Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

A no to wolnossak czy turbo?

Wolno. W PL nie ma dostępnych wersji turbo :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tam w Mazdzie podoba się, że mają normalne silniki. Jest szansa, że pojeżdżą te 200 tyś bez kilku remontów silnika. 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Dorian06 napisał(-a):

Mi tam w Mazdzie podoba się, że mają normalne silniki. Jest szansa, że pojeżdżą te 200 tyś bez kilku remontów silnika. 

A które to silniki potrzebują kilku remontów do przejechania 200k km? Chyba żeś się lekko rozbujał.  


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było kilka szczególnie u wielkiego niemieckiego producenta co nie dojeżdżały do 100 tyś.   :(


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi tam w Mazdzie podoba się, że mają normalne silniki. Jest szansa, że pojeżdżą te 200 tyś bez kilku remontów silnika. 

Normalny silnik jest oczywiście super spoko, ale turbinka mogłaby być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście jeżeli turbo jest dobrze zestawione z pozostałymi elementami to będzie to działać. Ale jak czytam o Mondeo (nawiasem mówiąc fajne auto) które napędza silnik 1.0 turbo to nie ma szans na powodzenie. 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka moda Eko panie. Byle gwarancje wytrzymał no i w katalogu pięknie wyglądają takie kunie  i niuty, jest też co pokazać szwagrowi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Szyszkops napisał(-a):


Normalny silnik jest oczywiście super spoko, ale turbinka mogłaby być emoji6.png


Noł riplejsment for displejsment…

 

Edytowane przez Louis Cypher

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Noł riplejsment for displejsment…
 

Tak mawiajo… nigdy nie miałem dużego silnika…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Szyszkops napisał(-a):


Tak mawiajo… nigdy nie miałem dużego silnika…


Wszystko przed tobą - a nie, czekaj…

 

Edytowane przez Louis Cypher

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko przed tobą - a nie, czekaj…
 

No tak, raczej już pozamiatane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Downsizing to oszustwo ekologów, w normalnym użytkowaniu małe silniki wcale nie zużywają mniej, za to się więcej psują. Jedynie podczas ściśle określonej procedury testowej, która jest zbliżona do eco-drivingu małe silniczki pokazują niskie spalanie, w rzeczywistości jest zupełnie inaczej.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Lincoln Six Echo napisał(-a):

Bergmeister. 

 

FaiLpo_X0AE_mPO.thumb.jpg.9ad6c05a8eab768de7d290c59cb3ac57.jpg

 

FaiLqLYWAAA4Pay.thumb.jpg.c88e1833880f6ea1ebee3a242f197ddf.jpg

 

Szkarabeusz 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako miłośnik włoskiej i szwedzkiej motoryzacji nie mogę nie wspomnieć o Koenigsegg cc 850. Nowy model, tylko 50sztuk. Skrzynia manualna z możliwością przejścia na automat. No i analogowe zegary

cde254da03ef5d62c4a30ab904039a9c.jpg


eb57ff5e96aae1860fd07949e1d7a5c4.jpg
12402ded983395c3db878cc332fca572.jpg
fc4fa8730d61fb31f914756a9985ad3c.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bajeczne auto. Zegary takie jak powinne być. Może to spowoduje powrót do analogowych zegarów przez innych producentów.  


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Analogowe zegary są droższe więc pewnie nieprędko przynajmniej w popularnych markach i modelach. 

Wystarczy ludziom wmówić że to nowoczesność i to dla ich dobra, a jeszcze jak się doda że badziew jest dla bezpieczeństwa albo. że jest ekologiczny to sukces gotowy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Tommaso napisał(-a):

Downsizing to oszustwo ekologów, w normalnym użytkowaniu małe silniki wcale nie zużywają mniej, za to się więcej psują. Jedynie podczas ściśle określonej procedury testowej, która jest zbliżona do eco-drivingu małe silniczki pokazują niskie spalanie, w rzeczywistości jest zupełnie inaczej.

 

No i tańsze w produkcji , drogie w naprawie 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.08.2022 o 12:29, StaryWilk napisał(-a):

jeśli byłby ktoś zainteresowany odkupieniem vouchera do realizacji na przejazd po wybranym torze, dowolnym autem z oferty devil cars, o wartości 199 zł, ważnego do 2023-04-24, z rabatem - 30% - to zapraszam na PW.

 

 

Moze jednak ktoś się skusi, 119 zł?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Krakus1 napisał(-a):

No i tańsze w produkcji , drogie w naprawie 😉

Drogie w porównaniu z???? 
Starym V8?

Ja przez rok jeździłem VW 1,5 benzyna, turbo.

Moim zdaniem ten silnik kładzie na łopatki wszystkie, którymi kiedykolwiek jeździłem (wolnossące do 3.0).

Wytrzymał bez żadnych napraw ponad 100 tys. i poszedł dalej. Spalanie 7-8 litrów w jedzie mieszanej. To moja Laguna 1,8 118 KM ppaliła ponad 9 litrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Qdlaty napisał(-a):

Wytrzymał bez żadnych napraw ponad 100 tys.

 to poczekałbyc do 190 T... koledzy to osiągali i.... przeklinali, bo musieli czekać na koleją zmianę auta.....


Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, mkl1 napisał(-a):

 to poczekałbyc do 190 T... koledzy to osiągali i.... przeklinali, bo musieli czekać na koleją zmianę auta.....

Może. Tyle nie osiągałem. Ale pamietam z dzieciństwa, że nikt nie osiągał takich przebiegów. 
No, oprócz taksówkarzy na beczkach, ciagle cieknących i mających osiągi mojego obecnego roweru.

Wtedy mieliśmy Forda Sierrę 2.3 diesel. To był dramat….

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Lawnowerman napisał(-a):

Jezdzilem O4 z takim. Tragedia. 
ktos kto to wymyslił był cieżkim deklem

 

Rozwiniesz? Ja (jak dotąd) nie widzę problemów. Choć to dopiero 3 dni 🙄

 

 

15 godzin temu, pepepatryk napisał(-a):

 

Nowy samochód to zawsze ekscytujący czas. Gratuluje! Długo czekałeś? 

 

Dziękuję :) Ktoś, kto zamówił na początku roku się rozmyślił... Wziąłem auto "spod lady". Mi Formentor wymyślił się w połowie czerwca, a w połowie sierpnia odebrałem - skonfigurowany dokładnie wg mojego "widzimisię" i zasobności portfela ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem beczkę o przebiegu( według zniszczeń silnika - nie licznika) tak ok. 400 T.. klekotała ale jeżdziła... :)

Potam.... to juz służbówki.. o przebiegach 150-190 T i bywało rożnie...

wszystkie silniki zwyczjne, oprócz jednego Mondeo  1,5 150 KM ECO.. fajnie chodził do 150 t...


Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.