Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

ja Astona :P

 

ale po co komu te sportowe, niewgodne auta.. Ja bym chcial zasiąść tu:

 

slide6.jpg

 

a z przodu szofer :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja Astona :P

 

ale po co komu te sportowe, niewgodne auta.. Ja bym chcial zasiąść tu:

 

slide6.jpg

 

a z przodu szofer :)

 

Ja generalnie mógłbym być wożonym jedynie gdybym był obrzydliwie bogatym czyt miliarderem i nie miał bym czasu, żeby sobie pierdnąć spokojnie, ale i tak

bym poszedł w coś takiego:

mercedes_pullman.jpg

tylko w kolorze ciemno zielonym, jak kto woli brytyjska zieleń rajdowa;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja żadnego z tych 3. Wolę Corvette ZR1. Tu filmik:

Przyspieszenie:

0-100 km/h - 3,4 s

0-160 km/h - 7,0 s

Max 330km/h

Pojemność skokowa 6162 cm3

Stopień sprężania 9.1:1

Moc maksymalna 620 KM

Maks. mom. obrotowy 823 Nm

CENA: 103 tys usd

2009_corvette_zr1_09.jpg


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co w tym aucie naprawdę mi się podoba to sąfelgi:)

Za tą cene wole

01NissanGT-R-Nurburgring.jpg

 

Dużo lepsze właściwości jezdne i wykonanie przy tych samych osiągach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma swój gust. Dla mnie z kolei Nissan jest do kitu. Nie lubię wysokoobrotowych silników.


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Każdy ma swój gust. Dla mnie z kolei Nissan jest do kitu. Nie lubię wysokoobrotowych silników.

 

 

 

ale argument dałeś:P Silnik w GTR kręci się tylko do 7.5-8krpm dla mnie to nie wysokoobrotowy silnik:D 11krpm jak niektóre zmodyfikowane k20 czy b18 Hondy... to jest jaaazda:)

 

Z drugiej strony rozumiem cię Michu (i szanuję, że są różne gusta), powiem tak, jakby mi dali jeździć vetta to why not, ba nawet chetnie. ale mając te 320-350kpln na samochód stricte sportowy to w tej chwili wybrałbym GTR nawet jakbym miał wydać 500k to nadal w tej klasie IMO wygrywa GTR w kwesti best value for money i w kategori performance w zasadzie też:)

 

Tak z ciekawości co w prawdziwych nissanach jest według ciebie do kitu (pytam z ciekawości)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie GTR nie jest aż tak wysokoobrotowy jak sądziłem. W takim układzie ten Nissan jest ok. Ale i tak wolę Corvette:D


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michu, Ty wiesz, że Corvette ma tylne zawieszenie w tej samej technologii co polonez i stare ciężarówki? tzw. resory piórowe ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba bede szukał ciquecento

 

daj sobie spokój z aisanem - dołóż i kup wtrysk czyli seja ;)

Z aisanem prawie rok walczył serwis - i nic - w końcu poszedł do "Żyda" ;)

gaźnik to nic dobrego w CC, ale to też zależy od egzemplarza ;)

ja mogę z czystym sumieniem polecić sejkę 900.

Pozdr

G

PS

Dysponując większym budżetem polecam Pandę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zimny-wiatr

Grzegorz, mi się wydaje czy odpowiadasz na post sprzed pół roku?? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Michu, Ty wiesz, że Corvette ma tylne zawieszenie w tej samej technologii co polonez i stare ciężarówki? tzw. resory piórowe ;) ;)

 

Resory piórowe są, ale z kewlaru. Do tego amortyzatory o zmiennej sile tłumienia (Magnetic Selective Ride Control). "Trochę" nowocześniejsze podejście niż w Poldku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz, mi się wydaje czy odpowiadasz na post sprzed pół roku?? ;)

 

;) ;) :D

pojawił się nowy post - a dawno tu nie zaglądałem :)

Nie zauważyłem że On z grudnia :)

 

...tak czy siak CC na aisanie nie polecam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zimny-wiatr
...tak czy siak CC na aisanie nie polecam ;)

 

Spoko, będę pamiętał ;) Ostatnio prawie kupiłem cc700 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Michu, Ty wiesz, że Corvette ma tylne zawieszenie w tej samej technologii co polonez i stare ciężarówki? tzw. resory piórowe ;);)

 

Co nie przeszkadza jej być jednym z najszybszych i najbardziej pożądanych aut na świecie. Do ZR1 należy obecnie rekord okrążenia na Nurburgring.


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Michu, Ty wiesz, że Corvette ma tylne zawieszenie w tej samej technologii co polonez i stare ciężarówki? tzw. resory piórowe ;) ;)

 

ZR1 ma do tego drewniana podloge (kompozyt+balsa). Nie wiem jak ZR1 ale wiekszosc ma tez silniki OHV...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Resory piórowe są, ale z kewlaru. Do tego amortyzatory o zmiennej sile tłumienia (Magnetic Selective Ride Control). "Trochę" nowocześniejsze podejście niż w Poldku ;)

 

 

A nie jeden resor ?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do ZR1 należy obecnie rekord okrążenia na Nurburgring.

 

Ale nie na Nordschleife:D Rekord należy Radicala sr8 rekord padł w '05 a czas okrążenia 6.55 natomiast Zr1 miało czas 7.26.4 w '08 w tym samym roku gtr był wolniejszy o 3 setne i ma wynik 7.26.7:) Więc IMO wynik nie do końca wymierny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok ok...mi nie idzie o liczby. Lubię Corvetty i co byście tu nie napisali zdania nie zmienię ;)


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kocham ale te "nieco" starsze:D

 

D694~Chevy-Corvette-Stingray-Posters.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale nie na Nordschleife:D Rekord należy Radicala sr8 rekord padł w '05 a czas okrążenia 6.55 natomiast Zr1 miało czas 7.26.4 w '08 w tym samym roku gtr był wolniejszy o 3 setne i ma wynik 7.26.7:) Więc IMO wynik nie do końca wymierny.

Hmm tez dzis kupilem "motor":)i czytalem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm tez dzis kupilem "motor":)i czytalem:)

 

 

Heheh:D Ja znalazłem info w sieci akurat:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolę rocznik 1969...BIG BLOCK rzecz jasna.

1969_427_corvetteP.jpg

1969-red-convertible-hardtop-corvette-2.jpg


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba się zakochałem...nowe Camaro :huh:Wersja 305 koni w USA kosztuje 60 tys. zł. Jankesi to mają fajnie.

post-4189-0-61843100-1331221323.jpg

post-4189-0-01264700-1331221325.jpg

post-4189-0-49109700-1331221326.jpg

post-4189-0-51286600-1331221328.jpg

post-4189-0-68806400-1331221330.jpg


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bleee... nawet 10000koni nie zrekomepnsowałoby mi tych plastików rodem z Chevroleta Aveo, buda całkiem zgrabna i tylko tyle.

 

Jak Camaro to tylko SS z '69, ten jest IMO idealny.

Stroker_Camaro-69_SSRS_4s.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.