Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Balansujący Na Osi napisał(-a):

 

O czym? Przecież wyraźnie widać, że z gościem nie ma żadnej merytorycznej rozmowy. Nie może znieść tego, że ktoś ma inne zdanie i umie tylko bluzgac chamskimi tekstami obrażającymi innych.. Widać, że chłop ma nie lada kompleksy. Współczuję rodzinie i ludziom, których spotyka..

 

@Lawnowerman, "Nie chce mi się z tobą gadac".

 

Masz rację. Nie daj się sprowadzić do jego poziomu.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Just1MoreWatch napisał(-a):

U mnie w M fabryka na Michelin Pilot Sport

 

 

 

Nawet nie podchodzilem do M, chcielismy X5 i za Mke kasa byla przeokrutna  ;)

 

tapatalked

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Czujnik napisał(-a):

 

 

 

Nawet nie podchodzilem do M, chcielismy X5 i za Mke kasa byla przeokrutna  ;)

 

tapatalked

I prawdopodobnie dobrze na tym wyszedłeś.

V8 w nowszych BMW to nie są udane konstrukcje. Znam wiele przykładów, gdzie te silniki nie dożyły 50k km (a nawet 20k).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Just1MoreWatch napisał(-a):

I prawdopodobnie dobrze na tym wyszedłeś.

V8 w nowszych BMW to nie są udane konstrukcje. Znam wiele przykładów, gdzie te silniki nie dożyły 50k km (a nawet 20k).

Paradoksalnie najmniej problemów podobno stwarzają najnowsze, najmocniejsze np z M5 i X5M. Najgorsze ze współczesnych były te np z M550i poprzedniej generacji (462 KM), znam człowieka, który ma zrobione 62 tys. km i już trzeci silnik, a nie upala jej na torze.

BMW zawsze najlepiej robił silniki R6 i te są świetne, po V8 wybrałbym się do mercedesa raczej

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

Paradoksalnie najmniej problemów podobno stwarzają najnowsze, najmocniejsze np z M5 i X5M. Najgorsze ze współczesnych były te np z M550i poprzedniej generacji (462 KM), znam człowieka, który ma zrobione 62 tys. km i już trzeci silnik, a nie upala jej na torze.

BMW zawsze najlepiej robił silniki R6 i te są świetne, po V8 wybrałbym się do mercedesa raczej

Znam przykład rozsypanego silnika w nowym M8...

V8 zgoda - mercedes lub ameryka co osobiście też posiadam i jestem zachwycony.

Stare, dobre i sprawdzone Hemi...:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czemu V8 tak sie posypały?

Ja uważam, że R6 3,0 lub 3,5 l to najlepsze motory w Bawarii no ale jak ktoś potrzebuje V to nie wiem czy bym teraz u nich kupił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Just1MoreWatch napisał(-a):

Znam przykład rozsypanego silnika w nowym M8...

V8 zgoda - mercedes lub ameryka co osobiście też posiadam i jestem zachwycony.

Stare, dobre i sprawdzone Hemi...:)

Też postawiłem na amerykańskie wolnossące V8, tego dźwięku nie ma w żadnej europejskiej jednostce. No i cenowo to jednak inna liga niż AMG V8...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Balansujący Na Osi napisał(-a):

A czemu V8 tak sie posypały?

Ja uważam, że R6 3,0 lub 3,5 l to najlepsze motory w Bawarii no ale jak ktoś potrzebuje V to nie wiem czy bym teraz u nich kupił.

W znanych mi przypadkach to klasycznie panewki i rozrządy.

BMW tylko R6, ja jestem zachwycony.

2 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

Też postawiłem na amerykańskie wolnossące V8, tego dźwięku nie ma w żadnej europejskiej jednostce. No i cenowo to jednak inna liga niż AMG V8...

A jakiego jankesa masz :) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Just1MoreWatch napisał(-a):

A jakiego jankesa masz :) ?

Takiego:

IMG_0549.thumb.jpeg.e652ac6452fc37719005b6fbf899cdb2.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, Tommaso napisał(-a):

Takiego:

IMG_0549.thumb.jpeg.e652ac6452fc37719005b6fbf899cdb2.jpeg

Widzę, że powłoka nałożona :)

TO są najtańsze V8 dostępne na rynku, do tego świetnie się kręcą i super brzmią.

 

20210611_205615.jpg

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Autor1984 napisał(-a):

Widzę, że powłoka nałożona :)

TO są najtańsze V8 dostępne na rynku, do tego świetnie się kręcą i super brzmią.

 

 

Przód oklejony folią, na reszcie ceramika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, Just1MoreWatch napisał(-a):

Znam przykład rozsypanego silnika w nowym M8...

V8 zgoda - mercedes lub ameryka co osobiście też posiadam i jestem zachwycony.

Stare, dobre i sprawdzone Hemi...:)

5,7 czy 6,4?

