Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

6 godzin temu, bober5264 napisał(-a):

Taka ciekawostką opowiastka
Sprzedaje auto, umawiam się z gościem, piszę mu 3x że płatność tylko natychmiastowym przelewem bo muszę wystawić fakturę.
Przyjeżdża oglada wszystko idealnie biore, cena dogadana i...
Tylko ze on połowę by chciał gotówką zapłacić

(Oczywiscie na koncie nie miał tyle żeby zrobić przelew na calosc)

Nosz kur.. co z tymi ludzmi

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka


 

Życie, czasem trafisz na mądrego, a zarazem inteligentnego, a czasem na ciężki przypadek 😕 

 

W dniu 15.06.2024 o 17:30, Krakus1 napisał(-a):

Łukasz , proszę porównać ten utwór w GLS i 7er , akurat jest to bardzo wymagający utwór , który szybko pokazuje na co dany system audio stać 

https://music.youtube.com/watch?v=TyfhY-v7zHI 

Mercedes GLS 450d.

Krótka recenzja o kolosalnym Stuttgartczyku.

 

Zacznę od wyglądu, bo w sumie to definiuje większości z nas, czy w ogóle decydujemy się na dany model określonej marki pojazdów czy nie.

Wygląd nie porywa, trochę taki X - class z dobudówką niczym kombi. Dostałem najnowszy model po lifcie z przebiegiem 4000km. Na pewno jest to samochód ogromy; (w mojej wersji)21 calowe koła wyglądają przy ustawieniu zawieszenia w poziomie "0" jak 18stki, jak się go podniesie jeszcze śmieszniej. Ogólnie wersja demonstracyjna zarówno w wersji kolorystycznej środka i zewnątrz pojazdu, to nie moja bajka w przypadku tego modelu.
Rozmiar GLS powoduje, że jakoś mnie pociąga - nie jest to potężne zauroczenie, ale chyba jakaś amerykański sposób wyrażania wolności, gdzie filmowy Pawlak z trzeciej części "Kochaj albo rzuć" przyznał podczas przejazdu z lotniska, że u nich to pszczoły pewnie są 100 razy większe. Od zawsze fascynowała mnie motoryzacja, również ta amerykańska - gdzie potężne musclecary z ogromnymi maskami budziły drogowy respekt.

Pojazd na szczęście już na rynku trochę jest, więc nie przyciąga gapiów, bo lifting zawęził się do zmian kosmetycznych takich jak np. atrapa chłodnicy. Bo wejściu do środka dosyć znajomy wygląd - podwójne ekrany dobrze wkomponowane w deskę rozdzielczą wraz z rewelacyjnie umieszczonymi kratkami nawiewu. Siedzenia pokryte twardą skórą, dosyć twarde, ale pewnie trzymające. Środkowa konsola dobrze zaprojektowana z systemem dotykowym. Początkowo drażniły mnie uchwyty do jazdy terenowej, ale później się przyzwyczaiłem. Konsola środkowa bardzo szeroka, schowki pomieszczą wiele rzeczy, a cup holder podgrzeje lub schłodzi napój. Oczywiście GLS posiada również ładowanie bezprzewodowe i jeśli sparujemy telefon z pojazdem możemy go również przysłonić i stworzymy spójną całość konsoli środkowej pojazdu. Ekrany bardzo czytelne z niezliczoną ilością informacji, aplikacji, wyborów stylu, etc. Nie jestem w stanie nawet tego wymienić. Ale ogólnie na plus, dla gadżeciarzy - bajka . Zarządzać z nimi można z touch pada, kierownicy (skądinąd rewelacyjnej - merol robi świetne kiery bez dwóch zdań), natomiast jest na niej za dużo "naćpane" i proces wyboru funkcji przez panele dotykowe, to nie mój klimat. Można wybierać również określone funkcje przez dotyk samych ekranów, ale Panowie ze Stuttgartu dali również ukłon w stronę tych wszystkich zwolenników mechanicznego wyboru części funkcji i za to wielkie brawa. Część przycisków znajdująca się na konsoli środkowej pod 4 nawiewami zamyka usta tradycjonalistom.

