Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

A tak serio, to nie wiadomo co sie zadziało. Może wcale nie wina kierowcy Toyoty. Tak czy siak szkoda auta, współczuję kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, vvv napisał(-a):

Kierowca toyoty kiedy dostaje napęd na tył i więcej niż 200KM ;)
b51e45d060309e93a4192ac3ac51e959.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

i silnik od BMW 😅

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I małpiego rozumu. 🙈:D


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, Krakus1 napisał(-a):

i silnik od BMW 😅

 

Pewnie się obrócił na panewkach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie BMW to przy okazji wizyty w ASO bo głośnik centralny od rozmów tel zaczął charczeć , wyszło im że mam wyciek z zabieraka dyferencjału , jest do uszczelnienia , auto ma 60tys km i półtora roku 😳 , chyba faktycznie te auta są kartonu obecnie !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odnośnie BMW to przy okazji wizyty w ASO bo głośnik centralny od rozmów tel zaczął charczeć , wyszło im że mam wyciek z zabieraka dyferencjału , jest do uszczelnienia , auto ma 60tys km i półtora roku  , chyba faktycznie te auta są kartonu obecnie !

niech zgadnę - i żadna gwarancja tego nie obejmuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na razie w moim BMW mam szczęście, prawie 3 lata, 70 tys. km i zero problemów.

ale obym nie zapeszył, w środę jadę na przegląd do ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

Odnośnie BMW to przy okazji wizyty w ASO bo głośnik centralny od rozmów tel zaczął charczeć , wyszło im że mam wyciek z zabieraka dyferencjału , jest do uszczelnienia , auto ma 60tys km i półtora roku 😳 , chyba faktycznie te auta są kartonu obecnie !

za dużo palenia laka...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Tommaso napisał(-a):

Ja na razie w moim BMW mam szczęście, prawie 3 lata, 70 tys. km i zero problemów.

ale obym nie zapeszył, w środę jadę na przegląd do ASO

może też w 5er są lepsze i trwalsze podzespoły użyte niż w 3er 

39 minut temu, plszcto napisał(-a):


niech zgadnę - i żadna gwarancja tego nie obejmuje?

Tym razem się udało , i głośnik i dyferencjał na gwarancji , nawet kawa za darmo była 😎 

19 minut temu, kiniol napisał(-a):

za dużo palenia laka...

może , w końcu BMW i RWD 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Krakus1 napisał(-a):

Odnośnie BMW to przy okazji wizyty w ASO bo głośnik centralny od rozmów tel zaczął charczeć , wyszło im że mam wyciek z zabieraka dyferencjału , jest do uszczelnienia , auto ma 60tys km i półtora roku 😳 , chyba faktycznie te auta są kartonu obecnie !

 

a tu? Jedynie 125 kkm i cała masa problemów:

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

53ADB07A-3A1A-4BAB-9DAE-AF8B0A33B95D.thumb.jpeg.b0104a37a340f308a19ff49b8c506079.jpeg

 

ta... lambda 😡

Mówiłem - po zapachu spalin czuć, że to nie lambda jest wadliwa, tylko dobrze pokazuje, że katalizator zdechł ;)

 

Swoją drogą po naprawie hamulców i zawieszenia auto jeździ... zajebiście. Dobre jest i tyle...

 

Zresztą 13 lat 190tys i żadnej poważnej awarii. Tylko to, co ma prawo się zepsuć. Gdyby nie te wiecznie gnące się tarcze byłby samochód doskonały ;)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lambda , Lambdą.... co z UAZ-EM ???


Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, mkl1 napisał(-a):

Lambda , Lambdą.... co z UAZ-EM ???

 

Z czym? 

 

;)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@pmwas czy importer UAZa nie proponował (do momentu aż Twoje pomarańczowe cudo będzie do odbioru) auta zastępczego, czyli jakiejś Lady? Wycieczka do stolicy po Nivę oszczędziła by Ci remontu Subaru...


Małżeństwo i zegarki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemyślałem to i nie chcę tyle czasu jezdzic nie moim autem. Uszkodzę i narobie sobie problemów, wolę obcierać swoje. Zresztą wykrakałem bo obtarłem już przód ;) . 3000zł nie majątek, jakos przelknąłem. Zresztą szkoda Subaru postawić jako wrak pod blokiem, a nie sprzedam póki nie będzie nowego.

 

Bo bardziej mnie martwi, czy tego UAZa w ogóle da się zarejestrować :(

 

Bo potem sprzedam Subaru, UAZ się nie zarejestruje i zostanę z niczym 


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie mogłem się powstrzymać i tak mi się skojarzyło:

 

Podobieństwo Himilsbacha do Spencera Tracy oraz Kirka Douglasa, jak niesie legenda, sprawiło, że otworzyła się przed nim wielka kariera w Hollywood. 

Kiedyś więc chwalił się nawet, że rolę w filmie zaproponował mu sam Steven Spielberg. Pod jednym warunkiem: musiał nauczyć się angielskiego. – I co, uczysz się? – pytali znajomi. – Nie. Jeszcze nie. Spielberg się rozmyśli, a ja z tym angielskim zostanę jak ten ch*j – odpowiadał Himilsbach.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie, nie ma szans zarejestrować tego Uaza z tym zderzakiem. Takie rzeczy przechodzą jeśli auto jest z przed 2007 roku. Pozostaje tylko kombinowanie typu pojazdy specjalny etc. Przerabiałem to że swoją terenówką i odpuściłem-zostawiłem zwykły zderzak i wymieniam cyklicznie


By duży talent nie poniósł straty, trzeba zakupić japońskie graty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, sandinista napisał(-a):

Według mnie, nie ma szans zarejestrować tego Uaza z tym zderzakiem. Takie rzeczy przechodzą jeśli auto jest z przed 2007 roku. Pozostaje tylko kombinowanie typu pojazdy specjalny etc. Przerabiałem to że swoją terenówką i odpuściłem-zostawiłem zwykły zderzak i wymieniam cyklicznie emoji3.png

 

Nie do końca. Czytałem ze od 2007 roku zderzak przechodzi tylko jeśli jest homologowany dla konkretnego pojazdu, a w tym przypadku jest. Gdyby chodziło o zderzak dawno byłby wymieniony, bo pisałem ze może być zwykły.


