Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, beniowski napisał(-a):

A światło wmontowane w drzwi by nie wystarczyło?

 

Sie czepiasz 🙈😅

 

U mnie Audi sobie wymyslilo ze znaczek na progu podswietli... po co to komu? 🙄

Edytowane przez SzefSzefow

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepszy podświetlony znaczek na progu niż disco Manieczki 2000 we wnętrzach najnowszych mercedesów.

Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

To przyspiesza w ogole? 😳

Jak ma moje potrzeby , zaskakująco dobrze 

5 godzin temu, beniowski napisał(-a):

To się tak wyświetla, to logo BMW? A w jakim celu?

😉

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, Krakus1 napisał(-a):

Jak ma moje potrzeby , zaskakująco dobrze 

 

 

No tak, każdy ma inne marzenia.

Ale silnik na gnojówkę i trucie ludzi?

Ale zawsze jest jakiś plus - stoisz w kolejce po paliwo za traktorem 😎

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj moja Giulia przekroczyła 9750km i zbliża się konsekwentnie do pierwszych 10 tysięcy :)

 

Auto jest cudowne, choć włoska jakość (w postaci np skrzypiacego na zimnie uszczelniacza kolumny kierownicy) zaczyna dawać się we znaki. Oby tylko w takich nieistotnych detalach...

 

Wciaz podtrzymuję - jeździ się tym autem fantastycznie. Ono ma kilka wkurzających pierdółek, ale żadnej poważnej wady w projekcie. Bardzo dopracowany samochód, a przy tym dający sporo radości i emocji z jazdy. 

Silnik - cudo. Oczywiście miewa ponoć problemy z systemem MultiAir, ale to cudowna jednostka - potrafi grzać i żreć jak głupia równie dobrze jak ekonomicznie i leniwie toczyć się 90 na trasie... Spalanie mam niższe niż w Imprezie przy dużo większych możliwościach dynamicznych - 280KM ze sporym momentem to dużo, choć tak już się przyzwyczaiłem, że czasem zastanawiam się, czy turbo żyje...

 

Co do automatu - dalej wielkie NIE. Nie, nie lubię, nie poważam, wolałbym manualną skrzynię. Po przesiadce do Kii Rio (oszałamiające 80KM) manual mi nie przeszkadza, wprost przeciwnie - cieszy ;) . Podobnie jak zwykły hamulec ręczny, a nie przełącznik...

Ja... tak już chyba mam ;)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Louis Cypher napisał(-a):

 

No tak, każdy ma inne marzenia.

Ale silnik na gnojówkę i trucie ludzi?

Ale zawsze jest jakiś plus - stoisz w kolejce po paliwo za traktorem 😎

 

 

to mój pierwszy samochód na gnojówce , także nie dobijaj proszę 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Krakus1 napisał(-a):

to mój pierwszy samochód na gnojówce , także nie dobijaj proszę 😉


To nie zapomnij się i nie wlej benzyny 😁

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No 150 KM nie robi z piątki demona szybkości, ale to nadal 9s do setki, więc zawalidrogą nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Louis Cypher napisał(-a):


To nie zapomnij się i nie wlej benzyny 😁

 

Musisz uważać na południu Europy z paliwem, bo tu diesel to nie diesel 😁:

 

Włochy — Gasolio/carburante (czasem także diesel)

Francja — Gasoil/Gazole

Hiszpania — Gasóleo/Diésel/Aceite Diésel

Portugalia — Diesel/Gasóleo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, pmwas napisał(-a):

Dzisiaj moja Giulia przekroczyła 9750km i zbliża się konsekwentnie do pierwszych 10 tysięcy :)

 

Auto jest cudowne, choć włoska jakość (w postaci np skrzypiacego na zimnie uszczelniacza kolumny kierownicy) zaczyna dawać się we znaki. Oby tylko w takich nieistotnych detalach...

 

Wciaz podtrzymuję - jeździ się tym autem fantastycznie. Ono ma kilka wkurzających pierdółek, ale żadnej poważnej wady w projekcie. Bardzo dopracowany samochód, a przy tym dający sporo radości i emocji z jazdy. 

Silnik - cudo. Oczywiście miewa ponoć problemy z systemem MultiAir, ale to cudowna jednostka - potrafi grzać i żreć jak głupia równie dobrze jak ekonomicznie i leniwie toczyć się 90 na trasie... Spalanie mam niższe niż w Imprezie przy dużo większych możliwościach dynamicznych - 280KM ze sporym momentem to dużo, choć tak już się przyzwyczaiłem, że czasem zastanawiam się, czy turbo żyje...

