Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Wydech jest regulowany, w trasie ustawiony w trybie cichym jest prawie kompletnie niesłyszalny przy stałej prędkości, dopiero podczas przyspieszania słychać bulgotanie. Dodatkowo mocno pomaga niesamowicie długie przełożenie skrzyni, na ostatnim biegu przy 150 km/h jest 2400 obrotów, co czyni go połykaczem autostrad.

Kolor to Dark Highland Green i jest zarezerwowany dla limitowanej wersji Bullitt.

 

Rocznik 2019

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałem z tym wydechem. No i możliwość regulacji działa w dwie strony ;)

Nic tylko jeździć i się cieszyć, tym bardziej w dziwnych czasach zalewu rynku przez małe silniki w myśl nowej religii "dołnsajzingu" I ekologii, które ani z ochroną środowiska ani z oszczędnością nie mają wiele wspólnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyż w bieli nie był uroczy? :)

Stang1.thumb.png.c581373a1a7d6aad9bb5920ef4c98797.png

Na klubowych oryginalnych tablicach

 

 

stang2.png

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje. Ja akurat nie lubię białych samochodów.

Ważne, że silnik też jest właściwy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Czyż w bieli nie był uroczy? :)

Stang1.thumb.png.c581373a1a7d6aad9bb5920ef4c98797.png

Na klubowych oryginalnych tablicach

 

GT2015.png

No to moja ciekawość została zaspokojona. :) Tych z tyłu widać. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Tommaso napisał(-a):

To kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje. Ja akurat nie lubię białych samochodów.

Ważne, że silnik też jest właściwy

Ja też nie dla mnie ten kolor oznaczał firmowe auto, ale nie miałem wyboru. Ogólnie napaliłem się wówczas na nową fokę RS, ale dostałem info, że w Łodzi są dwa do odbioru: pomarańcz w AT i biały w MT, wybór był oczywisty.

Później zaczął mi się coraz bardziej w tej barwie podobać. Widać sporo detali, które np w czerni giną.

I postąpiłem słusznie, bo później jak mnie zaprosili na jazdę RSem, to stwierdziłem, że siedzę w fieście, mały i klaustrofobiczny.

27 minut temu, Paulus57 napisał(-a):

No to moja ciekawość została zaspokojona. :) Tych z tyłu widać. ;) 

Po mieście Jeżdżą 3-4 w tym kolorze, teraz już jednego mniej.

Bystre masz oko i dużą ciekawość ;)

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Autor1984 napisał(-a):

Ja też nie dla mnie ten kolor oznaczał firmowe auto, ale nie miałem wyboru. Ogólnie napaliłem się wówczas na nową fokę RS, ale dostałem info, że w Łodzi są dwa do odbioru: pomarańcz w AT i biały w MT, wybór był oczywisty.

Później zaczął mi się coraz bardziej w tej barwie podobać. Widać sporo detali, które np w czerni giną.

I postąpiłem słusznie, bo później jak mnie zaprosili na jazdę RSem, to stwierdziłem, że siedzę w fieście, mały i klaustrofobiczny.

Po Bydgoszczy Jeżdżą 3-4 w tym kolorze, teraz już jednego mniej.

Ale bystre masz oko ;)

Czarny rzeczywiście nie jest dobrym kolorem dla tego samochodu. Widzę, że jesteś też fanem manuala w Mustangu. Ja wprawdzie w Bullicie nie miałem wyboru, ale i tak uznałem po testach, że automat w tym aucie jest wyjątkowo nieudany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

Czarny rzeczywiście nie jest dobrym kolorem dla tego samochodu. Widzę, że jesteś też fanem manuala w Mustangu. Ja wprawdzie w Bullicie nie miałem wyboru, ale i tak uznałem po testach, że automat w tym aucie jest wyjątkowo nieudany.

To po pierwsze, po drugie każdy kto czuje motoryzację wie, że zabawa jest w manualu, nie w automacie.

Oczywiście fajnie się zbija biegi w sportowych automatach, ale coś kosztem czegoś.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry automat jest lepszy np na torze, gdzie pozwala zaoszczędzić ułamki sekund i bardziej skupić sie na idealnej lini przejazdu, ale prawda, że manual daje znacznie więcej frajdy z jazdy. A Mustang akurat nie jest samochodem stworzonym do jazdy po torze, tylko do dawania przyjemności z jazdy w każdych możliwych okolicznościach. Jedynie gdy czasem wpadnę w długi korek to trochę psioczę na twarde sprzęgło, ale generalnie uważam, że to lepszy wybór w Mustangu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mustangowi bardziej leży MT.

A ten biały tak spokojnej wygląda. Przydałyby die ciemne felgi I parę innych detali, byłby mniej dpokojny :) no ale skoro służbowy to wiadomo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Balansujący Na Osi napisał(-a):

Mustangowi bardziej leży MT.

A ten biały tak spokojnej wygląda. Przydałyby die ciemne felgi I parę innych detali, byłby mniej dpokojny :) no ale skoro służbowy to wiadomo.

Myślałem o czarnych felgach, ale gdy zauważyłem bliźniaka na czarnych kubotach, stwierdziłem, że wielkość felgi gdzieś znika... I się ucieszyłem :D

A teraz trochę na serio; samochód cieszy niewątpliwie, ale posiada tyle baboli, że szkoda słów. Spasowanie elementów to dramat, jakość materiałów średnia, ale czego wymagać jak samochód kosztuje tyle co wypasiona Super B, mi się "skóra" na kierownicy złuszczyła w jednym miejscu. Złuszczył mi się również lakier na masce od strony szyby, nie widoczne, ale boli jak kamień w bucie...Ogólnie silnik daje tyle frajdy, że człowiek zapomina o tym.

