Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

50 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Teraz trzymajcie się kurde mocno.

Nowy C63 S będzie miał... 2 litrowy, 4 cylindrowy silnik. 😆

Wesprze go bateryjka

 

... która wystarcza na 8 minut jazdy ... HIT 🤣


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, tommly napisał(-a):

... która wystarcza na 8 minut jazdy ... HIT 🤣

Ja mam określenie na tego typu samochody, ale obawiam się że silnik forum może tego nie przyjąć 😁


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety piękna epoka z konkretną pojemnością samochodów, które solidnie grzmiały m.in. M5 E60 już za nami.

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najładniejsze BMW to były M3 i M4 poprzedniej generacji. Te obecne się fo nich nie umywają przez te kretyńskie grile, no ale te nowe też pewnie się komuś podobają  bo to kwestia gustu albo muszą się podobać bo trzeba być "nowoczesnym".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam miłośników Beemek, ale chwaląc Genesisy nie krytykowałem ich ulubionej marki. Genesis to zwyczajnie luksus dla biedniejszych albo kogoś kto nie jest przywiązany do marek niemieckich, choć nie wszystko co niemieckie z Niemiec pochodzi. Np. Kia to słowacki produkt. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Balansujący Na Osi napisał(-a):

Najładniejsze BMW to były M3 i M4 poprzedniej generacji. Te obecne się fo nich nie umywają przez te kretyńskie grile, no ale te nowe też pewnie się komuś podobają  bo to kwestia gustu albo muszą się podobać bo trzeba być "nowoczesnym".

Pięknie napisane 👍😁


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Balansujący Na Osi napisał(-a):

Najładniejsze BMW to były M3 i M4 poprzedniej generacji. Te obecne się fo nich nie umywają przez te kretyńskie grile, no ale te nowe też pewnie się komuś podobają  bo to kwestia gustu albo muszą się podobać bo trzeba być "nowoczesnym".

Najlepszym i najładniejszym BMW było M5 E 39 i nic tego nie zmieni.

To był zarówno przełom wizualny jak i techniczny względem E34.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję jeździć dawno temu M5 E39 i to było strasznie nerwowe auto. Manualna, krótko zestopniowana skrzynia i natychmiastowe reakcje na gaz powodowały, że ciężko się nim jeździło spokojnie po normalnych drogach. Za to do szaleństw torowych było wyśmienite.

 

Mi obecne M3 bardzo się podoba z powodu, że jest ładne 😁

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Autor1984 napisał(-a):

Najlepszym i najładniejszym BMW było M5 E 39 i nic tego nie zmieni.

To był zarówno przełom wizualny jak i techniczny względem E34.

"najlepsze" to pojecie względne a "najładniejsze" to subiektywna opinia. W moich oczach E39 M5 to był wilk w owczej skórze, z jednej strony dystyngowany sedan a z drugiej bez przesadnych sztuczek - agresywność była widoczna. Taki Jason Statham - niby ma garnitur a jak wiadomo klient w krawacie jest mniej awanturujący się ale jednak lepiej z nim nie pogrywać ;) e60 M5 też było przełomem wizualnym i technicznym po e39. 

Z drugiej strony - S62 jak na "M" było dość cywilne, miało ITB i to w sumie tyle. Generowało całe 80KM z litra, gdzie w tym samym czasie S54 miało 107KM/L w zwykłej M3. S38 z e34 było bardziej wysilone, może to przez torowy rodowód ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Autor1984 napisał(-a):

Teraz trzymajcie się kurde mocno.

Nowy C63 S będzie miał... 2 litrowy, 4 cylindrowy silnik. 😆

Wesprze go bateryjka.

AMG-C-63-S-E-1329.thumb.jpg.988e3bf2f9ec8674c9e0ab8a10c0908a.jpg

Nowe oznaczenie: C63 S E Performance, pffffff

 

 

😳

 

🤢

 

🤮🤮🤮


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, trollu napisał(-a):

"najlepsze" to pojecie względne a "najładniejsze" to subiektywna opinia. W moich oczach E39 M5 to był wilk w owczej skórze, z jednej strony dystyngowany sedan a z drugiej bez przesadnych sztuczek - agresywność była widoczna. Taki Jason Statham - niby ma garnitur a jak wiadomo klient w krawacie jest mniej awanturujący się ale jednak lepiej z nim nie pogrywać ;) e60 M5 też było przełomem wizualnym i technicznym po e39. 

Z drugiej strony - S62 jak na "M" było dość cywilne, miało ITB i to w sumie tyle. Generowało całe 80KM z litra, gdzie w tym samym czasie S54 miało 107KM/L w zwykłej M3. S38 z e34 było bardziej wysilone, może to przez torowy rodowód ;)

Nie będę polemizował.

