Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

poczytałem sobie o nexii na forach i uzytkownicy mają dobre o niej zdanie.

dlaczego uwazasz ze lepiej dac sobie znio spokój?

 

Bo auto jest zrobione z gównianych materiałów, rdzewiejące ponad przeciętną.

Wahacz potrafi się zgiąć od wjechania na krawężnik a buda się gnie od oparcia się o nią.

Pomijam wnętrze zrobione ze sprasowanych worków na śmieci.

Przejedź się jakimkolwiek i powiedz, że się myliłem....


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Tico

Buda delikatna, wnętrze klekocze ale przesadnie nie rdzewieje. Zadbany silnik spokojnie dożywa 300 000, z czego 150 000 na gazie. Zawieszenie trochę delikatne. Nie opieram sie na zasłyszanych opiniach, to auto mojej koleżanki. We troje, z bagażami doTikaliśmy się nim do Portugalii. Wyposażenie się nie psuje, bo go nie ma.

Drugi znany mi egzemplarz poległ ostatnio. To była ciężarówka, z kratką. Był zaniedbany i miał przerdzewiałe progi. Kolega go trochę przeładował na Bartyckiej (płytki, kleje, zaprawy etc) i jak wyjeżdżał w Czerniakowską to autko się złamało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a z tych trzech który według was najlepszy:deawoo tico, nexia czy ciquecento 900,1100?

czy karoseria w tico jest gorsza niz w ciqecento czy nexii?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a z tych trzech który według was najlepszy:deawoo tico, nexia czy ciquecento 900,1100?

czy karoseria w tico jest gorsza niz w ciqecento czy nexii?

 

CC 1100


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniając trochę temat

Niedawno miałem okazję zasiąść za sterami Lexa LS600H... bajka to mało powiedziane... :D Był na letnich oponach ale dodałem gazu na prostej, zaśnieżonej drodze.... nigdy nie czułem takiego przyspieszenia i zdolności do "zbierania się", a jeździłem różnymi furami z "trochę" wyższej półki. Sceptycznie jestem nastawiany do każdego automata, ale w tym naprawdę byłem zachwycony :) Jakby ktoś miał takiego do podstawienia gdzieś, chętnie znów pomogę :)

i wizualizacja:

LB-Lexus_LS600h_99779i.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMHO Nexia, bo się mieszczę, ma bagażnik, auto nie podskakuje na byle nierówności i względnie przewidywalnie się prowadzi. Sporo pali ale to w końcu większy samochód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niedawno miałem okazję zasiąść za sterami Lexa LS600H... bajka to mało powiedziane... :D

 

 

GS450h lepiej sie zbiera, nie mowiac juz o IS-Fie - dla mnie 600h to jednak wielkie, ciezkie auto, ktorym zdecydowanie moglbym byc wozony - zwlaszcza w opcji z "dentystycznym" siedzeniem z tylu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śmiem wątpić, że wczoraj widziane przeze mnie najnowsze BMW 7 jest nieco większe, od lexa, przynajmniej wizualnie i napewno ladniejsze od poprzedniej siódemki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolor i charakterystyczny znaczek nad bocznym kierunkowskazem mówią , że to wersja Viggen :)

 

No ten saabolot ( co prawda już lekko oplowski ) potrafi dawać dużą przyjemność z jazdy :D

 

Pozdro

 

 

tak, z tego co pamietam to okolo 1000 sztuk na caly swiat wyprodukowano w tym kolorze i w tym roku. Mam tam kilka modyfikacji ktore jeszcze bardziej dodaja usmiechu na twarzy, a pasazerowie lapia sie czego mozna :)


Rafal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a z tych trzech który według was najlepszy:deawoo tico, nexia czy ciquecento 900,1100?

czy karoseria w tico jest gorsza niz w ciqecento czy nexii?

 

Nexia, bo to jednak klasa wyzej (wiekszy samochod). Potem CC, na koncu Tico - tak, karoseria w Tico jest slabsza niz w CC - tak w ogole to Fiat w Polsce robil zawsze (nawet za komuny) stosunkowo niezle zabezpieczone karoserie (126 rdzewial duzo mniej, niz 127, nie mowiac o Polonezie).


