Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

12 minutes ago, SzefSzefow said:


Nie emoji23.png nie wystarczylyby


Dźwięk suszarki do włosów zniknął by jak ręką odjął, więc wystarczyłoby napewno. 
 

13 minutes ago, Tommaso said:

 

Cztery garnuszki mogą ładnie pierdzieć przez wypalanie paliwa w wydechu, ale nigdy nie osiągnie się gangu charakterystycznego dla V8-ek, szczególnie tych zza wielkiej wody

 

Mowa o trzech do czterech, nie ma co mieszać w to V8, V12 itp… dźwięk jest kicha niestety. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale to nie GR (?) Czy mi coś uciekło?
Btw. świetny ten kierowca, ja piernicze...

Nie To Giermaziak GT3RS chyba
 
No to jest ból, ale na otwartych prostych z dobrą widocznością nawet Szwajcarzy pozwalają sobie na więcej. A na krętych fragmentach 80 nie jest problemem
Fakt, że jest tam dużo innych pięknych przełęczy, wiele z nich zjeździłem motocyklami i samochodami, ale ten trójkąt podszedł mi najbardziej, może dlatego, że teraz jest właściwie opuszczony i dzięki temu na drodze nie przeszkadzają maruderzy. 

Na szczescie proste nie sa za dlugie zazwyczaj, a 80 na ostrych zakretach to duzo za duzo
 
Mowa o trzech do czterech, nie ma co mieszać w to V8, V12 itp… dźwięk jest kicha niestety. 


Ta, i dziek suszarki zamienilbys na dzwiek odkurzacza. To naprawde nie ma znaczenia czy 3 czy 4 cylindry i tak jest do d*py. Brzmienie zaczyna sie powoli od V6, ale jest swietny w 8, 10 i 12 cylindrowcach

GR ma problem z tym, ze zastosowali tam kiepskie rozwiazanie z tlumikiem srodkowym, ale sa na rynku rozwiazania…




Ale podkreslam, z g… bata sie nie ukreci

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze chciałem takiego Yarisa...


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zawsze chciałem takiego Yarisa...

To kup

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To auto swój pazur pokazuje w kiepskich warunkach. Na mokrym, a jeszcze lepiej na śniegu dwa torseny robią swoje i można nim robić cuda, Dziurawe drogi, gdzie np 911 GT3 się poddaje i jedzie 40 km/h GR przelatuje jakby był tam równy asfalt. IMO to godny następca kultowych Imprez STI czy Lancerów Evo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Valygaar napisał(-a):

No ale to nie GR (?) Czy mi coś uciekło?

Btw. świetny ten kierowca, ja piernicze...

GR, aż taki bojowy to nie jest. Prowadził swoje GT3RS.

Tutaj na filmie poniżej "Sebastian Vittel" kierowca jest amatorem prowadzącym swoje GT2RS(autem mocniejszym i o lepszej aerodynamice, aniżeli GT3RS) i który prawdopodobnie przejechał setki, a może tysiące okrążeń.

Film pokazuje różnicę pomiędzy PRO i Amatorem, który zdobył ogromne doświadczenie i zna ten tor jak własną kieszeń. Przyczynę jaką podał, to zbyt wysokie ciśnienie w oponach.

 

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To auto swój pazur pokazuje w kiepskich warunkach. Na mokrym, a jeszcze lepiej na śniegu dwa torseny robią swoje i można nim robić cuda, Dziurawe drogi, gdzie np 911 GT3 się poddaje i jedzie 40 km/h GR przelatuje jakby był tam równy asfalt. IMO to godny następca kultowych Imprez STI czy Lancerów Evo.

Potwierdzam Balem sie, ze oemowe zawieszenie bedzie super twarde, a super wybiera nierownosci. Nie przechyla sie, nie buja, ale tez nie jest betonem.

