Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Po analizach i popytaniu znajomych stanęło na pojedynku:

 

Toyota RAV4 vs Honda Accord

 

roczniki jakieś 2004.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba raczej ESP bo ewentualny problem z RWD jest przy przyspieszaniu na śliskim,przy zmianie toru jazdy czy tez jeździe po łuku a nie przy hamowaniu.

 

Ale ESP ma nie wiele samochodow a ABS to juz standard. Jak wpadasz w poslizg np na luku to wystarczy nacisnac hamulec i krecic kierownica tak zeby wyprowadzic auto z poslizgu. Pozwala to wyprowadzic autko nawet z wiekszych opresji :( Oczywiscie ASR, ESP i inne systemy z pewnoscia sa bardzo pomocne- im wiekszy silnik tym bardziej.


Obecnie na nadgarstku Orient Star SDK05003W0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) Jak wpadasz w poslizg np na luku to wystarczy nacisnac hamulec i krecic kierownica tak zeby wyprowadzic auto z poslizgu. Pozwala to wyprowadzic autko nawet z wiekszych opresji :( (..)

 

a fizyka? :):):P


jak zwykle pozdrawiajacy...

Łukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ESP ma nie wiele samochodow a ABS to juz standard. Jak wpadasz w poslizg np na luku to wystarczy nacisnac hamulec i krecic kierownica tak zeby wyprowadzic auto z poslizgu. Pozwala to wyprowadzic autko nawet z wiekszych opresji :( Oczywiscie ASR, ESP i inne systemy z pewnoscia sa bardzo pomocne- im wiekszy silnik tym bardziej.

 

Polemizowałbym czy w aucie RWD w czasie poślizgu nagłe zdjęcie nogi z gazu i wciśnięcie hamulca to dobry pomysł.Gwałtowne reakcje nie są wskazane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki maxwell za radę :( Prelude była moim pierwszym typem, choć rzeczywiście obawy związane z poprzednim właścicielem nie są małe...ja sam bardzo oszczędzam samochody, nie daję im popalić choć stary nie jestem. W takich coupe kręci mnie wygląd, a w samochodach typu Saab, Volvo stawiam na fajne wyposażenie i komfort jazdy, a przy okazji surowość i prostotę formy. Właściwie to już porejestrowałem się na forach Prelude i Saaba, poprzeglądałem oferty i nic ciekawego do tej pory nie wypłynęło...ale mam czas- pożytjemy, zobaczymy.

A co do Civica to rodzice się tym przemiszczają i rzeczywiście- autko służy nadzwyczaj dobrze, zero napraw i jazda do przodu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Krążę trochę w koło po salonach i mam już dość. Chcę kupić samochód "z kratką". Chciałbym, żeby to był samochód z silnikiem 6 cyl (najlepiej V) benzynowy (po prostu jak jeżdżę na testach dieslem to nie mogę zaakceptować 3.0 v6) i najlepiej napęd x4

 

Mój typ to Volvo V70 T6 z napędem na 4 koła ale jakoś nie jestem przekonany do jego wyglądu :) normalnie jakoś mi nie leży i nie miałem doświadczenia z Volvo.

 

Mercedes nie ma tylko diesla lub 1,8 kompressor :) (strasznie mi się podoba C kombi) ale z ograniczeniem nie mogę się pogodzić.

 

Audi A4/A6 na stronie internetowej - też bryndza z silnikami.

 

Jakieś sugestie?

 

Jeżdżę V6 turbo benzyną i 2.0 turbo benzyną z automatem i silniki diesla mnie nie przekonują :P

 

Jakieś opcje inne opcje, bo brak pomysłów :)

 

J

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze podaj budżet bo inaczej ciężko coś doradzić.

