Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi


 
Strasznie małe macie te miejsca parkingowe 
 



To prawda. I nie chodzi tylko o szerokość, ale czasem (coraz częściej) też o długość miejsca. Próbował ktoś ostatnio zaparkować pod PKiN czymś większym niż np. Astra H?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, ZawszeKwadrat napisał(-a):

tylko w przypadku, jesli jest sie prawdziwym samcem ;) w kazdym innym: Piaget, Chopard czy Bulgari sprawdzi sie idealnie i nie bedzie takie oczywiste 😜

 

powiedzmy ze zgodze sie na Octo 😉


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Balansujący Na Osi napisał(-a):

Na parkingu moim zdaniem zawsze powinno być kilka miejsc dla większych samochodów, bo różne przyjeżdżają, a nie uśrednione, a raczej najmniejsze z możliwych. Jak ktoś ma większy samochód albo przyjedzie na przykład dostawczakiem  to ma problem, a przecież dostawczakiem też można przyjechać obejrzeć Panoramę Racławicką czy zrobić zakupy w markecie spożywczym. 

 

W normalnym świecie tak.

Myślę, że Jacek w tym filmiku dobrze to rozkminił w skrócie, godzina ale chyba warto

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Lincoln Six Echo napisał(-a):

Bach!  ;)

 

Fdf4MLaWAAIkt0C.thumb.jpg.16018a32ff21f7b16b6976268dbb2910.jpg

emreHusmen design®

 

@tommly

https://www.emrehusmen.com/

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toruński tjuning ? :D


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Lincoln Six Echo napisał(-a):

Bach!  ;)

 

Fdf4MLaWAAIkt0C.thumb.jpg.16018a32ff21f7b16b6976268dbb2910.jpg

 

 

wyglada jak kiepski render 🤔


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

emreHusmen design®

 

@tommly

https://www.emrehusmen.com/

 

Może i fajne niektóre projekty, ale akurat ten to wieś tańczy i śpiewa, taki odpust toruński.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwutonowy lakier jest tylko dla maybacha zarezerwowany. Z tego co kojarzę.

Ale ten jest faktycznie trochę przerysowany. Maybach dla rapera ;)

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od razu rapera, wystarczy dla gwiazdy disco polo. 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Dwutonowy lakier jest tylko dla maybacha zarezerwowany. Z tego co kojarzę.

;)

W sensie gamy Mercedesa? Bo kilka innych marek ma w ofercie malowanie "two tone" w fabryce.

 

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, StaryWilk napisał(-a):

W sensie gamy Mercedesa? Bo kilka innych marek ma w ofercie malowanie "two tone" w fabryce.

 

Tak mi się wydaje, być może się mylę. S-ki jeszcze nie miałem przyjemności konfigurować :)

25 minut temu, eye_lip napisał(-a):

Od razu rapera, wystarczy dla gwiazdy disco polo. 

:D Trochę się naigrywamy, ale dupkę każdy by w nim z chęcią posadził ;)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

powiedzmy ze zgodze sie na Octo 😉

 

idealnie bo już mam:)


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Autor1984 napisał(-a):

Trochę się naigrywamy, ale dupkę każdy by w nim z chęcią posadził ;)

 

Chętnie bym w nim porapował w stylu disco-polo jadąc przez wieś całą - jak długa i szeroka.  ;)

 

two-tone-mercedes-maybach-s-580-rs-is-satin-gloss-and-gloss-basalt-murdered-out_3.jpg.eb81cdfc03319b149722512075d90bef.jpg

 

two-tone-mercedes-maybach-s-580-rs-is-satin-gloss-and-gloss-basalt-murdered-out-182167_1.thumb.jpg.768346405ee78a4593bf489053d382cb.jpg

 

two-tone-mercedes-maybach-s-580-rs-is-satin-gloss-and-gloss-basalt-murdered-out_12.thumb.jpg.940b46a4e9e857813cfd7cd0f5363aa6.jpg

 

 


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta czarna satyna świetnie pasuje do AMG.

Ale ten two tone to jednak zamiata.

 

Maybach.thumb.png.2981ceda41e5904dffd845562b24b438.png


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropos jakości nowych BMW, to ten diesel 2.0 od BMW chyba nigdy nie będzie już dopracowany... Choćby 5 razy oznaczenie zmieniał ;) polecam filmik.

 

 

3 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

Ta czarna satyna świetnie pasuje do AMG.

Ale ten two tone to jednak zamiata.

 

Maybach.thumb.png.2981ceda41e5904dffd845562b24b438.png

 

Prawie jak ypsilon, tylko odwrotnie kolory:

spacer.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Lincoln Six Echo napisał(-a):

Bach!  ;)

 

Fdf4MLaWAAIkt0C.thumb.jpg.16018a32ff21f7b16b6976268dbb2910.jpg

Trochę mi się kojarzy z Toyotą CH-R. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, StaryWilk napisał(-a):

A propos jakości nowych BMW, to ten diesel 2.0 od BMW chyba nigdy nie będzie już dopracowany... Choćby 5 razy oznaczenie zmieniał ;) polecam filmik.

