Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Czy ja wiem raz na 130-150tys wydać 10tys na obsługę silnika :) Więcej nowe diesle kosztów potrafią wygenerować przez ten okres.  W razie czego za 10tys robimy wspaniały mod dzięki któremu nasz silnik zmniejsza swoje spalanie o ponad połowę, i zwiększa żywotność kilkukrotnie.. montujemy K20 :)

Edited by Głowa69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy któryś z szanownych forumowiczów ujeżdża Astrę H?

Najlepiej w dieslu Z17DTH?

 

Potrzebuję pilnej odpowiedzi na 3 ważne pytania:

- powyższy silnik (konkretnie w Astrze) jest na wtryskach Denso czy Bosch?

- czy bezwypadkowa Astra H miewa problemy z rdzą (progi)?

- czy jest to ogólnie trwałe auto?

 

Oglądałem, jestem zachwycony, ale nie chcę popełnić błędu.

Niestety auto może zejść w ciągu kilku godzin (bo fajne) i muszę szybko podjąć decyzję.

Ja miałem 2 astry H jedna była benzynowa druga diesel. Napisze Ci pw :)


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy moze ktos wie dlaczego w MB 300CDI i MB 350CDI nie zmieniono skrzyni na 7G+ a pozostawiono 7G? Przegrzebalem wszystkie fora i nie moge znalezc informacji poza tym ze tego nie zrobiono.


nie spiesz się ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie (i Panie:) szukam opinii na temat Peugeot 207 1.6thp 174km. W internecie bardzo sprzeczne informacje, a ja chciałbym w miarę możliwości info z pierwszej ręki. Potrzebuję czegoś niewielkiego i dobrze jeżdżącego do miasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może trochę zmienię pytanie: Potrzebuję czegoś niewielkiego i dobrze jeżdżącego do miasta- co byście polecili? max 45k pln, tylko benzyna.

 

Dzięki za wszelkie sugestie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polo 1,4, Fabia 1,4, Yaris 1,3, 208 1,2.

Ja kupiłbym Polo, ale żona wybrała 208, a to samochód dla niej.

Rok temu, mieliśmy założony podobny budżet, zwiększył się raptem o 10%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisząc "dobrze jeżdżące" miałem na myśli "miejską rajdówkę", tak 140-180km, kolega ma do sprzedania 207 1.6thp, ale trochę obawiam się tego silnika...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może trochę zmienię pytanie: Potrzebuję czegoś niewielkiego i dobrze jeżdżącego do miasta- co byście polecili? max 45k pln, tylko benzyna.

 

Dzięki za wszelkie sugestie.

 

IMO szukaj czegokolwiek, żeby było bezywpadkowe i z pewnych rąk [rodzina, kolega].

Unikaj komisów, nie patrz na przebieg.

Sprawdź auto w jakimś zaprzyjaźnionym warsztacie, broń Boże ASO.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisząc "dobrze jeżdżące" miałem na myśli "miejską rajdówkę", tak 140-180km, kolega ma do sprzedania 207 1.6thp, ale trochę obawiam się tego silnika...

 

Ten silnik poprawiono po którymś roku, chyba 2009 ?

Poszukam.

Jeżeli kolega ma je od nowości a nie jest 14 właścicielem to ja bym brał.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli używki.

Ten silnik rzeczywiście nie ma dobrych opinii, choć podobno od 2011 jest lepiej.

 

Jak dla siebie, to szukałbym Mini coopera albo Polo GTI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dokładnie za taka kwotę nabyłem dla studenta Fiata Bravo II 1.4 90 KM , przez 3 lata zrobił 30 kkm , auto nie sprawia żadnych problemów technicznych , spalanie w warunkach miejskich Warszawa i okolice nie przekracza 8 l /100km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dokładnie za taka kwotę nabyłem dla studenta Fiata Bravo II 1.4 90 KM , przez 3 lata zrobił 30 kkm , auto nie sprawia żadnych problemów technicznych , spalanie w warunkach miejskich Warszawa i okolice nie przekracza 8 l /100km .

 

 

Ale kolega szuka auta z wykopem.  :ph34r:


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi.

 

Tak Civic VII też mi się podoba (od 10 lat), ale to już dość wiekowy pojazd.

 

Do kupienia od kolegi mam rocznik 2007, pierwszy właściciel, 1.6thp, 174km, tylko ten silnik....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Eee, nie bierz szlifierki, tam moc pojawia się gdzieś w okolicach 6 tys. obrotów, a wtedy silnik wyje.

Na dłuższą metę nie jest to przyjemne.

 

Jak Peugeot jest z 2007 to ja bym odpuścił.

Edited by Tommaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale kolega szuka auta z wykopem.  :ph34r:

Ok :D za długo pisałem post

Share this post


Link to post
Share on other sites

W abarcie? Napisz więcej szczegółów, może być PW:)


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie Abarth, 120km, chcę coś szybszego a w podobnej wielkości, do miasta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może jakieś usportowione clio? Nie siedzę we Francuzach... Jeśli nie fiacik to fabia rs wygląda nieźle na plus na pewno skrzynia dsg...


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Clio myślałem...nowym, podoba mi się, ale rozsądek mówi że można lepiej wydać 90k pln :) popatrzę na Fabię, nie wiedziałem że jest usportowiona wersja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przymierzam się do kupna 3 litrowego diesla i mocno myślę o BMW 330D z 2007-2009r z przebiegiem ok. 100k km. Zastanawiałem się też nad Audi i Mercedesem, oba fajne, ale beemka wydaje się dawać najwięcej frajdy. Chodzi mi o ekonomię, bezpieczeństwo ale też dynamikę - zabawka dla taty ;)

Z jakimi niespodziankami musiałbym się ew. liczyć przy takim przebiegu?  Chętnie poznałbym jakieś opinie klubowiczów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W trzylitrowych dieslach z tego okresu mogą Cię spotkać trzy niespodzianki, mnie spotkały dwie z nich :)

- kolektor ssący - jak w porę zauważysz, to wymienisz tylko kolektor, jak klapki się oberwą, to masz po turbo.

- kolektor wydechowy - jak zacznie śmierdzieć spalinami w kabinie, to 6 tys. nie Twoje.

- sterownik łopatek w turbo, lubi się palić z przegrzania, a wymienić samego sterownika się nie da, trzeba nowe turbo.

Poza tym to dobre silniki, ale samochód mocno skomputeryzowany, więc w powypadkowych elektronika się sypie.

 

O samej trójce niewiele powiem, bo miałem inny model z tym silnikiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.