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zawias im się udał. Dopiero na torze fajnie byłoby go minimalnie utwardzić. Na zwykłych drogach jest perfekcyjny

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 hour ago, SzefSzefow said:

Ta, i dziek suszarki zamienilbys na dzwiek odkurzacza. To naprawde nie ma znaczenia czy 3 czy 4 cylindry i tak jest do d*py. Brzmienie zaczyna sie powoli od V6, ale jest swietny w 8, 10 i 12 cylindrowcach emoji6.png

GR ma problem z tym, ze zastosowali tam kiepskie rozwiazanie z tlumikiem srodkowym, ale sa na rynku rozwiazania…


Dla mnie dźwięk z wydechu ma tutaj raczej drugorzędne znaczenie (i raczej słabo wychodzi jego poprawienie) od początku chodzi mi tutaj o pracę/ odgłosy wydobywające się z tego trzy cylindrowca (chodzi o wszystkie wykastrowane z jednego garnka silniki, nie tylko ten z GR’a). 
Auto wyglada świetnie, ma super osiągi… pewnie i tak też się prowadzi, ale tą trójką podcięli mu trochę skrzydła do całkowitego zakochania😉
Jasne że większe motory brzmią lepiej, i mój faworyt od wielu lat jest ten sam… 63AMG🔥

 

Zatem niech cieszy i bezpiecznie dowozi do celu (troszeczkę szybciej, a czasami nawet bokiem, jeżeli warunki będą sprzyjać🔥). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, beniowski napisał(-a):

Ja to się zastanawiam jak takie marki jak Ferrari przetrwają zakaz stosowania silników spalinowych. Nagle się okaże że sportowe samochody może robić koncern energetyczny 😂.

Czyż nie przeszła poprawka, że ten zakaz ma dotyczyć tylko plebsu ? Pewnie do 2035 jeszcze kilka poprawek będzie. 

 

Cytat

W głosowaniu w Parlamencie Europejskim udało się jednak wprowadzić poprawki dotyczące aut produkowanych przez firmy sprzedające rocznie mniej niż 10 tysięcy modeli. W praktyce oznacza to przedsiębiorstwa produkujące samochody luksusowe. Na wyjątku skorzystają więc np. włoscy producent tacy jak Ferrari, Bugatti i Lamborghini

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie dźwięk z wydechu ma tutaj raczej drugorzędne znaczenie (i raczej słabo wychodzi jego poprawienie) od początku chodzi mi tutaj o pracę/ odgłosy wydobywające się z tego trzy cylindrowca (chodzi o wszystkie wykastrowane z jednego garnka silniki, nie tylko ten z GR’a). 
Auto wyglada świetnie, ma super osiągi… pewnie i tak też się prowadzi, ale tą trójką podcięli mu trochę skrzydła do całkowitego zakochania
Jasne że większe motory brzmią lepiej, i mój faworyt od wielu lat jest ten sam… 63AMG
 
Zatem niech cieszy i bezpiecznie dowozi do celu (troszeczkę szybciej, a czasami nawet bokiem, jeżeli warunki będą sprzyjać). 

Jak najbardziej sie zgadzam, oba M156 i M176-8 brzmia bardzo dobrze.

Chodzi mi o to, ze nie ma znaczenia czy sa 3 czy 4 cylindry, bo i tak brzmienie bedzie do d*py w porownaniu do duzego, prawdziwego, silnika

A wrzucili 3 cylindry, zeby zejsc z masy, a ze ma to jakis sens udowadnia Koenigsegg, tez zastosowali 3 cylindrowke
 

Bogaci sobie nie pozwola na zabranie zabawek

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że ta trzycylindówka Koenigsegga to technologiczne mistrzostwo świata, silnik wręcz rewolucyjny.