Panele zamieszczone w drzwiach wykonane z poprawnych materiałów, aczkolwiek przyciski wśród konkurencji wypadają znacznie lepiej. Dostałem wersję z pianoblack i wkomponowane głośniki firmy Burmester doskonale uzupełniają wygląd. W drugim rzędzie siedzeń mamy również panel wyboru położenia m.in. fotela w tym jego pochylenie, wysokość zagłówka, przesunięcie przód tył, a nawet elektroniczne złożenie i otwarcie trzeciego rzędu siedzeń, który nie jest tam tylko umownie. To pełnoprawna 7 osobowa bryka i człowiek z tyłu nie będzie czuł się niekomfortowo, chyba, że przekracza 2m wzrostu. Naturalnie auto posiada 4 strefową klimatyzację.

Otrzymałem wersję doposażoną bardzo konkretnie, człowiek, który mi wydawał pojazd; rzekł, że upchali do niego prawie to co się da. Więc wybaczcie nie wymienię wszystkiego co było w nim jako opcja, bo za krótko się "znamy". Takie rzeczy jak pneumatyka to standard, keyless go, kamery 360, multibeam, asystenci (irytujący - należy połowę ściszyć, a najlepiej wyłączyć). standardowy Burmester, itd...

Gdy się wybierze kolejną z opcji pakietów otrzymamy tak jak w moim przypadku - masaże, podgrzewane fotele przód - tył, podłokietniki, klimatyzację z tyłu, 3 pakiet - ultimate to m.in. ekrany w drugim rzędzie i słuchawki

W standardzie auto zawiera przyciemniane szyby, projekcje AMG, stylizację AMG, dach panoramiczny i jeszcze długo by wymieniać.

Naturalnie ilość opcji jest prawie "nieograniczona".

 

Jerzy zapytałeś mnie o porównanie do 7er. Nie da się tego zestawić, kompletnie dwa inne pojazdy. Wygodna limuzyna, kontra samochód użytkowy. Ok gdyby to był MAYBACH GLS 600 może mógłbym jakieś podobieństwa dostrzec.

Najlepiej jednak zestawić 7mkę z S klasą. A GLS jedynie z X7.

Podsumowując.

Auto niewątpliwie fajne, ale czego się spodziewać jak na dzień dobry, trzeba położyć lub pożyczyć ponad pół miliona. Ale co mnie do niego przekonuje w sensie, że nie zamknąłem drzwi i powiedziałem stanowcze nie. To to, że Mercedes jako team F1 zdobył ogrom tytułów i widać to w ich samochodach, a nawet czuć.

W 450D znajduje się 3litrowy silnik diesla, a to jak ten samochód się rozpędza i w jaki robi to sposób dostarcza tak pozytywnych wrażeń, że auto zachęca do wciskania gazu.

Hamuje rewelacyjnie, a to pojazd, który ma masę ponad 2600 kg na "sucho". A trzymanie w zakrętach i trakcja na mokrym wręcz absurdalna, a on do GLS 63AMG ma raczej spory dystans...

Więc zachwyty nie były skierowane do zawieszenia w trybie raperskim, tylko walory jezdne; przyśpieszenie, wytracanie prędkości, jazda w zakrętach i trakcja. Kosmos.
Niemcy w samochody potrafią bez dwóch zdań.

Muzykę odsłuchałem w jednym i w drugim ja nie dostrzegam istotnych różnic, zarówno w 7mce jest standardowy B&O, a w GLS standardowy Burmester. Może w Merolu denerwowało mnie przenoszenie wibracji tonów niskich na podłogę auta.

Z minusów.

Jakość materiałów jednak trochę budzi moje zastrzeżenia, nie jest to ten poziom, który bym oczekiwał w tej kwocie. To nie jest tak, że mamy do czynienia z lipą, ale niektóre klawisze, boczki drzwi, podstawy siedzeń powinny być wykonane z innych materiałów. Kolejny minus to zawieszenie, które jednak nie znosi tak rewelacyjnie nierówności poprzecznych jak miało to miejsce w zachwytach Bąka z Caroserii. No nie.

Ja lubię mieć kierownicę blisko, aby lepiej kontrolować ruchy, a nóg nie mam najkrótszych i przy wielokonturowych fotelach wsiadanie trochę jest utrudnione, ale to bzdet.

Natomiast największym minusem, a dla kogoś innego może to być plus jest nadwrażliwość asystentów i systemów bezpieczeństwa. Sposób w jaki Cię komunikują irytuje do czerwoności, na szczęście system MBUX podpowiada jak szybko i skutecznie je uciszyć, ale zostawić aktywne.

