Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

MR BRIDGES RZEKŁ:

 

Nie trać czasu na krytykowanie innych, ganienie ich dzieł; pracuj nad swoim, poświęcaj mu wszystkie godziny. Reszta to czcza gadanina albo wymysł.

 

no wlasnie nie trac czasu na krytykowanie innych ;)

badz przykladem! i przestań już nas krytykować i pouczać B)

 

i na dobranoc:

 

"Mądry nigdy się nie gniewa."

 

cyceron

Edited by rusoholik

Share this post


Link to post
Share on other sites

MR BRIDGES RZEKŁ:

 

 

 

no wlasnie nie trac czasu na krytykowanie innych ;)

badz przykladem! i przestań już nas krytykować i pouczać B)

 

Jestem ostatni ktory tu sie rwie do krytyki przyjacielu. Probuje wniesc troche merytoryki do dyskusji pt "ja nie ogladam klaksona, bo to pajac, a wszyscy ktorzy czytaja logo to idioci"

 

 

 

Wracajac do tematu, ciekawostka na temat Veyrona taka, ze jego zaciekly przeciwnik, tworca McLarena F1, wielokrotnie publicznie kometujacy negatywnie proces budowy auta, po tescie, przelknal wszystko co powiedzial i przyznal racje ze jest to rewelacyjne osiagniecie technologiczne.


A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ja nie ogladam klaksona, bo to pajac, a wszyscy ktorzy czytaja logo to idioci"

 

dobry aforyzm ;)

 

 

wracajac do tematu "veyrona" wizualnie mi nie podchodzi, wszystko inne wypas,

wiadomo jak sie niemcy za cos biora to musi wypalic.

Edited by rusoholik

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja lubie futurystyczne projekty:2009+Honda+Civic+5D.jpg

O! Ta Hondzia również mi się podoba, powiem więcej - od dłuższego czasu mam z nią do czynienia, bo jeździ nią moja narzeczona B) Co za tym idzie nasunęło mi się kilka wniosków:

 

- na seryjnych kołach 225/45 R17 jest chyba jak dla mnie zbyt twardo (samo zawieszenie jest zresztą twarde), każda dziurka i nierówność jest odczuwalna

- szybko wyciera się farba z plastykowej gałki zmiany biegów (głównie od pierścionków na palcach)

- użyto beznadziejnych materiałów do produkcji szybki obrotomierza i części kokpitu wokół niego (tzw. piano look) - owszem, nowe wygląda świetnie, ale trzeba diabelnie uważać podczas czyszczenia, bo rysuje się od zwykłej szmatki ;) (na szczęście zostało to poprawione przy faceliftingu)

- brak tylnej wycieraczki (ja akurat nie mogę się przyzwyczaić, bo w każdym samochodzie do tej pory ją miałem)

 

ale poza tym...

+ niezły silnik 1.8 140KM (raczej oszczędny)

+ bogate wyposażenie

+ duży bagażnik i wygodne wnętrze

+ WYGLĄD!

 

 

A co do całego zamieszania wokół Top Gear... Ja oglądam z chęcią każdy odcinek, szczególnie lubię te gdy mają trochę kasy na jakieś samochody i mają przy tym serię zadań. Super było oglądać, jak jeździli motorami po Wietnamie, terenówkami przez Amerykę Pd., czy osobówkami przez Afrykę :D

Edited by Chorwat

Share this post


Link to post
Share on other sites

o widze ze honda nie idzie sladem toyoty która upakowala w 1.6 /132 KM

ciekawe jak z dynamika tego 1.8 hondy vs 1.6 toyoty

Edited by rusoholik

Share this post


Link to post
Share on other sites

w tej kwestii się nie wypowiem, bo nie mam porównania do tego silnika Toyoty, a suche dane techniczne często nie oddają 100% rzeczywistości ;)

 

Poza tym niezbyt często nią jeżdżę, bo mam służbową Octavkę

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, to moze byc podobnie jak z megapikselami w aparatach,

bylem bardziej zadowolony z fotografii w starym canonie 5D

ktory mial 12mpix niz w tym nowym ktory ma 21 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że dyskusja potoczyła się w niezbyt przyjaznej atmosferze. Spróbuję lekko skorygować jej tor ;)

 

A co sądzicie o tym aucie?

 

1b65c56ef6cbb92fmed.jpg

Edited by Kangie

Dobry zegarek nie jest zły!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z japońskich, to taka kilkuletnia Subaru Impreza WRX chodziła mi po głowie ;)

 

bacf49736a13276bmed.jpg

Edited by Kangie

Dobry zegarek nie jest zły!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś doświadczenia z Alfą 156 1.9/2.4 jtd?

a co chcesz wiedzieć?


zegarkiclub.pl Driver Error

There appears to be an error with the database.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że dyskusja potoczyła się w niezbyt przyjaznej atmosferze. Spróbuję lekko skorygować jej tor :lol:

 

A co sądzicie o tym aucie?