Teraz, Tommaso napisał(-a):

Przód oklejony folią, na reszcie ceramika

Widzę, że lustro. Ja na biały nie nakładałem bo nie ma sensu. Nie osiągniesz głębi lakieru tak jak masz to w przypadku ciemnych barw i ich odcieni.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

5,7 czy 6,4?

Widzę, że lustro. Ja na biały nie nakładałem bo nie ma sensu. Nie osiągniesz głębi lakieru tak jak masz to w przypadku ciemnych barw i ich odcieni.

Chciałbym kiedyś 6.2 z kompresorem, ale póki co skromne 5.7 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Just1MoreWatch napisał(-a):

Chciałbym kiedyś 6.2 z kompresorem, ale póki co skromne 5.7 :)

Wyczuwam 4x4... :)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Just1MoreWatch napisał(-a):

V8 w nowszych BMW to nie są udane konstrukcje. Znam wiele przykładów, gdzie te silniki nie dożyły 50k km (a nawet 20k).

 

 

Ech jezdze na gnoju, to tylko B57 twinturbo

Po 75tys nie mam uwag poza tym ze jezdze na serwis do Niemiec i dwa razy wymienialem wtryski  :mellow:

 

tapatalked

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Czujnik napisał(-a):

 

 

Ech jezdze na gnoju, to tylko B57 twinturbo

Po 75tys nie mam uwag poza tym ze jezdze na serwis do Niemiec i dwa razy wymienialem wtryski  :mellow:

 

tapatalked

Kyrie eleison, 75kkm i wtryski wymieniane? Co Ty lejesz; czerwonkę ? :D

A byłem zdecydowany na 730 w zeszłym roku 😕 , to chyba opatrzność :)

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, Autor1984 napisał(-a):

Co Ty lejesz; czerwonkę ?

 

 

B7 na Shellu lub BP wiec pretensje do nich  :D

Byly jakies problemy z kalibracja wiec wymienili, na szczescie jeszcze za nic

Generalnie moja locha nie slynie ze zbytniej trwalosci, u mnie poza tym spox

 

tapatalked

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Just1MoreWatch napisał(-a):

I prawdopodobnie dobrze na tym wyszedłeś.

V8 w nowszych BMW to nie są udane konstrukcje. Znam wiele przykładów, gdzie te silniki nie dożyły 50k km (a nawet 20k).

 

Z nowszych BMW chyba nie ma za wiele udanych pod względem trwałości i długowieczności na dłuższe lata, niż tylko lizing/ gwarancja i setki tysięcy km? Chyba, że znasz taki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, StaryWilk napisał(-a):

 

Z nowszych BMW chyba nie ma za wiele udanych pod względem trwałości i długowieczności na dłuższe lata, niż tylko lizing/ gwarancja i setki tysięcy km? Chyba, że znasz taki?

 

Panowie nie psujcie mi wizji przyszłości. Zamówiłem V8 z nadzieją, że to będzie pierwsze auto, którego nie sprzedam po 2 latach xD

11 godzin temu, Just1MoreWatch napisał(-a):

U mnie w M fabryka na Michelin Pilot Sport.

Imho najlepsze gumy i tak.

 

 

Też sobie chwalę, ja mam te z dopiskiem 4s


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, StaryWilk napisał(-a):

 

Z nowszych BMW chyba nie ma za wiele udanych pod względem trwałości i długowieczności na dłuższe lata, niż tylko lizing/ gwarancja i setki tysięcy km? Chyba, że znasz taki?

A co złego dzieje się z benzynowym 3.0 R6 (B58) z modeli 340, 440, 540, X3 M40i, X5 40i itd?

 

Panowie nie psujcie mi wizji przyszłości. Zamówiłem V8 z nadzieją, że to będzie pierwsze auto, którego nie sprzedam po 2 latach xD

M550xi ostatecznie?

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

A co złego dzieje się z benzynowym 3.0 R6 (B58) z modeli 340, 440, 540, X3 M40i, X5 40i itd?

 

Jeszcze są trochę krótko, żeby powiedzieć jak statycznie znoszą przebiegi rzędu 300-500 kkm. Ale z poprzednimi R6 też nie było kolorowo, tak mniej więcej od ok 2007. Chyba nie było w BMW silnika, który nie miał czegoś - a to rozrządy, a to panewki (nawet w nowszych 3.0 diesel, gdzie pierwsze warianty m57 bez dotykania panewek dojeżdżały 500 - 1000 kkm), a to problemy z nagarem, a to problemy z wtryskiwaczami/ pompami paliwa (benzyny z wtryskiem bezpośrednim i diesle), a to problemy ze smarowaniem, no trochę dużo tego. Kiedyś to była przypadłość np. Alfy Romeo, że o silnik należało dbać jak w aucie wyczynowym (specjalnej troski), znać słabe punkty, eliminować zawczasu , to odwdzięczał się długą i bezproblemową eksploatacją 😉.

 

Moim targetem są raczej kilku - kilkunastoletnie auta, BMW lubię, ale ciężko coś wybrać w tej kategorii wiekowej i przebiegami +200 kkm , co nie będzie skarbonką bez dna.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.