Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, z innej beczki - ujeżdża ktoś może A6 Allroada? Chcę na tygodniach takiego nabyć z rocznika 2009 3,0tdi i już na 98% jestem zdecydowany ale ten silnik mnie troszkę martwi, Ma 144 tys przebiegu i serwis cały czas w Audi.

 

Zapytacie czemu diesel? Otóż gość weźmie ode mnie Yeti a ja mu kapkę dopłacę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś, kiedyś, coś :D ... czytałem, że koszt wymiany rozrządu w 3.0tdi jest kosmiczny.

Świta mi kwota 10k, ale mogło mi się przyśnić.

Wymiana rozrządu co 150kkm, więc będzie to Twój pierwszy, zwalający z nóg, koszt posiadania. :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, z innej beczki - ujeżdża ktoś może A6 Allroada? Chcę na tygodniach takiego nabyć z rocznika 2009 3,0tdi i już na 98% jestem zdecydowany ale ten silnik mnie troszkę martwi, Ma 144 tys przebiegu i serwis cały czas w Audi.

 

Zapytacie czemu diesel? Otóż gość weźmie ode mnie Yeti a ja mu kapkę dopłacę ;)

 

Jak masz ze 12 tys na wymianę rozrządu to jak najbardziej.

Zawsze to klasa wyżej.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:wacko: serio? aż tyle? Ja pierdu... to sram na to. w Yeti mam łańcuch i jest dozywotni...

 

a 2,7 tdi lepiej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:wacko: serio? aż tyle? Ja pierdu... to sram na to. w Yeti mam łańcuch i jest dozywotni...

 

a 2,7 tdi lepiej?

 

Wyjdzie Ci korba bokiem.

Lepie 2.7 benzyna


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włąsnie doczytałem, że jest tam łańcuch przewidziany na 500tys. jedyne co to napinacze w początkowych wersjach padały po 150 tys. ale wersja po lifcie 2009 nie ma juz tego problemu. ogólnie został usuniety w 2007r a jak ktos ma stary a autko jest bezwypadkowe to robię to w ramach uslugi pogwarancyjnej za free. U mnie w yeti też tak było - wymieniali napinacze bo 1,8tsi miało z nimi problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma 2,7 benzyny. jest 3,2 albo 4,2 FSI...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma 2,7 benzyny. jest 3,2 albo 4,2 FSI...

ale była w poprzedniej wersji i to biturbo ;)

3.0 tdi to bardzo udany motor.

Mikołaj,gdybyś zdecydował się na Audi to podaj mi nr.VIN to koledzy z ASO mi go sprawdzą dla Ciebie.

Oczywiście jeśli chcesz.


Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprzednią wersje mialem 2,5 tdi. Padla mi pneumatyka i sprzedalem na flaku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprzednią wersje mialem 2,5 tdi. Padla mi pneumatyka i sprzedalem na flaku...

 

Kuzyn miał.

Też mu padł miech i silnik rozbryzgał się na kawałki po komorze silnika.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś jest w stanie doradzić coś w wyborze pomiędzy AR Giuliettą QV lub nowym Seatem Leonem Cupra R ?

 

Byłem już prawie przekonany do Giulietty (obecnie również jeżdżę Alfą) ale nieco zaniepokoiły mnie opinie użytkowników. Czy ktoś może wie czy 'błędy wieku dziecięcego" już wyeliminowano ? Może ktoś miał stycznośc z Cuprą R i może coś o niej powiedzieć ?


"Ten wie, tamten wie tylko ja nie wiem

Może coś przeoczyłem a może nie znam sam siebie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cupra R jest git. Co prawda nie rozumiem czy mówisz o ganz nowce, czy po prostu o modelu który produkują od 7 lat... Mialem Altee fr z tym samym silnikiem podkręconym do mocy cupry 265km. Przyjemnie sie jeździli ale oska to oska i na dluzsza metę jazda meczy. Szarpie na kierce. Przemyśl bmw 130i. Niesamowity funowoz... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówię o nówce z salonu (z rocznika 2012). Bałbym się zakupu używanego usportowionego samochodu z wiadomych powodów. Ceny po doposażeniu Alfy i Seata (które już prawie wszystko co uważam za potrzebne mają w standardzie) są bardzo podobne, okres na zakup z niezłym rabatem jest już, wydaje mi się, odpowiedni.

 

BMW chyba nie ma już w ofercie tego silnika, 125i to praktycznie standardowa seria 1, natomiast 135i, jest jednak znacznie droższy, i już na wstępie został wykluczony.

 

Jestem już zdecydowany na wybór między Seatem a Alfą.

 

Interesują mnie głównie dwie kwestie, silnik TSI w Seacie (o problemach z nimi było dość głośno, jednak czy dotyczy to tej wersji ?) oraz opinie o ew. wadach/zaletach.

 

Oglądałem i czytałem już tyle, że wybór jest b.ciężki. Recenzje całkiem ciekawe.

O zawieszenie się nie boję, jeżdżę głównie po dobrych drogach, lubię jak jest stosunkowo twardo.

 

Oczywiście oba samochody postaram się 'wyrwać' wcześniej na jazdę próbną, jednak chciałbym zasięgnąć wcześniej jakichkolwiek opinii za i przeciw, oprócz oczywiście samej stylistyki, gdyż to kwestia subiektywna.

 

Dzięki za odp.

Edytowane przez lukasz91rze

"Ten wie, tamten wie tylko ja nie wiem

Może coś przeoczyłem a może nie znam sam siebie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie odstrasza Cię droższy serwis diesla , ryzyko ewentualnych awarii turbosprężarek ,wtryskiwaczy , filtrów cząstek stałych ??

