Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Konkretna dyskusja - konkludujac - zamienie A3 na Felicie - malo jezdze po torze, a tez bym "poswirowal na sniegu".

Zapraszam. Jazda tym autem pokazuje czy człowiek naprawdę umie jeżdzić autem :) Nie jest sztuką wsiąść do wypaśnego A3 z ESP, które wręcz samo jedzie.

P.S. Nikt Ci nie każe zamieniać Audi na Skodę.

 

Zapraszam Cię serdecznie na spotkanie klubowe 10/11 czerwca br. pokażę Ci osobiście. :D

Chętnie bym pojechał, nawet mimo tego, że pewnie daleko od Wrocka. Jakoś maj/czerwiec zostanę ojcem, to nie za bardzo będę mógł się ruszać z domu, sami wiecie :D

Edited by Kangie

Dobry zegarek nie jest zły!

Share this post


Link to post
Share on other sites

75KM to kwestia składek OC, które z Niemczech zależą od mocy, a nie pojemności. Do 75KM jest taniej. Może to również kwestia podatków.

 

A co ja napisałem wyżej?

 

 

 

Jest kilka innych podobieństw z autami VW, nie tylko konstrukcyjnych, ale i technologicznych.

 

Środkowy tłumik z 7 gen. Polo przed liftem ? :D

 

Skoda to nie tylko dzisiejsza technologia Volkswagena, to również historia i to długa, ponad 110-letnia. Wiel firm motoryzacyjnych wtedy raczkowało, a Skoda miała prawie zawsze swoje patenty. Nie wspomnę o światku Motorsportu i świetnych w prowadzeniu Skodach 130RS, które ucierały noc wielu innych markom niemieckim czy włoskim. Jej głównym problemem, było zepsucie firmy czasami poprzedniego ustroju oraz moim zdaniem - ułożenie silnika w tyłu przz długie lata, co było prawdziwą bolączką w dostosowaniu aut do potrzeb klientów. Silnik z tyłu nie pozwolił na konstrukcję auta rodzinnego typu kombi. Zawsze był przeszkodą... Dopiero wprowadzenie Favorit i Formana to zmieniło, ale co tu długo czekać. VW łyknął Skodę i zaczął pracę od Felicii.

 

Ale ja tego nigdzie nie negowałem. Zauważ, że na 130RS się skończyło. Ani Favorit ani Fela już nie osiągnęły nic w rajdach anie nie stały się cześćią tej "historii'

Negowałem tylko podniecanie się Felą jako autem z "historią", "dobrze się" prowadzącym itd.

Weź z tego okresu dowolny Suzuki Swift 1.3, jakieś Polo 1.6 , Golfa II 1.8 [nawet nie GTI] i Felicja jest głęboko w ...d... sorry lesie :D

To nie był, nie jest i nie będzie nigdy zapierdalator - sorry :)

A to, że Ty masz egzemplarz który jest zadbany i zmieniłeś zawieszenie na normalne jak ma każde zachodnie auto - chwała Ci za to.

Ale nie imputuj nam zrobienie kapliczki w celu trykania głową w dywanik, że Fela is de best. Bo nie jest :D

 

Piszę to jako osoba w pełni śiwadoma tego co pisze, bo miałem kilka takich aut.

Fela była moim oczkiem w głowie i tez w niej dłubałem i tuningowałem.

Przez namowę rodziców i po części ich pieniądze kupiłem używaną 1.5 roczną od ciotki a za taką samą kasę był 8 letni Golf II GTI.

Po 2 latach kupiłem takiego Golfa i zstanawiałem się jak mogłem być tak głupi, żeby nie zrobić tego 2 lata wcześniej.

 

Jak chcesz się pośmiać to tak wyglądała moja Fela coś koło 1997

 

tyl3.jpg

skodaPP.jpg

skodaDEMO.jpg

skodaPT.jpg

SKODAL.jpg

FELGAP.jpg


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bartek komuś ty te dwie rynny podprowadził? tej ciotce? Jak mogłeś to doinstalować do auta?


"A był dla kierowania zespołem tym, czym Herod dla Towarzystwa Przedszkolnego w Betlejem"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przez namowę rodziców i po części ich pieniądze kupiłem używaną 1.5 roczną od ciotki ]

Nie było wersji 1.5.

