Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Jedziesz sobie, a tu nagle...

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, TomASH napisał(-a):

A do mnie dość nieplanowany zakup płynie... ☺️

400e_1993.jpg

Zakładam że z rynku Japońskiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minutes ago, Autor1984 said:

Jedziesz sobie, a tu nagle...

 


Wygląda to jak  gra wideo 👀

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomiędzy Waszymi perełkami moje nowe autko- 3gt 320d xdrive jest skromne jak cholera, ale i tak sie jaram jak dziecko, nigdy nie spodziewalbym sie ze kupie bmw, glowienie dlatego ze u mnie w miescie upalanych gruzow jest wiecej niz mieszkancow - ale bardzo przyjemnie sie tym jezdzi 428703500cd16d2d81b7bd36fbc0dada.jpg&key=751bdce10f38530ee8bdf29fc6bff2b75412592521223e1ad4c3ec7993b33580

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka



Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piękny kolor nie , 518d to nie jest bo ma niebieskie hamulce, musi być dużo szybsza , stawiał bym na 520d w iks drajwa , najszybsza i najdroższa na wsi  
A tak na poważnie to gratuluję V8 , jeśli taki masz pod maską, bo najprawdopodobnie to ostatni V8 w 5er 
Póki co pierwszy i oby ostatni;)
1e1534551ec924e2551096e2e8eee77f.jpg

Wysłane z mojego NE2213 przy użyciu Tapatalka


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, bober5264 napisał(-a):

Pomiędzy Waszymi perełkami moje nowe autko- 3gt 320d xdrive jest skromne jak cholera, ale i tak sie jaram jak dziecko, nigdy nie spodziewalbym sie ze kupie bmw, glowienie dlatego ze u mnie w miescie upalanych gruzow jest wiecej niz mieszkancow - ale bardzo przyjemnie sie tym jezdzi 428703500cd16d2d81b7bd36fbc0dada.jpg&key=751bdce10f38530ee8bdf29fc6bff2b75412592521223e1ad4c3ec7993b33580

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka


 

 

Gratulacje. Jak najwięcej frajdy życzę.

 

A przy okazji (w nawiązaniu do stojącego obok Lexusa NX), ciekawe zestawienie.

Grupy docelowe są inne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Remy szczerze mowiac jakby byl budzet lexowy to bym sie nie zastanawial, ja bmk wzialem glowie dlatego bo znam poprzedniego wlasciciela, historie i stan auta, a biorąc pod uwage jak ciężko u nas nie naciąć się na mine kupując używane auto był to dla mnie argument nr 1, no może 2 bo podoba mi sie bardzo

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka



Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy macie doświadczenie z oponami w kontekście które są sztywne i dają dobry feedback na kierownicy? Nie trawię galaretowatej jazdy, a mam wrażenie, że rynek zmierza w tą stronę, że wszyscy chcą niski profil i komfort zarazem i producenci robią opony, które nawet na niskim profilu zachowują się jak balony. 

W dniu 26.03.2023 o 23:04, Lincoln Six Echo napisał(-a):

Czy do tego trzeba mieć żółte papiery..?  ;)

 

337027193_188241673960956_413380649201078070_n.thumb.jpg.2dd17ee242603005943bfe6643160049.jpg


Do tego trzeba mieć dużo pieniędzy i nieco szczęścia by wylicytować 😉 Moje marzenie, co prawda tu wersja po lifcie z długim nosem (wolałbym przedlift), ale i tak uważam, że to dzieło sztuki. Raz miałem okazję dokładnie na żywo obejrzeć, szkoda że bez możliwości jazdy testowej. 


Lubię divery, nie lubię chronografów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z moich doświadczeń najlepsze pod tym względem są Micheliny Pilot Sporty 4S, dają najlepsze czucie nawierzchni z opon, na których jeździłem. Pirelli P Zero były niewiele gorsze, ale już Goodyeary Eagle F1 były ciastowate.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.03.2023 o 23:01, Lincoln Six Echo napisał(-a):

Toyotka.