Zadna praca nie hanbi, ale kazda meczy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(126 rdzewial duzo mniej, niz 127, nie mowiac o Polonezie).

Jednak rdzewiał, bo blachy do 126 składanego w tychach leżały stertami nie w magazynach, ale na zewnątrz na placu i tam równomiernie pokrywały się nalotem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w koncu to tani i prosty samochod byl. Jednak w tamtym okresie byly samochody wieksze i drozsze ze zdecydowanie gorzej zabezpieczona blacha (wiem cos o tym, jako byly posiadacz Poloneza :D ).


Zadna praca nie hanbi, ale kazda meczy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a fiaty uno?

lepsze gorsze od cc1100?

blacharka podobna do tej cc?

czy silnik z uno ma podobno żywotność, i jakość jak cc1100?

do jakiego przebiegu szukac?

jakie jest wasze zdanie o fiacie uno jesli juz kupowac to który silnik najlepszy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Uno - w końcówce sprzedaży szła jakaś 900 czy litrówka z brazylijskim silnikiem. Nawet ASO nie mają do niego części. Jak chcesz to mogę Ci dać kontakt na fso pololota z 93 roku za tysiąc lub mniej. Tylko, że jest w Żyrardowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten srebny jest z 2000r z silnikiem 1.0 fire jak poznać czy to brazylijski czy nie?

zamierzałem juz kupowac to uno a tu taka przeszkoda.. ciekawe jak z częsciami do tego silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na allegro widziałem uno 1.0 fire z 1996r więć moze ta wersja to nie jest ta brazylijska?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te "brazylijskie" miały jakiś przydomek, wydaje mi się że Clip ale się nie założę.

 

EDYTKA:

Pora na ostrzeżenie. W końcowym okresie produkcji, przez krótki okres (lata 1998-99) oferowany był samochód o oznaczeniu 1.0 Clip. Montowany w nim motor o pojemności 994 ccm pochodził z brazylijskich fabryk Fiata i nie ma nic wspólnego z jednostkami Fire (pojemność 999 ccm). Wyposażonego weń pojazdu nie warto kupować, bowiem można spodziewać się kłopotów z częściami do silnika i osprzętu. Problemy występują nawet w ASO, nie mówiąc już o możliwościach zakupu zamienników.
źródło: autoswiat.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak z dostępnością części zamiennych do fiata uno czy toyoty starlet?

 

co sądzicie o tej toyotce:?

http://moto.allegro.pl/item499593745_toyot...et_1_3_xli.html

Zamiast pisać tu i czekać na odpowiedź, lepiej wejdź np tu http://www.forumsamochodowe.pl/ i tam poczytaj, wiele rzeczy jest napisanych w internecie wystarczy tylko poszukać. Forum Zegarki Klub nie jest jedynym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co sądzicie o tej toyocie starlet?

ciekawe ile taka pali?

jak z ceno i dostępnoscią części?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość areczek86

Polecam www.autocentrum.pl znajdziesz tam opinie prawie do każdej marki i każdego modelu w tym także raporty spalania i opinie użytkowników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak myślisz o japończyku to kup Nissana sunny dobre i niezawodne auta, mocne blachy, tanie zamienniki.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3462979

 

Swoją drogą myślę, że mając 3.5k to kup sobie 126p w b.dobrym stanie ~1000pln. A resztę sobie odłóż i zainwestuj. Nauczysz się dobrze jeździć, jak się poobija to nie bedzie wielkiej szkody, sam naprawisz, za 100pln na gieldzie kupisz worek części. A jak będziesz się chciał go pozbyć dasz na szrot albo złom za 500pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spali Ci średnio 5l, w trasie ponad 4, w mieście 6-7. Części: eksploatacyjne bez problemu, blacharskie i wyposażenie wnętrza - raczej po szrotach. Brakuje tylnej wycieraczki.

To dosyć zrywne autko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.