Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

MR BRIDGES RZEKŁ:

 

Nie trać czasu na krytykowanie innych, ganienie ich dzieł; pracuj nad swoim, poświęcaj mu wszystkie godziny. Reszta to czcza gadanina albo wymysł.

 

no wlasnie nie trac czasu na krytykowanie innych ;)

badz przykladem! i przestań już nas krytykować i pouczać B)

 

i na dobranoc:

 

"Mądry nigdy się nie gniewa."

 

cyceron

Edytowane przez rusoholik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MR BRIDGES RZEKŁ:

 

 

 

no wlasnie nie trac czasu na krytykowanie innych ;)

badz przykladem! i przestań już nas krytykować i pouczać B)

 

Jestem ostatni ktory tu sie rwie do krytyki przyjacielu. Probuje wniesc troche merytoryki do dyskusji pt "ja nie ogladam klaksona, bo to pajac, a wszyscy ktorzy czytaja logo to idioci"

 

 

 

Wracajac do tematu, ciekawostka na temat Veyrona taka, ze jego zaciekly przeciwnik, tworca McLarena F1, wielokrotnie publicznie kometujacy negatywnie proces budowy auta, po tescie, przelknal wszystko co powiedzial i przyznal racje ze jest to rewelacyjne osiagniecie technologiczne.


A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"ja nie ogladam klaksona, bo to pajac, a wszyscy ktorzy czytaja logo to idioci"

 

dobry aforyzm ;)

 

 

wracajac do tematu "veyrona" wizualnie mi nie podchodzi, wszystko inne wypas,

wiadomo jak sie niemcy za cos biora to musi wypalic.

Edytowane przez rusoholik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja lubie futurystyczne projekty:2009+Honda+Civic+5D.jpg

O! Ta Hondzia również mi się podoba, powiem więcej - od dłuższego czasu mam z nią do czynienia, bo jeździ nią moja narzeczona B) Co za tym idzie nasunęło mi się kilka wniosków:

 

- na seryjnych kołach 225/45 R17 jest chyba jak dla mnie zbyt twardo (samo zawieszenie jest zresztą twarde), każda dziurka i nierówność jest odczuwalna

- szybko wyciera się farba z plastykowej gałki zmiany biegów (głównie od pierścionków na palcach)

- użyto beznadziejnych materiałów do produkcji szybki obrotomierza i części kokpitu wokół niego (tzw. piano look) - owszem, nowe wygląda świetnie, ale trzeba diabelnie uważać podczas czyszczenia, bo rysuje się od zwykłej szmatki ;) (na szczęście zostało to poprawione przy faceliftingu)

- brak tylnej wycieraczki (ja akurat nie mogę się przyzwyczaić, bo w każdym samochodzie do tej pory ją miałem)

 

ale poza tym...

+ niezły silnik 1.8 140KM (raczej oszczędny)

+ bogate wyposażenie

+ duży bagażnik i wygodne wnętrze

+ WYGLĄD!

 

 

A co do całego zamieszania wokół Top Gear... Ja oglądam z chęcią każdy odcinek, szczególnie lubię te gdy mają trochę kasy na jakieś samochody i mają przy tym serię zadań. Super było oglądać, jak jeździli motorami po Wietnamie, terenówkami przez Amerykę Pd., czy osobówkami przez Afrykę :D

Edytowane przez Chorwat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o widze ze honda nie idzie sladem toyoty która upakowala w 1.6 /132 KM

ciekawe jak z dynamika tego 1.8 hondy vs 1.6 toyoty

Edytowane przez rusoholik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tej kwestii się nie wypowiem, bo nie mam porównania do tego silnika Toyoty, a suche dane techniczne często nie oddają 100% rzeczywistości ;)

 

Poza tym niezbyt często nią jeżdżę, bo mam służbową Octavkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, to moze byc podobnie jak z megapikselami w aparatach,

bylem bardziej zadowolony z fotografii w starym canonie 5D

ktory mial 12mpix niz w tym nowym ktory ma 21 ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że dyskusja potoczyła się w niezbyt przyjaznej atmosferze. Spróbuję lekko skorygować jej tor ;)

 

A co sądzicie o tym aucie?

 

1b65c56ef6cbb92fmed.jpg

Edytowane przez Kangie

Dobry zegarek nie jest zły!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie najlepszy wybor jesli chodzi

 

Zależy jeszcze które 1.6


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z japońskich, to taka kilkuletnia Subaru Impreza WRX chodziła mi po głowie ;)

 

bacf49736a13276bmed.jpg

Edytowane przez Kangie

Dobry zegarek nie jest zły!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś doświadczenia z Alfą 156 1.9/2.4 jtd?


Krzysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś doświadczenia z Alfą 156 1.9/2.4 jtd?

a co chcesz wiedzieć?


zegarkiclub.pl Driver Error

There appears to be an error with the database.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że dyskusja potoczyła się w niezbyt przyjaznej atmosferze. Spróbuję lekko skorygować jej tor :lol:

 

A co sądzicie o tym aucie?

