Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry rocznik, z tego samego roku co Twój Poldek mam takiego youngtimera, z reguły jeżdżę nim od czasu do czasu, choć w tym roku ma na koncie jeden rajd rekreacyjny i jeden zlot nad morzem.

yga9amep.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo Audi C5

 

Ze wskazaniem jednak na Passata . ( jeździłem jednym i drugim ). Myślę że podobne koszty utrzymania, ale konstrukcja trochę nowsza i przebiegi też niższe. w c5 z dieslem czyli w niespełna 10 letnim samochodzie trzeba liczyć się z tym, że przebieg np deklarowany 200 tys jest tylko i wyłącznie deklaracją :D

a Passat to i tak za dobre auto jak na taxi :)

 

 

A co panowie powiecie mi o michelin alpin a4 ?

 

edit :

Kupiłem dziś Michelin alpin a4 x green 215/55/16 :) ciekaw jestem czy warte są swojej ceny :)

Edytowane przez waza

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry rocznik, z tego samego roku co Twój Poldek mam takiego youngtimera, z reguły jeżdżę nim od czasu do czasu, choć w tym roku ma na koncie jeden rajd rekreacyjny i jeden zlot nad morzem.

yga9amep.jpg

 

Wooow :blink::o

 

Napisz proszę coś więcej o tym samochodzie. Jaki to rocznik, jaką ma historię, czy go odbudowywałeś, czy moze stał długo w garażu u kogoś :D Wygląda jak nowy :)

Powiem szczerze, że to najładniejsze autko jakie tu zobaczyłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry rocznik, z tego samego roku co Twój Poldek mam takiego youngtimera, z reguły jeżdżę nim od czasu do czasu, choć w tym roku ma na koncie jeden rajd rekreacyjny i jeden zlot nad morzem.

yga9amep.jpg

 

ooo superrr!

osobiście uważam e21 za ładniejsze i lepiej udane stylistycznie niż e30, zdecydowanie...

Pamietam, że pod koniec lat 90tych, e30 wyglądało już bardzo staro i koślawo, horrendalnie za duże powierzchnie szyb do objętości blachy w bryle nadwozia...wyglądał jak złom wyciągnięty spod siana za 1000 pln, a było to raptem pare lat po zakończeniu produkcji....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poniżej opis jaki umieściłem na forum orr-bmw.pl - Ogólnopolski Rejest Rekinów, więcej szczegółów i informacji po zarejestrowaniu się na forum orr, za dużo tego, żeby zaśmiecać turaj forum zegarkowe.

 

 

BMW E21 323iA Baur nr 1829

 

Liczba wyprodukowanych BMW E21: 1 354 961 sztuk

Liczba wyprodukowanych BMW E21 w nadwoziu Baur (Baur TC1): 4595 sztuk

(w okresie od 1978 do 1982 roku - od nr A000001 do nr A004595)

Liczba wyprodukowanych BMW E21 w nadwoziu Baur z silnikiem 323i: 1659 sztuk

Liczba wyprodukowanych BMW E21 w nadwoziu Baur z silnikiem 323i w Automacie: ok. 200 sztuk

 

Pojemność silnika: 2315 cm3

Moc: 143 KM

Rodzaj paliwa: Etylina

Silnik: M20B23 (6-cylindrów wtrysk Bosch K-Jetronic)

Nadwozie: Baur TC1 (Topcabriolet)

Wnętrze: Siedzenia Recaro Idealsitz N77, Tapicerka skórzana czarna

Data produkcji: 1980

Model: E21

Seria: 3

Nr samochodu: 1829 (A001829)

Drzwi: 2

Skrzynia biegów: Automatyczna

Kolor: PVC Schwarz

Radio: Bawaria S

Koła: Alufelgi 15" Alpina

Długość: 4355 mm, Szerokość: 1610 mm, Wysokość: 1305 mm, Rozstaw osi: 2563 mm

 

Obecny przebieg ok. 161 tys. km, główna i kompleksowa odbudowa auta trwała od 2007 do 2010, ja tylko go dopieszczam, wymieniam podzespoły eksploatacyjne i jeżdżę.