Parę fotek. Wieczorem może jeszcze uzupełnię o ambient. Nie zrobiłem wielu kilometrów, bo wczoraj miałem gości i cały dzień przeleciał. A dziś tak średnio miałem wenę do jazdy...

Czy kupiłbym taki samochód - ze względu na zaawansowaną technologię i układ jezdny tak. Zmiana biegów, przyśpieszenie, hamowanie, sztywność, trakcja, a nawet podbicie dźwiękowe silnika - majstersztyk.  Dam jednak sobie jeszcze rezerwę na poznanie konkurenta m.in. X7 i LR RR, być może mniejsze XC90 po "rewolucyjnym" lifcie będzie tak wycenione, że nie da szans silniejszej konkurencji. Kto to wie. 

 

   

 

 

AMG1.png

AMG2.png

AMG3.png

20240615_053543.jpg

20240616_141303.jpg

20240616_141307.jpg

20240616_141310.jpg

20240616_141316.jpg

20240616_141323.jpg

 

EDIT: Wybaczcie styl, jestem po weekendzie gdzie nie siedziałem przy kawie :) Wykończony przez robotę, więc pisane na szybko.

Edited by Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, bober5264 napisał(-a):

Niezła kobyła emoji16.png niech służy!

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 

Nie służy, bo to demo, a czasu na decyzję trochę jeszcze mam więc po poście Jerzego - postanowiłem zamieścić krótką recenzję. Na pewno nie zachwycił tak jak ostatni pojazd.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wracając do moich dylematów odnośnie wyboru auta, najprawdopodobniej wybór padnie na nowe a4b9 40tfsi quattro, w ślinę i takim sportowym pakiecie wizualnym competition, podwojne szyby przednia i boczne, bang olufsen, fotele z masażami I chyba nic więcej mi nie potrzeba
I o dziwo chyba nawet postawie na najem 2 letni, bo zaskakująco dobre oferty daje audi

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka



Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki Łukasz za recenzję 👍🏼, czyli pod względem komfortu 7er gra w innej lidze - jak dla mnie pod względem całokształtu też 😍

@bober5264 ile robisz km rocznie ?

Edited by Krakus1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

Życie, czasem trafisz na mądrego, a zarazem inteligentnego, a czasem na ciężki przypadek 😕 

 

Mercedes GLS 450d.

Krótka recenzja o kolosalnym Stuttgartczyku.

 

Zacznę od wyglądu, bo w sumie to definiuje większości z nas, czy w ogóle decydujemy się na dany model określonej marki pojazdów czy nie.

Wygląd nie porywa, trochę taki X - class z dobudówką niczym kombi. Dostałem najnowszy model po lifcie z przebiegiem 4000km. Na pewno jest to samochód ogromy; (w mojej wersji)21 calowe koła wyglądają przy ustawieniu zawieszenia w poziomie "0" jak 18stki, jak się go podniesie jeszcze śmieszniej. Ogólnie wersja demonstracyjna zarówno w wersji kolorystycznej środka i zewnątrz pojazdu, to nie moja bajka w przypadku tego modelu.
Rozmiar GLS powoduje, że jakoś mnie pociąga - nie jest to potężne zauroczenie, ale chyba jakaś amerykański sposób wyrażania wolności, gdzie filmowy Pawlak z trzeciej części "Kochaj albo rzuć" przyznał podczas przejazdu z lotniska, że u nich to pszczoły pewnie są 100 razy większe. Od zawsze fascynowała mnie motoryzacja, również ta amerykańska - gdzie potężne musclecary z ogromnymi maskami budziły drogowy respekt.