 

336917916_576516617786077_3576993021178765556_n.thumb.png.0f809e6890d8a5b7bb595f1941106e4e.png

 

337269014_890816675366560_2642631220003588132_n.thumb.jpg.a372a9ddb24d8c58c93077674b0f1aef.jpg

 

337139199_537024618578739_8721654357350966159_n.thumb.jpg.7c814d3959d58113827800255ea62c3a.jpg


Twoja sztuka? Udało się załapać na zapis przez internet?

1 minutę temu, Tommaso napisał(-a):

Z moich doświadczeń najlepsze pod tym względem są Micheliny Pilot Sporty 4S, dają najlepsze czucie nawierzchni z opon, na których jeździłem. Pirelli P Zero były niewiele gorsze, ale już Goodyeary Eagle F1 były ciastowate.


Czy 4S były brandowane pod jakąś markę, np. Porsche czy BMW M? Bo zwykłe stockowe 4S są właśnie miękkie. P Zero (PZ3) znacznie sztywniejsze. Jeździłem na jednych i drugich.  


Lubię divery, nie lubię chronografów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja jeździłem i teraz jeżdżę na homologowanych dla BMW. W większości runflaty, ale teraz mam zwykłe i nadal nie mogę o nich powiedzieć złego słowa, ale to może być też zasługa zawieszenia i małego profilu opony.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 25.03.2023 o 22:57, Louis Cypher napisał(-a):

 

Zrozumiałem, co miałeś na myśli. Dodałem tylko szczegóły do kompletu. Akurat nowe ksenony skrętne to finansowo nie jest taki szczegół 😎

 

Hmmm... Gdzieś słyszałem, że przednie lampy w S-klasie wystarczy tylko w komputerze przestawić z Japonii na EU.

Nie wiem, nie znam się, coś mi się o uszy obiło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Kierownik napisał(-a):

 

Hmmm... Gdzieś słyszałem, że przednie lampy w S-klasie wystarczy tylko w komputerze przestawić z Japonii na EU.

Nie wiem, nie znam się, coś mi się o uszy obiło...


U mnie (CLS) można mechanicznym pstryczkiem przestawić na symetryczne (w EU niedozwolone) a są firmy, co przerabiają wnętrze lamp na ruch prawostronny. Od jakiegoś czasu lampy muszą mieć certyfikat europejski. Jak nie ma, policja zabiera dowód rejestracyjny. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.03.2023 o 11:38, Tommaso napisał(-a):

No ja jeździłem i teraz jeżdżę na homologowanych dla BMW. W większości runflaty, ale teraz mam zwykłe i nadal nie mogę o nich powiedzieć złego słowa, ale to może być też zasługa zawieszenia i małego profilu opony.

 

Runflaty to już ogóle inna bajka :) Zwykłe, niehomologowane 4S-y są stosunkowo miękkie i to ich chyba jedyna wada. Natomiast te homologowane dla BMW nie runflaty mają zupełnie inną ściankę boczną.

Edytowane przez tomekr89

Lubię divery, nie lubię chronografów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minutes ago, Balansujący Na Osi said:

Zlot yarisów?


Pchasz się w gips😜… GR Yarisów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, tomekr89 napisał(-a):

Czy macie doświadczenie z oponami w kontekście które są sztywne i dają dobry feedback na kierownicy? Nie trawię galaretowatej jazdy, a mam wrażenie, że rynek zmierza w tą stronę, że wszyscy chcą niski profil i komfort zarazem i producenci robią opony, które nawet na niskim profilu zachowują się jak balony. 


Do tego trzeba mieć dużo pieniędzy i nieco szczęścia by wylicytować 😉 Moje marzenie, co prawda tu wersja po lifcie z długim nosem (wolałbym przedlift), ale i tak uważam, że to dzieło sztuki. Raz miałem okazję dokładnie na żywo obejrzeć, szkoda że bez możliwości jazdy testowej. 

Najlepiej kupować opony dedykowane/homologowane, które są tworzone pod określoną charakterystykę pojazdu. Sam przekonałem się, o tym jak kupiłem do 370tki Toyo Proxes TR1 i przy przyśpieszaniu do odcięcia zegara tył latał w lewo i prawo... Później na jakimś mądrym forum znalazłem odpowiedź, ale przyznam szczerze, że już jej nie pamiętam. W oryginale Bridgestone Potenza dobre w suchych, średnie w mokrych.