E 39 wyznaczyło pewien trend z wykonaniem konsoli w samochodzie, Audi dopiero po 2 latach zrozumiało, że jest to właściwy kierunek, który utrzymywany był do momentu tabletów na desce.

Naturalnie narowistość, o której wspomniał @Tommasodla jednych będzie wadą, dla innych będzie odurzającym doznaniem obcowania z prawie czystą mechanika.

20 lat temu 400 koni zarezerwowane było dla Lambo i Ferrari...

No i te boskie "oringi" coś pięknego, kawał pięknej motoryzacyjnej epoki.

Bmw_m5.thumb.jpg.1724cd9e04ea83b73483f5e6330f04b4.jpg

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E90 też było niczego sobie ;)

 

No ale cokolwiek by nie powiedzieć to jeszcze bardziej niż ten nowy gril i cokolwiek wkurza mnie i to nie tylko w BM brak analogowych zegarów. Te obecne wyswietlacze wygladaja okropnie i tandetnie. Ostatnio kuzyn kupił E klasę i tam też ten sam syf z tymi monitorkami. Czy na prawdę przy takim poziomie cenowym nie można zrobić normalnych zegarów? No ale te wyświetlacze są na pewno zaprojektowane dla dobra użytkownika i jeszcze na pewno są bardziej ekologiczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Balansujący Na Osi napisał(-a):

E90 też było niczego sobie ;)

 

No ale cokolwiek by nie powiedzieć to jeszcze bardziej niż ten nowy gril i cokolwiek wkurza mnie i to nie tylko w BM brak analogowych zegarów. Te obecne wyswietlacze wygladaja okropnie i tandetnie. Ostatnio kuzyn kupił E klasę i tam też ten sam syf z tymi monitorkami. Czy na prawdę przy takim poziomie cenowym nie można zrobić normalnych zegarów? No ale te wyświetlacze są na pewno zaprojektowane dla dobra użytkownika i jeszcze na pewno są bardziej ekologiczne.

Niestety księgowi i ekonomia, taniej u Chinola zamówić parę milionów tabletów, aniżeli skomplikowanych mechanizmów z zegarami analogowymi...


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, trollu napisał(-a):

o jakim trendzie mówisz? Przed e39 wyszło e38

Spójrz na deskę i ułożenie wszystkich funkcji, nawiewów, przełączników, włączników, tunelu środkowym, wyświetlacza etc,... Czy np pojazdach z grupy VAG do niedawna nie klepali wg zadanego schematu? Porównaj sobie W210 z tamtego okresu.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Tommaso napisał(-a):

Oczywiście, że tak, żaden Genesis nawet nie zbliża się do tego BMW stylistycznie.

 

oi1aueknl4z0z7ti4yc0-1-kopia.jpg.cc009c7b213876267347de94ef14d568.jpg

 

ogsnnb9qyptcg6etzuqm-1-kopia.jpg.ae3ba26c0097b8bf1c52f5d52bdf161d.jpg

 

 

Genesis dla porównania, chociaż nie powinienem kopać leżącego...

Yi3k9kpTURBXy81YzZhM2RmMzFlMTY0YjE3ZGZhNmQ4YmZmMjhjNmRjNy5qcGeSlQPMhs0B580IMc0EnJMFzQSwzQKkgqEwAaExAA.thumb.jpeg.b55fd9d60f1fefb9f3450ed34e2397da.jpeg

Stylistycznie, faktycznie się nie zbliżają. Dla jednych to wada, dla innych może nawet zaleta? ;) Po to są różne marki, by zadowalać odmienne upodobania. Kochasz Beemy i stać Cię na nie, tylko pogratulować. :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem przez kila lat e46 więc znam ten układ ;) ale to nie e39 go wyznaczyło tylko e38

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, trollu napisał(-a):

miałem przez kila lat e46 więc znam ten układ ;) ale to nie e39 go wyznaczyło tylko e38

Tak masz rację. Chodzi mi o to, że to BMW pokazało światu jak samochód przez kolejne dwie dekady powinien wyglądać w środku. Każda Skoda, Seat, VW był klepany w ten sam deseń. I większość innych marek, też uznała, że to nie najgorszy układ. To ekipa z Monachium byla prekursorem.

Dla mnie E 39 od samego początku zrobiła takie wrażenie, jakiego już nie zrobi żaden "cywilny" pojazd.

A właśnie M3 E46 to mój numer 2.

