie "narazić" się użytkownikom tych marek.  


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, Dorian06 napisał:

Firma, która produkuje tylko i wyłącznie super sportowe samochody nie powinna robić SUVa. Co za tym idzie szambo pełne zanurzenie. Choć jak na SUVa  dość dobrze wygląda. 

 

Za to są koszmary.

Na miejscu 1 jest Bentayga. 

na 2. RR Cullinan.

Innych nie wymienię, żeby nie "narazić" się użytkownikom tych marek.  

Jak kiedyś w Budapeszcie zobaczyłem z żoną Bentaygę, to uświadomiła mnie, że to tylko blacha a tyle pieniędzy kosztuje. Czym się rozni od blachy naszego auta. (Ja wiem, że w moim blacha ma jednak aż nadto tlenku żelaza). Ale trochę w tym miała racji, to w naszej głowie siedzi prestiż wszysykich absurdalnie drogich rzeczy, czy zegarek, czy auta, nie ma znaczenia. Za to Lambo SUV, pomijając, że w mojej ocenie nie wygląda ten samochód zbyt poważnie, to nie istotne. W czym przeszkadza produkowanie suva marce produkujacej... traktory.

Edytowane przez albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Dorian06 napisał:

Firma, która produkuje tylko i wyłącznie super sportowe samochody nie powinna robić SUVa. Co za tym idzie szambo pełne zanurzenie. Choć jak na SUVa  dość dobrze wygląda. 

 

Za to są koszmary.

Na miejscu 1 jest Bentayga. 

na 2. RR Cullinan.

Innych nie wymienię, żeby nie "narazić" się użytkownikom tych marek.  

Takie Lamborghini np. robiło już coś a'la SUV wieki temu; mowa o LM002 - w niektórych kręgach teraz to samochód kultowy. Nie zapominajmy też, że ta firma zaczęła od .... traktorów, które, nota bene, wytwarza do dzisiaj. A samochody sportowe zaczęła robić, przynajmniej wg legendy, gdy jej założyciel, Feruccio Lamborghini, niezadowolony z jakości swojego Ferrari, wybrał się do Modeny, żeby osobiście porozmawiać z Enzo Ferrarim o marnej jakości jego produktów. Szef Ferrari nie znalazł dla niego czasu i obrażony pan Lamborghini zaparł się że zrobi lepszy produkt niż ten z modeńskiej manufaktury.

 

Co więcej, pomyślcie o .... Mercedesie. Czy firma produkująca np. samochody strażackie może uchodzić za producenta samochodów luksusowych? Gdyby taki Bentley produkował furgonetki, to uznawalibyśmy że to przystoi firmie uznawanej za producenta aut luksusowych? 

Edytowane przez beniowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, albiNOS 01 napisał:

JW czym przeszkadza produkowanie suva marce produkujacej... traktory.

 

Ściślej rzecz biorąc - marce, która rozpoczęła działalność od produkcji traktorów właśnie, a w której auta sportowe pojawiły się dopiero później.  :)

2 minuty temu, beniowski napisał:

Takie Lamborghini np. robiło już coś a'la SUV wieki temu; mowa o LM002 - w niektórych kręgach teraz to samochód kultowy. Nie zapominajmy też, że ta firma zaczęła od .... traktorów, które, nota bene, wytwarza do dzisiaj. A samochody sportowe zaczęła robić, przynajmniej wg legendy, gdy jej założyciel, Feruccio Lamborghini, niezadowolony z jakości swojego Ferrari, wybrał się do Modeny, żeby osobiście porozmawiać z Enzo Ferrarim o marnej jakości jego produktów. Szef Ferrari nie znalazł dla niego czasu i obrażony pan Lamborghini zaparł się że zrobi lepszy produkt niż ten z modeńskiej manufaktury.

 

Pisaliśmy równocześnie. ;)


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sami dorośli na forum, a jednak mało kto patrzy na to szerzej. Niemal zawsze jest tak, że największe oburzenie jest u osób, które nigdy nie będą miały budżetu na zakup takiego auta. Warto pamiętać, że gdyby nie Cayenne prawdopodobnie Porsche należałoby do jakiegoś chińskiego giganta a 911 być może oglądalibyśmy już tylko na wystawach i w muzeach a nie w salonach i na ulicach. Płakać w sieci to jedno, ale potwierdzić swoje oburzenie zakupem auta za 0.5-1 mln zł to drugie.  Podobne losy miał Bentley, Land Rover i inni. To nie są fundacje charytatywne i muszą produkować coś co się sprzedaje, a nie jedynie auta na plakat nad łóżkiem 12-latka. Rynek pokazuje, że jest zapotrzebowanie na luksusowe lub "sportowe" SUVy to i takie są produkowane. Nad nowym Defenderem płaczą, że popsuli legendę i jaki on teraz nieterenowy się zrobił właściciele Samuraja, Frontery czy Patrola za 10-50k, a nie Ci, którzy mają 200k do wydania w salonie na sztywne mosty, przekładnie ślimakową i inne "luksusy". Przecież jest cały czas Wrangler, G 4x4^2 - śmiało! Nie każdy jest Mercedesem, który może sobie pozwolić na produkowanie G klasy do dziś. Każdy się jara V8kami i RAMem 1500/2500, F150/250, ale jak trzeba wyciągnąć portfel w Europie królują wersje mini typu Navara, Ranger z 2 litrowym dieslem. Taki @irekm patrzy na nie jak my na Fiata Pandę - ekonomiczne miejskie autko 😛 

