Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

biedny człowiek, praktycznie same stare auta i to bez dachu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mała sonda co byście wybrali: 3.2 V6 czy 4.4 V8?

Serce mówi 4.4 - brzmienie bajka, a rozum na to 3.2 (kosztowo lepiej to wypada) :D

 


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Share this post


Link to post
Share on other sites

wg mnie V6 i tak już gada wystarczająco ładnie i mi by wystarczyło.

Ale ja mam R4 więc się nie znam 😘 

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, tommly napisał(-a):

Mała sonda co byście wybrali: 3.2 V6 czy 4.4 V8?

Serce mówi 4.4 - brzmienie bajka, a rozum na to 3.2 (kosztowo lepiej to wypada) :D

 

V8 to V8. V6 to poprostu obciete V8 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, Trojin napisał(-a):

V8 to V8. V6 to poprostu obciete V8 😉

Gadacie głupoty V8 i V6 to obcięte V12😁😁😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, tommly napisał(-a):

Mała sonda co byście wybrali: 3.2 V6 czy 4.4 V8?

Serce mówi 4.4 - brzmienie bajka, a rozum na to 3.2 (kosztowo lepiej to wypada) :D

 

W jakim aucie? Jeśli 4.4 V8 w Volvo to uciekać daleko...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
27 minut temu, łowca napisał(-a):

Nie schodź  czasem poniżej V4 😁

Zobacz ile Harley Davidson pociął 12stek 🤔🤔🤔a zapomniałem że były też 16stki 😁😁😁 z 16stki ucięli 12stke i już są dwa silniki 🤗🤗🤗

Cadillac V16 😁😁😁

1933-Cadillac-V-16-All-Weather-Phaeton-07.jpg

Edited by TomcioMiki

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, TomcioMiki napisał(-a):

Zobacz ile Harley Davidson pociął 12stek 🤔🤔🤔a zapomniałem że były też 16stki 😁😁😁 z 16stki ucięli 12stke i już są dwa silniki 🤗🤗🤗

Cadillac V16 😁😁😁

1933-Cadillac-V-16-All-Weather-Phaeton-07.jpg

To tak nie działa...😁


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, kiniol napisał(-a):

To tak nie działa...😁

Wiem wiem 🤗🤗🤗

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, TomcioMiki napisał(-a):

Wiem wiem 🤗🤗🤗

Ale lubię jak tak działa...dziś naprawiony dla kolegi...😉wiem, trochę dymu jest, ale wogóle nie gromił... 😜


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mała sonda co byście wybrali: 3.2 V6 czy 4.4 V8?
Serce mówi 4.4 - brzmienie bajka, a rozum na to 3.2 (kosztowo lepiej to wypada)
 
Mam 4.4 V8 w G30 LCI i nie zamieniłbym na nic innego ;)

Wysłane z mojego NE2213 przy użyciu Tapatalka


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Grand Seiko SBGJ235, Panerai Luminor 217, MAD1, Rolex, Omega Globemaster, Speedmaster Tokyo Blue i inne....

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, tommly napisał(-a):

Mała sonda co byście wybrali: 3.2 V6 czy 4.4 V8?

Serce mówi 4.4 - brzmienie bajka, a rozum na to 3.2 (kosztowo lepiej to wypada) :D

 

Zależy w czym, czy to coś aktualnego czy jakieś retro typu VW VR6 i E32/E39 540i

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
16 godzin temu, kiniol napisał(-a):

W jakim aucie? Jeśli 4.4 V8 w Volvo to uciekać daleko...

Tak właśnie i dlatego rozum mówi 3.2, choć ten dźwięk V8 kusi :D

Jest jeszcze 3.7 V6 (mazda).

Edited by tommly

..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

17 godzin temu, kiniol napisał(-a):

W jakim aucie? Jeśli 4.4 V8 w Volvo to uciekać daleko...

