Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Post do wątku "pogadajmy o samochodach" :) Jeszcze kilka dni, a mam nadzieję zaprezentować moją "platformę" do modyfikacji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po paru latach planuje zakup czegos takiego z jakas rozsadna benzynka:

bmw-e30-m3-diamond-black.jpg

 

????

Precież tu jest tylko jedna oferta silnikowa, więc wyboru praktycznia miał nie bedziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

????

Precież tu jest tylko jedna oferta silnikowa, więc wyboru praktycznia miał nie bedziesz.

 

Raczej chodziło o budę E30 a nie konkretnie o M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej chodziło o budę E30 a nie konkretnie o M.

 

Gwoli ścisłości to przy M też było kilka opcji silnikowych.

 

  • (2.3 L-16v I4) - 195 PS (143 kW; 192 hp) ? 0-62 mph: 6.9 s. Top Speed: 146 mph (235 km/h)
  • (2.3 L-16v I4) - 215 PS (158 kW; 212 hp) ? 0-62 mph: 6.7 s. Top Speed: 149 mph (240 km/h)
  • (2.5 L-16v I4) - 238 PS (175 kW; 235 hp) ? 0-60 mph: 6.1 s. Top Speed: 154 mph (248 km/h)


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej chodziło o budę E30 a nie konkretnie o M.

 

jak chodziło o zwykłe e30 to buda też jest inna - bez poszerzeń

wiem, bo mam :)


Budziki zamordowały miliardy snów. Dlaczego więc chodzą bezkarnie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak chodziło o zwykłe e30 to buda też jest inna - bez poszerzeń

wiem, bo mam :)

 

Karczoch nie pisz juz w temacie bo widać, że nie masz pojęcia o autach.

Buda różni się diametralnie.

Cała d*pa jest inna.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My tu gadu gadu, a Nissan właśnie rozpoczął sprzedaż jednego z najbrzydszych aut w historii motoryzacji - Juke. Dla mnie to raczej "Joke" :)

 

NissanJuke_04_600-600x400.jpg

Edytowane przez stfraw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karczoch nie pisz juz w temacie bo widać, że nie masz pojęcia o autach.

Buda różni się diametralnie.

Cała d*pa jest inna.

 

może zejdź ze mnie wreszcie? Może naucz się czytać ze zrozumieniem?


Budziki zamordowały miliardy snów. Dlaczego więc chodzą bezkarnie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karczoch nie pisz juz w temacie bo widać, że nie masz pojęcia o autach.

Buda różni się diametralnie.

Cała d*pa jest inna.

 

przecież chłop napisał ze sie różni, a Ty troszkę przesadzasz z tym diametralnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież chłop napisał ze sie różni, a Ty troszkę przesadzasz z tym diametralnie.

 

Z wypowiedzi wynikało, ze rożni się poszerzeniami. :)

Oprócz tego różni się tylną szyba, kątem jej pochylenia, klapą bagażnika i innym rozstawem osi.:)

Ale to drobne szczegóły :)

Edytowane przez Lawnowerman

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różni się owszem, ale nie diametralnie, bryła jest "ta sama", diametralnie to różnią sie E30 i E90 :)

Edytowane przez Lawnowerman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różni się owszem, ale nie diametralnie, bryła jest "ta sama", diametralnie to różnią sie E30 i E90 :)

 

Ty .... no A4 kombi i RS4 tez mają taką samą bryłę :)

Proszę Cię ... :)


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, na bazie jakiego modelu jest zrobione to M3 ? Przeciez to nie są dwa rózne stylistycznie auta tak jak np. Garbus i RR Fantom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez wiesz ze clu sprawy bylo to czym sie roznia i wiemy dobrze ze. Nie sa to poszerzenia. Auta oprocz tylu roznia sie calkowicie mechanika od silnika zaczynajac po ilosc srub w piascie konczac. Imo dyskusja bez sensu bo karczoch chcial blysnac g z tego wyszlo a ty ciagniesz temat porownujac bryly ;-))


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy słyszeliście ... ale Uwe Gemballa nie zyje ... :/

Dla nie wtajemniczonych ... to on założył wspaniałą firmę tunerską Gemballa przerabiająca Porsche

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno wykończyła go mafia, z którą robił lewe interesy.

Przy czym jego firma podejmowała się przeróbek nie tylko Porsche, ale też np. Ferrari.