 

 

"Mercedes nie ma tylko diesla lub 1,8 kompressor (strasznie mi się podoba C kombi) ale z ograniczeniem nie mogę się pogodzić"

 

Szczerze mówiąc nie za bardzo rozumiem powyższe zdanie-twierdzisz,że MB nie ma V6 czy o chodzi?Jest przecież V6 C300 4Matic i C350 4Matic (te same silniki są też oczywiście dostępne w ośce), E 350 będzie dostępna w styczniu/lutym.

 

"Audi A4/A6 na stronie internetowej - też bryndza z silnikami."

 

Bryndza pod jakim względem?Że nie ma V6?Jest A4 3.2FSI Quattro,jest A6 2.8FSI Quattro,A6 3.0TFSI Quattro.

 

Do tego jest chociażby BMW które silniki benzynowe ma świetne (w przeciwieństwie do diesla),co prawda nie jest silnik wzdłużny [EDIT-oczywiście nie wzdłużny tylko widlasty-ciężka noc była :P ] tylko rzędowy ale 6 cylindrowy.Seria 3 ma benzynowe silniki 6 cylindrowe zarówno wolonossące jak i turbo do tego oczywiście wersja 4x4,seria 5 te same silniki.

 

MOżna też dorzucić Infinity EX37 jak ma być V6 i 4x4,lub Lexusa RX.

Edytowane przez maxwell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze podaj budżet bo inaczej ciężko coś doradzić.

 

 

"Mercedes nie ma tylko diesla lub 1,8 kompressor (strasznie mi się podoba C kombi) ale z ograniczeniem nie mogę się pogodzić"

 

Szczerze mówiąc nie za bardzo rozumiem powyższe zdanie-twierdzisz,że MB nie ma V6 czy o chodzi?Jest przecież V6 C300 4Matic i C350 4Matic (te same silniki są też oczywiście dostępne w ośce), E 350 będzie dostępna w styczniu/lutym.

 

"Audi A4/A6 na stronie internetowej - też bryndza z silnikami."

 

Bryndza pod jakim względem?Że nie ma V6?Jest A4 3.2FSI Quattro,jest A6 2.8FSI Quattro,A6 3.0TFSI Quattro.

 

Do tego jest chociażby BMW które silniki benzynowe ma świetne (w przeciwieństwie do diesla),co prawda nie jest silnik wzdłużny tylko rzędowy ale 6 cylindrowy.Seria 3 ma benzynowe silniki 6 cylindrowe zarówno wolonossące jak i turbo do tego oczywiście wersja 4x4,seria 5 te same silniki.

 

MOżna też dorzucić Infinity EX37 jak ma być V6 i 4x4,lub Lexusa RX.

 

To może SuperB tez 3.2 V6 DSG ?

Osiągi na poziome Lancera a wygląd sleepera :P


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego jest chociażby BMW które silniki benzynowe ma świetne (w przeciwieństwie do diesla),

Tu sie z Toba nie zgodze, silnik 3.0d jest jedna z najlepszych konstrukcji na swiecie, kolejne odslony zdobywaja nagrody silnika roku. Jest tez rewelacyjny znany z 535d silnik z dwoma turbinami. Niespelna 290km przy srednim spalaniu 7l/100km i do tego ogromny moment w calym zakresie obrotow. BMW zaliczylo kilka niefortunnych diesli chocby 2.5 tds, 2.5d, 2.0d ale mozesz mi wierzyc ze archaiczyny juz teraz TDS pomimo ze pali duzo to kultura pracy bije wiekszosc nawet duzo nowszych diesli.


Obecnie na nadgarstku Orient Star SDK05003W0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu sie z Toba nie zgodze, silnik 3.0d jest jedna z najlepszych konstrukcji na swiecie, kolejne odslony zdobywaja nagrody silnika roku. Jest tez rewelacyjny znany z 535d silnik z dwoma turbinami. Niespelna 290km przy srednim spalaniu 7l/100km i do tego ogromny moment w calym zakresie obrotow.

