Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś miał do czynienia z Hondą Civic 1.7 CDTI ?

Zacząłem się do takiej przymierzać, ale jak sobie poczytałem o tym silniku, że nie ma nic wspólnego z Hondą, robiony jest przez ISUZU dla Opla, że przeładowany elektroniką, z którą są problemy, że bardzo wrażliwy na jakość paliwa ... to mi cośkolwiek odeszło.


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał do czynienia z Hondą Civic 1.7 CDTI ?

Zacząłem się do takiej przymierzać, ale jak sobie poczytałem o tym silniku, że nie ma nic wspólnego z Hondą, robiony jest przez ISUZU dla Opla, że przeładowany elektroniką, z którą są problemy, że bardzo wrażliwy na jakość paliwa ... to mi cośkolwiek odeszło.

 

Honda + diesel = 1872_big.gif


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, laska nawet niezła. Ale wracając do tematu: jeśli nie Honda to jakiego Japończyka w wieku powiedzmy do 10 lat z dieslem możecie polecić ?


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam aktualnie Nissana ale tęsknię za Hondą więc kiedy pojawił się temat drugiego samochodu w rodzinie to chciałem powrócić do ulubionej marki. Zresztą Almera jest dla mnie za ciasna.


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, laska nawet niezła. Ale wracając do tematu: jeśli nie Honda to jakiego Japończyka w wieku powiedzmy do 10 lat z dieslem możecie polecić ?

 

IMO Mazdę


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mazda powiadasz ? Ciekawe, wprawdzie ceny nieco wyższe ale może warto się przyjrzeć.


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mazda kozak, sam chciałem kupić. Popatrz jeszcze na Toyotę Corollę D4D, jeśli koniecznie musi być diesel. Chociaż VVT-i na łańcuchu jest silnikiem praktycznie bezobsługowym (jedynie kręci się dopiero w okolicach 3700 :) )


Omega Automatic cal. 1012 | Rakieta 24h cal. 2623 | Seiko SNK621 cal. 7s26 | Vostok Europe Mriya Automatic cal. 2432 | Zeno 6001 cal. Unitas FHF469 | Adriatica 8102 cal. Unitas 6497 | Seiko SNM011 cal. 7s35 | Casio G-9100 Gulfman cal. Kwarcok | Seiko SRP005 cal. 4r16 | Aviator 3105/6973645 cal. 3105 | Seiko SKX007 cal. 7s26 | Citizen BL-5314 cal. E812 |

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nad Toyotą się zastanawiałem ale Corolla serii E12 jest (moim skromny zdaniem oczywiście) tak brzydka i nieciekawa że to ostateczność. Bardzo mi się podobała seria E11 i to najlepiej przed liftingiem (z tymi okrągłymi ślepiami) ale te niestety mają już swoje lata.

To generalnie ma być samochód dla żony, która codziennie przejeżdża prawie 80 km, więc nie musi być demonem mocy i szybkości, diesle o pojemności 1.4-1.5 wydają się tu być optymalnym wyborem, stąd podoba mi się pomysł Lawnowermana, taka Mazda 2 wydaje się wyglądać sensownie.


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nad Toyotą się zastanawiałem ale Corolla serii E12 jest (moim skromny zdaniem oczywiście) tak brzydka i nieciekawa że to ostateczność. Bardzo mi się podobała seria E11 i to najlepiej przed liftingiem (z tymi okrągłymi ślepiami) ale te niestety mają już swoje lata.

To generalnie ma być samochód dla żony, która codziennie przejeżdża prawie 80 km, więc nie musi być demonem mocy i szybkości, diesle o pojemności 1.4-1.5 wydają się tu być optymalnym wyborem, stąd podoba mi się pomysł Lawnowermana, taka Mazda 2 wydaje się wyglądać sensownie.

 

E11 jest ok, tylko strasznie małe.

Może Cif 6 gen ? - 1.5 - za***isty silnik.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko mam. Miał ktoś do czynienia z silnikiem 1,8T grypy VW? Jak się sprawuje, na coś trzeba zwracać uwagę, ile to wessie paliwa? Czy obecność turbiny wyklucza zagazowanie? - proszę o aspekty techniczne, nie moralne czy stereotypy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może Cif 6 gen ? - 1.5 - za***isty silnik.

 

A co to jest "Cif" :)

?


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Civic był punktem wyjścia, tyle że siódemka. Wprawdzie Civiki dzielę na fajne i fajne, ale szóstka już trochę za stara.

