Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

wolałbym zeby był gaz i najlepiej gdyby samochód byłby z rejonu Lublin-Kraśnik-Zamość ewentualnie Rzeszowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siedziałem w Bentleyu i prawdę mówiąc trochę się rozczarowałem. :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupująć samochód za 3 tysiące nie kieruj sie opiniami o niezawodności. Tak wysłużone auto (bez obrazy sam jeżdżę autkiem wartym 4,5) ma prawo się popsuć. Trzeba kupić samochód prosty w budowie, z tanimi częściami i lubiany przez Twojego mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście polecam Renault 19 1,4. Mam od 2005r, przejechałęm ok 60 000KM i nigdy nic sie nie zepsuło, zawsze wróciłem do domu, a i czesci tanie. teraz śmigają tym rodzice (ja sie przesiadłem na Mercedesa 124 300TD) i ta renata dalej jeździ:)


PAM 005

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prosty w budowie tanie częsci: ciqecento, polonez? czy coś innego?

 

Golf II, Polo, Audi 80

 

Francuzów strzeż się jak ognia :lol::) :)

nie ma bardziej porąbanych, pokręconych aut.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Golf II, Polo, Audi 80

 

Francuzów strzeż się jak ognia :) :) :P

nie ma bardziej porąbanych, pokręconych aut.

Generalnie nie kupuj samochodów na F

Fiata

Forda

Francuskich

:lol:


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Generalnie nie kupuj samochodów na F

Fiata

Forda

Francuskich

:lol:

 

Tylko to akurat jest prawda.

Niskie ceny takich aut wynikają przede wszystkim z drogich części porównując z np. VW. (Ford), bardzo niskiej ich jakości (Fiat) i porąbanej budowy (Citroen [PSA], Renault) gdzie plastik zaczyna się w bagażniku a kończy w śliniku - zamienność części np.: silników a co za tym wiązek, osprzętu ślinka, zaślepek i innych pierdoł jest żadna. Każdy model / rok / wersja ma coś innego. A dostępność ich nawet w ASO jest zerowa (wiem, bo odbudowywałem Xantię po zjaraniu).


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a fiat ciquecento 900?

jak jest z jego awaryjnością?

jak jest w jego przypadku z dostepnością i ceną częsci? budowo silnika i ewentualno wymiano silnika i jej kosztem? jaki przebieg wytrzymuje silnik?

 

 

a polonezy atu plus? tylko ze ony chyba bardzo duzo palo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a fiat ciquecento 900?

jak jest z jego awaryjnością?

jak jest w jego przypadku z dostepnością i ceną częsci? budowo silnika i ewentualno wymiano silnika i jej kosztem? jaki przebieg wytrzymuje silnik?

 

 

a polonezy atu plus? tylko ze ony chyba bardzo duzo palo?

 

CC poszukaj Sportinga - o wiele lepszy slinik. A tak autko spoko.

Co do Poloneza daj sobie spokój - będziesz w kółko naprawiał to samo.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie podam Ci marki ale opiszę dobry dla Ciebie samochód.

-nie bardzo pordzewiały (podłoga, progi, podłużnice, przegroda

-4 cylindry, 8 zaworów, najlepiej metalowy kolektor, monowtrysk (lub wielopunktowy, z gaźnikiem za dużo dłubania)

-sztywna belka z tyłu, żadnych niezależnych zawieszeń, ostrożnie z francuskimi zawieszeniami półzależnymi (belkę skrętną musi obejrzeć fachowiec od francuzów i ocenić jej stan)

-raczej europejski (sam mam japończyka i niestety części nie wpływających na podstawową sprawność, tylko na komfort, ze względu na ceny nie wymieniam-np. podnoszenie szyb)

 

Osobiście nie uważam, by samochody niemieckie były lepsze od francuskich. Zgodzę się jednak, że dobór części zamiennych potrafi przyprawić o ból głowy.

 

Fiacik to jednak raczej bym szukał Seicento.

Koło 3 tysięcy można już wyrwać Matiza (moim zdaniem o niebo lepszego niż CC). Autko proste, popularne, sporo pali ale dobrze się gazuje. Tanie oryginalne części, po wakacjach 99 roku stosunkowo bezpieczna karoseria. Trudniej w tej cenie wytropić Lanosa, ale to też nie jest głupi pojazd.

 

Dla siebie szukałbym Mitsubishi Colta 1,6> 92 rocznik, w wersji bez elektryki. Ale znam rozwiązania tego samochodu, mam go gdzie serwisować i przeszedłem już przez szukanie części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie podam Ci marki ale opiszę dobry dla Ciebie samochód.