 

Co do automatu - dalej wielkie NIE. Nie, nie lubię, nie poważam, wolałbym manualną skrzynię. Po przesiadce do Kii Rio (oszałamiające 80KM) manual mi nie przeszkadza, wprost przeciwnie - cieszy ;) . Podobnie jak zwykły hamulec ręczny, a nie przełącznik...

Ja... tak już chyba mam ;)

Myślisz, ze z UAZa byłbyś równie zadowolony ?

43 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

No 150 KM nie robi z piątki demona szybkości, ale to nadal 9s do setki, więc zawalidrogą nie będzie.

Może to jest 150 na jedna oś ? Razem będzie 300, czyli tak jak powinno być :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, 70' napisał(-a):

Może to jest 150 na jedna oś ? Razem będzie 300, czyli tak jak powinno być :)

518d ma napęd tylko na tył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No 150 KM nie robi z piątki demona szybkości, ale to nadal 9s do setki, więc zawalidrogą nie będzie.
Trochę będzie. Przyspieszenie do 100km/h w przypadku aut z tylnym napędem zawsze będzie wyglądało lepiej niż ich rzeczywista dynamika, bo wydatnie pomaga im fizyka przy ruszaniu. O wiele mniejsze problemy z trakcją przez dociążanie tylnej osi. Zrób start 'lotny', a wtedy wyjdzie prawdziwy obraz tego jak to auto (nie)jedzie. 150KM w aucie, które z kierowcą waży grubo ponad 1,8t, do tego z hydrokinetyczną skrzynią (też troszkę zabiera) ma wyraźne limity możliwości.
Oczywiście nie każdy potrzebuje 'sprintera' i będzie dla to dla niego zestaw wystarczający, ale może się okazać, że ledwo nadąży za większością nowych kompaktów.

Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Krakus1 napisał(-a):

Jak ma moje potrzeby , zaskakująco dobrze 

😉

 

 

 

Masz zaskakujaco male potrzeby 😅

12 godzin temu, pmwas napisał(-a):

Dzisiaj moja Giulia przekroczyła 9750km i zbliża się konsekwentnie do pierwszych 10 tysięcy :)

 

Auto jest cudowne, choć włoska jakość (w postaci np skrzypiacego na zimnie uszczelniacza kolumny kierownicy) zaczyna dawać się we znaki. Oby tylko w takich nieistotnych detalach...

 

Wciaz podtrzymuję - jeździ się tym autem fantastycznie. Ono ma kilka wkurzających pierdółek, ale żadnej poważnej wady w projekcie. Bardzo dopracowany samochód, a przy tym dający sporo radości i emocji z jazdy. 

Silnik - cudo. Oczywiście miewa ponoć problemy z systemem MultiAir, ale to cudowna jednostka - potrafi grzać i żreć jak głupia równie dobrze jak ekonomicznie i leniwie toczyć się 90 na trasie... Spalanie mam niższe niż w Imprezie przy dużo większych możliwościach dynamicznych - 280KM ze sporym momentem to dużo, choć tak już się przyzwyczaiłem, że czasem zastanawiam się, czy turbo żyje...

 

Co do automatu - dalej wielkie NIE. Nie, nie lubię, nie poważam, wolałbym manualną skrzynię. Po przesiadce do Kii Rio (oszałamiające 80KM) manual mi nie przeszkadza, wprost przeciwnie - cieszy ;) . Podobnie jak zwykły hamulec ręczny, a nie przełącznik...

Ja... tak już chyba mam ;)

 

 

Dlatego najlepsza opcja sa dwa samochody, jeden do leniwego przemieszczania sie, z automatem, drugi do zabawy, z manualem 😁

2 godziny temu, Tommaso napisał(-a):

No 150 KM nie robi z piątki demona szybkości, ale to nadal 9s do setki, więc zawalidrogą nie będzie.

 

😳 jak nie jak tak 🙈


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie Koledzy, 9s do setki powoduje, że 80% samochodów jeżdżących po polskich drogach będzie wolniejsza.

Sam nie kupiłbym tej wersji silnikowej (mam też podobne BMW 5, tylko z innym silnikiem), ale jako codzienne wygodne wozidło dla kogoś kto nie ma zapędów sportowych i przestrzega ograniczeń, sprawdzi się idealnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Tommaso napisał(-a):

Nie przesadzajcie Koledzy, 9s do setki powoduje, że 80% samochodów jeżdżących po polskich drogach będzie wolniejsza.