Pozdrawiam

RKL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, ostatni raz jak o nim czytale to zaginal gdzies w RPA


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tam biedaka znaleziono..szkoda..lubiłem jego przeróbki Porsche..może nie zawsze ale zdarzały się super pozycje...za "głupi" milion..straszne..przecież on nie jeden miał z pewnością..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kryzys , co sie tyczy" tuning companies' to z tego co wiem to wiekszosc popadla w powazne tarapaty finansowe , zreszta podobnie jest z dealerami zegarkow mam znajomego ktory za czsow boom'u sprzedawal zegarki po kilaset tys. $ za sztuke po kilka miesiecznie , teraz siedzi na kilku milionach w zegarkach ktorych nie ma najmniejszej szansy na sprzedaz , przynajmniej narazie . A ciezko sie przyzwyczaic do zmiany stylu zycia szczegolnie jezeli zmniana idzie z dobrego na zle , ludzie robia wtedy duzo glu[ich rzeczy . Uwe byl tego najlepszym niestety przypadkiem .


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze przeciez juz podczas jego zaginiecia sprzedano Maclarena ktory był w jego posiadaniu za ponad 3 miliony dolarów....jedno auto wykupiłoby go z opresji..z nawiązką..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A, tego to nie wiedzialem .


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CYTAT: ''?taką smutną wiadomość podała niemiecka i południowoafrykańska policja, o czym informuje portal internetowy Stern.de.

Gdy niedawno dziennikarze portalu gtspirit przeprowadzali wywiad z Andreasem Schwarzem ? szefem otwartego na nowo zakładu Gemballa ? ten nie wiedział nic o losach założyciela firmy. W tym czasie sporo było spekulacji na temat zniknięcia Uwe Gemballi. Dominowały dwie wersje. Pierwsza, że Gemballa zniknął, bo narobił w Niemczech długów i w związku z tym ukrył się gdzieś w RPA lub krajach Bliskiego Wschodu. Druga, że został zamordowany. Niestety, ta ostatnia okazała się prawdziwa.

 

Jak ustaliły policje Niemiec i RPA, co najmniej od końca lat 90. ubiegłego wieku Uwe Gemballa znał się z niejakim Radovanem Krejcirem. Krejcir to obywatel Republiki Czeskiej, który jest przywódcą gangu w RPA, gdzie się zresztą ukrywa. Jak wiadomo, RPA to raj dla różnej maści bandziorów. Są dowody na to, że obaj panowie przynajmniej raz spotkali się w hotelu w Pradze w 2002 roku. Krejcir przekonał Gemballę do wspólnych interesów. Miało wyglądać to tak, że tuner będzie wysyłał samochód, w którym będą ukryte brudne pieniądze. Niemiec przystał na tę propozycję.

 

Policje potwierdzają, że co najmniej jedno Porsche Cayenne dotarło do RPA. Jak zeznał pod przysięgą jeden z wspólników Krejcira (prawdopodobnie chodzi o Juana Meyera), w momencie gdy auto opuszczało teren Niemiec, znajdował się w nim 1 mln euro. Jednak kiedy dotarło do odbiorcy, było puste. Krejcir oskarżył o kradzież pieniędzy Gemballę i zagroził, że jeśli ten ich nie odda, to go zabije.

 

Następnie gangster wcielił w życie plan zwabienia właściciela firmy tuningowej do siebie. Jego współpracownik Jerome Safi pod fałszywym nazwiskiem Jerome Saphire złożył Gemballi fałszywą ofertę otworzenia w RPA filii firmy. Doszło nawet do podpisania 25-stronicowej umowy. Uwe Gemballa dał się na to nabrać i żeby zakończyć prawne formalności (jak mu się zdawało), wyruszył do RPA.

Niemiec ruszył do afrykańskiego kraju, lecąc przez Dubaj (różne portale podawały informację, że był tam właśnie widziany). Gdy dotarł do Johannesburga (również pisały o tym gazety), kamery lotniskowe zarejestrowały, jak został odebrany przez mężczyznę w kapeluszu, prawdopodobnie współpracownika Krejcira. Następnie Gemballa został uwięziony przez któregoś z ludzi Krejcira w domu. Po kilku dniach zadzwonił do żony z prośbą o wysłanie 1 mln euro. Pieniądze jednak nigdy nie dotarły do RPA, bo żona Gemballi po prostu ich nie miała.

We wtorek odnaleziono ciało Uwe Gemballi owinięte w folię. Zwłoki znajdowały się na zachód od Pretorii. Porównanie zębów ze zdjęciami z kartoteki dentystycznej Uwe Gemballi niestety potwierdziło tożsamość?''

 

tekst: Olgierd Lachowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.