Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając jeszcze do BMW z serii 8 też słyszałem o problemach z motorem, i faktycznie chyba chodziło o 850 z tym że dam głowy czy o 850i czy 850CS


Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny chyba mam słabość też i do Saaba...


Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojciec przy 45tys wymieniał w Turbo X tylne amortyzatory a wahacze były w przeciągu dwóch lat wymieniane chyba 5 lub 6 razy. Nawet nie jestem w stanie zliczyć wszystkich elementów gumowych. Ale samochód jeździ po takich drogach że to nic dziwnego...

Jedno jest pewne - samochód prowadzi się doskonale (po dobrych drogach) i jest mało popularny. Do tego dość niezawodny mechanicznie i po prostu (moim zdaniem) super atrakcyjny wizualnie. Pogratulować zakupu jeszcze raz! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SUPER! Gratuluję pięknego Saab'a! :)

To moja ulubiona marka samochodowa,. i kiedyś sobie kupię 9-3, nawet niekoniecznie w wersji Aero.

Nie wiem tylko, czy by mu inny kolorek nie pasował. Ale to już rzecz gustu.

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając jeszcze do BMW z serii 8 też słyszałem o problemach z motorem, i faktycznie chyba chodziło o 850 z tym że dam głowy czy o 850i czy 850CS

Nie ma czegoś takiego jak "CS", pewnie chodziło Ci o "Ci" :) Różnica w silniku pomiędzy 850i, a 850Ci jest niewielka, a większa usterkowość 850 nad 840 bierze się pewnie z tego, że w V12 jest wszystko podwójne - pompy, świece, kabelki itp, itd. V12 to po prostu dwie "szóstki".

 

Ciągle zastanawiam się nad mniej usterkowym 840, a bardziej męskim 850 :)

 

@wojtekimarco Saab piękny ale kampania chyba zerżnięta od VW? :)

Edytowane przez stfraw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@wojtekimarco Saab piękny ale kampania chyba zerżnięta od VW? :)

Raczej na odwrót - ten saab był w sprzedaży tylko w 2008 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojciec przy 45tys wymieniał w Turbo X tylne amortyzatory a wahacze były w przeciągu dwóch lat wymieniane chyba 5 lub 6 razy. Nawet nie jestem w stanie zliczyć wszystkich elementów gumowych. Ale samochód jeździ po takich drogach że to nic dziwnego...

To raczej nie powód do dumy. No, ale niektórym do nie przeszkadza :)


Dobry zegarek nie jest zły!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marcomartin, jestem ciekaw jak wygląda Twoje hamowanie pulsacyjne. Możesz opisać swoją technikę?

 

Ja hamuję pulsacyjnie tylko podczas gwałtownego hamowania na mokrej nawierzchni. W innych sytuacjach zazwyczaj wystarcza dość mocne, ale płynne jednorazowe naciśnięcie hamulca, tuż przed momentem wystąpienia poślizgu. Wyćwiczyłem to chyba do perfekcji. W chwili zagrożenia zawsze szukam miejsca gdzie mógłbym skręcić odbijając przed przeszkoda. Tak wygląda to w teorii. W praktyce jest trudniej, bo zawsze dochodzi stres. Walczę z tym co jakiś czas ćwicząc manewry na opuszczonych placach :)

Edytowane przez Kangie

Dobry zegarek nie jest zły!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marcomartin, jestem ciekaw jak wygląda Twoje hamowanie pulsacyjne. Możesz opisać swoją technikę?

 

Jesli widzę że mam przeszkodę trochę dalej niż 30cm przed autem to automatycznie hamuje pulsacyjnie....pompuję hamulcem :)... naciskam z wyczuciem nie na maxa do końca....i puszczam , znów naciskam z wyczuciem i puszczam i tak ze 3 razy. auto wtedy szybciej wytraca prędkość i unikam uślizgu kół....ale to tylko jeśli przeszkody nie mam tuż przed maską oczywiście :)...gdy jest ta chwila...że mogę hamować pulsacyjnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli widzę że mam przeszkodę trochę dalej niż 30cm przed autem to automatycznie hamuje pulsacyjnie....pompuję hamulcem :)... naciskam z wyczuciem nie na maxa do końca....i puszczam , znów naciskam z wyczuciem i puszczam i tak ze 3 razy. auto wtedy szybciej wytraca prędkość i unikam uślizgu kół....ale to tylko jeśli przeszkody nie mam tuż przed maską oczywiście :)...gdy jest ta chwila...że mogę hamować pulsacyjnie.

 

Trochę bez sensu...