 

37892932.jpg 26752568.jpg

62728467.jpg

Edytowane przez Uasica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie BMW to rozumiem. Piękny klasyk :) z czasów kiedy jeszcze żadnego buraka z PL nie było na niego stać a Ci nieliczni którzy posiadali te auta ( mój sąsiad) to byli normalni pasjonaci motoryzacji...po stokroć lepszy od tych nowych szlifierek. Ma klimat...magię...

 

Chodź wolałbym w manualu :)

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie BMW to rozumiem. Piękny klasyk :) z czasów kiedy jeszcze żadnego buraka z PL nie było na niego stać a Ci nieliczni którzy posiadali te auta ( mój sąsiad) to byli normalni pasjonaci motoryzacji...po stokroć lepszy od tych nowych szlifierek. Ma klimat...magię...

 

Chodź wolałbym w manualu :)

 

Brałem to co było :-) początkowo martwiłem się o skrzynię, ale uspokojono mnie, że silniki wtedy projektowano na przebiegi rzędu milion kilometrów a skrzynia automatyczna jest praktycznie nie do zajechania, wystarczy wymieniać olej. Silnik był sprawdzany przez poprzednika i serwis stwierdził, że nic nie trzeba przy nim robić. Na wiosnę planuję tylko wymianę rozrządu i wszelkich płynów, plus zakupiłem wszystkie klocki i tarcze hamulcowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ech ten język nienawiści......

A sąsiad porządny chociaż pewno ubek :) albo inna czerwona nomenklatura

 

hehehe

a Quadri za pewne nigdy żdnym bmw nie kierował, ale nienawidzi za dresów :)

Za to musi być fanem Audi, które popularność głównie zawdzięcza chęci dokopania tym w bmw.

o tych szlifierkach to nie wiem, pewnie sie pomylił z japończykami, bo jedyne wysokoobrotowe silniki bmw to niedawne M5 i M3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rekina pozazdrościć. Smakowity jest :rolleyes:


Użytkownik Sylwek, pewnego dnia, zupełnie niechcąco, trafnie ocenił współczesny trend w zegarmistrzostwie:

"Ważne by wytrzymał przynajmniej 6 lat zanim rozdyndają się w nim wskazówki."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze wskazaniem jednak na Passata . ( jeździłem jednym i drugim ). Myślę że podobne koszty utrzymania, ale konstrukcja trochę nowsza i przebiegi też niższe. w c5 z dieslem czyli w niespełna 10 letnim samochodzie trzeba liczyć się z tym, że przebieg np deklarowany 200 tys jest tylko i wyłącznie deklaracją :D

a Passat to i tak za dobre auto jak na taxi :)

 

 

A co panowie powiecie mi o michelin alpin a4 ?

 

edit :

Kupiłem dziś Michelin alpin a4 x green 215/55/16 :) ciekaw jestem czy warte są swojej ceny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki źle kliknąłem;)

odnosnie tych alpin a4 to wszysto zależy gdzie bedziesz ich używał. Bo jeśli często w kopnym śniegu ta raczej średnio ale jeśli głównie w mieście gdzie więcej wody jest i lekkiej brei sniegowej to raczej oki:)

Kiedyś używałem w Pasku b6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zimówki polecam vredestein wintrac xtreme, ale czy były w 215/55/15 hmm nie wiem.

 

W ogóle bardzo dziwny rozmiar jak na zimę, strasznie szeroki w porównaniu do wielkości felgi. Takie opony sugeruje producent czy sam wymyśliłeś ten rozmiar ?

 

Wydaję mi się, że nie ma aktualnie nowego auta które by się nadawało na taxi.