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, StaryWilk napisał(-a):

 

a tu? Jedynie 125 kkm i cała masa problemów:

 

 

Ale Robert ma warsztat przez ściane to może sie bawić 🙂


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Lawnowerman napisał(-a):

Ale Robert ma warsztat przez ściane to może sie bawić 🙂

 

No i o to chodzi. A jak ja nie mam warsztatu, a chce kupić auto premium?

Wydawać by się mogło, że raptem kilkuletnie, z małym przebiegiem, serwisowane w ASO* powinno pojezdzić jeszcze trochę bezproblemowo, a tu takie niespodzianki - kupę rzeczy do remontu :) 

 

* może tu jest pies pogrzebany ;) 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MB, Audi i BMW zrobily sie tak pospolite, że dla mnie to dawno przestało być premium


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, zielony.m napisał(-a):

MB, Audi i BMW zrobily sie tak pospolite, że dla mnie to dawno przestało być premium

 

Moim zdaniem popularność nie jest wyznacznikiem czy dany produkt jest premium.

Np. Rolexy są popularne ale są zdecydowanie premium względem np. Certiny, która jest mniej pospolita / popularna niż Rolex.

Ostatecznie czy coś nosi miano premium, czy nie - nie ma dla mnie znaczenia. 

 

Tylko jaką mam alternatywę na rynku aut dla ~ 3.0, 6 cyl w kombi, segmentu E, z popularnych (nie premium) marek? Jaguar XF - wolałbym niemieckie już. Lexus jeśli stawiałbym na niezawodność, ale nie ma kombi i mocno okrojona gama silnikowa i napędowa w Europie (względem Stanów), poza tym szkoda wycofanego GS-a. 

Patrząc dalej: z dużych, pakownych aut segmentu D Mondeo wycofali, Insignia jeszcze jest, ale jednak wnętrze np. w "starym" Audi C7 jest zdecydowanie bardziej premium niż w nowej insigni wg mnie:

 

spacer.png

 

spacer.png 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, StaryWilk napisał(-a):

 

No i o to chodzi. A jak ja nie mam warsztatu, a chce kupić auto premium?

Wydawać by się mogło, że raptem kilkuletnie, z małym przebiegiem, serwisowane w ASO* powinno pojezdzić jeszcze trochę bezproblemowo, a tu takie niespodzianki - kupę rzeczy do remontu :) 

 

* może tu jest pies pogrzebany ;) 

 

Może rzecz polega na tym, że w Polsce bodajże 70% samochodów kupowane jest na firmę, a z zasady (niestety) użytkownicy aut firmowych o nie raczej nie dbają. Dostają, pojeżdżą, zajeżdżą a i tak po 3 czy 4 latach dostaną nowe w leasingu. W jakimś stopniu uogólniam, ale to także może być przyczyna.

Swoją drogą, jak moja żona dostaje nowe auto co 3/4 lata, to ja mam wrażenie że to jest totalna strata pieniędzy, a my oddajemy nowy samochód (moja żona akurat o auto dba i w sumie mało nim jeździ, ale otarcia na parkingach traktuje jak coś normalnego i niewiele z tym robi). Pewnie firmie to i tak różnicy nie robi (leasing itp.) ale ja wychowany jeszcze byłem w czasach, gdzie autami się jeżdziło po 10 lat i się o nie dbało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, beniowski napisał(-a):

Może rzecz polega na tym, że w Polsce bodajże 70% samochodów kupowane jest na firmę, a z zasady (niestety) użytkownicy aut firmowych o nie raczej nie dbają. Dostają, pojeżdżą, zajeżdżą a i tak po 3 czy 4 latach dostaną nowe w leasingu. W jakimś stopniu uogólniam, ale to także może być przyczyna.

Swoją drogą, jak moja żona dostaje nowe auto co 3/4 lata, to ja mam wrażenie że to jest totalna strata pieniędzy, a my oddajemy nowy samochód (moja żona akurat o auto dba i w sumie mało nim jeździ, ale otarcia na parkingach traktuje jak coś normalnego i niewiele z tym robi). Pewnie firmie to i tak różnicy nie robi (leasing itp.) ale ja wychowany jeszcze byłem w czasach, gdzie autami się jeżdziło po 10 lat i się o nie dbało.

 

Dbanie, dbaniem. Tu się zgodzę, że może być lepiej lub gorzej i "o własne" z reguły się bardziej dba.

 

W podlinkowanych przeze mnie filmikach są poruszane m.in. problemy takie jak: wymiana oleju long life (co 30 kkm), systemy, które mają wspomagać ekologię, ale często są niedopracowane - jeden system "szkodzi" drugiemu, brak fachowości ASO niekiedy - nie potrfią skutecznie rozwiązać problemu, brak świadomości użytkowanika, że np. jazda prawie tylko w korkach miejskich, na krótkich odcinkach wykańcza nowoczesnego diesla, pogorszenie jakości komponentów - czy to design, czy materiały - łańcuch rozrządu rozciągnięty po 120 kkm, padnięte wtryskiwacze itp. i kilka innych uwag.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.