Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

i w jakim kierunku zatem poszły Twoje poszukiwania auta ?

W zadnym

Kupilismy to F10 bo cena byla ok

Ale swiadomie z wyboru w zyciu.

 

Wiesz ja jestem zboczony bo przesiadlem sie z W126 na w124 i ciezko to pobic zawieszeniowo chociazby.

Imo F10 nie warte tej kasy wolabym chyba Mazde 6 albo E-klase


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zadnym

Kupilismy to F10 bo cena byla ok

Ale swiadomie z wyboru w zyciu.

Wiesz ja jestem zboczony bo przesiadlem sie z W126 na w124 i ciezko to pobic zawieszeniowo chociazby.

Imo F10 nie warte tej kasy wolabym chyba Mazde 6 albo E-klase

Producenci aut segmentu E Premium pozostawiają w tej chwili klientom tak olbrzymi wybór opcji i indywidualizacji auta , również kilka rodzajów zawieszeń . że każdy powinien być usatysfakcjonowany . Gdybym cofnął się do 2014 roku moim wyborem ponownie byłby ten sam model , silnik i wyposażenie ...... no może zastanowiłbym się nad tym czy ponownie wybrać sztywniejszy zawieszeniowo M-pakiet czy raczej EDC i mieć zmienną siłę tłumienia amortyzatorów w zależności czy chce pojeździć bardziej sportowo czy bardziej komfortowo . Dzisiaj natomiast w 2016 , poszedłbym jeszcze do salonu MB i wypróbował nową E- klasse bo auto także trafia w moje gusta .

Edited by Drake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukam Subaru Forestera lub Imprezę w granicach 30 tys zł. Nie ukrywam, że najbardziej chciałbym wersję z turbo, ale wiem że może być różnie ;)

 

Może ktoś z Was, albo znajomi chcą sprzedać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imo F10 nie warte tej kasy wolabym chyba Mazde 6 ...

Nie żartuj sobie. Niech Tobie Meches opowie jak w ww Mazdzie sobie pod uszczelki drzwi wkładał plasterki filcu bo już przy 120 kph hałas był wkurzający.

 

Nie ten poziom zupełnie co BMW. Chyba, że niezawodność.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zachorowałem na stare Audi A4 B6. Powiedzcie proszę czy robiąc rocznie około 12-15 tys. km pchać się w 1.9 TDI 130 KM? Początkowo szukałem tego silnika, ale teraz przerzuciłem się na 1.8T. A może to w ogóle zły pomysł by kupować Audi z roku 2003-04 i lepiej poszukać czegoś innego w budżecie do 22 tys. zł? Tylko pytanie czego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zachorowałem na stare Audi A4 B6. Powiedzcie proszę czy robiąc rocznie około 12-15 tys. km pchać się w 1.9 TDI 130 KM? Początkowo szukałem tego silnika, ale teraz przerzuciłem się na 1.8T. A może to w ogóle zły pomysł by kupować Audi z roku 2003-04 i lepiej poszukać czegoś innego w budżecie do 22 tys. zł? Tylko pytanie czego?

SAAB

 

No dobra, jako miłośnik tej marki, mogę być nie obiektywny, ale warto poczytać, zobaczyć. Jeśli diesle, to silnik 1.9 ( świetna produkcja Fiata ), 2.2 raczej bym odradzał. Z benzynami też nie będzie większych problemów, dobre jednostki.

 

Osobiście jeżdzę 16letnim SAABem w 2l w benzynie i prócz wymiany oleju nie robię nic.

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kupujac saab'a bedziesz zupelnie inaczej postrzegany ;)

Tylko nie wiem jak z dostepnoscia czesci poniewaz nie mialem stycznosci.

 

Przy tak malych przebiegach rocznych wybralbym benzyne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zachorowałem na stare Audi A4 B6. Powiedzcie proszę czy robiąc rocznie około 12-15 tys. km pchać się w 1.9 TDI 130 KM? Początkowo szukałem tego silnika, ale teraz przerzuciłem się na 1.8T. A może to w ogóle zły pomysł by kupować Audi z roku 2003-04 i lepiej poszukać czegoś innego w budżecie do 22 tys. zł? Tylko pytanie czego?

 

Oba silniki są sprawdzonymi konstrukcjami. Sam kiedyś, lata temu posiadałem 1.9TDI w Quattro.  Jedno z najlepszych aut jakie miałem.

 

Przy dieslu auta z tego rocznika mają po 300 tyś km i to delikatnie licząc, silnik co prawda pancerny ale ......no właśnie.  

