Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Użytkownik musiałby dostać wezwanie z serwisu do natychmiastowego zaprzestania jeżdżenia autem, o ile wiem to nic takiego nie robili i nie informowali nigdzie że wszystkie diesle BMW należy uziemić i nie można ich użytkować.

Typowa zagrywka ubezpieczalni, odmówić albo zaniżyć odszkodowanie i liczyć na to że klient odpuści. W większości przypadków działa i wychodzą na swoje nawet jak zapłacą tym którzy nie odpuszczają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słyszałem o tym przypadku spalonego BMW. Był już chyba omawiany na naszym Forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja Teslą 3 jeździłem tylko jako pasażer a jakoś w menu nie grzebałem ale temperaturę masz cały czas na tablecie i nie trzeba grzebać żeby się do niej dokopać. Regulacja nawiewów - klika się chyba jedną ikonę, która jest na pulpicie i tyle. Dla mnie to szukanie dziury w całym - jak masz pokrętło od temperatury to też odrywasz wzrok od drogi i patrzysz na nie podczas kręcenia , dwa - musisz sprawdzić ile stopni ustawiłeś. Gadanie że robi się to bezwiednie - bzdura. Po prostu nie zwracamy na to uwagi. To jak z przysłowiowym "czy wyłączyłem żelazko". Pewne rzeczy robimy z automatu, żeby zmieniać temperaturę bez odrywania wzroku od drogi trzeba by ten automatyzm wyłączyć

 

W jakimś teście chyba A8 z dotykowymi panelami też padały hasła " a co z odrywaniem wzroku od drogi żeby pomaźgać paluchem po szybce" - robili badania, ludzie i tak odwracają wzrok, niezależnie czy mają pokrętło, przycisk czy dotykową szybkę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie o silniki w bmw 3, gt3  i x1. Z racji wejścia nowych modeli jest spora wyprzedaż na modele z 2018. Budzet na to mam taki, że starcza jedynie na silniki diesela 2.0 150km. Warto sie w to pchać czy lepiej w tym budzecie jednak szukac gdzie indziej? 

Nie jest to glowne auto w rodzinie, moze byc bez bajerow, ma jezdzic powiedzmy te 8 lat i w miare sie nie psuc - tz psuc sie moze ale nie po 50 czy 100 tys pol silnika do wymiany. 10 000km rocznie max.

 

a bedzie używany głównie po mieście, czy właśnie w trasy? Bo wtedy dpf się bedzie wypalał prawidłowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozglądam się powoli za nowym autem. Byliśmy więc dzisiaj z kolegą w kilku (raczej "several" niż "a few" 1f609.png;) ) salonach samochodowych. 1f642.png:)


W jednym powiedziano nam "Dzień dobry" od razu, kiedy tylko stanęliśmy w drzwiach i praktycznie natychmiast - ale z dużym wyczuciem momentu, żebyśmy nie poczuli się "przytłoczeni" zapytano, co i jak i zaoferowano pomoc. 1f642.png:)


W jednym pani dilerka nie miała się gdzie schować, więc powiedziała nam "Dzień dobry" i zapytała, czy w czymś może pomóc, ale z miną mówiącą "nie, nie, nie". 1f609.png;)



W pozostałych: totalny zlew. Najzabawniejsze było to, kiedy w ostatnim, w chwili, gdy już niemal minęliśmy drzwi, wychodząc po ok 15 minutach łażenia między autami, pracowniczka podbiegła do nas i zapytała, czy może nam w czymś pomóc. 1f603.png:D



WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie jedyny problem z tabletami w aucie to to, że po chwili są już odciski od palców. Telefon przetrze się o koszulę/polo, a tak to trzeba szmatkę do okularów wozić ;) 


Pozdrawiam,

Janek

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zdecydowanie obejrzyj co mają Kia i Hyundai, myślę że te marki zrobiły największy skok jakościowy w tych 10 latach. Auta nie dość że są ładne, bogato wyposażone i dobrze jeżdżą to jeszcze mają rozsądne wyważenie między nowoczesnością a tradycją w sensie obsługi - normalne zegary, dla newralgicznych funkcji pokrętła itp. No i 7lat gwarancji.

Te nowe zegary z odwróconymi obrotomierzami, np w BMW, to porażka jakaś. Ciekawe kiedy z tego uciekną, czasem mija trochę czasu żeby przyznać że jakaś na siłę wprowadzana nowość jest po prostu bez sensu, tak było np. z zegarami na środku deski rozdzielczej ( Yaris, potem Primera ). 