 

VR6 super silnik tylko żeby auto jakoś wyglądało to albo klasyka pokroju Corrado albo trzeba brać Artegę GT. A dźwięk VR wcale nie gorszy niż V8 ;)

ale z Volvo brałbym V8:P (lub R5T)

 

Edited by trollu

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.07.2023 o 11:28, trollu napisał(-a):

 

 

VR6 super silnik tylko żeby auto jakoś wyglądało to albo klasyka pokroju Corrado albo trzeba brać Artegę GT. A dźwięk VR wcale nie gorszy niż V8 ;)

ale z Volvo brałbym V8:P (lub R5T)

 

Jesłi mówisz o 4.4 V8 z Volvo XC90 to jest to wynalazek Yamahy, generalnie niepolecany...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

pytanie do czego to auto, jeśli daily to trzeba się zastanowić. Jeśli auto wekendowe - można zaryzykować 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.07.2023 o 15:27, tommly napisał(-a):

Mała sonda co byście wybrali: 3.2 V6 czy 4.4 V8?

Serce mówi 4.4 - brzmienie bajka, a rozum na to 3.2 (kosztowo lepiej to wypada) :D

 

Tomaszu,

Ten 3.2 V6 to pewnie Audi A6, a 4.4V8 to jakaś BMKa?

Jeżeli tak, to ta V6 FSI brzmiała dobrze. W moim 2.4 V6 dźwięk był fajny, natomiast mocy za mało. Ta v6 3.2 bardziej drapieżny dźwięk i znacznie lepiej z mocą, Natomiast to była świeża konstrukcja i też się rypały.

Z tymi 4.4 V8 w bmw to loteria i chyba mocno zależne od rocznika. W 2014/2015 chciałem kupić z tą pojemnością 7mkę(f01), ale coś mnie tknęło i wszedłem na forum BMW...

39 minut temu, kiniol napisał(-a):

Jesłi mówisz o 4.4 V8 z Volvo XC90 to jest to wynalazek Yamahy, generalnie niepolecany...

Ale ta ponad 300 konna konstrukcja to świetnie brzmiący silnik :)

Teraz w XC90 max 2 litry, a za chwile tylko elektryk... Jak można być takim eko terrorystą? ;)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

4.4 w BMW trzeba przede wszystkim podzielić na M62 N/A i N63 BiT. Kiedyś na forach o M62 można było przeczytać, że problemy robią chłodzone cieczą alternatory, napinacze rozrządu, przepływki czy "gorące" termostaty. Jak przyszła era BiT to okazało się, że tamte problemy to drobne pierdółki :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Autor1984 napisał(-a):

Tomaszu,

Ten 3.2 V6 to pewnie Audi A6, a 4.4V8 to jakaś BMKa?

Jeżeli tak, to ta V6 FSI brzmiała dobrze. W moim 2.4 V6 dźwięk był fajny, natomiast mocy za mało. Ta v6 3.2 bardziej drapieżny dźwięk i znacznie lepiej z mocą, Natomiast to była świeża konstrukcja i też się rypały.

Z tymi 4.4 V8 w bmw to loteria i chyba mocno zależne od rocznika. W 2014/2015 chciałem kupić z tą pojemnością 7mkę(f01), ale coś mnie tknęło i wszedłem na forum BMW...

Ale ta ponad 300 konna konstrukcja to świetnie brzmiący silnik :)

Teraz w XC90 max 2 litry, a za chwile tylko elektryk... Jak można być takim eko terrorystą? ;)

Akurat Q5, ale tak, to ten sam silnik 3.2 FSI, co A6. Już się doedukowałem, poczytałem, pooglądałem na YouTube i zasięgnąłem informacji od kolegi, który prowadzi serwis, miał identyczne A6, również nie polecał: nagar, klapki, rozrząd i dokładnie: nie jedzie ;)

4.4 V8 miało być Volvo, ale na razie odpuszczę ten konkretny egzemplarz (słynny wałek z łożyskiem).

Kiedyś o mało co nie popełniłem tego samego błędu z 4.4 w RR, silnik ciekł ze wszystkich stron, również podpytałem u znajomego który serwisował mi Disco i stanowczo odradził ten motor (w X5 też występował).

 

 


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@tommlywywiad to podstawa, bo się mozna w naprawy wpakować.

O tych 3.2 FSI opowiadał mi inżynier mechanik po profilu samochodowym, który był szefem serwisu w Skodzie, a później założył swój własny dobrze prosperujący biznes. Miał ogromną wiedzę, na temat całej grup VAG.

