Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, Hefajsto napisał(-a):

Dzięki. Ale co do lat to bez przesady. Na rynku pojawił się w 2017. Jasne niektórzy co 2 lata atrape chłodnicy zmieniają i... nowy model ;)

Niestety Lexus przebąkuje, że to ostatni rok z V8. Mam nadzieje, że to tylko plotka.

 

 

Chodzi o jego protoplaste z 2012 roku.

A wersję produkcyjną wystawili w 2016, wiem bo przykuł moją uwagę

Cieszy niezmiernie fakt, że nie zmienili całkowicie auta, jak to ma miejsce u innych producentów. Formę zachowali i dzięki temu to auto zawsze zrobi pozytywne wrażenie. No i ten kokpit odświeżony, ale zaczerpnięty z absolutnego arcydzieła japońskiej inżynierii motoryzacyjnej.

Jeszcze raz gratulacje!

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Hefajsto napisał(-a):

Dzięki. Ale co do lat to bez przesady. Na rynku pojawił się w 2017. Jasne niektórzy co 2 lata atrape chłodnicy zmieniają i... nowy model ;)

Niestety Lexus przebąkuje, że to ostatni rok z V8. Mam nadzieje, że to tylko plotka.

A tu razem z zielonym braciszkiem.

20220428_190522.jpg

 

Dobrales do kompletu nówkę V8 2022, czy z wtórnego?

 

Strach pomyśleć co będzie następne, skoro żona i Ty macie jedno z najlepszych współczesnych GT...

 

Continental GT podoba Ci się?

 

spacer.png

spacer.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, StaryWilk napisał(-a):

 

Dobrales do kompletu nówkę V8 2022, czy z wtórnego?

 

Strach pomyśleć co będzie następne, skoro żona i Ty macie jedno z najlepszych współczesnych GT...

 

Continental GT podoba Ci się?

 

Nówka. A GT ... oj kusisz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Hefajsto napisał(-a):

Nówka. A GT ... oj kusisz ;)

 

Tylko tak rozsądkowo patrząc. O ile się da przy autach za 500+ mówić o rozsądku ;)

 

Bentley, przy wielu plusach, będzie ponad 2 razy droższy w utrzymaniu (w zakupie i szybciej procentowo i kwotowo traci na wartości, droższe ubezpieczenie, raczej wyższe spalanie V8 Bentleya vs V8 lexusa), w dłuższej perspektywie bardziej awaryjny i droższy w serwisowaniu... 

 

Czy to jest warte rozwagi, skoro Lex LC jest przepiękny, wytwornie wykonany, oryginalny i daje pewnie mnóstwo frajdy?

Może ten film pomoże rozwiać wątpliwości :)

 

 

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założyłem sobie dzisiaj do swojej Q3 kapcie Nokian powerproof SUV na 19

 Wcześniej miałem 18 na uniwersalnych Continental.

I powiem jestem w szoku strasznie wyją przynajmniej mi sie tak wydaje w porównaniu z tymi 18 jest głośniej.

 

 

 


"Jeśli bałagan na biurku świadczy o bałaganie w głowie, o czym świadczy puste biurko?" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Mistrz17 napisał(-a):

Założyłem sobie dzisiaj do swojej Q3 kapcie Nokian powerproof SUV na 19

 Wcześniej miałem 18 na uniwersalnych Continental.

I powiem jestem w szoku strasznie wyją przynajmniej mi sie tak wydaje w porównaniu z tymi 18 jest głośniej.

 


Ale to jest kwestia rodzaju bieżnika, składu mieszanki gumowej i szerokości opon a nie średnicy.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ciągu ostatnich kilku dni widziałem coś takiego chyba ze trzy razy. I naprawdę na początku myślałem że to nowy model BMW dopiero w fazie testów i że jest zakryty, tak jak się to robi z modelami przed premierą, aby go dopiero zaprezentować publiczności. Jednak się myliłem i to jest wersja ostateczna final (jak mawiała moja szefowa kiedyś). Mogło BMW mnie zlecić narysowanie takiego nadwozia, bo coś takiego to ja, nie chwaląc się, już od przedszkola umiem narysować. Wyszłoby na pewno taniej i tak samo brzydko i krzywo😁.

 

 

25479B6B-5A63-4E8B-9652-EC66A8B704FF.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te nowe grile nawiązujące do starych samochodów są paskudne. Dawno temu nadwozia były zupełnie inne i wtedy to pasowało, teraz zmiana na siłę i efekt okropny. A na tym zdjęciu to już w ogóle porażka.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Balansujący Na Osi napisał(-a):

Te nowe grile nawiązujące do starych samochodów są paskudne. Dawno temu nadwozia były zupełnie inne i wtedy to pasowało, teraz zmiana na siłę i efekt okropny. A na tym zdjęciu to już w ogóle porażka.. 