 

1b65c56ef6cbb92fmed.jpg

 

 

Jaki silnik w tym A4 Cie interesuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, na co warto zwrócić uwagę w Saabie 9-3 2.0t z motorem B205E? Wiem, że na forum jest kilku miłośników marki, więc nie zaszkodzi zapytać. :-)

 

Naprawdę ten silnik jest tak podatny na kłopoty, jak to opisano tutaj:

http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_H_engine#B205_.26_B235

?

Czy brak jakichkolwiek odpowiedzi oznacza, że auto jest niewarte jakiejkolwiek uwagi? ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owszem, ale wikipedia jest źródłem, z którego informacje warto weryfikować. No cóż, trzeba się będzie zarejestrować na forum Saaba, choć przyznam, że liczyłem na wypowiedzi kubamy, sabuńka i może lewandka w tym wątku. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co chcesz wiedzieć?

 

Jak tym się jeździ, jak jest wykonane i co tam się psuje i za ile naprawia :lol:


Krzysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeździ się fajnie jak to alfa. Fiatowskie silniki JTD są znane z tego że są naprawdę ok (fiat, gm, czy zmodyfikowany do dwóch turbin saab) i raczej się nie psują bez powodu - u mnie tylko zwykła eksploatacja czyli dwumasa plus sprzęgło. Zawieszenie twarde przez co delikatne i trzeba uważać. ogólnie ceny nie zabijają. Psują się tak naprawdę pierdoły, ostatnio silnik napędu wycieraczek, choć najczęściej cudownym sposobem po pewnym czasie wszystko wraca do normy, tak było i tym razem:)


zegarkiclub.pl Driver Error

There appears to be an error with the database.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki silnik w tym A4 Cie interesuje.

Tak tylko zagaiłem co o takim aucie sądzicie. A4 B7 benzyna wolnossąca 2,0.


Dobry zegarek nie jest zły!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tylko zagaiłem co o takim aucie sądzicie. A4 B7 benzyna wolnossąca 2,0.

 

 

ogólnie ok.

posłuszeństwa potrafi odmówić przekładnia kierownicza (~ 3 tyś) i sypią się łożyska kół tył (~300 zł)


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeździ się fajnie jak to alfa. Fiatowskie silniki JTD są znane z tego że są naprawdę ok (fiat, gm, czy zmodyfikowany do dwóch turbin saab) i raczej się nie psują bez powodu - u mnie tylko zwykła eksploatacja czyli dwumasa plus sprzęgło. Zawieszenie twarde przez co delikatne i trzeba uważać. ogólnie ceny nie zabijają. Psują się tak naprawdę pierdoły, ostatnio silnik napędu wycieraczek, choć najczęściej cudownym sposobem po pewnym czasie wszystko wraca do normy, tak było i tym razem:)

 

dokładnie jak napisałeś;) u mnie tylna wycieraczka działa w kratkę ale jak siedzisz w alfie to takie drobiazgi nie drażnią:lol:

w 159 podobno lepiej nawet z drobiazgami ale zwyczajne klamki w tylnych drzwiach to już nie to:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawieszenie twarde przez co delikatne i trzeba uważać.

 

No właśnie. Słyszałem, że w Polsce zawieszenie jest do roboty średnio co 30 tysięcy i że jest to droga impreza, jak to wielowahaczowe. JAk to się ma w praktyce?


Krzysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z japońskich to taka Mazda mi pasuje...

03.jpg

 

 

To wersja na rynek amerykański

 

Tak wygląda wersja na rynek europejski :lol:

 

post-30828-0-28826500-1331818082.jpg


Za wszystkie niezrozumiałe wpisy.Wszystkich przepraszam.

Uśmiechnijmy się :-))

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Slepa logika i argument jak kula w plot. Za cene jednej Omegi mozna miec wiele innych ciekawych zegarkow.

 

Jeżeli ktoś jest fanatykiem to faktycznie taka logika do tej osoby nie uderzy. Argumenty podałem ale coś Ci umknęło. Bugatti Veyron to samochód sportowy.

Co oznacza ni mniej ni więcej, że o tym na ile dobre jest to auto decydują w głównej mierze jego osiągi. Gdyby to było auto terenowe miernikiem byłoby to jak radzi sobie w terenie. Z tego np. powodu nie jest wadą samochodów takich jak Ferrari Enzo czy Porshe 911 to, że nie przejedziesz tym przez bagno.

 

Cóż więc oferuje nam Bugatti w zakresie osiągów co byłoby współmierne do jego ceny? Niewiele. Kilkanaście razy tańsze auta potrafią być szybsze na torze :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli ktoś jest fanatykiem to faktycznie taka logika do tej osoby nie uderzy. Argumenty podałem ale coś Ci umknęło. Bugatti Veyron to samochód sportowy.

 

Z tym samochodem sportowym to bym nie przesadzal, do zadnego sportu oprocz wyscigow na 1/4 mili za Bugiem nikt ich nie uzywa.

To raczej pokaz mozliwosci VW + szybkie auto, nie bardzo wiadomo do czego. Taki tourbillon na kolach :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.