Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

wolałbym zeby był gaz i najlepiej gdyby samochód byłby z rejonu Lublin-Kraśnik-Zamość ewentualnie Rzeszowa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupująć samochód za 3 tysiące nie kieruj sie opiniami o niezawodności. Tak wysłużone auto (bez obrazy sam jeżdżę autkiem wartym 4,5) ma prawo się popsuć. Trzeba kupić samochód prosty w budowie, z tanimi częściami i lubiany przez Twojego mechanika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście polecam Renault 19 1,4. Mam od 2005r, przejechałęm ok 60 000KM i nigdy nic sie nie zepsuło, zawsze wróciłem do domu, a i czesci tanie. teraz śmigają tym rodzice (ja sie przesiadłem na Mercedesa 124 300TD) i ta renata dalej jeździ:)


PAM 005

Share this post


Link to post
Share on other sites
prosty w budowie tanie częsci: ciqecento, polonez? czy coś innego?

 

Golf II, Polo, Audi 80

 

Francuzów strzeż się jak ognia :lol::) :)

nie ma bardziej porąbanych, pokręconych aut.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Golf II, Polo, Audi 80

 

Francuzów strzeż się jak ognia :) :) :P

nie ma bardziej porąbanych, pokręconych aut.

Generalnie nie kupuj samochodów na F

Fiata

Forda

Francuskich

:lol:


JACEK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Generalnie nie kupuj samochodów na F

Fiata

Forda

Francuskich

:lol:

 

Tylko to akurat jest prawda.

Niskie ceny takich aut wynikają przede wszystkim z drogich części porównując z np. VW. (Ford), bardzo niskiej ich jakości (Fiat) i porąbanej budowy (Citroen [PSA], Renault) gdzie plastik zaczyna się w bagażniku a kończy w śliniku - zamienność części np.: silników a co za tym wiązek, osprzętu ślinka, zaślepek i innych pierdoł jest żadna. Każdy model / rok / wersja ma coś innego. A dostępność ich nawet w ASO jest zerowa (wiem, bo odbudowywałem Xantię po zjaraniu).


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a fiat ciquecento 900?

jak jest z jego awaryjnością?

jak jest w jego przypadku z dostepnością i ceną częsci? budowo silnika i ewentualno wymiano silnika i jej kosztem? jaki przebieg wytrzymuje silnik?

 

 

a polonezy atu plus? tylko ze ony chyba bardzo duzo palo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
a fiat ciquecento 900?

jak jest z jego awaryjnością?

jak jest w jego przypadku z dostepnością i ceną częsci? budowo silnika i ewentualno wymiano silnika i jej kosztem? jaki przebieg wytrzymuje silnik?

 

 

a polonezy atu plus? tylko ze ony chyba bardzo duzo palo?

 

CC poszukaj Sportinga - o wiele lepszy slinik. A tak autko spoko.

Co do Poloneza daj sobie spokój - będziesz w kółko naprawiał to samo.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie podam Ci marki ale opiszę dobry dla Ciebie samochód.

-nie bardzo pordzewiały (podłoga, progi, podłużnice, przegroda

-4 cylindry, 8 zaworów, najlepiej metalowy kolektor, monowtrysk (lub wielopunktowy, z gaźnikiem za dużo dłubania)

-sztywna belka z tyłu, żadnych niezależnych zawieszeń, ostrożnie z francuskimi zawieszeniami półzależnymi (belkę skrętną musi obejrzeć fachowiec od francuzów i ocenić jej stan)

-raczej europejski (sam mam japończyka i niestety części nie wpływających na podstawową sprawność, tylko na komfort, ze względu na ceny nie wymieniam-np. podnoszenie szyb)

 

Osobiście nie uważam, by samochody niemieckie były lepsze od francuskich. Zgodzę się jednak, że dobór części zamiennych potrafi przyprawić o ból głowy.

 

Fiacik to jednak raczej bym szukał Seicento.

Koło 3 tysięcy można już wyrwać Matiza (moim zdaniem o niebo lepszego niż CC). Autko proste, popularne, sporo pali ale dobrze się gazuje. Tanie oryginalne części, po wakacjach 99 roku stosunkowo bezpieczna karoseria. Trudniej w tej cenie wytropić Lanosa, ale to też nie jest głupi pojazd.

 

Dla siebie szukałbym Mitsubishi Colta 1,6> 92 rocznik, w wersji bez elektryki. Ale znam rozwiązania tego samochodu, mam go gdzie serwisować i przeszedłem już przez szukanie części.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie podam Ci marki ale opiszę dobry dla Ciebie samochód.

-nie bardzo pordzewiały (podłoga, progi, podłużnice, przegroda

-4 cylindry, 8 zaworów, najlepiej metalowy kolektor, monowtrysk (lub wielopunktowy, z gaźnikiem za dużo dłubania)

-sztywna belka z tyłu, żadnych niezależnych zawieszeń, ostrożnie z francuskimi zawieszeniami półzależnymi (belkę skrętną musi obejrzeć fachowiec od francuzów i ocenić jej stan)

-raczej europejski (sam mam japończyka i niestety części nie wpływających na podstawową sprawność, tylko na komfort, ze względu na ceny nie wymieniam-np. podnoszenie szyb)

 

Osobiście nie uważam, by samochody niemieckie były lepsze od francuskich. Zgodzę się jednak, że dobór części zamiennych potrafi przyprawić o ból głowy.