 

1b65c56ef6cbb92fmed.jpg

 

 

Jaki silnik w tym A4 Cie interesuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, na co warto zwrócić uwagę w Saabie 9-3 2.0t z motorem B205E? Wiem, że na forum jest kilku miłośników marki, więc nie zaszkodzi zapytać. :-)

 

Naprawdę ten silnik jest tak podatny na kłopoty, jak to opisano tutaj:

http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_H_engine#B205_.26_B235

?

Czy brak jakichkolwiek odpowiedzi oznacza, że auto jest niewarte jakiejkolwiek uwagi? ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem, ale wikipedia jest źródłem, z którego informacje warto weryfikować. No cóż, trzeba się będzie zarejestrować na forum Saaba, choć przyznam, że liczyłem na wypowiedzi kubamy, sabuńka i może lewandka w tym wątku. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co chcesz wiedzieć?

 

Jak tym się jeździ, jak jest wykonane i co tam się psuje i za ile naprawia :lol:


Krzysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździ się fajnie jak to alfa. Fiatowskie silniki JTD są znane z tego że są naprawdę ok (fiat, gm, czy zmodyfikowany do dwóch turbin saab) i raczej się nie psują bez powodu - u mnie tylko zwykła eksploatacja czyli dwumasa plus sprzęgło. Zawieszenie twarde przez co delikatne i trzeba uważać. ogólnie ceny nie zabijają. Psują się tak naprawdę pierdoły, ostatnio silnik napędu wycieraczek, choć najczęściej cudownym sposobem po pewnym czasie wszystko wraca do normy, tak było i tym razem:)


zegarkiclub.pl Driver Error

There appears to be an error with the database.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki silnik w tym A4 Cie interesuje.

Tak tylko zagaiłem co o takim aucie sądzicie. A4 B7 benzyna wolnossąca 2,0.


Dobry zegarek nie jest zły!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko zagaiłem co o takim aucie sądzicie. A4 B7 benzyna wolnossąca 2,0.

 

 

ogólnie ok.

posłuszeństwa potrafi odmówić przekładnia kierownicza (~ 3 tyś) i sypią się łożyska kół tył (~300 zł)


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździ się fajnie jak to alfa. Fiatowskie silniki JTD są znane z tego że są naprawdę ok (fiat, gm, czy zmodyfikowany do dwóch turbin saab) i raczej się nie psują bez powodu - u mnie tylko zwykła eksploatacja czyli dwumasa plus sprzęgło. Zawieszenie twarde przez co delikatne i trzeba uważać. ogólnie ceny nie zabijają. Psują się tak naprawdę pierdoły, ostatnio silnik napędu wycieraczek, choć najczęściej cudownym sposobem po pewnym czasie wszystko wraca do normy, tak było i tym razem:)

 

dokładnie jak napisałeś;) u mnie tylna wycieraczka działa w kratkę ale jak siedzisz w alfie to takie drobiazgi nie drażnią:lol:

w 159 podobno lepiej nawet z drobiazgami ale zwyczajne klamki w tylnych drzwiach to już nie to:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie twarde przez co delikatne i trzeba uważać.

 

No właśnie. Słyszałem, że w Polsce zawieszenie jest do roboty średnio co 30 tysięcy i że jest to droga impreza, jak to wielowahaczowe. JAk to się ma w praktyce?


Krzysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z japońskich to taka Mazda mi pasuje...

03.jpg

 

 

To wersja na rynek amerykański

 

Tak wygląda wersja na rynek europejski :lol:

 

post-30828-0-28826500-1331818082.jpg


Za wszystkie niezrozumiałe wpisy.Wszystkich przepraszam.

Uśmiechnijmy się :-))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Slepa logika i argument jak kula w plot. Za cene jednej Omegi mozna miec wiele innych ciekawych zegarkow.

 

Jeżeli ktoś jest fanatykiem to faktycznie taka logika do tej osoby nie uderzy. Argumenty podałem ale coś Ci umknęło. Bugatti Veyron to samochód sportowy.

Co oznacza ni mniej ni więcej, że o tym na ile dobre jest to auto decydują w głównej mierze jego osiągi. Gdyby to było auto terenowe miernikiem byłoby to jak radzi sobie w terenie. Z tego np. powodu nie jest wadą samochodów takich jak Ferrari Enzo czy Porshe 911 to, że nie przejedziesz tym przez bagno.

 

Cóż więc oferuje nam Bugatti w zakresie osiągów co byłoby współmierne do jego ceny? Niewiele. Kilkanaście razy tańsze auta potrafią być szybsze na torze :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś jest fanatykiem to faktycznie taka logika do tej osoby nie uderzy. Argumenty podałem ale coś Ci umknęło. Bugatti Veyron to samochód sportowy.

 

Z tym samochodem sportowym to bym nie przesadzal, do zadnego sportu oprocz wyscigow na 1/4 mili za Bugiem nikt ich nie uzywa.

To raczej pokaz mozliwosci VW + szybkie auto, nie bardzo wiadomo do czego. Taki tourbillon na kolach :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.