Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Karol - pewnie. Widziałeś pod domem koreańską Vectrę i Aurisa z Seulu :)

A tak szczerze, to miałem do czynienie sporo z 3 generacjami Sortage, Sorento,I30, Ceedem i Magentisem - i jestem pod ogromnym wrażeniem. Spotrage konkurentów moim zdaniem zjada na snaidanie.

Sportage to niestety ładnie zapakowana tandeta... No i ten pis na wodę z 7 latami gwarancji. W praktyce wychodzi 2 lata i to tak obostrzone że szok. Zero tolerancji przy przeglądach (musisz zrobić co do km), wszystko drogie jak cholera...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie prośba o wsparcie. Muszę kupić auto do firmy. Wymagania: bezpieczne, ekonomiczne, nowe z salonu. Przebieg 4-6 tys km miesięcznie. budżet 120 tys brutto

Share this post


Link to post
Share on other sites

stfraw żyje jeszcze mitami z lat 80-90tych...pewnie wtedy wyjechał do USA czy tam Kanady.

Autom japońskim czy koreańskim można było w latach 90tych zarzucić gorsze wykończenie niż w niemieckich ale na pewno nie można było zarzucić awaryjności. Zapytaj przeciętnego Niemca co jest mniej awaryjne auto azjatyckie czy niemieckie....odpowie Ci, że azjatyckie.

Powiedz, skąd Ty te bajki bierzesz??? W latach 80-tych nie było w Polsce żadnych aut koreańskich, to po pierwsze. Po drugie nie jestem aż tak stary, wyjechałem pod koniec lat 90-tych. Po trzecie wreszcie regularnie odwiedzam Polskę i uwierz mi, ze nie zatrzymalem się w czasie. Auta koreanskie są dużo słabiej wykończone i dopracowane od tych Niemieckich, i to przyzna każdy, nie tylko rodowity Niemiec. Zresztą drugą częścią powyższej wypowiedzi po prostu się kompromitujesz. Otwórz oczy. Myślałem, ze niemieckie auta są cenione nie tylko na całym świecie ale tez w Polsce. Zaloze się, ze nigdy nie miałeś porządnego "Niemca", zgadza się?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaloze się, ze nigdy nie miałeś porządnego "Niemca", zgadza się?

 

Zgadza sie nie miałem porządnego niemca wolę dziewczyny :) nawet jesli by były niemkami :)

 

Służbowo użytkuję 2 passaty i fabię. Sam mam VW Polo.

 

Bugatti Veyron może za jakiś czas....

Edited by marcomartin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie prośba o wsparcie. Muszę kupić auto do firmy. Wymagania: bezpieczne, ekonomiczne, nowe z salonu. Przebieg 4-6 tys km miesięcznie. budżet 120 tys brutto

 

Skoda Superb ???

Mazda 6 ??

Suzuki Kizashi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie prośba o wsparcie. Muszę kupić auto do firmy. Wymagania: bezpieczne, ekonomiczne, nowe z salonu. Przebieg 4-6 tys km miesięcznie. budżet 120 tys brutto

To powiem Ci..masz w czym wybierać... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoda Superb ???

Mazda 6 ??

Suzuki Kizashi ?

 

 

Marco......mialo byc ekonomiczne....Kizashi bardzo fajne.....ale niestety dostepne tylko z benzynowka.....chyba 2.4l :)

 

ja bym polecił Seata Exeo i nie jest obtrzaskane:)

Edited by dasiek7

" tylko Seiko " Damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza sie nie miałem porządnego niemca wolę dziewczyny :) nawet jesli by były niemkami :)

No tak, każdy czyta jak mu wygodnie. Rozumiem :)

Edited by stfraw

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak, każdy czyta jak mu wygodnie. Rozumiem :)

 

Wsiadź do porządnego Audi i pogadamy o wyższości aut niemieckich nad koreańskimi.

 

Fakt Audi są super wykończone ale to klasa premium... kiedyś ktoś mnie przewiózł A4 po polskich drogach i bolały mnie zęby przez tydzień....wyleczyłem się z tej marki.....chodź A3 to dla mnie byłby ideał auta stylistycznie i wielkościowo.Byłem kiedyś nawet o krok od kupienia tutaj od Forumowicza pięknej A3...