Nie widziałem ani jednej taksówki w 3-city na czymś "nowym".

Oczywiście są jakieś, ale patrząc na dowolny postój czy jak zamawiam taxi to jest to 80% B5 a potem coś innego ale patrząc na ostatnie 10 kursów, to nie jechałem niczym młodszym niż 10 lat.

 

 

Widocznie zależy od miasta, bo w Poznaniu sporo nowości.

Znajomy ma nowego peugota 508 kombi na taxi, a drugi mercedesa W211 i oba na chwile obecną spisują się idealnie, przy czym Mercedes już ponad 400 tys ma i zero awarii, a pug dopiero odebrany z salonu, więc narazie brak opinii.

 

Ostatnim czasem widzę sporo touranów na taxi - i to chyba najlepszy wybór na taxi. Nieduży minvan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja w poniedziałek sprzedałem 156 GTA ... i do dzisiaj jakoś mi smutno ... Chociaż rachunki za paliwo spadną ...

 

Nie wiem jak wkleić fotkę na to forum, wiec bez zdjęć :/ ostatnio czuję, ze technika mnie przerosła ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodź wolałbym w manualu :)

Powinieneś napisać "Choć" - jest synonimem chociaż.

 

Znajomy lata temu kupił 323 "rekina" w coupe z głowicą od M-techniek (czy jakoś tak). Miała 4-ro biegową skrzynię i...na dwójce robiła 120km/h, na trójce 200, a na czwórce pow 240km/h. Pamiętam, że jako małolaci bylismy w szoku jak to auto potrafiło gnać :) .....echhhh

Edytowane przez bienn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Powinieneś napisać "Choć" - jest synonimem chociaż.

 

Znajomy lata temu kupił 323 "rekina" w coupe z głowicą od M-techniek (czy jakoś tak). Miała 4-ro biegową skrzynię i...na dwójce robiła 120km/h, na trójce 200, a na czwórce pow 240km/h. Pamiętam, że jako małolaci bylismy w szoku jak to auto potrafiło gnać :) .....echhhh

 

az nie wieze w te 240


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

az nie wieze w te 240

 

Fabrycznie producent podaje przy e21 323i - prędkość maksymalna 195 km/h, moim staruszkiem jechałem ok. 160km/h ale nie sprawdzałem jeszcze ile jest w stanie wykręcić, służy do jazd rekreacyjnych.

 

240km/h tylko przy zmianie głowicy małoprawdopodobne, chyba, że zmieniony wydech, filtr powietrza i coś jeszcze dłubnięte...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żona widząc jakim już uwalonym autem się poruszam, zasponsorowała mycie i lekkie sprzątanie-

wcześniejszy brud mi nie przeszkadzał, ale do obecnego stanu też da się przywyknąć ;)

A wiedząc, że taki czysty pewnie dłuuugo nie będzie, to wrzucam szybką fotę

 

snc03647.jpg

 

Mowisz ze byl brudny :D ?


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swoim bede musial przez rzeke chyba przejechac

ra8u9yge.jpg

 

azymu9yt.jpg

 

Sent from my BlackBerry Runtime for Android Apps using Tapatalk 2


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznie producent podaje przy e21 323i - prędkość maksymalna 195 km/h, moim staruszkiem jechałem ok. 160km/h ale nie sprawdzałem jeszcze ile jest w stanie wykręcić, służy do jazd rekreacyjnych.

 

240km/h tylko przy zmianie głowicy małoprawdopodobne, chyba, że zmieniony wydech, filtr powietrza i coś jeszcze dłubnięte...

 

No nawet jeżeli to sadzę, że te zmiany spowodują tylko skrócenie czasu przyspieszania a nie zwiększenie v-max.

Do takiej prędkości musiało by mieć pewnie inną skrzynię.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

xxx

Edytowane przez karczochrulez

Budziki zamordowały miliardy snów. Dlaczego więc chodzą bezkarnie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.