Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Kwestia gustów, te lakiery specjalnie są też bardzo piękne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściciel długo się zastanawiał nad kolorem, nie chciał czarnego czy szarego, bo tych jeździ mnóstwo, a intensywnych kolorów też nie lubi. Padło na Crayon i moim zdaniem w połączeniu z czarnymi felgami to auto wygląda kozacko

 

Tak z ciekawości - lift Techartu też wyklucza Porsche Approved?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem też wygląda OK.


Co do Approved to, niestety tak. Nawet opony muszą być homologowane :D Więc trochę to chore, mimo że ja dbam jak szalony o swoje rzeczy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, zielony.m napisał(-a):

 

Ja długo myślałem, ale zamówilem innego wariata. 

A co takiego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, 911 kolegi też byłą w idealnym stanie, a jak się dowiedział ile musi w nią włożyć po 3 latach, żeby uzyskać zgodę na Porsche approved (które przecież też jest dodatkowo płatne), to zrezygnował i założył sobie box techartu

 

 

2 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

A co takiego?

Będziecie zaskoczeni, ale popieram Michała, to świetny wybór.

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą, nie do końca czuję potrzebę tego boxa.. 270 na autobahnie i zapas mocy niemal taki sam jak przy 120... To już dla prawdziwych hardkorów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po autostradzie to mi spokojnie starczało 450 PS w 992 4S, udało się rozpędzić do równych licznikowych 300 km/h i to wcale nie trwało jakoś strasznie długo.

Tylko z mocą to już tak jest, nigdy nie ma jej za wiele...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

Wiem, 911 kolegi też byłą w idealnym stanie, a jak się dowiedział ile musi w nią włożyć po 3 latach, żeby uzyskać zgodę na Porsche approved (które przecież też jest dodatkowo płatne), to zrezygnował i założył sobie box techartu

 

 

Będziecie zaskoczeni, ale popieram Michała, to świetny wybór.

 

Bullitt? 😃

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Lynx27 napisał(-a):

Moim zdaniem też wygląda OK.


Co do Approved to, niestety tak. Nawet opony muszą być homologowane :D Więc trochę to chore, mimo że ja dbam jak szalony o swoje rzeczy ;)

Są modele gdzie można spokojnie odpuścić PA, ale np. do Panamery to must have.

Ja nie wziąłem, bo policzyli mi z tym extra przeglądem prawie 15 tys. Tymczasem wymiana jedynej rzeczy, która się kiedykolwiek tam psuła (pompa wody - temat sprzed kilku lat już w zasadzie wyeliminowany) to ok 3 tys. zł.

13 minut temu, Tommaso napisał(-a):

Po autostradzie to mi spokojnie starczało 450 PS w 992 4S, udało się rozpędzić do równych licznikowych 300 km/h i to wcale nie trwało jakoś strasznie długo.

Tylko z mocą to już tak jest, nigdy nie ma jej za wiele...

a z innej beczki - Ty masz jeszcze tego SLa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, memento mori napisał(-a):

 

Bullitt? 😃

 

Powiedziałbym, że przeciwny koniec skali pod każdym względem :)

 

 

 

 

6 minut temu, Valygaar napisał(-a):

Są modele gdzie można spokojnie odpuścić PA, ale np. do Panamery to must have.

Ja nie wziąłem, bo policzyli mi z tym extra przeglądem prawie 15 tys. Tymczasem wymiana jedynej rzeczy, która się kiedykolwiek tam psuła (pompa wody - temat sprzed kilku lat już w zasadzie wyeliminowany) to ok 3 tys. zł.

a z innej beczki - Ty masz jeszcze tego SLa?

 

Nie, sprzedałem. W to miejsce trafił Bullitt, którego niedługo też będę sprzedawał :)

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Tommaso napisał(-a):

 

Powiedziałbym, że przeciwny koniec skali pod każdym względem :)

 

 

 

 

 

Nie, sprzedałem. W to miejsce trafił Bullitt, którego niedługo też będę sprzedawał :)

Pamiętaj, aby w razie co zadzwonić.

Chociaż Bullit to takie auto, że może się nie będą ludzie targować, tylko tego czasu szkoda.