 

I cudowne latające klapki :):P:)


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu sie z Toba nie zgodze, silnik 3.0d jest jedna z najlepszych konstrukcji na swiecie, kolejne odslony zdobywaja nagrody silnika roku. Jest tez rewelacyjny znany z 535d silnik z dwoma turbinami. Niespelna 290km przy srednim spalaniu 7l/100km i do tego ogromny moment w calym zakresie obrotow. BMW zaliczylo kilka niefortunnych diesli chocby 2.5 tds, 2.5d, 2.0d ale mozesz mi wierzyc ze archaiczyny juz teraz TDS pomimo ze pali duzo to kultura pracy bije wiekszosc nawet duzo nowszych diesli.

 

Duży skrót myślowy z mojej strony.Otóż owszem silniki diesla do biemdablju są świetne,ale świetne tylko gdy są sprawne.Problem jest taki,że one notorycznie się sypią.Niezależnie od przebiegu nie możesz być pewny dnia ani godziny kiedy silnik odmówi posłuszeństwa i zamiast wracać do domu pięknym samochodem z jeszcze lepszym silnikiem roku,który pali 8L/100km i po małych modyfikacjach ma 350PS i 5,5s do 100km/h wracasz do domu taksówka lub lawetą :)

 

btw. 335d jest jeszcze szybszy niż 535d-jak jeździ :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duży skrót myślowy z mojej strony.Otóż owszem silniki diesla do biemdablju są świetne,ale świetne tylko gdy są sprawne.Problem jest taki,że one notorycznie się sypią.Niezależnie od przebiegu nie możesz być pewny dnia ani godziny kiedy silnik odmówi posłuszeństwa i zamiast wracać do domu pięknym samochodem z jeszcze lepszym silnikiem roku,który pali 8L/100km i po małych modyfikacjach ma 350PS i 5,5s do 100km/h wracasz do domu taksówka lub lawetą :)

 

btw. 335d jest jeszcze szybszy niż 535d-jak jeździ :P

 

 

To lubi paść...

 

Imusarja06.jpg

 

10 tyś masz w plecy

 

 

ale z drugiej strony w 335 mozna zrobić softem 336KM oraz 685 Nm

 

BMW335dchip.jpg

Edytowane przez Lawnowerman

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze podaj budżet bo inaczej ciężko coś doradzić.

 

 

"Mercedes nie ma tylko diesla lub 1,8 kompressor (strasznie mi się podoba C kombi) ale z ograniczeniem nie mogę się pogodzić"

 

Szczerze mówiąc nie za bardzo rozumiem powyższe zdanie-twierdzisz,że MB nie ma V6 czy o chodzi?Jest przecież V6 C300 4Matic i C350 4Matic (te same silniki są też oczywiście dostępne w ośce), E 350 będzie dostępna w styczniu/lutym.

 

"Audi A4/A6 na stronie internetowej - też bryndza z silnikami."

 

Bryndza pod jakim względem?Że nie ma V6?Jest A4 3.2FSI Quattro,jest A6 2.8FSI Quattro,A6 3.0TFSI Quattro.

 

Do tego jest chociażby BMW które silniki benzynowe ma świetne (w przeciwieństwie do diesla),co prawda nie jest silnik wzdłużny [EDIT-oczywiście nie wzdłużny tylko widlasty-ciężka noc była :) ] tylko rzędowy ale 6 cylindrowy.Seria 3 ma benzynowe silniki 6 cylindrowe zarówno wolonossące jak i turbo do tego oczywiście wersja 4x4,seria 5 te same silniki.

 

MOżna też dorzucić Infinity EX37 jak ma być V6 i 4x4,lub Lexusa RX.

 

OK. Może rzeczywiście nie wyraziłem się dokładnie:

 

1. Budżet do 300000 zł brutto

2. Pełne odliczenie VAT

3. Skoda jak ktoś gdzieś zasugerował nie wchodzi w rachubę - po prostu nie komentuję.

4. SUV też nie wchodzi w grę.

 

Odnośnie powyższych:

 

Audi na stronie internetowej stwierdza: Tykoo diesel lub 2.0 Turbo benzyna.

