Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

 

Czy dużo ma smaczków w stylu plastikowe chromowane końcówki wydechu z zaślepkami ?:

http://www.autocentrum.pl/testy/mercedes-c-220-bluetec-eska-w-miniaturze/zdjecia/9/

To niestety domena diesli. W benzynach mamy normalne wydechy po 2 stronach.

Do tabletu można się przyzwyczaić, przynajmniej mamy duży ekran 8,4 cala.

IMG_4661.jpg?v=0&p=5&x=1&a=BYeZX5mgesJaA

 

Teraz pokazali neue C63.

Uwielbiałem dźwięk wolnossącego 6.2 litra, tym razem tylko 4.0 BiTurbo. Ekologia..

c63ed3.jpg

Edited by maciej88

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jest juz 350CDI?

C63 fajnie mieć ale nie do uzytkowania na codzień (ani do miasta ani na duże przebiegi) Moim zdaniem najładniejsze auto w klasie executive.


nie spiesz się ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te zaślepki to żadna nowość. Wielu, wielu tak miało i to od najtańszych (np Civic VIII) aż po najdroższe. I o ile ta C klasa mi się bardzo podoba o tyle nie do przełknięcia jest dla mnie ten tablet na środku deski rozdzielczej, którego nie można wywalić, schować anie zamówić auta bez niego... Nie wiem skąd ta moda na taką "ozdobę" ale dla mnie trąci to tandetą. I tu znów jakaś moda bo Audi też w takie coś montuje i pewnie zaraz będą kolejni.

 

Jasna sprawa, ale w poprzedniej C-klasie tego nie było. A mi się to nie podoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżdżę poprzednia generacja (W204) tam fajnie rozwiązali kwestie ekranu command, w tym modelu mogli sięgnąć po rozwiązanie ze starej A8, albo Volvo (prostopadle wysuwany ekran), mysle ze bardziej by się to spieło stylistycznie, reszta wygląda swietnie

Edited by masterzomp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mecenas świetny. Gratulacje. No i biały kolor. Ja od 2 tygodni jeżdżę czarnym Mondeo 2,5 T Titanium X w kombi i jedyne czego mi brakuje, to właśnie białego koloru. Poza tym bajka. Po boxie mam 272 km i 420 Nm. Prowadzę nieustanna walkę z tym potworem, bo skurczybyk prowokuje strasznie, a ja zapas mocy wykorzystuje tylko przy wyprzedzaniu :) Na niskich obrotach jest tali leniwy, ale od 2,5 obr/min budzi się bestia i ryczy jak wściekły. Nawet moja małżonka, dla której moc to tylko cyferki na papierze ostatnio chyba pierwszy raz w życiu powiedziała, cytuję "no faktycznie, nie dziwię ci się, że się cieszysz z tego auta" :)

Edited by Osiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super furki. Z czego ja nie jestem zwolennikiem nowych samochodów. Doszedłem do wniosku, że lepiej kiedy auto nie traci na wartości.

Kilka miesięcy temu przygarnąłem taką oto perełkę:

 

post-68297-0-70202400-1417283051_thumb.jpg

http://i61.tinypic.com/110vbxc.jpg

http://i57.tinypic.com/9st01s.jpg

http://i59.tinypic.com/317gzue.jpg

 

Po dłuuuugich poszukiwaniach po całej Europie, trafiłem na mój wymarzony egzemplarz w Szwecji- z jasnym wnętrzem i oryginalnym przebiegiem, niecałe 160.000 km.

Teraz mam 4.4 powodów więcej, żeby wracać do domu okrężnymi drogami :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łooo...piękna :)  Kolega mi opowiadał, że miał ten silnik.....jeździło się świetnie ale mało go nie puścił z torbami  :rolleyes:


" tylko Seiko " Damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super furki. Z czego ja nie jestem zwolennikiem nowych samochodów. Doszedłem do wniosku, że lepiej kiedy auto nie traci na wartości.

Kilka miesięcy temu przygarnąłem taką oto perełkę:

 

attachicon.gif1.jpg

http://i61.tinypic.com/110vbxc.jpg

http://i57.tinypic.com/9st01s.jpg

http://i59.tinypic.com/317gzue.jpg

 Piekna sztuka. Te Beemki zawsze kojarza mi sie z puerwsza czescia t transportera;)

Ile to palu?

Po dłuuuugich poszukiwaniach po całej Europie, trafiłem na mój wymarzony egzemplarz w Szwecji- z jasnym wnętrzem i oryginalnym przebiegiem, niecałe 160.000 km.

Teraz mam 4.4 powodów więcej, żeby wracać do domu okrężnymi drogami :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te zaślepki to żadna nowość. Wielu, wielu tak miało i to od najtańszych (np Civic VIII) aż po najdroższe. I o ile ta C klasa mi się bardzo podoba o tyle nie do przełknięcia jest dla mnie ten tablet na środku deski rozdzielczej, którego nie można wywalić, schować anie zamówić auta bez niego... Nie wiem skąd ta moda na taką "ozdobę" ale dla mnie trąci to tandetą. I tu znów jakaś moda bo Audi też w takie coś montuje i pewnie zaraz będą kolejni.

Zgadzam się w 100%. Dużo bardziej odpowiada mi takie rozwiązanie

 

b3a733fa519346bb2e6308601e5cef9a.jpg

Edited by irekm

Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łooo...piękna :)  Kolega mi opowiadał, że miał ten silnik.....jeździło się świetnie ale mało go nie puścił z torbami  :rolleyes:

 

Jeśli się kupi zadbany egzemplarz, nie jest źle. Z czego "zadbany egzemplarz" dla każdego znaczy coś innego... W każdym razie w Polsce się takiej nie kupi. W zachodniej europie też jest ich coraz mniej w takim stanie.