Ja hamuję pierwszy raz do zablokowania kół, odpuszczam i wtedy jeszcze raz do momentu jak zablokuje, odpuszczam.

Jak pompujesz od razu, to nie wykorzystujesz w pełni hamulca/nawierchni


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli widzę że mam przeszkodę trochę dalej niż 30cm przed autem to automatycznie hamuje pulsacyjnie....pompuję hamulcem :)... naciskam z wyczuciem nie na maxa do końca....i puszczam , znów naciskam z wyczuciem i puszczam i tak ze 3 razy. auto wtedy szybciej wytraca prędkość i unikam uślizgu kół....ale to tylko jeśli przeszkody nie mam tuż przed maską oczywiście :)...gdy jest ta chwila...że mogę hamować pulsacyjnie.

dobre... a plyn zmieniasz co ile?


czasem cos "cyka" a czasem cos "pika"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam nie wcisnęło mi się Csi Wg. danych m.in. internetu i tego co pamiętam to były wersje 850i, 850CS i 850Csi. Tego jestem pewny...

Pozdrawiam


Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hamowanie pulsacyjne tak, ale ma sens gdy nie ma ABS-u, ja w sytuacjach mocno "awaryjnych" hamuję mocno cisnąc hamulec z jednoczesną redukcją biegów, to naprawdę działa.


Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... naciskam z wyczuciem nie na maxa do końca....i puszczam , znów naciskam z wyczuciem i puszczam i tak ze 3 razy. auto wtedy szybciej wytraca prędkość i unikam uślizgu kół

 

Trzy razy wciśnięcie pedału hamulca to nie hamowanie pulsacyjne!! Nic bardziej mylnego!

 

Panowie, polecam obejrzeć te kilka minut szkoły Mariana Bublewicza, do której link zapodałem na poprzedniej stronie, albo wkleję raz jeszcze tutaj. On doskonale tłumaczy i pokazuje jak hamować pulsacyjnie. To co uczyli na kursach prawa jazdy to nie jest nawet namiastka hamowania pulsacyjnego. Hamowanie pulsacyjne wymaga nie lada techniki pracy prawej stopy. To wręcz praca stopy jak u perkusistów. Przeanalizujcie sobie ten filmik - taka moja mała prośba.

 

Edytowane przez Kangie

Dobry zegarek nie jest zły!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojciec przy 45tys wymieniał w Turbo X tylne amortyzatory a wahacze były w przeciągu dwóch lat wymieniane chyba 5 lub 6 razy. Nawet nie jestem w stanie zliczyć wszystkich elementów gumowych. Ale samochód jeździ po takich drogach że to nic dziwnego...

Jedno jest pewne - samochód prowadzi się doskonale (po dobrych drogach) i jest mało popularny. Do tego dość niezawodny mechanicznie i po prostu (moim zdaniem) super atrakcyjny wizualnie. Pogratulować zakupu jeszcze raz! :)

eee tam, a ja się martwiłem, że coś poważnego :)

 

To raczej nie powód do dumy. No, ale niektórym do nie przeszkadza :)

nie ma się co przejmować drobiazgami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie coś śni mi się po nocach :)

 

6dd366a1dcf92048med.jpg

 

fd2317dd6f79d448med.jpg

Edytowane przez Kangie

Dobry zegarek nie jest zły!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie Tobie jednemu Kangie :)

Ja ujeżdżam takie małe zwinne autko:

post-22997-0-08707200-1331853773.jpg

Edytowane przez bienn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też sie przyzwyczaiłem:)

 

post-40278-0-92568300-1331853774.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Po wakacjach (W140) S600 V12

 

 

 

Bardzo ładna 124-ka!:) RISPEKT :)


"Lotnik skrzydlaty władca świata bez granic , ze śmierci drwi , a życiu prosto w twarz się śmieje..."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Subaru Impreza hmm mi się śni już od dawna, szczególnie z lat 1998-1999r


Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna 124-ka!:) RISPEKT :)

 

No niestety rząd Norwegi zmusił mnie do sprzedania w trybie pilnym :)


PAM 005

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego? :) Jakichś idiotycznych norm nie spełnia??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego? :) Jakichś idiotycznych norm nie spełnia??

 

Nie, chodzi o przepisy celne (opisywałem to w innym wątku, Praca w Norwegi), jestem traktowany jako obywatel Norwegi i nie moge jeździc autem na obcych tablicach a koszt przerejestrowania to ok 40k PLN więc gra nie warta świeczki i Merc sprzedany za 15k PLN choć łezka sie w oku kręciła:( (95r, pełna elektryka, klima, NIVO, alu, nagłosnienie Becker)


PAM 005

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.