Tu listing ze strony:

Audi A4 Avant wersja 4-osobowa

 

* 1.8 TFSI 160 KM skrzynia 6-biegowa i Multitronic

* 2.0 TFSI 211 KM skrzynia 6-biegowa i Multitronic

* 2.0 TFSI quattro 211 KM skrzynia 6-biegowa i S tronic

* 2.0 TDI 143 KM skrzynia 6-biegowa i Multitronic

* 2.0 TDI quattro 143 KM skrzynia 6-biegowa

* 2.0 TDI 170 KM skrzynia 6-biegowa

* 2.0 TDI quattro 170 KM skrzynia 6-biegowa

 

Audi A4 allroad quattro wersja 4-osobowa

 

* 2.0 TFSI quattro 211 KM skrzynia 6-biegowa i S tronic

* 2.0 TDI quattro 170 KM skrzynia 6-biegowa

* 3.0 TDI quattro 240 KM skrzynia 6-biegowa i S tronic

 

Audi A6 Avant wersja 5-osobowa

 

* 2.0 TFSI 170 KM skrzynia Multitronic

* 2.0 TDI 170 KM skrzynia Multitronic

* 3.0 TDI quattro 240 KM skrzynia 6-biegowa i Tiptronic

 

Audi A6 allroad quattro wersja 5-osobowa

 

* 3.0 TDI quattro 240 KM skrzynia Tiptronic

 

Co do Mercedesa - silnik 1,8 nie wchodzi w rachubę (czyli C180 i C200) pozostaje tylko c350 CDI a to diesel :P (350 i 4matic -brak homologacji a tym bardziej c63 :) )

 

BMW ma homologację na X5 i X6

 

Tylko Volvo ma T6 w V70 - 3,0 rzędowe Turbo. Ok może nie tylko, tyle, że ja już nie wiem co wybrać :/ bo volvo tak średnio mi się podoba

 

Jeździłem ostatnio dieslami, żeby się przekonać i nie odpowiada mi:

 

1. Drgawki kierownicy od silnika

2. Paskudny dźwięk spod maski (nawet w v6)

3. zakres obrotowy do 4000 (potem jakby samochód zdychał i nie przyspiesza)

 

J

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3. Skoda jak ktoś gdzieś zasugerował nie wchodzi w rachubę - po prostu nie komentuję.

 

A siedziałeś chociaż?

 

Jeździłem ostatnio dieslami, żeby się przekonać i nie odpowiada mi:

 

1. Drgawki kierownicy od silnika

 

W jakim aucie?

W W123? :P

 

3. zakres obrotowy do 4000 (potem jakby samochód zdychał i nie przyspiesza)

 

Bo nie musi.

Do tych 4 tyś właśnie urwało ci głowe od przyspieszenia, objechałeś 95% benzyn na światłach i spaliłeś 1/2 tego paliwa co one.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A siedziałeś chociaż?

 

 

 

W jakim aucie?

W W123? :)

 

 

 

Bo nie musi.

Do tych 4 tyś właśnie urwało ci głowe od przyspieszenia, objechałeś 95% benzyn na światłach i spaliłeś 1/2 tego paliwa co one.

 

 

Nie chcę wchodzić w polemiki. W Skodzie nie siedziałem i nie będę siedział. Nie podoba mi się ten samochód i cokolwiek w niego wsadzą odpada.

 

Jeździłem ostatnio Mercedesem C350CDI i Volvo S80 T5 nie trawię diesla.

