Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Miałem Patrola GR Y60- piękne,dzielne auto -dużo kłopotów...;)

 

Miałem Subaru Outback..dzielne ,bardzo go lubiłem ale też było sporo wydatków.:(

 

Moja sugestia to Tylko Land Cuiser..polecam z doświadczenia...

 

chyba ,że możesz łyknąć Patrola 4,2 DIESEL...3 litówki -to masa klopotów(przynajmniej wśród znajomych)

 

LR Disco-przeuroczy, dzielny ,pakowny,małe spalanie (2,5td)...plus masa... (drobnych ,ale upierdliwych problemów).:huh:

 

Moja refleksja po wielu latach..: auta terenowe to nie bezproblemowa Toyota Corolla...zawsze trzeba mieć 1 kpln w pogotowiu...;)

 

ale i tak polecam...ja się zakochałem na długo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bierz Land Cruzera lub Patrola. Te auta dominują tam, gdzie 4x4 jest kwestią konieczności a nie ekstrawagancją.

Ostatnio znajomy, który od nowości jeździł LC, po 5-ciu latach kupił sobie ML-a. Po miesiącu ML trafił do jego syna a on wrócił do Toyoty.


_________
Klaudiusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

a tam,zrobisz jak będziesz chciał ...ale....:huh:

 

post-23173-0-60312800-1331594973.jpg

 

w kwestii Toyki i co nieco Patrola ,polecam strony wyprawa4x4.pl i tlc.org.pl/..

 

edit: sam jeżdżę J95 z silnikiem KZTE 3.0d,do Albanii dojechał i wrócił,miewał nieco fochów ale polecam, z silnikiem D4D zyskujesz sporo mocy ,stracisz na "chamoodporności" w tym wrażliwość na jakość paliwa...

 

Edit: w kwestii awaryjności ...zawsze można sobie poradzić..;)

 

 

post-23173-0-73337800-1331594975.jpg

Edited by y60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moment silnika mierzy się chyba w Nm ?

To co tam był za modyfikacja?

Tak jest zle napisałem mierzy sie w Nm

a co było robione to dokładnie nie wiem ,cos z elektroniką było przerabiane

w serwisie przy zakupie ,to silnik 2.2 diesel fabrycznie miał juz 175KM i moment 400Nm

teraz ma ponad 220KM

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ostatnio znajomy, który od nowości jeździł LC, po 5-ciu latach kupił sobie ML-a. Po miesiącu ML trafił do jego syna a on wrócił do Toyoty.

 

A ja myslalem ze po miesiacu wrocil samochod do servisu :huh:


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak z ciekawosci zapytam (nie jestem specem od 4x4)... czy starsze modele (nie chodzi mi o ten obecny) Kia Sorento sie nie nadaja do takich podrozy po mniejszych ale jednak dziurach? Toto nawet chyba na ramie bylo (to najnowsze juz chyba nie)... 2.5 TD... wizualnie dosc przyjemne jak dla mnie... ale ciekawia mnie doswiadczenia uzytkownikow....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co tak obserwuję to SUVy mają kilka wad. Pierwsza to jednak małe bagażniki - wyprawowo, a nawet wczasowo mało przydatne ;) . Druga wada to małe zbiorniki paliwa, np Nissan X-Trail - śmiechu warte. SUV to fajny samochód w roli kompakta dla osoby mieszkającej w górach gdzie zimą trza do chałupy po śniegu dojechać (np. u mnie :P ) ale poza napędem 4x4 to raczej nic więcej nie oferuje toto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miło, że rozmowy zeszły na temat 4x4.

 

Jakie są Wasze doświadczenia i opinię:

 

a - Grand Cherokee 5.2

b - Chevrolet Blazer

c - Ford Explorer 4.0

 

Samochody: 1996-1999.

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) przez tydzień będę śmigał Pt Cruiserem ponieważ....jedna Pani się zamyśliła i wjechała mi w drzwi Magnuma agrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) przez tydzień będę śmigał Pt Cruiserem ponieważ....jedna Pani się zamyśliła i wjechała mi w drzwi Magnuma agrrr

 

Nagibie, a zaprosiłeś ją chociaż na kawę? :P


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, to uspokoiłeś mnie ;) Co tam drzwi, jak Pani warta zdjęcia? Poza tym, kobiety nie mają wyczucia odległości z naszej winy :P


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślałem ale ciężko kupić w Pl Durango z 1998, większość po 2000 a i cena do powyższych modeli minimum o jedną trzecią większa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakupiony tydzień temu xc70 cross country.Mamy na razie miesiąc miodowy ;) Jestem zachwycony trakcją ,na ryby nadaje się idealnie,do kościoła też.Dzięki Klod100 za pomoc i wskazówki!!! post-29696-0-55108100-1331595406.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus powiedz mi, bo nie da mi to spokoju, jaki masz samochód? Jakiś ciekawy Mercedes, widziałem w temacie o tym jaki masz dzisiaj zegarek na ręku.

W temacie Mercedesa. Jeździłem ostatnio C63 i po prostu coś pięknego, muszę w przyszłym roku go kupić, najlepiej na samym początku, oj zakochałem się, trzeba walczyć o każdą złotówkę. Z resztą moje Marzenie to CL65 (ten "poprzedni", w sensie od 2007 roku, nowy polift mi się totalnie nie podoba), ale najpierw C63, tym bardziej, że CL to koszt od 500 000 w górę a taką kwotą jeszcze nie dysponuję, heh. Mam ogólnie te same marzenia co moja przyszła żona, więc "wife approved cars".

Edited by AdriaNB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakupiony tydzień temu xc70 cross country.Mamy na razie miesiąc miodowy B) Jestem zachwycony trakcją ,na ryby nadaje się idealnie,do kościoła też.Dzięki Klod100 za pomoc i wskazówki!!!

 

Piękny B) Gratulacje!

 

@karczochrulez ;):P


_________
Klaudiusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomykam (choć to odważne stwierdzenie) Fiatem Punto, od nowości rocznik 2004, pod maską monstrum 1.2 8 zaworów, 60 rachitycznych kucy, z czego chyba połowę wytrułem instalacją lpg.

Auto bardzo bezawaryjne (za 6 lat czyli 120K km jedna awaria uniemożliwiająca jazdę czyli pad komputera) oraz bardzo tanie w eksploatacji pod warunkiem regularnego serwisowania.

Co z tego jak auto to do wyprzedzania wymaga gigantycznego planowania, drogi z widocznością po horyzont, najlepiej z górki, wiatru w plecy i Bożej Opatrzności. To auto to król na drodze, niestety zwykle prawego pasa.

Dlatego nadaje się dla:

- miłośników mocnych wrażen (wyprzedzę jeszcze raz)

- masochistów (pojadę jeszcze raz)

- kapeluszników (jakoś jadę)

- wieśniaków (przecież jadę)

 

Wybaczcie że nie zamieszczam zdjęć. Jak wygląda Punciak 2 FL w wersji golas (albo pustak) każdy wie.

Ale dość. Wprawdzie na auto marzeń wystarczy (Subaru Tribecca) ale nie będzie mnie stać potem na utrzymanie tego na przyzwoitym poziomie technicznym, dlatego rozważam:

- Kaszkai, albo

- Kuga, albo

- Mitsu ASX (nowość od tego miesiąca)

 

Jeszcze nie jestem do końca przekonany które, może coś doradzicie?

Edited by jakubos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.