 

 

 

Prawie jak ypsilon, tylko odwrotnie kolory:

spacer.png

Nie mam za bardzo teraz czasu na przejrzenie materiału o pękniętym tłoku, ale jakiś czas temu jeden z kierowników serwisu z grupy VAG, który założył swoją działalność związaną z mechaniką pojazdową, wspomniał mi jak w X5 po 70 kkm pękł tłok i nawet mi nieco to wyjaśnił.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pękają, pękają a w grupie VAG chyba jeszcze częściej.

 

A to wszystko przez oszczędności. Tłoki już nie zawsze są kute, materiał jest gorszy i warunki, w których pracują też są gorsze, no bo trzeba wstawić dużą turbinę, a najlepiej dwie  żeby wyciągnąć jak najwięcej koni mechanicznych co by było fajnie wpisać, że jest ich duzo w folder i klientowi zamydlić oczy jaki to świetny jest silnik i oszczędny. Oczywiście oleju nie bierze w ogóle. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Balansujący Na Osi napisał(-a):

Pękają, pękają a w grupie VAG chyba jeszcze częściej.

 

A to wszystko przez oszczędności. Tłoki już nie zawsze są kute, materiał jest gorszy i warunki, w których pracują też są gorsze, no bo trzeba wstawić dużą turbinę, a najlepiej dwie  żeby wyciągnąć jak najwięcej koni mechanicznych co by było fajnie wpisać, że jest ich duzo w folder i klientowi zamydlić oczy jaki to świetny jest silnik i oszczędny. Oczywiście oleju nie bierze w ogóle. 

W normalnych pojazdach tłoki są zawsze odlewane i dlatego wychodzi to, co wychodzi w praniu. Z rozmowy, o której wspomniałem wynika jasno, że dziś wszystko jest wyliczone do µm, a sam proces przebiega zgodnie z określonymi "standardami". Dawniej inżynierowie dawali pewne naddatki materiałowe i używali lepszych stopów, które podczas badań niszczących m.in. mikroskopowych nie wykazywały tak często anomalii w mikrostrukturze materiałowej elementów, które poddawane są wysokim przeciążeniom m.in. tłokom i korbowodom. Dawniej to był wyścig technologiczny, który miał służyć człowiekowi, a jego finalny produkt miał być użytkowany przez lata. Tak budowano markę i prestiż inżynierów, których praca spowodowała utrwalenie pewnych stereotypów.

Dziś kiedy konsumpcja rozrosła się do niewyobrażalnych rozmiarów, liczy się tylko i wyłącznie sprzedaż. Marka jest, a to, że jedna sztuka na kilka tysięcy się wykruszy... Trudno. Winę zgoni się na wadliwe użytkowanie mechanizmu. Niestety, ze szkodą dla nas wszystkich księgowi ustawili kurs na zysk kosztem jakości. I wszystko wskazuje na to, że będzie tylko gorzej.

Myślę, że koledzy, którzy od dawien, dawna zajmują się zegarmistrzostwem i samymi zegarkami, też zauważyli spadek jakości wykonania, również u tych prestiżowych wytwórców.

 

 

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Autor1984 napisał(-a):

W normalnych pojazdach tłoki są zawsze odlewane i dlatego wychodzi to, co wychodzi w praniu. Z rozmowy, o której wspomniałem wynika jasno, że dziś wszystko jest wyliczone do µm, a sam proces przebiega zgodnie z określonymi "standardami". Dawniej inżynierowie dawali pewne naddatki materiałowe i używali lepszych stopów, które podczas badań niszczących m.in. mikroskopowych nie wykazywały tak często anomalii w mikrostrukturze materiałowej elementów, które poddawane są wysokim przeciążeniom m.in. tłokom i korbowodom. Dawniej to był wyścig technologiczny, który miał służyć człowiekowi, a jego finalny produkt miał być użytkowany przez lata. Tak budowano markę i prestiż inżynierów, których praca spowodowała utrwalenie pewnych stereotypów.

Dziś kiedy konsumpcja rozrosła się do niewyobrażalnych rozmiarów, liczy się tylko i wyłącznie sprzedaż. Marka jest, a to, że jedna sztuka na kilka tysięcy się wykruszy... Trudno. Winę zgoni się na wadliwe użytkowanie mechanizmu. Niestety, ze szkodą dla nas wszystkich księgowi ustawili kurs na zysk kosztem jakości. I wszystko wskazuje na to, że będzie tylko gorzej.

Myślę, że koledzy, którzy od dawien, dawna zajmują się zegarmistrzostwem i samymi zegarkami, też zauważyli spadek jakości wykonania, również u tych prestiżowych wytwórców.

 

 

 

Jedyne co można dodać do Twojego postu to, kłaniają się. .. 2JZ, RB26  4g63 I pewnie kilka europejskich silników 

Nawet mój ulubiony 5.0coyote najmocniejszy blok i "wnętrznosci" miał gen2 a nie 3 czy też 4

 

 

 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, irekm napisał(-a):

Jedyne co można dodać do Twojego postu to, kłaniają się. .. 2JZ, RB26  4g63 I pewnie kilka europejskich silników 

Nawet mój ulubiony 5.0coyote najmocniejszy blok i "wnętrznosci" miał gen2 a nie 3 czy też 4

 

 

 

I to są właśnie japońce, które można było tak wysilić, że aż dech zapiera w piersi. Odcięcie zapłonu w takiej suprze we wspomnianym 2jz i jego modyfikacjami to symfonia dla petrolheada :D

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.