 

Nowe grille kojarzą mi się z wąsikami...
W przypadku nowych modeli z tymi grillami niewiele mi się podoba. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuner Vorsteiner oferuje zmiane grila w m3/m4

bmw-m3-vorsteiner-bumper-kleinere-nieren-4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabryczny to przegięcie - tak bez sensu doklejony do reszty auta... pierwsze skojarzenie to zbyt silny makijaż na „pandę” ;)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tuner Vorsteiner oferuje zmiane grila w m3/m4
bmw-m3-vorsteiner-bumper-kleinere-nieren-4.thumb.jpg.dcc9c38af8ac76d302570a1712dc181e.jpg

ten krzyż zrobić trochę pocieniowany na końcach, pomalować na czerwono i mamy "Poor Knights of Christ Edition"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znacie się, to się nazywa: bobrze zęby ;)


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualna trojka ma  nerki ok ttps://www.autocentrum.pl/publikacje/testy-aut-nowych/bmw-seria-3-g20-tu-trzeba-szybciej-myslec/

bmw-seria-3-g20-tu-trzeba-szybciej-myslec-11.jpg

2 godziny temu, plszcto napisał(-a):


ten krzyż zrobić trochę pocieniowany na końcach, pomalować na czerwono i mamy "Poor Knights of Christ Edition" emoji16.png

Dla templariuszy 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chwytając się za słówka ale tak po prawdzie - na foto nie jest już "aktualna" trójka, chwilę temu wyszedł lifting ;) ale nerki dalej są ok 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu w Świdnicy.

Przy okazji odpuściłem sobie fajnego ST220.

 

 

IMG_5145.JPG

IMG_5146.JPG

IMG_5150.JPG

IMG_5152.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chińczycy nie chcą jeździć "zachodnimi" autami. Ich elektryki są zbyt dobre - autoGALERIA

 

"W latach dziewięćdziesiątych udział zachodnich marek w sprzedaży wynosił 70-80 procent. Od początku 2022 roku jest to już tylko 52%, a wartość ta konsekwentnie maleje. Chińczycy zdecydowanie bardziej skupiają się na rozwijających się w abstrakcyjnym tempie markach z własnego podwórka."

 

"Volkswagen założył na przykład sprzedaż 160 000 aut z rodziny ID w Chinach w tym roku. Tymczasem do kwietnia do klientów trafiły tylko 33 000 takich pojazdów. Szanse na osiągnięcie zakładanego wyniku są więc niemal zerowe."

 

"Globalizacja sprawiła, iż wiele marek zaczęło mocno polegać na chińskim rynku. Tymczasem wszystko wskazuje na to, że najbliższe lata mogą oznaczać raczej solidny szok i konieczność zmiany całej strategii działania"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, StaryWilk napisał(-a):

Chińczycy nie chcą jeździć "zachodnimi" autami. Ich elektryki są zbyt dobre - autoGALERIA

 

"W latach dziewięćdziesiątych udział zachodnich marek w sprzedaży wynosił 70-80 procent. Od początku 2022 roku jest to już tylko 52%, a wartość ta konsekwentnie maleje. Chińczycy zdecydowanie bardziej skupiają się na rozwijających się w abstrakcyjnym tempie markach z własnego podwórka."

 

"Volkswagen założył na przykład sprzedaż 160 000 aut z rodziny ID w Chinach w tym roku. Tymczasem do kwietnia do klientów trafiły tylko 33 000 takich pojazdów. Szanse na osiągnięcie zakładanego wyniku są więc niemal zerowe."

 

"Globalizacja sprawiła, iż wiele marek zaczęło mocno polegać na chińskim rynku. Tymczasem wszystko wskazuje na to, że najbliższe lata mogą oznaczać raczej solidny szok i konieczność zmiany całej strategii działania"

 

Firmy wchodzące na rynek chiński dokonały transferu technologii i nadal to robią.

A Chiny z tego skorzystały...

No i efekt jest widoczny. 

 

W końcu wejdą szerzej na rynek europejski...

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

5 minut temu, Remy napisał(-a):

 

Firmy wchodzące na rynek chiński dokonały transferu technologii i nadal to robią.

A Chiny z tego skorzystały...

No i efekt jest widoczny. 

 

W końcu wejdą szerzej na rynek europejski...

 

a w segmencie elektryków to raczej walcem przejadą po europejskich producentach ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.