Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

A co tam, tyle gadałem o zakupie więc się pochwalę. Oto samochód faceta wkraczającego w kryzys wieku średniego :lol: , czyli Honda Civic Coupe VII gen. 1.7 VTEC:

 

post-453-0-78828500-1331562005.jpg


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Szczęśliwi Koledzy !. Należycie do grupy Szczęściarzy bo macie czym jeżdzić. Dopiero po sprzedaży auta człowiek docenia ,,to dobrodziejstwo". Do tej pory miałem Astrę I sedan. Kochane autko , no ale już ,,nadgryzione zębem czasu" a blachy w I-ce wiemy jakie były, więc trzeba było się pożegnać. Od świąt dymam na nóżkach i rowerku i tak będzie do końca Maja.(okropnie długo). Jest zaklepany Focus kombi 1.6 ZETEC 100 KM,i takie pytanie. Jeśli ktoś z Was jeździ Foczką , jak to autko się sprawuje? Są jakieś większe problemy ?

Edytowane przez Calisia1

,,..warto być uczciwym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieuczciwym, ale nie warto.."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Szczęśliwi Koledzy !. Należycie do grupy Szczęściarzy bo macie czym jeżdzić. Dopiero po sprzedaży auta człowiek docenia ,,to dobrodziejstwo". Do tej pory miałem Astrę I sedan. Kochane autko , no ale już ,,nadgryzione zębem czasu" a blachy w I-ce wiemy jakie były, więc trzeba było się pożegnać. Od świąt dymam na nóżkach i rowerku i tak będzie do końca Maja.(okropnie długo). Jest zaklepany Focus kombi 1.6 ZETEC 100 KM,i takie pytanie. Jeśli ktoś z Was jeździ Foczką , jak to autko się sprawuje? Są jakieś większe problemy ?

 

wielowahacz tył

reszta ok.

lubią rdzewieć spody drzwi


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wielowahacz tył

reszta ok.

lubią rdzewieć spody drzwi

Dzięki, a może orientujesz się jakie spalanie ma 1.6 ZETEC?

Pytam z ciekawości , ale jak by nie było, to zagazowywać auta już nie bedę... :lol:

Wiesz, te normy , które podają w książkach, mało kiedy pokrywają się z rzeczywistością :D

Edytowane przez Calisia1

,,..warto być uczciwym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieuczciwym, ale nie warto.."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, a może orientujesz się jakie spalanie ma 1.6 ZETEC?

Pytam z ciekawości , ale jak by nie było, to zagazowywać auta już nie bedę... :lol:

Wiesz, te normy , które podają w książkach, mało kiedy pokrywają się z rzeczywistością :D

 

W mieście licz 10

Kolektor jest chyba plastik, więc tylko wtrysk


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W mieście licz 10

Kolektor jest chyba plastik, więc tylko wtrysk

 

Ok, Trudno :D

Nie będę już się bawił z gazem, pomimo tego że Astra przyjęła gaz bez ,, zająknięcia". Robię 12, 13 tyś rocznie tak że szkoda mi będzie psuć Foczki. Dzięki :lol:

Edytowane przez Calisia1

,,..warto być uczciwym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieuczciwym, ale nie warto.."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie mówi się że Fordy nie lubią gazu, ale prawda jest taka że większość nowoczesnych silników gazu nie trawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć jest tak jak mówisz... słyszałem że focusom przy gazie pękają głowice (inna temp. spalania). Cóż , trza będzie więcej pedałować, he he. :lol:


,,..warto być uczciwym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieuczciwym, ale nie warto.."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O pękających głowicach slyszałem jedynie w przypadku 2.0 TDI VW :D A pedałowanie zawsze wyjdzie w sumie na zdrowie :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak, też słyszałem że zwłaszcza w dieslach się to dzieje. Ale od razu sugerowano że to skutek wcześniejszego przegrzania, a to z kolei ponoć zależy od fantazji i ciężkości nogi kierowcy. B) , Lub braku jakiegokolwiek umiaru B)


,,..warto być uczciwym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieuczciwym, ale nie warto.."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajta, co uważacie o Cytrynie saxo VTS jako pierwsze auto dla kogoś świeżo po prawku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że za mocna...