Jako ciekawostkę podam, że w E46 GTR pracował 4.0 litrowy V8 :)

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

To ekipa z Monachium byla prekursorem.

tak samo jak świat ujrzał e65  to jedną z najbardziej opluwanych rzeczy był iDive. Dziwnym trafem kilka lat później w MB czy Audi też wszystkim sterowało się pokrętełkiem. Kiedyś czytałem artykuł o SAVach i padło ciekawe zdanie (mniej więcej) cytuję: "kiedy BMW pokazało X6 to ludzie w MB pukali się po głowach, kiedy zobaczyli słupki sprzedaży zaczęli się po nich drapać" :P

e39 M5 chciałbym posiadać ale zanim doszłoby do ewentualnego zakupu to najpierw szukałbym e46 M3 ewentualnie Z4M Coupe. Każdy patrzy inaczej, dla mnie S54 jest najbardziej wysilonym, wysokoobrotowym silnikiem N/A jaki BMW wypuściło w cywilnym samochodzie i to właśnie on powinien być wymieniany przy Porsche czy Ferrari - w turbo każdy może sobie ustawić moc jaką chce (pomijam żywotność itd) - większy boost, paliwo i gotowe. Silników, które z wolnossaka generowały 100KM z litra nie jest (a raczej było) aż tak dużo. Zresztą na R6 BMW budowało swoją legendę w samochodach

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, trollu napisał(-a):

tak samo jak świat ujrzał e65  to jedną z najbardziej opluwanych rzeczy był iDive. Dziwnym trafem kilka lat później w MB czy Audi też wszystkim sterowało się pokrętełkiem. Kiedyś czytałem artykuł o SAVach i padło ciekawe zdanie (mniej więcej) cytuję: "kiedy BMW pokazało X6 to ludzie w MB pukali się po głowach, kiedy zobaczyli słupki sprzedaży zaczęli się po nich drapać" :P

e39 M5 chciałbym posiadać ale zanim doszłoby do ewentualnego zakupu to najpierw szukałbym e46 M3 ewentualnie Z4M Coupe. Każdy patrzy inaczej, dla mnie S54 jest najbardziej wysilonym, wysokoobrotowym silnikiem N/A jaki BMW wypuściło w cywilnym samochodzie i to właśnie on powinien być wymieniany przy Porsche czy Ferrari - w turbo każdy może sobie ustawić moc jaką chce (pomijam żywotność itd) - większy boost, paliwo i gotowe. Silników, które z wolnossaka generowały 100KM z litra nie jest (a raczej było) aż tak dużo. Zresztą na R6 BMW budowało swoją legendę w samochodach

CSL 110 KM/1l :D

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

Niestety księgowi i ekonomia, taniej u Chinola zamówić parę milionów tabletów, aniżeli skomplikowanych mechanizmów z zegarami analogowymi...

Ja akurat uważam że elektroniczne wskaźniki są fajne; czytelne to, nic nie drga, wszystko dokładnie widzę. Do tego mogę sobie np. mapę przed sobą wyświetlić pomiędzy wskaźnikami i nie muszę zerkać  w bok. Czym innym jest, moim zdaniem, zdigitalizowanie wszystkiego, bo jednak niektóre czynności w aucie łatwiej kontrolować fizycznymi pokrętłami/guzikami, ale akurat elektroniczna tablica wskaźników wg mnie jest dobrym kierunkiem rozwoju. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wywołałeś wilka z lasu to dam Ci odpowiedź w formie graficznej :)

smartwatch_L13_10.thumb.jpg.ee1d67cec1f52c22169329aef4b0e36a.jpgaltiplano-ultimate-concept.jpg.bea5ccec8e5429fbb56148ce0e23a44d.jpg1456643686_VolvoGauges.png.7b7cea9ac8de7761bc1b19fd914612e3.png1594007515_HuyaraBC.thumb.jpg.4e8537904c58ce155b1ba5c26f15207e.jpg


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Wywołałeś wilka z lasu to dam Ci odpowiedź w formie graficznej :)

 

To ostatnie zdjęcie to Pagani? No i wygląda, powiem ci, tak: totalny misz masz, nic do niczego nie pasuje. Ten zegarek elektroniczny to rzeczywiście  jakiś chaos na tarczy, ale można znaleźć pewnie ładniejsze tarcze. Natomiast ta elektroniczna tablica wskaźników jest czytelna i wyraźna. Ta z Pagani totalnie nieczytelna, refleksy światła powodują że nic prawie nie widać. Jakieś przetłoczenia, zdobienia i inne pierdoły. Podczas jazdy to się powinno na drodze skupiać a nie męczyć wzroku czy cokolwiek z tablicy wskaźników dam radę odczytać. Typowo włoski przerost formy nad treścią.

 

27 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Wywołałeś wilka z lasu to dam Ci odpowiedź w formie graficznej 

 

 

Edytowane przez beniowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@beniowski

Masz rację, totalny miszmasz. Wygrałeś.

10 minut temu, beniowski napisał(-a):

To ostatnie zdjęcie to Pagani? No i wygląda, powiem ci, tak: totalny misz masz, nic do niczego nie pasuje.

 

To ostatnie zdjęcie to Pagani? No i wygląda, powiem ci, tak:

 

 

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.