 

Podobno nie ma co przesadzać - to były problmysilnika 2.0 w 2008 - teraz już w zasadzie nie istnieją. A samochodem będę jeździł większość w trasy, więc filtrem jakoś też się nie stresuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wiosnę ma być superb w wersji SCOUT - może warto poczekac?

 

Jeżeli tak jak jak pisze Mikołaj N to ja bym sie powaznie zastanowił. Ogolnie Superb bije Paska na łeb jeżeli chodzi o komfort, wyposażneie, cene, wielkośc, itp. Jeśeli do tego dojdzie w tej wersji z napędem 4x4 to może byc rewelacyjna bryka. Dowiedz się w Skodzie co i jak, będziesz mial porównanie z Passatem. Kumpel pracuje obecnie w Skodzie, praktycznie co rok dostaje sluzbówkę, od Yeti po Superba, wczęsniej pracował w innych firmach, jeździl różnymi brykami ale ogolnie chwali sobie Skody, a Superbem był zachwycony. Wg jego opinii Octavki z napędem 4x4, te zwykłe czy w wersji Scout to fajne wózki. Więc mysle, że Superb będzie jeszcze lepszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakup obecne jakiegokolwiek nowego leona jest głupi. To stare auto!

Edytowane przez Mikołaj N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby konstrukcyjnie samochód z 2005 roku, jednak w praktyce Cupra R produkowana jest z takimi podzespołami jak obecnie od 2009. Samochód w TVN Turbo testował na torze Stig, oceniając go bardzo pozytywnie. Inne testy również oceniają model jako bardzo udany. Mimo wszystko sam wiek konstrukcji w moim odczuciu może mieć w tym wypadku więcej pozytywów niż negatywów, ze względu na sprawdzoną już konstrukcję. Dla przykładu inne dostępne na rynku modele w segmencie: Mazda 3 MPS ma problem z trakcją i przeniesieniem napędu, miałem wątpliwą przyjemność prowadzić ten samochód jakiś rok temu (auto znajomego) i bardzo się rozczarowałem, BMW jest za drogie, Audi S3, które w niedługim czasie miałoby się pojawić w salonie, cenowo również będzie nieprzystępne. VW Golf R 6-ej generacji porównywany do tego Leona wypadał gorzej, mimo napędu na 4koła i wyższej ceny. Na Golfa R 7ej generacji musiałbym czekać, a i tak obawiałbym się 'pierwszego wypustu' oraz zapewne dość wysokiej ceny przy braku 'wyprzedazowego rabatu'. Focus ST kompletnie do mnie 'nie gada', Astra OPC, którą miałem na jeździe próbnej również jest mocno podsterowna, podobnie jak Mazda. Jest jeszcze Megane RS, jednak obawiałbym się trochę o awaryjność 'francuza'. Obecny wybór na rynku hot-hatch nie jest taki duży...

Edytowane przez lukasz91rze

"Ten wie, tamten wie tylko ja nie wiem

Może coś przeoczyłem a może nie znam sam siebie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega od ok. 1,5 roku ma Giuliette w najmocniejszej wersji benzynowej.

Po naszych drogach natłukł już ponad 50 tyś.km i nie narzeka.

Jeździ szybko (ciężko takim autem jeździć wolno :) ) i pierwsze klocki przód zdarł po 25 tyś.km


Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg wszelkich rankingów jednym z najlepszych hotów jest właśnie Megane RS, więc myślę ze obawy są niepotrzebne...

 

Nie mysłałeś o Focusie ST? Rewelacyjna trakcja... Ja osobiście gdybym miał taki wybór jak Ty ( patrząc po chęciach ) to nie spojrzałbym nawet w kierunku CUpry R :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem Julką 1,8 polecam i sam się do niej przymierzam


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem Julką 1,8 polecam i sam się do niej przymierzam

 

jako stary alfista poprawie Cię , bo pojemność Julki to jednoczesnie historyczna dla marki liczba i wynosi 1750 cm sześć + oczywiście turbo + elektroniczna szpera poprawiająca trakcję mocnych aut FWD .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Wam powiem ze nastepne auto jakie kupie to Alfe.....kolega ma 147 1.9 JTD 140KM.....i musze przyznac ze zjada Leona Top Sport'a 1.9 TDI 150KM......frajda z jazdy alfa nieporownywalnie wieksza......spalanie kapke mniejsze w alfie :)


" tylko Seiko " Damian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Wam powiem ze nastepne auto jakie kupie to Alfe.....kolega ma 147 1.9 JTD 140KM.....i musze przyznac ze zjada Leona Top Sport'a 1.9 TDI 150KM......frajda z jazdy alfa nieporownywalnie wieksza......spalanie kapke mniejsze w alfie :)

 

trwałość zawieszenia gorsza w Alfie i to nie kapkę ;) Poza tym zapytaj kolegę ile tak naprawdę KM ma jego 147-ka bo to co napisałes jest po prostu niemożliwe w serii :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.9 JTD były 150 koni albo 120 koni. Mój ojciec ma w Cromie 120 koni. 120 koni był 8 zaworowy, 150 - 16.

Alfa to alfa, duża frajda z jazdy, super zarówno wnętrze jak i z zewnątrz. Zawieszenia nie na dziurawe drogi niestety.

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.9 JTD były 150 koni albo 120 koni. Mój ojciec ma w Cromie 120 koni. 120 koni był 8 zaworowy, 150 - 16.

Alfa to alfa, duża frajda z jazdy, super zarówno wnętrze jak i z zewnątrz. Zawieszenia nie na dziurawe drogi niestety.

 

1.9 JTD 16V 150 KM były montowane w 147 od 2005 r. wcześniej ,między 2003 a 2005 miały 140 KM i także 16V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.