 

Tu jest ciekawy materiał:

 

 

A tu Misha mówi o problemie Miss Shift, który często przydarza się driverom GR Yarisa, a kończy się Blow upem silnika:

 

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jechałem nią po torze i sam miałem chwile zawahania, czy dobrze wbiłem bieg. Tak jak już napisałem, na zagranicznych forach użytkownicy piszą, że Toyota bardzo miękko zawiesiła zespół napędowy w nadwoziu, prawdopodobnie w celu wyeliminowania drgań 3-cylindrowca. Ale to ma skutki uboczne, bo przy dynamicznej jeździe cały układ "pracuje" i czwórka nie zawsze jest dokładnie w tym miejscu, gdzie byś jej oczekiwał. Jedni sobie z tym radzą, inni gorzej, faktem jest, że dużo jest miss shiftów w GR Yarisach, prawdopodobnie procentowo znacznie więcej niż w innych autach. Dużo osób jeżdżących GR Yarisem po torze sugeruje założenie Quick shiftera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, SzefSzefow napisał(-a):

Brzmienie zaczyna sie powoli od V6, ale jest swietny w 8, 10 i 12 cylindrowcach

zapominasz o 5 cylindrach - czy to w rzędzie w Audi czy VR z VW (moim zdaniem lepszy) - może komuś się nie podoba ale na pewno nie można powiedzieć, że nie brzmią ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja musiałem zrobić cały wydech od kolektora żeby zaczęło brzmieć te 5 cyl;) 

A 6 w BMW już fajnie seryjnie mi brzmi. 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 hours ago, SzefSzefow said:

Chodzi mi o to, ze nie ma znaczenia czy sa 3 czy 4 cylindry

 

Odpowiedź jest u kolegi w poniższym poście 😜

 

1 hour ago, Tommaso said:

prawdopodobnie w celu wyeliminowania drgań 3-cylindrowca


Taka to praca tego motoru, a co za tym idzie i odgłosy… o tym piszę od pierwszego postu bez porównywania do V6 +. 
Ale jest jak jest, silnik tam już siedzi, auto jeździ i wysprzedaje się na pniu😉

Czekać aż np Audi wepchnie jakieś trzy garnki do któregoś RS’a… chyba że coś mnie ominęło? To przepraszam😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, trollu napisał(-a):

zapominasz o 5 cylindrach - czy to w rzędzie w Audi czy VR z VW (moim zdaniem lepszy) - może komuś się nie podoba ale na pewno nie można powiedzieć, że nie brzmią ;)

 

5 cylindowe Audiki brzmiały już od modelu Quattro, by nie wspomnieć o S1, które darło ryja wniebogłosy. Poniżej trochę balsamu na bębenki.

;) Ja ogólnie Audice dobrze wspominam m.in. TT z silnikiem 1.8 T Quattro 225 KM, które dawało bardzo dużo frajdy z jazdy co prawda tam tylko 4 cylindry, ale wrażenia pozytywne. A6 C6 2.4 V6 też świetnie gadało, jak sobie przypomnę to do b5 ładowali dużo silników V6 2.4, 2.6 i 2.8 oraz 2,7 do S4 i RS4, które brzmiały rewelacyjnie. Audi zawsze dbało o wydech. Tak samo BMW. Uwielbiałem dźwięk M3 E36 sąsiada.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, eye_lip napisał(-a):

Ja musiałem zrobić cały wydech od kolektora żeby zaczęło brzmieć te 5 cyl;) 

które dokładnie? R czy VR? Daawno temu poważnie myślałem nad VR5 ale i tak mocniej ciągnęło mnie do R6. W moim N52 końcowy zmieniony na komorowy Magnaflow, delikatnie dotknięty soft na popcorn powyżej 3k. Poza końcowym wydech seria więc jest w sam raz, w granicach rozsądku i przepisów ;) w poprzednim 2.8 w e46 był przelot (katy były ori) i strasznie mnie męczyło. Co nie zmienia faktu, że na drodze najmilej brzmiały stare 2 zaworowce M20/M30. Niestety dawno nie miałem okazji na żywo spotkać e30 czy e34. 