 

Nie mam ochoty na wojenki typu diesel kontra benzyna czy skoda kontra reszta świata. Nie mam czasu. Proszę o rzeczową pomoc, bo Volvo mi się nie podoba. I silniki diesel też. Może coś przeoczyłem a jest na rynku. Jest jeszcze Subaru Legacy tylko nie ma turbo :P

 

W moim aucie cenię sobie komfort (cisza) + kop (jaki daje turbo), jestem przyzwyczajony do benzyny (wiem, że więcej spala droższego paliwa)

 

Proszę mnie nie linczować za to, że nie trawię diesla. Dostaję za to wystarczającą nauczkę przy tankowaniu mojego obecnego auta. Wszyscy znajomi się ze mnie nabijają, że nie mem diesla, więc dajcie spokój:

 

1. Nie mam diesla.

2. Nie będę miał diesla.

3. Skoda dla mnie nie istnieje (nawet ze szczotkowanym złotem wewnątrz).

4. VW średnio mi się podoba.

 

Nie chcę obrażać nikogo, kto jeździ skodą, vw i lubi diesla. Ja chcę trochę inaczej i nie mogę znaleźć rozwiązania. Ostatecznie mogę - odpuścić VAT ale:

 

1. Jak kupowałem pierwsze auto, to kupiłem bez "kratki".

2. Jak kupowałem drugie auto, to kupiłem bez "kratki".

3. Jak kupowałem trzecie auto, to kupiłem bez "kratki" bo nie było kratek już wtedy.

4. Dlaczego mam po raz kolejny być frajerem?

 

Nie mam nic przeciwko płaceniu podatków ale frycowe już zapłaciłem. Teraz chcę skorzystać i kupić fajne auto bez VAT. Wszystkie sugestie są mile widziane.

 

Preferencje = maksymalna radość z jazdy.

 

J

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Psicekus

 

Teraz już jasne,problem jest z homologacją.Nie interesowałem się tematem ale czy to nie jest tak że homologacja jest na dany model?Czyli jeżeli A4 lub A6 ma homologację to nie ma znaczenia jaki ma silnik?Bo to byłoby mało logiczne,że A4 2.0TDI ma homologację a A4 3.2FSI tej homologacji nie ma (analogicznie w MB),w końcu to ten sam samochód.Dziwne też że BMW nie ma homologacji na 3er i 5er.

 

Jeżeli tak jest to faktycznie jest problem kupić coś ciekawego,tym bardziej że odpadają SUVy (to akurat rozumiem bo też nie lubię).Czyli zostaje albo kupić samochód z homologacją zacnej marki (Audi,MB) z silnikiem jakiego nie chcesz,albo SUVa którego nie lubisz,albo brać bez pełnego odliczenia i przy 300k "stracić" kilkadziesiąt tysiów złotych ale mieć samochód jaki się podoba i z silnikiem jaki się lubi :)

 

@Lawnowerman

Nie każdy lubi diesle,nie ma co na siłę przekonywać.

Tutaj ten sam samochód tylko koksu było więcej :P

335d-RR.jpg

Edytowane przez maxwell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Bo nie musi.

Do tych 4 tyś właśnie urwało ci głowe od przyspieszenia, objechałeś 95% benzyn na światłach i spaliłeś 1/2 tego paliwa co one.

 

Lawnowerman,

 

nie chcę być złośliwy, ale nie urwało mi głowy. Po prostu te auta nie przyspieszały. Jak trzeba, to ciągnę w trybie sport do 7000 RPM i też mi nie urywa głowy.

 

Ale jak Ci urywa głowę w dieslu 3.0 przy 4000 RPM, to.. hmmm coś dziwnego, bo w mercedesie C63 AMG (taki nie jest dostępny z homologacją) nie urwało mi głowy ale radość z tych paru chwil była niesamowita.

 

Przyznaję się, byłem lekko złośliwy ale diesel = moje zdecydowane nie, choćby miał nie wiem ile Nm. No, nie i po prostu nie i jeszcze raz nie - nie jedzie. Wiem, że większości to wystarcza ale jestem ZDECYDOWANY płacić za benzynę i jeździć z przyjemnością.