-nie bardzo pordzewiały (podłoga, progi, podłużnice, przegroda

-4 cylindry, 8 zaworów, najlepiej metalowy kolektor, monowtrysk (lub wielopunktowy, z gaźnikiem za dużo dłubania)

-sztywna belka z tyłu, żadnych niezależnych zawieszeń, ostrożnie z francuskimi zawieszeniami półzależnymi (belkę skrętną musi obejrzeć fachowiec od francuzów i ocenić jej stan)

-raczej europejski (sam mam japończyka i niestety części nie wpływających na podstawową sprawność, tylko na komfort, ze względu na ceny nie wymieniam-np. podnoszenie szyb)

 

Osobiście nie uważam, by samochody niemieckie były lepsze od francuskich. Zgodzę się jednak, że dobór części zamiennych potrafi przyprawić o ból głowy.

 

Fiacik to jednak raczej bym szukał Seicento.

Koło 3 tysięcy można już wyrwać Matiza (moim zdaniem o niebo lepszego niż CC). Autko proste, popularne, sporo pali ale dobrze się gazuje. Tanie oryginalne części, po wakacjach 99 roku stosunkowo bezpieczna karoseria. Trudniej w tej cenie wytropić Lanosa, ale to też nie jest głupi pojazd.

 

Dla siebie szukałbym Mitsubishi Colta 1,6> 92 rocznik, w wersji bez elektryki. Ale znam rozwiązania tego samochodu, mam go gdzie serwisować i przeszedłem już przez szukanie części.

poszukaj vw passata b3 z silnikiem 1.8 one wszystko przeżyją !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! doskonały silnik do gazu


:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a fiat ciquecento 900?

 

ja slyszlem ze niektorzy mechanicy maja o nim lepsze opinie niz o mercedesie klasy a :lol:


Pozdrawiam, Daniel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja slyszlem ze niektorzy mechanicy maja o nim lepsze opinie niz o mercedesie klasy a :lol:

 

Nie wiem jak z 900-ką ale wuj miał 700kę.

Ogólnie autko spoko .......ale gaźnik Aisan'a robił ciągłe problemy przez cały okres (3lata) używania.....był chyba z 7 razy w serwisie Fiata - POL CAR- na regulacji....bez rezultatu w postaci poprawy.

Teraz Wuj ów posiada sejkę 900.... i miodzio.

Mój i Żony pierwszy CAR - to też sej'900 w wersji brush - błękit z niebieskim - idealne autko - dla max 2 osób.

Tzn na trasie w sumie niewygodnie....ale na któtkich trasach to tym przeweźć da sie kurczę wszystko:)

Ma wtrysk......zależy kto co potrzebuje.....

Idealny TRANSPORTER :)

Teraz mamy PANDĘ - od nóweczki 3,5 roku....rewelacja - za 30k trudno - subiektywnie - o coś lepszego :)

Ja w wyścigach nie biorę udziału - auto ma służyć do transportu z punku A do punktu B - .......bez awarii.

Za 30k można kupić A6....lecz ja wolę nowe autko.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro mowa o szwedzkich wynalazkach, to tutaj moj Saabolot:

 

n1233090127_30021383_8400.jpg

 

 

Kolor i charakterystyczny znaczek nad bocznym kierunkowskazem mówią , że to wersja Viggen :)

 

No ten saabolot ( co prawda już lekko oplowski ) potrafi dawać dużą przyjemność z jazdy :lol:

 

Pozdro


Seiko Ninja Limited Edition

Seiko Orange Samurai Limited Edition

Seiko Black Samurai dwie sztuki

Seiko White Samurai

Seiko Orange Monster

Seiko SARB001

Seiko Black Bullet

 

i jeszcze kilka Seiko i Citizenów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy silik od secenta 1.1 mozna by było przełożyc do ciquecenta1.1?

 

 

chyba bede szukał ciquecento 900 chyba ze znajde 1.1 ale trudno jest znalesc.

 

jaka jest żywotność silnika ciqecento 900 i jak spisuje się on na gazie?

jaki stan przebiegu jest do przyjęcia przy kupnie uzywanego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a deawoo tico?

jak jego awaryjnością i żywotnością silnika? jak silnik sprawuje się na gazie?

słyszałem ze bardzo słabe (cienkie) są w nim blachy?

czy blacharka tico jest gorsza od tej z ciquecento?

mniejsca w środku w obu autach jest mniej wiecej tyle samo?

 

co sądzicie o tico?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy silik od secenta 1.1 mozna by było przełożyc do ciquecenta1.1?

 

 

Można tylko po co?

 

chyba bede szukał ciquecento 900 chyba ze znajde 1.1 ale trudno jest znalesc.

 

?????

ja ze 40 znalazłem

http://www.allegro.pl/search.php?string=sp...=7&order=pd

 

jaka jest żywotność silnika ciqecento 900 i jak spisuje się on na gazie?

jaki stan przebiegu jest do przyjęcia przy kupnie uzywanego?

 

http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&Board=seicento


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytałem sobie o nexii na forach i uzytkownicy mają dobre o niej zdanie.

dlaczego uwazasz ze lepiej dac sobie znio spokój?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CC poszukaj Sportinga - o wiele lepszy slinik. A tak autko spoko.

Sportingiem jeździłem i był to jedyny fiat z którego byłem zadowolony


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.