 

Negowałem tylko podniecanie się Felą jako autem z "historią", "dobrze się" prowadzącym itd.

Weź z tego okresu dowolny Suzuki Swift 1.3, jakieś Polo 1.6 , Golfa II 1.8 [nawet nie GTI] i Felicja jest głęboko w ...d... sorry lesie :)

To nie był, nie jest i nie będzie nigdy zapierdalator - sorry :D

A to, że Ty masz egzemplarz który jest zadbany i zmieniłeś zawieszenie na normalne jak ma każde zachodnie auto - chwała Ci za to.

Ale nie imputuj nam zrobienie kapliczki w celu trykania głową w dywanik, że Fela is de best. Bo nie jest :D

Nie zabraniaj mi rozkoszowania się tym autem. Mam do tego pełne prawo :) I nie jeżdżę nim od dwóch lat, tylko od prawie 13, zatem ja również o tym aucie coś mogę powiedzieć. Nie musi być to wypowiedź obiektywna. Jest subiektywna i niech tak pozostanie.

Napisz tak jak napisałeś - "nie zgadzam sięz Tobą, Kangie", ale uszanuj moją wypowiedź, bo mam do niej prawo.

 

P.S. Jak można było tak sprofanować tył auta?!?!? :D :D

 

P.P.S. No i jak można było pomalować zaciski hamulcowe jak leci, czyli bez zdemontowania klocków??! Jakaś masakra widzę :)

Edited by Kangie

Dobry zegarek nie jest zły!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bartek komuś ty te dwie rynny podprowadził? tej ciotce? Jak mogłeś to doinstalować do auta?

 

To były końcówki wydechu tłumika.

Auto miało poprowadzony osobny wylot na każdą rurę. Tak, ze z obu leciał dym :D

A końcówki były od tłumików jakiegoś auta które jeździło w rajdach terenowych i miało te tłumiki na pion.

Człowiek był młody i głupi.

W tamtych czasach zresztą nie było ani czegoś takiego jak tuning Felicji ani nawet części do tego.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem 1.5 roczną = półtoraroczną

Sorry, nie doczytałem.

 

To były końcówki wydechu tłumika.

Auto miało poprowadzony osobny wylot na każdą rurę. Tak, ze z obu leciał dym :D

Pomysł dobry, wykonanie przesadzone.

Ja mam końcowy tłumik Ultera, dedykowany do tego auta.

Edited by Kangie

Dobry zegarek nie jest zły!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, pewnie firma wtedy nie istniała. Ja jeździłem w tamtym czasie FSO 1500. Oczywiście po drogach gruntowych, bo nie miałem jeszcze prawka :D

 

Wtedy taka Felicia była marzeniem wielu Polaków. Ponoć ludzie sprzedawali używaną drożej niż nową - takie zapotrzebowanie było. Prawie jak kiedyś z "maluchami".

Edited by Kangie

Dobry zegarek nie jest zły!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja też dorzucę zdjęcia mojego mitsu w zimowej scenerii:

 

196b1dd2dfab3dc2.jpg

 

ee7eb527a0da226a.jpg


Omega PO, Seiko FFF, Atlantic Worldmaster, Casio GW-M5600-1ER, Casio GW-9200-1ER, Casio TS-100, Glycine Airman SST 06

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też miałem 1500 ME rocznik 1991, nówka! :D Ukradli go nam w 1997 :D Stan był igła.

 

Fotele dają radę! Wtedy to było coś!

Edited by Kangie

Dobry zegarek nie jest zły!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też miałem 1500 ME rocznik 1991, nówka! :D Ukradli go nam w 1997 :D Stan był igła.

 

Fotele dają radę! Wtedy to było coś!

 

Ja miałem 88 z silnikiem Poloneza 82 KM

Prawie 300 tys zrobił.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bartek rozbiłeś bank :D

Felicja zmiażdżyła mój system,ten temat można zamknąć,nic ciekawszego już tutaj nie będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem 88 z silnikiem Poloneza 82 KM

Prawie 300 tys zrobił.

To chyba ten sam. Okrągły obrotomierz, skrzynia 5-biegowa i 82KM.