Pojazd na szczęście już na rynku trochę jest, więc nie przyciąga gapiów, bo lifting zawęził się do zmian kosmetycznych takich jak np. atrapa chłodnicy. Bo wejściu do środka dosyć znajomy wygląd - podwójne ekrany dobrze wkomponowane w deskę rozdzielczą wraz z rewelacyjnie umieszczonymi kratkami nawiewu. Siedzenia pokryte twardą skórą, dosyć twarde, ale pewnie trzymające. Środkowa konsola dobrze zaprojektowana z systemem dotykowym. Początkowo drażniły mnie uchwyty do jazdy terenowej, ale później się przyzwyczaiłem. Konsola środkowa bardzo szeroka, schowki pomieszczą wiele rzeczy, a cup holder podgrzeje lub schłodzi napój. Oczywiście GLS posiada również ładowanie bezprzewodowe i jeśli sparujemy telefon z pojazdem możemy go również przysłonić i stworzymy spójną całość konsoli środkowej pojazdu. Ekrany bardzo czytelne z niezliczoną ilością informacji, aplikacji, wyborów stylu, etc. Nie jestem w stanie nawet tego wymienić. Ale ogólnie na plus, dla gadżeciarzy - bajka . Zarządzać z nimi można z touch pada, kierownicy (skądinąd rewelacyjnej - merol robi świetne kiery bez dwóch zdań), natomiast jest na niej za dużo "naćpane" i proces wyboru funkcji przez panele dotykowe, to nie mój klimat. Można wybierać również określone funkcje przez dotyk samych ekranów, ale Panowie ze Stuttgartu dali również ukłon w stronę tych wszystkich zwolenników mechanicznego wyboru części funkcji i za to wielkie brawa. Część przycisków znajdująca się na konsoli środkowej pod 4 nawiewami zamyka usta tradycjonalistom.

Panele zamieszczone w drzwiach wykonane z poprawnych materiałów, aczkolwiek przyciski wśród konkurencji wypadają znacznie lepiej. Dostałem wersję z pianoblack i wkomponowane głośniki firmy Burmester doskonale uzupełniają wygląd. W drugim rzędzie siedzeń mamy również panel wyboru położenia m.in. fotela w tym jego pochylenie, wysokość zagłówka, przesunięcie przód tył, a nawet elektroniczne złożenie i otwarcie trzeciego rzędu siedzeń, który nie jest tam tylko umownie. To pełnoprawna 7 osobowa bryka i człowiek z tyłu nie będzie czuł się niekomfortowo, chyba, że przekracza 2m wzrostu. Naturalnie auto posiada 4 strefową klimatyzację.

Otrzymałem wersję doposażoną bardzo konkretnie, człowiek, który mi wydawał pojazd; rzekł, że upchali do niego prawie to co się da. Więc wybaczcie nie wymienię wszystkiego co było w nim jako opcja, bo za krótko się "znamy". Takie rzeczy jak pneumatyka to standard, keyless go, kamery 360, multibeam, asystenci (irytujący - należy połowę ściszyć, a najlepiej wyłączyć). standardowy Burmester, itd...

Gdy się wybierze kolejną z opcji pakietów otrzymamy tak jak w moim przypadku - masaże, podgrzewane fotele przód - tył, podłokietniki, klimatyzację z tyłu, 3 pakiet - ultimate to m.in. ekrany w drugim rzędzie i słuchawki

W standardzie auto zawiera przyciemniane szyby, projekcje AMG, stylizację AMG, dach panoramiczny i jeszcze długo by wymieniać.

Naturalnie ilość opcji jest prawie "nieograniczona".

 

Jerzy zapytałeś mnie o porównanie do 7er. Nie da się tego zestawić, kompletnie dwa inne pojazdy. Wygodna limuzyna, kontra samochód użytkowy. Ok gdyby to był MAYBACH GLS 600 może mógłbym jakieś podobieństwa dostrzec.

Najlepiej jednak zestawić 7mkę z S klasą. A GLS jedynie z X7.

Podsumowując.

Auto niewątpliwie fajne, ale czego się spodziewać jak na dzień dobry, trzeba położyć lub pożyczyć ponad pół miliona. Ale co mnie do niego przekonuje w sensie, że nie zamknąłem drzwi i powiedziałem stanowcze nie. To to, że Mercedes jako team F1 zdobył ogrom tytułów i widać to w ich samochodach, a nawet czuć.

W 450D znajduje się 3litrowy silnik diesla, a to jak ten samochód się rozpędza i w jaki robi to sposób dostarcza tak pozytywnych wrażeń, że auto zachęca do wciskania gazu.

Hamuje rewelacyjnie, a to pojazd, który ma masę ponad 2600 kg na "sucho". A trzymanie w zakrętach i trakcja na mokrym wręcz absurdalna, a on do GLS 63AMG ma raczej spory dystans...