Sam nie kupiłbym tej wersji silnikowej (mam też podobne BMW 5, tylko z innym silnikiem), ale jako codzienne wygodne wozidło dla kogoś kto nie ma zapędów sportowych i przestrzega ograniczeń, sprawdzi się idealnie.

 

tam jest 9s pod warunkiem, ze za kazdym razem wciskasz gaz do dechy (o ile nie musisz dodatkowo uzywac funkcji launch control). 

jest raczej niewiele osob, ktore to robia 🤔


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, 70' napisał(-a):

Myślisz, ze z UAZa byłbyś równie zadowolony ?

 

Czesto się zastanawiam... szczerze? Nie wiem... po prostu nie wiem - nie wykluczam, bo wciąż twierdze, ze jest epicki ;) 


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

tam jest 9s pod warunkiem, ze za kazdym razem wciskasz gaz do dechy (o ile nie musisz dodatkowo uzywac funkcji launch control). 

jest raczej niewiele osob, ktore to robia 🤔

A w innych autach maksymalne osiągi masz wciskając gaz do połowy? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Tommaso napisał(-a):

A w innych autach maksymalne osiągi masz wciskając gaz do połowy? 

Odkręciła gaz
Nie zapukał nikt na czas
Znów jak pies, byłem sam...

 

Tak jakoś mi się skojarzyło. ;)

 

2 godziny temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Masz zaskakujaco male potrzeby 😅

 

Za chwilę zacznie się licytacja, kto szybciej kończy. 🤣

 

 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Za chwilę zacznie się licytacja, kto szybciej kończy. 🤣
 
 

pierwszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, plszcto napisał(-a):


pierwszy emoji23.png emoji23.png emoji23.png emoji23.png emoji23.png emoji23.png

 

Mąż z żoną podczas seksu:

- Pierwszy! Pierwszy skończyłem!

- Ale to przecież nie jest wyścig.

- Mówisz tak, bo przegrałaś.

 

😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam koledze gratuluje! Bardzo racjonalny wybór, nie znam wszystkich składowych mających na niego wpływ, ale jestem w stanie zrozumieć.

Naprawdę nie każdy potrzebuje 300KM pod maską. 

 

Patrząc na to w którą stronę zmierza nasza część świata to po co więcej niż 150KM? Ograniczenia prędkości w miastach 30km/h, na autostradach w PL jeszcze 140km/h ale w wielu krajach już 120km/h albo i 100km/h, odcinkowe pomiary prędkości, fotoradary, wysokie mandaty plus widmo utraty prawka. Kupować samochód którego potencjału przez większość czasu i tak nie można wykorzystać? To jakby każdy musiał kupić dom przynajmniej 300m2. 

Dodatkowo ekonomia, koszt samochodu, zużycie paliwa, ubezpieczenie, przeglądy, w późniejszym etapie naprawy. 

 

Nic tylko się cieszyć z nowego nabytku 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysoka moc rozpatrywana tylko w kontekście prędkości maksymalnych, to minięcie się z tematem. Ogólna zrywność auta przydaje się w wielu sytuacjach codziennych, nawet nie ocierając się o łamanie przepisów. Brak potrzeby 'piłowania' auta, wystarczy lekko docisnąć.

Użytkowe aspekty też dyskusyjne, bo zużycie paliwa w słabszych wersjach jest często wyższe niż w mocniejszych (zwłaszcza jak masz do pchnięcia 1,8-1,9t), bo musisz je bardziej deptać, żeby nadążyć. Koszt ubezpieczenia zależy od pojemności, nie mocy, koszt przeglądu taki sam jak w wersjach mocniejszych, bo silnik ma tę samą bazę.
Abstrahujac od tego konkretnego BMW, najsłabsze wersje silnikowe często mają też gorsze/słabsze podzespoły układu jezdznego itd. Cieńsze stabilizatory, mniejsze zaciski i tarcze hamulcowe, mniejsze układy chłodzenia, brak szpery (choćby elektronicznej) itp.

Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Imprezie miałem 150KM i 9s do setki - w zupełności wystarczające na co dzień...


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, pmwas napisał(-a):

W Imprezie miałem 150KM i 9s do setki - w zupełności wystarczające na co dzień...


W Passacie CC miałem 200 KM i 7,6 do setki - absolutnie niewystarczające na codzień. 1:1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.