Z drugiej zaś strony po wytartych bodajże przy 20kkm, (EDIT;a może nawet 15kkm) P ZERO w Stangu kupiłem ekonomiczne Nexen N'Fera Su1 i dokonałem przełomowego odkrycia. Te opony nie dość, że były trwalsze, to lepiej trzymały w każdych warunkach. I tak jak w podobnych warunkach temperaturowych i nawierzchniowych na zerach 😁 nie mogłem przebić granicy 5.0 s - 100km/h na koreańcach padło 4.8; tak jestem świadomy (w miarę); więc zachowałem normy - podobny poziom paliwa, tylko kierowca na pokładzie, identyczne ciśnienie w oponach oraz tak jak wspomniałem warunki atmosferyczne i nawierzchniowe.

Ale ogólnie kupowałbym homologowane - bo te są tworzone do wytycznych producentów danej marki, modelu i wersji.

 

 

Godzinę temu, SzefSzefow napisał(-a):

Jakaś tam pojeżdżawka plastikowymi samochodami po górkach emoji2960.png

cf34dc8280076a714dcba56472a6247c.jpg

258a9c2b8ca3760a73e02ca74c19257a.jpg

78adf491769350b93b02526bebb034c3.jpg

5a89d277d16b197b7a2f7acf38557c9b.jpg
e83ceceb931322d25a47d77301bead23.jpg

Paweł, piękne fotografie. Ta druga świetna jak na tapetę w kompie.

Hobbity na sterydach też niczemu sobie :)

Zazdroszczę, ja nigdy nie miałem na takie ustawki czasu, a może i chęci...

EDIT: na jakich oponach?

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, tomekr89 napisał(-a):

@Autor1984 a jak oceniasz sztywność Nexen N'Fera Su1?

Wiesz minęło trochę czasu od kiedy na nich jeździłem. Bo auta nie mam od ponad roku.

Kupiłem je tylko i wyłącznie po to, że w tamtym okresie miałem 4 samochody i Mustang stał tylko w garażu, a że czasem nim wyjechałem, to musiałem mieć gumy na, których był bieżnik :D

Mustang to auto, które niestety nie do końca Cię informuje o tym co się dzieje na asfalcie, to bardziej cruiser więc, nie wiem czy moja odpowiedź będzie uzasadniona, ale nigdy nie poczułem, aby odkształcały się promieniowo. Pewnie wpływ na to miało również okreslone ciśnienie u mnie zawsze w granicach 2.4  - 2.7 bara. Nie odczuwałem również, aby odkształcała się bocznie, więc czułem się swobodnie w ciasnych łukach. Sztywność skrętna raczej też ok. Wiesz to nie jest samochód na tor więc, o sztywności skrętnej czy obwodowej nie napiszę nic mądrego.

Dla mnie za kwotę 1/3 opony premium - świetna.

Brak danych z toru wyścigowego, także to co opisałem weź z dużym marginesem błędu.

7 minut temu, Londek napisał(-a):

Warto poczytać czym jest Fit for 55 - to KOMUNA jakiej jeszcze nie znaliśmy, ale poznamy.

Takich skurwys*nów ziemia jeszcze nie nosiła.

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, SzefSzefow napisał(-a):

I nie zlot, a pojezdzawka emoji2960.png

 A to inna inszość ;)

 

Swoją drogą nie spodziewałem się, że GR jest tak popularny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paweł, piękne fotografie. Ta druga świetna jak na tapetę w kompie.
Hobbity na sterydach też niczemu sobie
Zazdroszczę, ja nigdy nie miałem na takie ustawki czasu, a może i chęci...
EDIT: na jakich oponach?
 

Dzieki. Na zime mam Michelin Pilot Alpin 5


Sent from my iPhone using Tapatalk
 A to inna inszość
 
Swoją drogą nie spodziewałem się, że GR jest tak popularny.

Nie jest to duzo GRek, bylo 8, mialo byc 16 (ale przez pogode czesc odpadla).

Toyota w CH sprzedawala GR na innych zasadach, nie ma (bylo) limitu, jak na wielu innych rynkach. Plus jest to idealny samochod na ten gorzysty kraj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.