 

Fiacik to jednak raczej bym szukał Seicento.

Koło 3 tysięcy można już wyrwać Matiza (moim zdaniem o niebo lepszego niż CC). Autko proste, popularne, sporo pali ale dobrze się gazuje. Tanie oryginalne części, po wakacjach 99 roku stosunkowo bezpieczna karoseria. Trudniej w tej cenie wytropić Lanosa, ale to też nie jest głupi pojazd.

 

Dla siebie szukałbym Mitsubishi Colta 1,6> 92 rocznik, w wersji bez elektryki. Ale znam rozwiązania tego samochodu, mam go gdzie serwisować i przeszedłem już przez szukanie części.

poszukaj vw passata b3 z silnikiem 1.8 one wszystko przeżyją !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! doskonały silnik do gazu


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
a fiat ciquecento 900?

 

ja slyszlem ze niektorzy mechanicy maja o nim lepsze opinie niz o mercedesie klasy a :lol:


Pozdrawiam, Daniel

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja slyszlem ze niektorzy mechanicy maja o nim lepsze opinie niz o mercedesie klasy a :lol:

 

Nie wiem jak z 900-ką ale wuj miał 700kę.

Ogólnie autko spoko .......ale gaźnik Aisan'a robił ciągłe problemy przez cały okres (3lata) używania.....był chyba z 7 razy w serwisie Fiata - POL CAR- na regulacji....bez rezultatu w postaci poprawy.

Teraz Wuj ów posiada sejkę 900.... i miodzio.

Mój i Żony pierwszy CAR - to też sej'900 w wersji brush - błękit z niebieskim - idealne autko - dla max 2 osób.

Tzn na trasie w sumie niewygodnie....ale na któtkich trasach to tym przeweźć da sie kurczę wszystko:)

Ma wtrysk......zależy kto co potrzebuje.....

Idealny TRANSPORTER :)

Teraz mamy PANDĘ - od nóweczki 3,5 roku....rewelacja - za 30k trudno - subiektywnie - o coś lepszego :)

Ja w wyścigach nie biorę udziału - auto ma służyć do transportu z punku A do punktu B - .......bez awarii.

Za 30k można kupić A6....lecz ja wolę nowe autko.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skoro mowa o szwedzkich wynalazkach, to tutaj moj Saabolot:

 

n1233090127_30021383_8400.jpg

 

 

Kolor i charakterystyczny znaczek nad bocznym kierunkowskazem mówią , że to wersja Viggen :)

 

No ten saabolot ( co prawda już lekko oplowski ) potrafi dawać dużą przyjemność z jazdy :lol:

 

Pozdro


Seiko Ninja Limited Edition

Seiko Orange Samurai Limited Edition

Seiko Black Samurai dwie sztuki

Seiko White Samurai

Seiko Orange Monster

Seiko SARB001

Seiko Black Bullet

 

i jeszcze kilka Seiko i Citizenów

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy silik od secenta 1.1 mozna by było przełożyc do ciquecenta1.1?

 

 

chyba bede szukał ciquecento 900 chyba ze znajde 1.1 ale trudno jest znalesc.

 

jaka jest żywotność silnika ciqecento 900 i jak spisuje się on na gazie?

jaki stan przebiegu jest do przyjęcia przy kupnie uzywanego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a deawoo tico?

jak jego awaryjnością i żywotnością silnika? jak silnik sprawuje się na gazie?

słyszałem ze bardzo słabe (cienkie) są w nim blachy?

czy blacharka tico jest gorsza od tej z ciquecento?

mniejsca w środku w obu autach jest mniej wiecej tyle samo?

 

co sądzicie o tico?

Share this post


Link to post
Share on other sites
a czy silik od secenta 1.1 mozna by było przełożyc do ciquecenta1.1?

 

 

Można tylko po co?

 

chyba bede szukał ciquecento 900 chyba ze znajde 1.1 ale trudno jest znalesc.

 

?????

ja ze 40 znalazłem

http://www.allegro.pl/search.php?string=sp...=7&order=pd

 

jaka jest żywotność silnika ciqecento 900 i jak spisuje się on na gazie?

jaki stan przebiegu jest do przyjęcia przy kupnie uzywanego?

 

http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&Board=seicento


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

poczytałem sobie o nexii na forach i uzytkownicy mają dobre o niej zdanie.

dlaczego uwazasz ze lepiej dac sobie znio spokój?

Share this post


Link to post
Share on other sites
CC poszukaj Sportinga - o wiele lepszy slinik. A tak autko spoko.

Sportingiem jeździłem i był to jedyny fiat z którego byłem zadowolony


JACEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.