Edited by marcomartin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat A3 bym nie polecał, to chyba najmniej udany model Audi, jesli coś ma się psuć to właśnie A3. Przyznam Ci racje, ze niemieckie auta są bardzo twarde, ale można się przyzwyczaić. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marco......mialo byc ekonomiczne....Kizashi bardzo fajne.....ale niestety dostepne tylko z benzynowka.....chyba 2.4l :)

 

ja bym polecił Seata Exeo i nie jest obtrzaskane:)

 

Exeo to obudowane stare A4 ....nie warto za tą kasę....za mało świeży wygląd.

 

Kizashi - a sprawdzałeś spalanie tej benzynki ?? 7,5 w mieszanym :) Przy obecnych cenach ropy naprawdę warto nie pakowac sie w diesla. Japończycy wiedzą co robią w ogóle nie oferując diesla w tym aucie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exeo to obudowane stare A4 ....nie warto za tą kasę....za mało świeży wygląd.

 

Kizashi - a sprawdzałeś spalanie tej benzynki ?? 7,5 w mieszanym :) Przy obecnych cenach ropy naprawdę warto nie pakowac sie w diesla. Japończycy wiedzą co robią w ogóle nie oferując diesla w tym aucie.

 

wiedzialem ze to powiesz ze to stara A4 :) ....A4 to bylo dobre....to jest dobre auto...i przy obecnym skomplikowaniu technicznym aut....Exeo pewnie bedzie tansze w serwisowaniu :)

 

Benzyna....jako sluzbowka.....to nie bedzie schodzilo ponizej 13stu ze spalaniem :)

Edited by dasiek7

" tylko Seiko " Damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikołaju, polecę dobrego okulistę :)

 

Chętnie skorzystam. Ale bez docinek :) Gdybym nie kupował ostatnio samochodu (2 miesiące temu odebrałem) to bym nie zabierał głosu. A jeździłem już wcześniej i japońcem i niemcem i czeszką i hiszpanem i koreańcem. Z całej tej ekipy koreaniec był najgorszym szmelcem niestety. Ładne samochody, ale nietrwałe. To takie samochody na chwilkę, sporo tracą na wartości a cena musi mieć swoje odzwierciedlenie w jakości. To tak jak z zegarkami...

 

A za 120 tysi to polecam Superba kombi TDI z DSG - bardzo wygodne i dobrze wykonane autko za dobre pieniądze.

Edited by Adi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exeo to obudowane stare A4 ....nie warto za tą kasę....za mało świeży wygląd.

 

Kizashi - a sprawdzałeś spalanie tej benzynki ?? 7,5 w mieszanym :) Przy obecnych cenach ropy naprawdę warto nie pakowac sie w diesla. Japończycy wiedzą co robią w ogóle nie oferując diesla w tym aucie.

 

No cóż... jak osiągniesz Kazashim 7,5L/100 w mieszanym (50% trasa, 50% miasto) to Ci takiego kupie!!! :) To ma 2,4L motor i napęd na 4 koła! Nie maszns na średnią poniżej 10L. Poczytaj fora o tym aucie i ile pali to autko na serio a nie wg katalogu. Wiesz chyba jak oni to testują w fabrykach...

Poza tym to auto ma w środku mniej miejsca niż golf...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzyna....jako sluzbowka.....to nie bedzie schodzilo ponizej 13stu ze spalaniem :)

 

Skoro kogoś stać na auto sluzbowe za 120 tys to i stać na tankowanie.

 

Wiem że 7,5 podawane przez producenta to fikcja. Wszyscy producenci te dane zaniżają. 10L an trasie jest osiągalne a osiągi i przyjemnosc z jazdy duzo wieksza niz z jakiegos malego silniczka z turbo czy DIEZELA :) . Moim zdaniem warto. Auto dopracowane, jak to suzuki zapewne bedzie bardzo bezawaryjne i z bardzo fajnym nietuzinkowym designem.....wyróżnia się na drodze....to wszystko rekompensuje te 2-3l więcej na stacji benzynowej.

Edited by marcomartin

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Wiem że 7,5 podawane przez producenta to fikcja. Wszyscy producenci te dane zaniżają.

 

Nie do końca się zgodzę. Jasne, ze w prospektach lepiej wygląda niższe zużycie i jazda rzeczywista nijak sie ma do warunków testowych, ale jesli ktoś potrafi jeździć, to spalanie naprawdę może być na sensownym poziomie. Chociaż w przypadku służbowego auta.......... :)


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kizashi - przód 7,9

- 4x4 8,2

Takie są w katalogu dane, a w teście AŚ wersja przednionapędowa osiągnęła spalanie 8,5 litra.