,,..warto być uczciwym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieuczciwym, ale nie warto.."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O pękających głowicach slyszałem jedynie w przypadku 2.0 TDI VW :blink: A pedałowanie zawsze wyjdzie w sumie na zdrowie ;)

 

Nie wszystkie.

te stare pękały (przed 2004 ? - strzelam) - był temat na racingforum i OCP


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajta, co uważacie o Cytrynie saxo VTS jako pierwsze auto dla kogoś świeżo po prawku ?

 

Jeżeli ma olej w głowie a nie sp.. mę to jak najbardziej.

Ja zaczynałem od 200KM Mercedesa.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co było by perfect? Diesel jakis czy slabe 1.2 ? no chyba ze stare mini 1300 ??

 

Jeżeli jest to osoba która dopiero się uczy (zdanie prawa jazdy nie oznacza, że umie) to ja bym proponował jakieś duże pancerne auto - bo zakładamy, ze walnie (ona / ktoś ją). Poszukajcie Poloneza.

Auto jest bezpieczne, tanie, jest dużo części.

Jak nauczy się parkować, jeździć Poldkiem, to potem każde auto będzie ok.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki ! :blink: coprawda widziałem ładnego dużego Fiata ale ... na zółtej rejestracji i z silnikiem Abartha ! ;) Więc odpada ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie że Saxo VTS jest za mocne.To ma aż 9s do 100km/h,do tego napęd na przód,ma ABS.Zwykły samochód.Jak ktoś jest świeżo po odebraniu papierka to powinien mieć respekt do każdego pojazdu.

Więc ja bym się nie martwił tym że jest za mocne,a raczej tym że większość Saxo w tym kraju to skatowane trupy po wielu przygodach,te auta często śmigają w kajtkach (KJS) i różnego rodzaju pojeżdżawkach,bo są tanie i dają całkiem niezły fun z jazdy.Natomiast jak egzemplarz jest pewny to imho spokojnie można kupować.

 

Lawn z Polonezem tak na poważnie?Że to bezpieczny samochód?Brak jakichkolwiek systemów,brak poduch,brak wspomagania (dla kobiet to ważne) do tego napęd na tył i w zimie dla kogoś kto nie umie jeździć nieszczęście gotowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie przesadzajcie że Saxo VTS jest za mocne.To ma aż 9s do 100km/h,do tego napęd na przód,ma ABS.Zwykły samochód.

 

 

Ty chyba nie wiesz co piszesz.

Zdajesz sobie sprawę co to jest 9 sek w takim autku?

To waży 900kg.

W razie walnięcia = :blink:

 

 

 

 

Jak ktoś jest świeżo po odebraniu papierka to powinien mieć respekt do każdego pojazdu.

 

Napiałem tak.

 

Lawn z Polonezem tak na poważnie?

 

Jak najbardziej

 

Że to bezpieczny samochód?

 

Widziałeś testy zderzeniowe?

 

 

07707a788b4cdd1c.jpg

6d0023a214027b57.jpg

 

 

wolałbym wypalić w coś Poldkiem, niż czymkolwiek klasy A,B z połowy lat 90-tych.

Zobacz jak wygląda po takim strzale np.: Xantia ;)

 

 

albo Golf II?

 

Brak jakichkolwiek systemów,brak poduch,

 

Zakładamy, że ktoś ma się uczyć na tym aucie.

Nie grzać 100 po mieście i wymusić na czerwonym tylko się uczyć.

 

Zakładam, że auto ma być bezpieczne ale i tanie.

Nie znam auta za kilka tyś zł które będzie tanie w utrzymaniu

a jednocześnie mocne.

Pewnie, że można kupić Astre, Golfa itp.

ale w tym momencie rośnie nam cena części a jednoczenie zakup egzemplarza za 3 -5 tyś jest awykonalna.

Osoba która będzie uczyła się zakładamy, że zjara szybko sprzęgło, przytrze naście razy po słupkach, murkach

wlanie felgą w krawężnik.

 

Taka jest moja opinia.

Pewnie, że lepiej było by się uczyć na nowym XC90 ale chyba nie o to chodzi ;)

 

 

 

brak wspomagania (dla kobiet to ważne)

 

Były wersje z.