 

Panowie kupujcie te supersamochody ile wlezie a wtedy nie będą musieli produkować niesportowych SUVów dla celebrytów, piłkarzy i ich WAGs etc. 🙂

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, memento mori napisał:

Niemal zawsze jest tak, że największe oburzenie jest u osób, które nigdy nie będą miały budżetu na zakup takiego auta. Warto pamiętać, że gdyby nie Cayenne prawdopodobnie Porsche należałoby do jakiegoś chińskiego giganta a 911 możnaby już oglądać tylko na wystawach i w muzeach a nie w salonach. Płakać w sieci to jedno, ale potwierdzić swoje oburzenie zakupem auta za 0.5-1 mln zł to drugie.  Podobne losy miał Bentley, Land Rover i inni. To nie są fundacje charytatywne i muszą produkować coś co się sprzedaje, a nie jedynie auta na plakat nad łóżkiem 12-latka. Rynek pokazuje, że jest zapotrzebowanie na luksusowe lub "sportowe" SUVy to i takie są produkowane.

Dokładnie. Kiedyś już chyba tu na forum pisałem o moim znajomym z pracy, który uważał się za wielkiego miłośnika marki Porsche i strasznie psioczył że firma „rozmienia się na drobne” produkując m.in. Cayenne i twierdził że to „wbrew DNA marki”. Tylko że jego nie było stać na Porsche (co samo w sobie nie jest niczym złym, bo na modele tej firmy stać niewielu), co jednak nie przeszkadzało mu uważać że firma rozmienia się na drobne produkując SUV-y. Tylko ze tacy miłośnicy, jak piszesz, mogą sobie dywagować, a firma ma zarabiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo to takie samo p....ie jak pisanie, że jak "prawdziwy Mustang to tylko V8". Oczywiście w tym przypadku jak dobrze pamiętam w EU jakieś 50-70% sprzedaży to V8, ale mało kto wie z tych znawców, że Mustang od kilkudziesięciu lat miał w opcji niemal w każdej generacji silniki R4, a jeszcze mniej wie, że nawet z V8 byłby pewnie uznany za small block i nadal nosił miano "pony" cara, a nie muscle cara. A później Ci oburzeni wylogują się z forum i wsiądą do 1.6 16V i 1.9 TDI, ale grunt, że zhejtowali kogoś w sieci, kto wybrał w Mustangu 300-konne 2.3 turbo w salonie. Wolę, żeby bardziej przyziemna Alfa produkowała Stelvio (swoją drogą piękne) niż odmrażała sobie uszy w stylu "żadnych SUVów czy Mito" i zniknęła z rynku.

 

Właściciel PP/VC za 100k może się zirytować gdyby firma zaczęła nagle produkować sportowe modele w stali za 50k po to żeby przetrwać, ale jeśli właściciel Seiko 5 wypisuje na forum jak bardzo jest oburzony takim ruchem i jak to zdradzili fanów to mnie to tylko śmieszy. 🙂 Firmy nie żyją z fanów tylko klientów.

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, rmickey napisał:

Kolejny wątek do omijania będzie ☹️

Jak się tak wypowiedzi piętrują to i ja się łapię na przewijaniu ciekawego tematu.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, memento mori napisał:

Sami dorośli na forum, a jednak mało kto patrzy na to szerzej. Niemal zawsze jest tak, że największe oburzenie jest u osób, które nigdy nie będą miały budżetu na zakup takiego auta (...)

No cóż, mogę być lumpem spod GS-u, który przechlał składaka, ale nawet wtedy nie ma niczego złego w ocenianiu stylistyki najdroższych aut. Za to psioczenie na marki, bo rozszerzają ofertę, to w istocie dziecinada, nawet porównał bym ją, może lekko przerysowujac, do narzekania na przenoszenie produkcji np zegarków czy ich części do Chin.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, memento mori napisał:

Przecież jest cały czas Wrangler, G 4x4^2 - śmiało! 