Więc zachwyty nie były skierowane do zawieszenia w trybie raperskim, tylko walory jezdne; przyśpieszenie, wytracanie prędkości, jazda w zakrętach i trakcja. Kosmos.
Niemcy w samochody potrafią bez dwóch zdań.

Muzykę odsłuchałem w jednym i w drugim ja nie dostrzegam istotnych różnic, zarówno w 7mce jest standardowy B&O, a w GLS standardowy Burmester. Może w Merolu denerwowało mnie przenoszenie wibracji tonów niskich na podłogę auta.

Z minusów.

Jakość materiałów jednak trochę budzi moje zastrzeżenia, nie jest to ten poziom, który bym oczekiwał w tej kwocie. To nie jest tak, że mamy do czynienia z lipą, ale niektóre klawisze, boczki drzwi, podstawy siedzeń powinny być wykonane z innych materiałów. Kolejny minus to zawieszenie, które jednak nie znosi tak rewelacyjnie nierówności poprzecznych jak miało to miejsce w zachwytach Bąka z Caroserii. No nie.

Ja lubię mieć kierownicę blisko, aby lepiej kontrolować ruchy, a nóg nie mam najkrótszych i przy wielokonturowych fotelach wsiadanie trochę jest utrudnione, ale to bzdet.

Natomiast największym minusem, a dla kogoś innego może to być plus jest nadwrażliwość asystentów i systemów bezpieczeństwa. Sposób w jaki Cię komunikują irytuje do czerwoności, na szczęście system MBUX podpowiada jak szybko i skutecznie je uciszyć, ale zostawić aktywne.

Parę fotek. Wieczorem może jeszcze uzupełnię o ambient. Nie zrobiłem wielu kilometrów, bo wczoraj miałem gości i cały dzień przeleciał. A dziś tak średnio miałem wenę do jazdy...

Czy kupiłbym taki samochód - ze względu na zaawansowaną technologię i układ jezdny tak. Zmiana biegów, przyśpieszenie, hamowanie, sztywność, trakcja, a nawet podbicie dźwiękowe silnika - majstersztyk.  Dam jednak sobie jeszcze rezerwę na poznanie konkurenta m.in. X7 i LR RR, być może mniejsze XC90 po "rewolucyjnym" lifcie będzie tak wycenione, że nie da szans silniejszej konkurencji. Kto to wie. 

 

   

 

 

AMG1.png

AMG2.png

AMG3.png

20240615_053543.jpg

20240616_141303.jpg

20240616_141307.jpg

20240616_141310.jpg

20240616_141316.jpg

20240616_141323.jpg

 

EDIT: Wybaczcie styl, jestem po weekendzie gdzie nie siedziałem przy kawie :) Wykończony przez robotę, więc pisane na szybko.

Pisane na szybko😂

 

Moja recenzja byłaby... 

za***isty albo ok albo ch*jowy 😀


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, irekm napisał(-a):

Pisane na szybko😂

 

Moja recenzja byłaby... 

za***isty albo ok albo ch*jowy 😀

Jak piszę coś na szybko bez przygotowanej konstrukcji i kilkukrotnego sprawdzania, to wolę uprzedzić potencjalnego czytelnika ;)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, bober5264 napisał(-a):

A wracając do moich dylematów odnośnie wyboru auta, najprawdopodobniej wybór padnie na nowe a4b9 40tfsi quattro, w ślinę i takim sportowym pakiecie wizualnym competition, podwojne szyby przednia i boczne, bang olufsen, fotele z masażami I chyba nic więcej mi nie potrzeba
I o dziwo chyba nawet postawie na najem 2 letni, bo zaskakująco dobre oferty daje audi

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka


 

Ile wynosi miesięczna rata?

Share this post


Link to post
Share on other sites




[mention=94337]bober5264[/mention] ile robisz km rocznie ?


Ok 15k
Rata to ok 2900 i jest w niej wszystko, łącznie z serwisem ubezpieczeniem obsługa wszystkiego etc

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites





Ok 15k
Rata to ok 2900 i jest w niej wszystko, łącznie z serwisem ubezpieczeniem obsługa wszystkiego etc

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka


a ile wkładu początkowego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minut temu, bober5264 napisał(-a):

10%

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 

2900 brutto?