 

do tego napęd na tył i w zimie dla kogoś kto nie umie jeździć nieszczęście gotowe.

 

Ten ktoś ma się uczyć.

Myślisz, że przodem nie wypłuży na zakręcie jak przegnie?

 

Nasi ojcowie i matki uczyli się tylko na czymś takim i co uważasz, że są gorszymi kierowcami od nas?

Ja uważam, że lepszymi.

Jeżeli taki kierowca nauczy się jeździć dużym ciężkim autem, parkować nim, to przesiadka an cokolwiek innego będzie pestką.

Edytowane przez Lawnowerman

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmmm ok ok ... spokojnie ... auto ma być dla mnie ! :blink: Myslalem o Xm'ie albo Xantii ale szkoda by mi było mając na uwadze ze jest DUŻE prawdopodobieństwo ze przytre ..ale wychodze z założenia że jak mi bedzie zalezyc zeby NIE rysnąć to sie lepiej naucze niż wiedzac ze to stary Poldek i jak nim yebne tam i uwdzie to nic sie nie stalo ;]

Co do jazdy mocnym autem ... mialem okazje jechac Celicą o mocy ponad 200 PS i miałem momantami kupe w majtach tak więc wole cos okolo 120 KM żeby było żwawe na drodze ale do opanowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmmm ok ok ... spokojnie ... auto ma być dla mnie ! :blink: Myslalem o Xm'ie albo Xantii ale szkoda by mi było mając na uwadze ze jest DUŻE prawdopodobieństwo ze przytre ..ale wychodze z założenia że jak mi bedzie zalezyc zeby NIE rysnąć to sie lepiej naucze niż wiedzac ze to stary Poldek i jak nim yebne tam i uwdzie to nic sie nie stalo ;]

Co do jazdy mocnym autem ... mialem okazje jechac Celicą o mocy ponad 200 PS i miałem momantami kupe w majtach tak więc wole cos okolo 120 KM żeby było żwawe na drodze ale do opanowania

 

Uzupełniłem mój post wyżej o linki do Crash testów.

O Xantii zapomnij (maiłem)


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z VTS to nie jest kwestia tego czy jest mocne,imho nie jest,ale kwestia budy.Takie samo Saxo z silnikiem o mocy 50KM w momencie dzwona przy predkosci 70km/h zachowa sie jak VTS.Mała buda,stara konstrukcja.

 

A ja twierdzę że jakiekolwiek RWD,nawet wolne,ale bez systemów to nieporozumienie jako pierwszy samochód.Bo może być więcej strat niż zysków.Pamiętam jak kilkanaście lat temu,będąc w 3 klasie liceum kolega po mnie przyjechał swoim Polonezem,dzień po odebraniu prawka.Była jesień,ślisko,wyjeżdżaliśmy z bocznej uliczki na głowną,do tego była kostka poniemiecka :blink: Zbyt mocne dodanie gazu i nas obróciło i skończyliśmy na nie swoim pasie a z naprzeciwka jechał autobus..Na szczęście był daleko i zdążył spokojnie wyhamować.Takich przykładów można mnożyć.

RWD to IMO można próbować po 2 czy 3 latach,jak się świeży kierowca trochę zapozna z samochodem,z prowadzeniem,z sytuacjami na drodze.Oczywiście mówię o przeciętnym kierowcy a nie talenciakach,ale takich jest mało.

 

Są w ogóle zdrowe Poldki do dostania?Czy już tylko sztrucle wielokrotnie spawane i naprawiane przez przysłowiowego pana Kazia?

Jimi Jump podaj budżet jaki masz i napisz kto ma jeździć tym samochodem?Kobieta,mężczyzna,w jakim wieku?

Pamiętaj że stary samochód wymaga poświecenia mu czasu a na to nie każdy ma ochotę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

23 lata chłop, na prawku i egzaminie słyszałem że dobrze jeżdze i beda ze mnie ludzie :blink: Kasa ... powiedzmy ze do do 8 -9 tys. Stare zabytki odpadają ... szkoda by mi było uwalać na sól w zimie np starego Abartha lub jakąś alfe czy np Peugota 404 ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.