Ja miałem dwie wizyty przez Rochem z Francji i prawie całe dwa dni stracone.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Tommaso napisał(-a):

 

Powiedziałbym, że przeciwny koniec skali pod każdym względem :)

 

 

Smarta już "znamy". A niczego mniejszego poza Isettą już chyba nie ma. 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciwny biegun brzmi jak gr yaris ;) 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już nic nie będę podpowiadał, niech Michał sam się ujawni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, vvv napisał(-a):

przeciwny biegun brzmi jak gr yaris ;) 

 

No jak przeciwny, jak na większości torów GR będzie szybszy. 😜 

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to właśnie przez to przeciwny do tego pojemność silnika ilość cylindrów napęd wielkość itd. ;)


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, memento mori napisał(-a):

 

No jak przeciwny, jak na większości torów GR będzie szybszy. 😜 

 

 

no ba! 🤫

42 minuty temu, vvv napisał(-a):

przeciwny biegun brzmi jak gr yaris ;) 

 

 

Skoro zamowil... to nie brzmi ;) GRki nie da sie juz zamowic w PL, zreszta u mnie tez nie 

Obstawiam Hyundaia N jakiegos

Edytowane przez SzefSzefow

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

 

no ba! 🤫

 

 

Skoro zamowil... to nie brzmi ;) GRki nie da sie juz zamowic w PL, zreszta u mnie tez nie 

Obstawiam Hyundaia N jakiegos

Oj nie, znacznie wyższa liga :)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

Hyundai Grandeur też mi się podoba, nie jest to poziom Genesisa, ale zdecydowanie droga  w odpowiednim kierunku.

 

 

Grandeur nie zmierza w kierunku Genesisa. Do konkurencji z markami premium Hyundai stworzył właśnie nową markę Genesis i tam jest  podobny gabarytowo G80, na tylnonapędowej platformie, z innymi silnikami. Grandeur trafia pod strzechy -przednionapędowe auto segmentu E, plebejskiej marki, jak nasze niegdysiejsze np. Reno safrane/vel satis, czy citroen C6, pezo 605/607, Lancia Thema/ thesis nie piszę np. opel omega bo tam marka plebejska ale tylny napęd ;) U nas ten segment wymarł praktycznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, StaryWilk napisał(-a):

 

Grandeur nie zmierza w kierunku Genesisa. Do konkurencji z markami premium Hyundai stworzył właśnie nową markę Genesis i tam jest  podobny gabarytowo G80, na tylnonapędowej platformie, z innymi silnikami. Grandeur trafia pod strzechy -przednionapędowe auto segmentu E, plebejskiej marki, jak nasze niegdysiejsze np. Reno safrane/vel satis, czy citroen C6, pezo 605/607, Lancia Thema/ thesis nie piszę np. opel omega bo tam marka plebejska ale tylny napęd ;) U nas ten segment wymarł praktycznie.

Chodziło mi jedynie o to, że samochód jest wykonany świetnie, ale daleko mu do luksusowego Genesisa, który jest takim Lexusem dla Toyoty.

Co nie umniejsza faktu, że jest samochodem klasy wyższej wykonanej pieczołowicie(choć to pewnie musiałbym stwierdzić na żywo).

Pozdrawiam i chyba się staje fanem Koreańskiej motoryzacji, zadziwiają.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Autor1984 napisał(-a):

Chodziło mi jedynie o to, że samochód jest wykonany świetnie, ale daleko mu do luksusowego Genesisa, który jest takim Lexusem dla Toyoty.

Co nie umniejsza faktu, że jest samochodem klasy wyższej wykonanej pieczołowicie(choć to pewnie musiałbym stwierdzić na żywo).

Pozdrawiam i chyba się staje fanem Koreańskiej motoryzacji, zadziwiają.

Mi by pasował nowy samochód z niewysilonym mpi 3.5 V6 240 km i  fabrycznym LPG...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, StaryWilk napisał(-a):

Mi by pasował nowy samochód z niewysilonym mpi 3.5 V6 240 km i  fabrycznym LPG...

Czy te nie były montowane w Omegach 2?

EDIT zbłaźniłem się tam było 3.0 V6, a to silnik właśnie Grandeura :)

Z ciekawości prześledzę sobie dane techniczne tych pojazdów.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Autor1984 napisał(-a):

Czy te nie były montowane w Omegach 2?

No właśnie w nowym Grandeur 2023/4, bo Koreańce się lubią z LPG , na swoim rynku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.04.2023 o 15:40, Tommaso napisał(-a):

Już nic nie będę podpowiadał, niech Michał sam się ujawni

 

chyba wytrzymają te 8-10 tygodni;)


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.