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tak, wydaje mi się że to super oferta jak za wyposażone praktycznie na max auto, przy innych formach finansowania samo ubezpieczenie wychodziło 8k

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka





Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, bober5264 napisał(-a):

Tak tak, wydaje mi się że to super oferta jak za wyposażone praktycznie na max auto, przy innych formach finansowania samo ubezpieczenie wychodziło 8k

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka




 

Bardzo przyzwoita oferta jeżeli faktycznie zawiera serwis, ubezpieczenie i np. opony.

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam inne zdanie co do atrakcyjności tej oferty,  Łukasz o jakim serwisie piszesz?, nawet przeglądu nie zdąży to auto robić w ciągu tych dwóch lat, do 30tys km przebiegu 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

mam inne zdanie co do atrakcyjności tej oferty,  Łukasz o jakim serwisie piszesz?, nawet przeglądu nie zdąży to auto robić w ciągu tych dwóch lat, do 30tys km przebiegu 

Nie wiem jak wyglądają interwały w Audi.

Ja np. w Volvo mam tak, że jak nie wyrobię 15kkm to mam coroczny obligatoryjny.

Czyli będzie miał powiedzmy mały i duży w cenie. Zdarzyć się może jednak tak, że przedłuży umowę najmu o kolejny rok. Więc kwota niespełna 2400zł netto z ubezpieczeniem nie jest zła :)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście chętnie poczytam inne punkty widzenia na tą ofertę. Szczerze mówiąc najbardziej dziwią mnie kwoty ubezpieczeń bo czy to w bmw czy audi czy mercedesie wychodziło ok 7-8 tys za rok, daje to ponad 600zl miesiecznie, zatem to audi wychodzi za samo auto ok 2300brutto co przy wpłacie 10% wydaje mi się dość malo

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie piszesz ile ta wpłata własna wynosi, a to również ważne. Pewnie gdybyś wziął dłuższy najem, to w perspektywie czasu koszt na rok by się zmniejszył. Skoro jednak i tak zmieniasz auto na nowe co 2 lata, to pewnie to będzie najkorzystniejsza oferta, bez wyższych kosztów klasycznego leasingu czy kredytu oraz późniejszsego pałowania się z kupującymi.

 

Nie jestem dobrym sprzedawcą, ale nie tak łatwo sprzedać auto, szczególnie za dobrą cenę ;) To loteria, czy na prawie nowe znajdzie się kupiec szybko czy wcale, bo cena wysoka. Handlarzy, co już mają klienta, wystarczy przyjechać do komisu ;) to pewnie dużo dzwoni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wpłata własna 26k, limit 40kkm i o dziwo przy 36msc na tą chwilę rata się zwiększa o 300zl/msc
Myślę ze 2 lata na auto to tak optymalnie, zdąży się znudzić a i nowe nie powinno się popsuć, na tą chwilę najważniejszy dla mnie jest spokój

Oczywiście nie szukam porady itp tylko zawsze lubię poznać inny punkt widzenia, jeśli ktoś uważa że to głupota- też chętnie poczytam, może uznam ze ma rację, a może uznam ze gada glupoty, ale zawsze w każdym temacie lubię poznać inne punkty wodzenia

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze w najmie dłuższy okres to wyższa rata. Wtedy wpłata początkowa się inaczej rozkłada i w perspektywie 3-5 lat się bardziej "wypłaszcza" i średni koszt na rok jest niższy, niż przy najmie 2 letnim. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biorąc to Audi na 2 lata wydasz w sumie 95600 złotych (uwzględniając opłatę wstępną koszt najmu to prawie 4000 zł miesięcznie). Zakładając, że zrobisz te 40k km to przejechanie jednego to koszt 2,39 zł + koszt paliwa. Odpowiada Ci płacenie takiej kasy za coś, co i tak nigdy nie będzie Twoje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedys nazwałbym to głupota, teraz nazywam to wygodą.
Kupujac to samo Auto w salonie za gotówkę (pomijajac koszt leasingu) wydałbym 220k + ok 12 za ubezpieczenie (+ na opony i ewentualne serwisy), po czym sprzedałbym go przy dobrych wiatrach za 150 = 82k
Z nowymi autami nigdy nie jest tanio

(Ps. Jak sie bardzo chce to po najmie też można auto wykupic)
Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka





Share this post


Link to post
Share on other sites

O, a ja myślałem że to już weszło, bo to że wejdzie to więcej niż pewne

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.