G 4x4^2 to limitka, była produkowana tylko przez jeden rok więc jeśli ktoś ma ochotę na salonówkę - to się spóźnił ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, albiNOS 01 napisał:

No cóż, mogę być lumpem spod GS-u, który przechlał składaka, ale nawet wtedy nie ma niczego złego w ocenianiu stylistyki najdroższych aut. Za to psioczenie na marki, bo rozszerzają ofertę, to w istocie dziecinada, nawet porównał bym ją, może lekko przerysowujac, do narzekania na przenoszenie produkcji np zegarków czy ich części do Chin.

 

Oczywiście, że stylistykę każdy ma prawo oceniać. Cena z wieloma zerami nie ma nic to tego czy się komuś podoba czy nie. O wiele bardziej podoba mi się stylistyka Fiata 500 niż 200-300 razy droższego (od 10 do 15 mln zł) Koenigigsegigsegigsegigsegigsegsegga Jesko Absolut (fani Top Gear wiedzą o co chodzi 😉 ). Miałem na myśli wyłącznie ocenianie marki przez nowe modele, kiedy nie jest się nawet ich potencjalnym klientem, który realnie pozwala tej marce tworzyć.

 

8 godzin temu, trollu napisał:

G 4x4^2 to limitka, była produkowana tylko przez jeden rok więc jeśli ktoś ma ochotę na salonówkę - to się spóźnił ;)

 

 

Dzięki za sprostowanie. Nie jestem biegły w poszczególnych wersjach Gelend. Czyli obecnie jest "zwykła", AMG i nie mają już nic ultra terenowego?

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gelenda sama w sobie jest utra - terenowa, luksusowa i droga :lol: ale obecnie nie ma wersji podniesionej względem standardowej G

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, memento mori napisał:

obecnie jest "zwykła", AMG i nie mają już nic ultra terenowego?

 

 

w serwisie mb mozna zamowic adventure kit brabusa, naprawde pancerne zawieszenie i napedy

ale pojdzie do gory max 5cm

dojdzie wymiana kol na monobloki i przerobka wydechu, karbonowe nakladki na bude na szczescie mozna pominac

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gelanda 4x4 do kwadratu wraca przecież :

https://autogaleria.pl/mercedes-klasy-g-4x42-2021

 

A nowy Defender jest całkiem dzielna terenówka - jedna z dzielniejszych seryjnych, z tym że zbyt polega na elektronice, która w początkowych egzemplarzach potrafi zawieść w najmniej oczekiwanym momencie... 

Ciekawe test terenwizji :

 

 

 

 

A tutaj jak nowy model loi skórę starej legendzie :

 

 

Odnośnie gustów - dla mnie bentayga jest calkiem ładna, lamborghini suv mniej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, StaryWilk napisał:

A nowy Defender jest całkiem dzielna terenówka - jedna z dzielniejszych seryjnych, z tym że zbyt polega na elektronice, która w początkowych egzemplarzach potrafi zawieść w najmniej oczekiwanym momencie... 

Ciekawe test terenwizji :

 

 

 

Moja ulubiona żona nakleiła nalepkę:

I'd rather push my Land Rover than drive a Jeep.


jedyną stałą cechą rozwoju jest zmiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pamiętam że byłem zdziwiony w Afryce, gdzie w parkach narodowych 90% aut terenowych to były Land Cruisery (starsze wersje). Defendery się zdarzały, ale było ich mało. Na moje pytanie dlaczego, kierowcy odpowiadali że, po pierwsze, serwis Land Roverów jest o wiele droższy niż Toyot, oraz że nie ma lepszego samochodu terenowego niż Land Cruiser. Zresztą, jak popatrzeć jakich samochodów używają wszelkiej maści organizacje międzynarodowe jak ONZ itp., to większości są to Land Cruisery (czasem Nissany Patrol). Może to wynikać z ceny Land Roverów, niemniej jak ostatnio oglądałem program The World Tour (nowa wersja Top Gear), cała ekipa techniczna też Land Cruiserami chyba się poruszała. Aż dziw bierze, że Brytyjczycy swojego Land Rovera nie wspierają (choć on w sumie już hinduski jest).

Edytowane przez beniowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Landki są super, ale niestety awaryjne i "trochę" kosztowne w serwisowaniu, jeżeli można w ogóle mówić o niskich, bądź wysokich, kosztach w przypadku aut 4x4 do jazdy w terenie, tu zawsze wszystko sporo kosztuje.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy jest szefem lokalnego biura wypożyczalni samochodów i m.in. mówi, że jednym z najlepszych biznesów jakie robi, jest umowa na wynajem samochodów zastępczych z sąsiadującym z jego biurem salonem Range Rovera. Twierdzi że bez przerwy wydaje samochody zastępcze posiadaczom Range i Land Roverów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Domyślałem się że G4*4 wróci ale nie sądziłem że to już. Poprzednią wersje miałem okazję dość często widywać w poprzedniej pracy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.