Edytowane przez teston

Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko mam. Miał ktoś do czynienia z silnikiem 1,8T grypy VW?

 

 

Ja miałem

 

 

Jak się sprawuje,

 

 

Bardzo dobrze

 

na coś trzeba zwracać uwagę,

 

żeby nie pałować na zimno i nie gasić po pałowaniu

 

ile to wessie paliwa?

 

Zależy jaka wersja i w jakiej budzie.

W mieście licz 12 i w górę

 

Czy obecność turbiny wyklucza zagazowanie?

 

 

Nie wyklucza.

Są specjalne reduktory do gazu.

 

Silnik bardzo popularny, dużo części.

Wersje od 150 do chyba 225 KM

 

150 KM to były chyba AEB,APU,ANB,AWT,AJL

170- AWM tylko USA

180- AJL, AJQ; APP; ARY; AUQ

210 AMK

225 BAM

Edytowane przez Lawnowerman

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Civic był punktem wyjścia, tyle że siódemka. Wprawdzie Civiki dzielę na fajne i fajne, ale szóstka już trochę za stara.

 

Nie przesadzaj.

Wszystko zależy od stanu.

Wtedy szukaj 2 dzwiowego HTB - tylko on był chyba w Japoni robiony.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bartek, zgoda. Rasowa Honda zawsze pozostanie Hondą. Ale pamiętajmy o pierwotnym założeniu: to nie samochód dla mnie (który powoli wchodzę w kryzys wieku średniego <_< ), ale głównie dla mojej Pani, która codziennie robi po 80 km. A przy całej mojej sympatii do tej marki, do oszczędnych ona nie należy, zwłaszcza modele z za***istym silnikiem.


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bartek, zgoda. Rasowa Honda zawsze pozostanie Hondą. Ale pamiętajmy o pierwotnym założeniu: to nie samochód dla mnie (który powoli wchodzę w kryzys wieku średniego <_< ), ale głównie dla mojej Pani, która codziennie robi po 80 km. A przy całej mojej sympatii do tej marki, do oszczędnych ona nie należy, zwłaszcza modele z za***istym silnikiem.

 

Ale co to znaczy oszczędny?

1.4 czy 1.5 pali po 8-9 litrów 1.6 może z pół więcej.

Wątpię żebyś trafił na B18 :)

 

jak chcesz tanio to albo Lupo 3L, albo AX w 1.4D :) :) :)

 

Te 80 km to jest trasa czy miasto?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trasa. Tak jak wspomniałem, Mazda 2 z dieslem 1.4 może być niezłym pomysłem.

Bo jeśli chodzi o Lupo czy AX, to ja akurat chołduję zasadzie niekupowania samochodów na "f" <_<

Edytowane przez teston

Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trasa. Tak jak wspomniałem, Mazda 2 z dieslem 1.4 może być niezłym pomysłem.

Bo jeśli chodzi o Lupo czy AX, to ja akurat chołduję zasadzie niekupowania samochodów na "f" <_<

 

 

Folkswagen? :) :) ?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - jeden "Folcwagen" a drugi francuski <_<


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy obecność turbiny wyklucza zagazowanie?

 

Nie ma samochodów nie do zagazowania, przynajmniej w Polsce - u nas nawet Cayenne Turbo S ktoś fachowo zagazował (sic!) Inna sprawa, że to może rodzić problemy. Np zwykle 4G63 w Mitsubishi gazuje się doskonale, ale już w przypadku turbo ludzie, którzy to robili, czasem narzekają. No, ale to nie musi być reguła dla innych silników.


pozdrawiam - Bartek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forum Subaru jest warszawski magik gazujący Imprezy STI. Znam człowieka, który dołożył gaz do diesla - dalej pali ropę, ale dzięki zmieszaniu powietrza z gazem pali mniej i jeździ szybciej. Jak znam życie to w Polsce i elektryczne samochody damy radę zagazować <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też słyszałem o gazowaniu diesla ale myślałem że to urban legend <_< To już niezła bzdura żeby gazować diesla, robić sobie kłopot bo z ekonomicznego punktu widzenia celowości nie widzę.

 

O zagazowanych STI,RS,M i tego typu podobnych samochodach to szkoda gadać, dla mnie profanacja.

Nie jestem wrogiem gazu, ale jak widzę gazowników w takich samochodach to pozostaje tylko śmiech przez łzy że ktoś tak niszczy takie samochody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.