 

Mój miał jakoś 140-150kkm kiedy go gwizdnęli.


Dobry zegarek nie jest zły!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To chyba ten sam. Okrągły obrotomierz, skrzynia 5-biegowa i 82KM.

 

Mój miał jakoś 140-150kkm kiedy go gwizdnęli.

 

U mnie miał jeszcze pasek.

Nie było obrotka.

Przy 150 tys to ja miałem pierwszy remont silnika


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bartek rozbiłeś bank :D

Felicja zmiażdżyła mój system,ten temat można zamknąć,nic ciekawszego już tutaj nie będzie.

 

hahah dobre dobre :) Noo takiej felci to ja nigdy sie nie spodziewalem.. :D auto na deszczówkę + mutant bo przod jak polowka :D

 

 

Lawnowerman powiem Ci ze 15 lat temu to miałes fantazję, nie powiem :)


  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak będzie wyglądała nowa Lancia Y z Polski :D

Według mnie nie rozczarowała....jest naprawdę piękna....wysmakowana nowoczesna...lekka :) widać też pewne elementy stylistyczne zaczerpnięte od Chryslera :D ....wszak auto to w Wlk Brytanii ma być właśnie ze znaczkiem Chryslera oferowane. Jeśli cena podstawowa nie przekroczy 40 tys to będzie się świetnie sprzedawać....boję się jednak że cennik może się zaczynać od 55tys . Wedlug mnie odbierze cześć klientów Fiatowi 500 :D ....bo ma 5 drzwi....praktyka :) Płeć piękna pewnie już sika po majcioszkach :D ....ale nie ejst to auto tylko nakierowane na kobiety jak np. okropnie nijaka i jajkowata nowa micra. Poprzednia Y także była mocno damska i zbyt grzeczna.....na szczęście tej nie brakuje ostrzejszych linii agresywnego grilla itd. Nie będzie obciachu jak facet wsiądzie do tego auta. Ja w każdym razie już się widzę za kierownicą :)...tym bardziej, że lubię małe i średnie auta a nie przepadam za wielkimi gablotami.

 

 

 

110214lnuovaypsilon01.jpg

 

110214lnuovaypsilon02.jpg

Edited by marcomartin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak bardzo męski samochód,tak jak i Fiat 500.Testosteron aż z niego kipi :D

 

Nie...męski jest tylko Vw golf, bmw 3 i audi 80 :] ...wszystko inne jest podejrzanie nie męskie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ej ej.. o ile bmw 3 bym jeszcze zrozumial, tak nie przesadzaj ze golf jest męski bo pomysle ze fiat 500 to faktycznie limuzyna dla prawdziwych mężczyzn :D golf to jest dobre auto dla dresow a nie dla mężczyzn


  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rafale gratualcje , Małżonka musi się czuć zagrozona w takim razie :D


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piotrze - wielkie dzieki ale Sylwia nie ma powodu do obaw - auto moze i ladne ale wyglad kierowcy rownowazy na 0 :PB)

 

 

pozdrawiam

Rafal

:


Od wielu już lat liczne wypowiedzi uczonych i fantastów obracają się wokoło pytania: ,,Czy poza Ziemią istnieje życie rozumne?''. Słysząc je mam ochotę spytać, skąd bezwzględna pewność, że na samej Ziemi istnieje to rozumne życie

 

Adam Wisniewski - Snerg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajna ta Felicja :) Takie naklejki na wlew paliwa to do tej pory można zobaczyć czasami na ulicy :) Jak spojrzałem na nią to sobie zdałem sprawę że za małolata też byłem fanem tuningu. Po 1,5h poszukiwań udało mi się wydobyć z sieci zarchiwizowane cudem gdzieś w USA w 2000r kilka zdjęć mojego ex golfa 1,6 GTi rocznik 78. Był trochę "grzebnięty", ależ to latało :) Co prawda dwa razy robiłem generalny remont silnika, palił jak Dodge Viper, zepsuł się kilka razy na środku ulicy, koszty utrzymania przekroczyły dwukrotnie zakupu itp, ale co tam... :D

 

post-33863-0-24740400-1331819904.jpgpost-33863-0-80264600-1331819998.jpgfoto21h.th.jpgprojekt01y.jpgprojekt03.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us


(...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.