29 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Uwielbiałem dźwięk M3 E36 sąsiada.

Mi chyba bardziej pasuje e46 M3. Wielu od zawsze psioczyło na metaliczny jazgot (niby konsekwencja ułożenia końcowego tłumika i przepływu spalin przez niego) ale dla mnie ma swój urok

jak już ruszamy temat motorsportu sprzed lat

przeszło 150KM/L z wolnossącego silnika 50 lat temu

 stary ale świetny onboard

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We włoszczyźnie;) 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzialem kilka fajnych aut podczas dzisiejszego deszczowego spaceru... ale XK ma taka linie, ze nadal wyglada mega dobrze.

 

 

xk01.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, trollu napisał(-a):

które dokładnie? R czy VR? Daawno temu poważnie myślałem nad VR5 ale i tak mocniej ciągnęło mnie do R6. W moim N52 końcowy zmieniony na komorowy Magnaflow, delikatnie dotknięty soft na popcorn powyżej 3k. Poza końcowym wydech seria więc jest w sam raz, w granicach rozsądku i przepisów ;) w poprzednim 2.8 w e46 był przelot (katy były ori) i strasznie mnie męczyło. Co nie zmienia faktu, że na drodze najmilej brzmiały stare 2 zaworowce M20/M30. Niestety dawno nie miałem okazji na żywo spotkać e30 czy e34. 

Mi chyba bardziej pasuje e46 M3. Wielu od zawsze psioczyło na metaliczny jazgot (niby konsekwencja ułożenia końcowego tłumika i przepływu spalin przez niego) ale dla mnie ma swój urok

jak już ruszamy temat motorsportu sprzed lat

przeszło 150KM/L z wolnossącego silnika 50 lat temu

 stary ale świetny onboard

 

Ja polecam ten onboard.

Hans frunął, geny nie poszły w las :) Warto zerknąć w szczególności na przejazd północnej pętli. Wersja m3 w specyfikacji GTR miała już pod maską V8 :) 

Co do E46 zwłaszcza w w wersji M3 CSL, to jedno z najpiękniejszych aut nakreślonych przez projektantów w historii.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najładniejsze M3 to E 30. 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, trollu napisał(-a):

zapominasz o 5 cylindrach - czy to w rzędzie w Audi czy VR z VW (moim zdaniem lepszy) - może komuś się nie podoba ale na pewno nie można powiedzieć, że nie brzmią ;)

 

 

5tki dla mnie nigdy nie brzmialy

8 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

5 cylindowe Audiki brzmiały już od modelu Quattro, by nie wspomnieć o S1, które darło ryja wniebogłosy. Poniżej trochę balsamu na bębenki.

;) Ja ogólnie Audice dobrze wspominam m.in. TT z silnikiem 1.8 T Quattro 225 KM, które dawało bardzo dużo frajdy z jazdy co prawda tam tylko 4 cylindry, ale wrażenia pozytywne. A6 C6 2.4 V6 też świetnie gadało, jak sobie przypomnę to do b5 ładowali dużo silników V6 2.4, 2.6 i 2.8 oraz 2,7 do S4 i RS4, które brzmiały rewelacyjnie. Audi zawsze dbało o wydech. Tak samo BMW. Uwielbiałem dźwięk M3 E36 sąsiada.

 

nawet S1 brzmi jakby ktos zalozyl balon na wydech... fuj. 

 

to jest wg mnie, jedyne audi, ktore brzmi:

 


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

5tki dla mnie nigdy nie brzmialy

 

nawet S1 brzmi jakby ktos zalozyl balon na wydech... fuj. 

 

to jest wg mnie, jedyne audi, ktore brzmi:

 

To mamy już wspólny mianownik, ja też V10 kocham, a jeszcze nie miałem... 😕

No i najlepsze V10 dla Kowalskiego

A R5 nie są złe w RS3 fajnie brzmiały.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.