 

 

Ja dzisiaj wypróbowałem Proceed GT. Wiem, wiem - Panamera dla biedaków ;). Ale świetne auto, IMO, w swojej cenie. :)


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja byłem w KIA i rzeczywiście to co było 10 lat temu i co jest teraz to przepaść. Byłem w kilku innych salonach i taka optima czy proceed nie ma sie czego wstydzić - przynajmniej po testach naocznych. Zobaczymy co będzie po testach na drodze.

 

Wpadł mi w oko jeszcze Volvo XC40, ale w tej kwocie to tylko wersja podstawowa, 3 cylindrowa - może ktoś używa tego silnika nieco dłużej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stinger GT 2x niższa cena od odpowiednika Audi i BMW? Chyba nie do końca tak jest.

Gdy zrównasz wyposażenie to cena BMW 440i przekroczy 400k katalogowo.

Nawet jesli za konkurenta dla Stingera GT przyjales BM 440i za "katalogowe" 400 tyś złotówek to dalej gdzie ta dwukrotnie niższa cena Kia? Taki Stinger GT ze skrzynia AT to 240~260 tys. więc jakby nie patrzeć połowy nie widzę, a BMW które ostalo przywołane do porównania to jednak dużo lepsze auto - prowadzenie, lepszy moment, materiały wykończenia itd. wyposazenie pomijam. Roznica w cenie nie bierzecie więc tylko ze znaczka na masce.

 

Żeby nie było, to jeździłem Stingerem zaraz po wprowadzeniu go na rynek, również na torze, przy okszji mierzenia czasu na zawodach Kia była z tym modelem i mialem okazje sie przejechac. BMW mam na co dzien i w zasadzie każdym jeździłem.

Edited by Balansujący Na Osi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai to dobry stosunek jakość -cena, do tego rabaty. i40 1.7 d ma ojciec, siostra tuscana 1.6t awd w automacie, a dla mnie czarnym koniem jest i30N 265KM, taki sleeper.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet jesli za konkurenta dla Stingera GT przyjales BM 440i za "katalogowe" 400 tyś złotówek to dalej gdzie ta dwukrotnie niższa cena Kia? Taki Stinger GT ze skrzynia AT to 240~260 tys. więc jakby nie patrzeć połowy nie widzę, a BMW które ostalo przywołane do porównania to jednak dużo lepsze auto - prowadzenie, lepszy moment, materiały wykończenia itd. wyposazenie pomijam. Roznica w cenie nie bierzecie więc tylko ze znaczka na masce.

 

Żeby nie było, to jeździłem Stingerem zaraz po wprowadzeniu go na rynek, również na torze, przy okszji mierzenia czasu na zawodach Kia była z tym modelem i mialem okazje sie przejechac. BMW mam na co dzien i w zasadzie każdym jeździłem.

Od beemki chyba byłby też dużo większy rabat, ale tak czy siak z 1,5 raza by droższe pozostało, przy porównywalnym wyposażeniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tymi rabatami to tez różnie jest. BMW, Audi, Marc czy inne marki zawsze będą droższe niż Stinger i nie chodzi o bicie piany typu czy x jest droższy od podobnego ale y 2 krotnie czy 1,9 krotnie, niemniej jednak stwierdzenie Tommaso jest mocno naciągane, bo sugeruje że Stinger to podobny produkt jak np 440i tylko 2x droższy co nie jest prawdą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem prawie 2x, nie dokładnie 2x.

I nie napisałem nigdzie, że to podobny produkt, tylko, że Stinger może być konkurencją dla marek premium.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tymi rabatami to tez różnie jest. BMW, Audi, Marc czy inne marki zawsze będą droższe niż Stinger i nie chodzi o bicie piany typu czy x jest droższy od podobnego ale y 2 krotnie czy 1,9 krotnie..

Stinger jak zaznaczyłem to dobre auto ale nie będzie konkurencja dla marek premium, chyba, bo przy cenie GT ok 250 tyś duzo mu brakuje pod każdym względem. 360 konny silnik moze imponuje nowobogackim ale to nie wszystko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnie zdanie to gruuuuba pomyłka. Nowobogacki zawsze wybierze znaczek. Dlatego gołe BMW będzie zawsze pierwszym wyborem przed wypasioną KIA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie... nowobogacki zawsze będzie chciał się pokazać i zaimponować... a tu, jak imponować autem marki Kia... ;)


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czerwony zapewne szybszy :)

A z czarnymi pasami na masce to w ogóle masakra.

 

Wiem, sprawdziłem empirycznie 

:D

33kf728.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez dwóch zdań 10x ładniejsza niż astry, focusy i inne golfy. W środku też jest bardzo przyjemna. Bierz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.