 

A propos manuala;

Na pokładzie poczciwy Pan W. Rohl

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda, jakość wykonania dla kogoś przyzwyczajonego do aut niemieckich jest dramatyczna. U mnie wprawdzie skóra się trzyma a lakier wygląda jak w dniu zakupu, ale elementy wnętrza mimo wszystko mogłyby być z lepszych materiałów w samochodzie, który dzisiaj kosztuje 300k. O jakości multimediów to już nawet nie wspomnę...

Jednak temu autu się dużo wybacza, jak tylko odpalę silnik od razu zapominam o wszystkich niedoskonałościach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, ZawszeKwadrat napisał(-a):

dla równowagi coś czarnego ;)

 

amggts03.jpg

Ford wygląda jak pastuch przy nim 😕


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zeby nie bylo tak rozowo (a przy okazji ciekawostka jak wyglada podniesiona maksymalnie maska), musialem ostatnio wyminiec akumulator na 'zwykly', i od 6 tygodni czekam na oryginalny (koszt 7k), a i tak jest niedostepny... bo juz nie produkuja tych GT i S63 Coupe, w ktorych siedzialy te same akumulatory. 

 

 

 

Edytowane przez ZawszeKwadrat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też w jednym egz. tak się otwiera, to bokiem atakuje :)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, ZawszeKwadrat napisał(-a):

zeby nie bylo tak rozowo (a przy okazji ciekawostka jak wyglada podniesiona maksymalnie maska), musialem ostatnio wyminiec akumulator na 'zwykly', i od 6 tygodni czekam na oryginalny (koszt 7k), a i tak jest niedostepny... bo juz nie produkuja tych GT i S63 Coupe, w ktorych siedzialy te same akumulatory. 

 

 

IMG_20220824_155539.jpg

7k za akumulator?! 🤣🤣🤣


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wszystko fajnie, tylko co będzie za kilka lat? Czy przypadkiem jazda z silnikiem najpierw powyżej 3l a potem stopniowo do 1l aż do "tylko elektryków", nie zostanie zrealizowana? Zielona energia, czytaj - onuce i rower, coraz bliżej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.09.2022 o 14:38, irekm napisał(-a):

7k za akumulator?! 🤣🤣🤣

.

Edytowane przez ZawszeKwadrat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę fordami, więc dla mnie takie ceny to abstrakcja 😁

Jakbym usłyszał o takiej cenie za "baterie "u dilera, to bym się wtedy dokładnie przekonał jak dobrze znam angielski 🤣. Zresztą oni też 😁

13 minut temu, Balansujący Na Osi napisał(-a):

Te uwagi dotyczące Mustanga potwierdzają również moi znajomi ale to najtańsze konie na rynku, no i silnik fajny :)

Od powstania, koncepcja mustanga była i jest taka , że ma to być tani, taniość widać i czuć, ale wg starego Indians kiego przysłowia że wyżej ch*ja nie podskoczysz nic się z tym nie da zrobić....

Dostępny dla prawie każdego samochód quasi sportowy z wi ejt 

 

Trzymają się tej filozofi na szczęście, bo wszystkie inne samochody w tej klasie silnikowej,  są  dla ludzi zamożnych lub bardzo zamożnych 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, ZawszeKwadrat napisał(-a):

tez jak to usyszalem to zdebialem, ale tam jest jeszcze dodatkowa wtyczka do niego - obecnie odlaczona (no i trzeba to zakodowac, bla bla bla) ;) az zaczalem wertowac fora amg gt w usa, i oni za nie placa po 1700USD.

Z tym, że dla Amerykanina to będzie raczej jak 1700 zł...

42 minuty temu, irekm napisał(-a):

Ja jeżdżę fordami, więc dla mnie takie ceny to abstrakcja 😁

Jakbym usłyszał o takiej cenie za "baterie "u dilera, to bym się wtedy dokładnie przekonał jak dobrze znam angielski 🤣. Zresztą oni też 😁

Od powstania, koncepcja mustanga była i jest taka , że ma to być tani, taniość widać i czuć, ale wg starego Indians kiego przysłowia że wyżej ch*ja nie podskoczysz nic się z tym nie da zrobić....

Dostępny dla prawie każdego samochód quasi sportowy z wi ejt 

 

Trzymają się tej filozofi na szczęście, bo wszystkie inne samochody w tej klasie silnikowej,  są  dla ludzi zamożnych lub bardzo zamożnych 

Problem z ceną części pojawia się wtedy, gdy ktoś kupuje używkę powypadkową za 30-40k i nie bierze pod uwagę tego, że cena nowego była 10 razy wyższa. Jak coś padnie, to potem ból przy naprawie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, irekm napisał(-a):

Ja jeżdżę fordami, więc dla mnie takie ceny to abstrakcja 😁

Jakbym usłyszał o takiej cenie za "baterie "u dilera, to bym się wtedy dokładnie przekonał jak dobrze znam angielski 🤣. Zresztą oni też 😁

Od powstania, koncepcja mustanga była i jest taka , że ma to być tani, taniość widać i czuć, ale wg starego Indians kiego przysłowia że wyżej ch*ja nie podskoczysz nic się z tym nie da zrobić....

Dostępny dla prawie każdego samochód quasi sportowy z wi ejt 

 

Trzymają się tej filozofi na szczęście, bo wszystkie inne samochody w tej klasie silnikowej,  są  dla ludzi zamożnych lub bardzo zamożnych 

 

W EU przy cenie zakupu 280-300 tysięcy zł, 12 tysięcy zł na benzynę za każde 10k km i ubezpieczenie roczne na poziomie 10-13 tysięcy zł czyni je nadal autem dla conajmniej zamożnych. 😉 A6 w TDIku jest przy nim za pół darmo w eksploatacji 😉 

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.