O Range Roverach nie mam wiedzy w ogóle, natomiast nowy Autobiography podoba mi się nieziemsko. Byly szef mojej Żony lubił się w RR, ale nie był skory do rozmów.

Kolegi śp. Ojciec kupił q5 w 2 litrowym dieslu bodajże, który żarł olej jak opętany.

Edited by Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

@tommlywywiad to podstawa, bo się mozna w naprawy wpakować.

O tych 3.2 FSI opowiadał mi inżynier mechanik po profilu samochodowym, który był szefem serwisu w Skodzie, a później założył swój własny dobrze prosperujący biznes. Miał ogromną wiedzę, na temat całej grup VAG.

O Range Roverach nie mam wiedzy w ogóle, natomiast nowy Autobiography podoba mi się nieziemsko. Byly szef mojej Żony lubił się w RR, ale nie był skory do rozmów.

Kolegi śp. Ojciec kupił q5 w 2 litrowym dieslu bodajże, który żarł olej jak opętany.

No i tu jest problem, bo kurczaki nie ma co wybrać z używek, a nowego z silnikiem od kosiarki jednak nie chcę.

Przymierzałem się też do Tiguana 2.0 TSI, ale tam ta sama historia z poborem oleju i łańcuchem rozrządu. Kolega mówił, żeby w ostateczności szukać 2.0 TFSI, ale chyba jednak się poddaję.

Wczoraj oglądałem CX-9 z silnikiem 3.7V6, bardzo fajne autko, jeździ się praktycznie jak osobówką, wcale nie czuć masy i wymiarów. Byłem skłonny ją kupić, bo to był bardzo młody rocznik, tylko trochę zaniedbany (hamulce tył, amorki tył, wszystkie uszczelki drzwiowe, lusterko kierowcy, lusterko wsteczne, lampa tył, itd...). Wyszła też przeszłość wypadkowa w bazie danych, choć nie była to duża szkoda, ale byłem zapewniany wcześniej, że żadnej szkody nie było.

No i sprzedający nie chciał nawet porozmawiać o cenie, a wręcz rzucił wyższą niż w ogłoszeniu, gdzie widniało jak byk DO NEGOCJACJI.

Ręce opadają.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
30 minut temu, tommly napisał(-a):

No i tu jest problem, bo kurczaki nie ma co wybrać z używek, a nowego z silnikiem od kosiarki jednak nie chcę.

Przymierzałem się też do Tiguana 2.0 TSI, ale tam ta sama historia z poborem oleju i łańcuchem rozrządu. Kolega mówił, żeby w ostateczności szukać 2.0 TFSI, ale chyba jednak się poddaję.

Wczoraj oglądałem CX-9 z silnikiem 3.7V6, bardzo fajne autko, jeździ się praktycznie jak osobówką, wcale nie czuć masy i wymiarów. Byłem skłonny ją kupić, bo to był bardzo młody rocznik, tylko trochę zaniedbany (hamulce tył, amorki tył, wszystkie uszczelki drzwiowe, lusterko kierowcy, lusterko wsteczne, lampa tył, itd...). Wyszła też przeszłość wypadkowa w bazie danych, choć nie była to duża szkoda, ale byłem zapewniany wcześniej, że żadnej szkody nie było.

No i sprzedający nie chciał nawet porozmawiać o cenie, a wręcz rzucił wyższą niż w ogłoszeniu, gdzie widniało jak byk DO NEGOCJACJI.

Ręce opadają.

Muszę kolegę podpytać czy ma swojego Tiguana jeszcze na sprzedaż. Z tego co pamiętam to był 240 konny diesel w R Line. Ogólnie facet jest takim pedantem, że nie zdarzyło się w naszej ponad 10 letniej współpracy, aby podjechał kiedykolwiek brudnym samochodem. Zresztą zainspirowałem go mustangiem do zakupu swojego i tak go poprzerabiał, że robi mega furorę na drodze. Maniak :) 

A przykład z CX-9 utwierdza mnie w przekonaniu, że społeczeństwo trochę jednak chamieje.

Kolega, który ma transport ciężki kupił swojej żonie Mazdę 6 i wiem, że narzekał na lakier. Nie pamiętam o co dokładnie chodziło, ale problem był globalny.

Edited by Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.