 

Spalanie na poziomie 14l/100 km przy delikatnej jeździe. Jeśli się depta to w baku jest podobny efekt jak kiedy spuszczasz wodę z wanny :).

 

Poprzednie modele BMW również świetnie wyglądają- ale tylko z zewnątrz. W środku już nieco zbyt archaicznie. W E38 jest dla mnie idealnie, nie ma świecidełek i kolorowych jarmarków. Tylko perfekcyjnie dobrany kolor tapicerki- granatowo na desce rozdzielczej i pod nogami + bananowo na siedzeniach. W nocy oświetlenie wnętrza delikatnymi akcentami działa tak, że czujesz się wyjątkowo. Oczywiście każdy detal na pomarańczowo (wgoogluj "bmw e38 interior at night").

 

Do tej pory nie kryję zdziwienia jak to auto jest zaprojektowane, że delikatnie głośniej robi się tylko do 100km/h. Można się zapędzić, a gdyby ktoś zastawił licznik ciężko byłoby się zorientować czy jedziesz 130 czy 200. Przy snuciu się po mieście znajomy stwierdził, że to samochód elektryczny :D. Dopiero jak wdepniesz gaz, uszy pieści ten pomruk V8. Wielu mi odradzało to auto, że drogie w utrzymaniu, stare, mało ekonomiczne. A ja mówię w d*pie, raz się żyje. A że się jeszcze trafił taki rodzynek, to tym bardziej cieszy. Tylko teraz mam podobnie jak z wyjątkowym zegarkiem z kolekcji- nie noszę za często bojąc się, że pozbawię go tego dziewiczego blasku.

 

 

@ sabuniek - takie patałachy powinny wisieć w każdym mieście dla przykładu w widocznym miejscu. Za jaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V 8 w tej Beemce brzmi fantastyczne, przyspueszenie daje odczucie jak w samolocie. Jeździ się tym jak Titanicem jeżeli chodzi o wygodę. Mój kumpel ma taką i to jest naprawdę bajka :-) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem 4,4 w piąteczce - świetny motor. Nie brzmi jak typowe V8, bardziej technicznie i surowo. Osiągi zadowalające, ale problemem jest Vanos (o ile to po lifcie) bo niestety trzeba go wymienić jak dzwoni a to dodatkowy łańcuszek w rozrządzie plus rozrząd plus rolki plus prowadnice plus regulacja... 6 tys pęka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeździłem parę tygodni X5 z silnikiem 4.4. Rzeczywiście nie bulgocze jak klasyczne V8, np w Jeepach. Ale mocy ma mnóstwo do samej góry, co nie zawsze jest oczywiste w V8, ma niesamowitą kulturę pracy i nieposkromiony apetyt :)

Mi spalił średnio 18l/100 km przez te 5000 km, które nim zrobiłem...

Jeśli dla kogoś spalanie nie robi różnicy, to ciężko znaleźć lepszy silnik. Tylko dbać o Vanosa i będzie wieczny.

Edited by Tommaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar zacny, tam też ciekawe silniki były, co siedzi u Ciebie?

 

@ Tomaso, Mikołaj - bulgocze... tyle że wydech zaprojektowany jest tak, że ma być cicho. W końcu to limuzyna, a w tamtych latach nie było mody na głośne wydechy.

Posłuchajcie tego:

 

Co do vanosów, to są bajki opowiadane przez ludzi, którzy jeżdżą wrakami, a nie samochodami. W nowych BMW też są vanosy i jakoś nikt nie narzeka.

Dzięki vanosom auto mniej pali i lepiej ciągnie od dołu, co przy 4.4 daje wrażenie jazdy w totalnej ciszy i przyspieszania bez jakiegoś wzrostu obrotów.

 

A do mojego auta przylgnęła ksywka titanic jakiś czas temu :).

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nie chodzi o wydech. Każdy kto miał inne V8 a potem 4,4 od BMW napisze, że brzmi zupełnie inaczej niż np V8 Merca. NIe ma tego klangu, tego głębokiego dźwięku. I wydech nie ma tu nic do rzeczy. 4,4 brzmi technicznie, bardziej jak japońskie V6 :) Trudno to wytłumaczyć... To oczywiście nie zmienia faktu, że brzmi ładnie i jak się podkręci obroty to grzmi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po prostu brzmi jak rzędowe szóstki BMW. Jest równie dobrze wyważony, inżynierowie BMW się tym chwalili, gdzieś czytałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super furki. Z czego ja nie jestem zwolennikiem nowych samochodów. Doszedłem do wniosku, że lepiej kiedy auto nie traci na wartości.

Kilka miesięcy temu przygarnąłem taką oto perełkę:

 

attachicon.gif1.jpg

http://i61.tinypic.com/110vbxc.jpg

http://i57.tinypic.com/9st01s.jpg

http://i59.tinypic.com/317gzue.jpg

 

Po dłuuuugich poszukiwaniach po całej Europie, trafiłem na mój wymarzony egzemplarz w Szwecji- z jasnym wnętrzem i oryginalnym przebiegiem, niecałe 160.000 km.

Teraz mam 4.4 powodów więcej, żeby wracać do domu okrężnymi drogami :).

 

 

Automat....  :angry:

Fuj  :rolleyes:


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.