 

J

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę wchodzić w polemiki. W Skodzie nie siedziałem i nie będę siedział. Nie podoba mi się ten samochód i cokolwiek w niego wsadzą odpada.

 

Jeździłem ostatnio Mercedesem C350CDI i Volvo S80 T5 nie trawię diesla.

 

Nie mam ochoty na wojenki typu diesel kontra benzyna czy skoda kontra reszta świata. Nie mam czasu. Proszę o rzeczową pomoc, bo Volvo mi się nie podoba. I silniki diesel też. Może coś przeoczyłem a jest na rynku. Jest jeszcze Subaru Legacy tylko nie ma turbo :P

 

W moim aucie cenię sobie komfort (cisza) + kop (jaki daje turbo), jestem przyzwyczajony do benzyny (wiem, że więcej spala droższego paliwa)

 

Proszę mnie nie linczować za to, że nie trawię diesla. Dostaję za to wystarczającą nauczkę przy tankowaniu mojego obecnego auta. Wszyscy znajomi się ze mnie nabijają, że nie mem diesla, więc dajcie spokój:

 

1. Nie mam diesla.

2. Nie będę miał diesla.

3. Skoda dla mnie nie istnieje (nawet ze szczotkowanym złotem wewnątrz).

4. VW średnio mi się podoba.

 

Nie chcę obrażać nikogo, kto jeździ skodą, vw i lubi diesla. Ja chcę trochę inaczej i nie mogę znaleźć rozwiązania. Ostatecznie mogę - odpuścić VAT ale:

 

1. Jak kupowałem pierwsze auto, to kupiłem bez "kratki".

2. Jak kupowałem drugie auto, to kupiłem bez "kratki".

3. Jak kupowałem trzecie auto, to kupiłem bez "kratki" bo nie było kratek już wtedy.

4. Dlaczego mam po raz kolejny być frajerem?

 

Nie mam nic przeciwko płaceniu podatków ale frycowe już zapłaciłem. Teraz chcę skorzystać i kupić fajne auto bez VAT. Wszystkie sugestie są mile widziane.

 

Preferencje = maksymalna radość z jazdy.

 

J

 

 

Niestety w markach typu Audi, Mercedes, BMW to nie jest takie oczywiste - homologacje mają tylko niektóre wersje silnikowe. Mercedes ma jeszcze ograniczenia w wyposażeniu!!!

 

J

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie bardzo mi diesle pasują. Jedyny, jaki miałem to 530D, fajny, ale to nie to, co benzyna.

 

Przy mocniejszych silnikach trzeba niestety zapomnieć o przednim napędzie - moja subiektywna opinia. Od jakiegoś czasu preferuję 4x4

 

Miałem Subaru Legacy, przesiadłem się do Volvo XC70 - myślę, że wrócę do Subaru ale Outback'a (Choć Volvo jest naprawdę świetnym autem, nawet żona uwielbia nim jeździć). Polecam jazdę próbną u dealera, który nie boi się zjechać autem z dobrej drogi.

 

Jakoś mi przeszło z BMW i Mercedesem. Nigdy nie miałem Audi, więc się nie wypowiem chociaż strasznie mnie kusi Allroad.

 

Zastanów się dobrze nad Subaru, to firma w której inżynierowie dalej mają więcej głosów niż księgowi a to przekłada się na wszystko. Niestety (stety) inżynierowie od napędu i mechaniki mają więcej do powiedzenia niż ci od wnętrza, ale i oni dobrze robią swoją robotę.

Edytowane przez Klod100

_________
Klaudiusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę mnie nie linczować za to, że nie trawię diesla. Dostaję za to wystarczającą nauczkę przy tankowaniu mojego obecnego auta. Wszyscy znajomi się ze mnie nabijają, że nie mem diesla, więc dajcie spokój:

 

1. Nie mam diesla.

2. Nie będę miał diesla.

3. Skoda dla mnie nie istnieje (nawet ze szczotkowanym złotem wewnątrz).

4. VW średnio mi się podoba.

 

Nie chcę obrażać nikogo, kto jeździ skodą, vw i lubi diesla. Ja chcę trochę inaczej i nie mogę znaleźć rozwiązania.