 

A co do różnicy katalog, a rzeczywistość.

Wracając do Polski z Anglii z prędkością ok 100-110 km/h (nie spieszyło mi się)

Na paliwie Shell FuelSave zszedłem moim benzynowym 1.6 do 4,6 l/100 km.

A producent chyba 5,6 liczy na trasie. Ale to już przykład eksploatacji nienormalnej i abstrakcyjnej :)

Edited by Hendrix89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat A3 bym nie polecał, to chyba najmniej udany model Audi, jesli coś ma się psuć to właśnie A3. Przyznam Ci racje, ze niemieckie auta są bardzo twarde, ale można się przyzwyczaić. Pozdrawiam.

:) :)

Dobry żart tynfa wart :)

Ale chetnie posłucham czemu to niby A3 najbardziej awaryjne z modeli Audi...Bo poza nieprodukowanym A2 jest dokładnie na odwrót... :)

http://motoryzacja.interia.pl/news/szukasz-auta-te-sie-nie-psuja,1632204,3962

Edited by pawel1380

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro kogoś stać na auto sluzbowe za 120 tys to i stać na tankowanie.

 

Wiem że 7,5 podawane przez producenta to fikcja. Wszyscy producenci te dane zaniżają. 10L an trasie jest osiągalne a osiągi i przyjemnosc z jazdy duzo wieksza niz z jakiegos malego silniczka z turbo czy DIEZELA :) . Moim zdaniem warto. Auto dopracowane, jak to suzuki zapewne bedzie bardzo bezawaryjne i z bardzo fajnym nietuzinkowym designem.....wyróżnia się na drodze....to wszystko rekompensuje te 2-3l więcej na stacji benzynowej.

 

 

Wiadome jezeli kogos stac na takie auto to i stac na tankowanie i serwisowanie. No ale tam Kolega ktory prosil o porade nadmienil ze musi byc ekonomiczne :)

 

Co juz kto lubi.....ja mam diesla i przy dieslu zostane.....zeby miec auto o podobnej dynamice.....to trzeba by miec silnik w benzynie co najmniej 2 litry....no albo jakis mniejszy z turbo.....ale wtedy nie mozna mowic o " jezdzie o kropelce " bo zeby auto benzynowe spalilo te 6 litrow co diesel to trzeba sie starac. A ja niestety nie lubie sie ograniczac :)


" tylko Seiko " Damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat A3 bym nie polecał, to chyba najmniej udany model Audi, jesli coś ma się psuć to właśnie A3. Przyznam Ci racje, ze niemieckie auta są bardzo twarde, ale można się przyzwyczaić. Pozdrawiam.

 

Też się nieźle uśmiałem :lol: Chciałbym poznać dlaczego jeden z najbardziej udanych modeli Audi jest wg Ciebie tym najbardziej nieudanym :D

Osobiście mam A4 B7 z 2006 r który jest identyczną konstrukcją jeśli chodzi o zawieszenie, mechanikę i elektrykę co A3. Można powiedzieć

że pracuję też w "branży" i legend o specjalnej awaryjności A3 nie slyszalem.

 

Owszem plotka głosi że w modelach z poprzednich lat psują się pompowtryski. Ale co z tego? Obecnie mam 190 tys przebiegu co przy kompletnej bezawaryjności tego samochodu

powoduje ze nawet jesli pompowtryski padną to będzie mnie stać zapłącić za regenerację te 3 tys i zrobie kolejne 200 tys.


Marcin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki to bym sobie odpuscil - drogi serwis a spalanie katalogowe mozna sobie miedzy bajki wlozyc.

Polecam Superba - dobre silniki polecam diesla 170KM, pakiet na bezdroza (na nasze drogi na prawde fajna sprawa) i mamy typowo biznesowe autko.

Jechalem takim cudem i musze powiedziec, ze nie znalazlem absolutnie zadnych slabych punktow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superb owszem, świetny. Ale nie pasowała mi strasznie skrzynia DSG w TDI, jak jeździłem u znajomego. Ale jeśli chodzi o wnętrze, to dużooo bardziej mi przypadło do gustu niż w VW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.