 

Nikt się nie obraża :P:):P

 

To jest forum i każdy może wyrazić swoje zdanie.

Po prostu mnie ciekawiło, ze wyrobiłeś sobie opinię o aucie które nie widziałeś w życiu na oczy, nie siedziałeś w nim a na myśl o jechaniu dostałeś torsji :):)

 

Mnie z kolei nie przekonują opisy awaryjności nowych mercedesów ich rdzewienie itp.

Zastanawiam się czy wybierasz znaczek gwiazdy dla (nie obraź się) prestiżu, czy sadzisz, że może MB dalej jest wykonany i bezawaryjny jak np. W124. Informuję, Cię że nie jest :)

 

Jestem praktykiem i w aucie zawsze mnie interesuje stosunek jakości / ceny / możliwości auta.

 

Dlatego zapytałem o SuperB-a bo spełnia te wszystkie założenia.

Jakbyś zapytał o auto do 100 tyś zł powiedziałbym OII.

Nie dlatego, że kocham Skode, tylko dlatego, że jest to rozsądny wybór.

 

Po za tym silniki diesla grupy VW bardzo łatwo się "chipują" a wymiana sprężarki na większą, czy na wydajniejsze pompki jest czymś jak budowa z klocków Lego.

 

Pomijam już, że praktycznie wszystkie rozwiązania w stylu płyta podłogowa, ślinik najpierw dostaje Skoda.

 

Mając 300 tyś zł. i jak nie znosisz diesla może pomyśl nad czymś amerykańskim? Może jakiś Lexus?

Jeżeli nie potrzebujesz wozić 4 osób ja bym wziął S2000 :)

 

Ale to jest moje zdanie:D:D


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w pełni rozumiem Twoje podejście.Mam kolegę który teraz zakupił nowego X6 w salonie właśnie z benzyną...sprzedawca był lekko zdziwiony...rzadko sie to zdarza...

Skoro jeździłeś C63 AMG to rozumiem że silniki V8 też wchodzą w grę czy nie??

Benzyna daje większą radochę to fakt no i brzmienie to inna bajka...

Niestety jak ostatnio jeździłem A6 4.2 i przez tydzień w korkach miałem non stop 22l/100 a żeby mieć mniej niż 20 musiałem sie starać to stwierdzam że to nie na moją kieszeń...

Gdyby nie korki pewnie dałoby się i 16 wykręcić a tak to nie ma trochę sensu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może pomyśl nad czymś amerykańskim? Może jakiś Lexus?

Leksus jest japonski, przeciez to wlasnosc toyoty. Jesli chcesz auto z mocna benzyna to Lexus moze byc dobrym rozwiazaniem. Spalanie przy sporej mocy bedzie na pewno relatywnie niskie. Toyota duza uwage przyklada do bezawaryjnosci .


Obecnie na nadgarstku Orient Star SDK05003W0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ma być odliczene VAT a to możliwe będzie w przypadku Lexa tylko w SUVach,a te odpadają ergo Lexus odpada i nie ma co go polecać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zimny-wiatr

Leksus jest japonski, przeciez to wlasnosc toyoty. Jesli chcesz auto z mocna benzyna to Lexus moze byc dobrym rozwiazaniem. Spalanie przy sporej mocy bedzie na pewno relatywnie niskie. Toyota duza uwage przyklada do bezawaryjnosci .

 

Ale Lexus został stworzony przez Toyotę przede wszystkim z myślą o rynku amerykańskim, tak samo jak Honda ma swoją Acurę, a Nissan Inifiti :P

Edytowane przez zimny-wiatr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.