Przy 1.8T i 2.0T kupując w DE możesz kupić auto z przebiegiem ok 100 tyś ale na pewno nie za kwotę o której wspominasz.

Silnikowo są to sprawdzone konstrukcje.

Oczywiście cena za takie auto jest wysoka, adekwatna do przebiegu i stanu.

W PL takie auto byłoby nie do sprzedania w tej cenie.

 

Osobiście postawiłbym na oturbowaną benzynę  :)

Edited by czarci goniec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zachorowałem na stare Audi A4 B6. Powiedzcie proszę czy robiąc rocznie około 12-15 tys. km pchać się w 1.9 TDI 130 KM? Początkowo szukałem tego silnika, ale teraz przerzuciłem się na 1.8T. A może to w ogóle zły pomysł by kupować Audi z roku 2003-04 i lepiej poszukać czegoś innego w budżecie do 22 tys. zł? Tylko pytanie czego?

 

Jak zachorowałeś to bierz. Dobre auto, nieco przewartościowane na rynku wtórnym i bardzo trudne do kupienia w bdb stanie (dużo kombinowanych, powypadkowych) itd.

Diesel będzie Ci palił średnio 6,5 l / 100 km, beznyna 1.8T około 10 przy tych samych warunkach. Przy obecnych cenach paliw (Wrocław 4 zł/ ON, 4,2 zł/ 95-ka) wyjdzie odpowiednio 26zł/ 100 km i 42 zł / 100 km. Różnica 16 zł/ 1000 km - czyli rocznie 1920 - 2400 zł / rok. Moim zdaniem to sporo i zdecydowanie szukałbym diesla. Tym bardziej, że ceny używanych egzemplarzy w bdb stanie 1.8T i 1.9 TDI są w zasadzie jednakowe. Gaz dobry do tego silnika względem diesla, przy tych przebiegach też będzie się zwracał 2-3 lata.

 

Alternatywa w tym budżecie to mój ulubiony samochód:

829709787_1_1080x720_bmw-e39-lift-gaz-na

bmw-alpina-b10-e39-wnetrze-i18422.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test w sumie dość powierzchowny, takie podsumowanie.

Nie zgodzę się z jednym - moim zdaniem ten samochód ma całe hektary przyczepności, szybkość z jaką można brać zakręty w 99% aut zakończyłaby się wycieczką do rowu.

Reszta, biorąc za punkt odniesienia "normalny" samochód jest prawdą - ciasnota, hałas, brak komfortu. Ale dla mnie to są po części zalety a nie wady. A z zamkniętym dachem można spokojnie jechać 160 km/h przez kilka godzin, wiem bo sprawdziłem. 

Potwierdzam też w 100% kryterium wzrostowe, 170 cm to minimum, 180-182 cm to maksimum, na szczęście mi on pasuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli przy 186cm trzeba już mieć orzeszka na głowie, czy głównie co się widzi to górna rama szyby? Pewnie poza samym wzrostem większe znaczenie ma stosunek długości tułowia od pasa do czubka głowy do długości nóg. Zaskoczyła mnie jedynie wzdłużna regulacja fotela kierowcy.

Musiałbyś się przymierzyć, ale prawdopodobnie nie będziesz się czuć komfortowo. Ramka wprawdzie nie będzie Ci przeszkadzać podczas jazdy (bardziej obserwując światła na skrzyżowaniu), ale wiatr podczas jazdy będzie Ci przeszkadzał. Co do siedziska, to można regulować jego pochylenie, ale nie wysokość, choć akurat w Twoim wypadku to nie problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tarant3

Miałem to samo napisać, ale mnie Marcin ubiegł...


Duopel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

od sropla, co go Tarant chciał sprzedać i tylko d*pa z tego wyszła...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja miałem dzisiaj okazję odpalić takie cudo :D

 

 

Przepiękny Miałem kiedyś takiego 128 Sport z silnikiem 1,1 rocznik '76 i b żałuje ze sprzedałem bo teraz ceny za zadbany kompletny egzemplarz są wysokie ...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edited by DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zachorowałeś to bierz. Dobre auto, nieco przewartościowane na rynku wtórnym i bardzo trudne do kupienia w bdb stanie (dużo kombinowanych, powypadkowych) itd.

Diesel będzie Ci palił średnio 6,5 l / 100 km, beznyna 1.8T około 10 przy tych samych warunkach. Przy obecnych cenach paliw (Wrocław 4 zł/ ON, 4,2 zł/ 95-ka) wyjdzie odpowiednio 26zł/ 100 km i 42 zł / 100 km. Różnica 16 zł/ 1000 km - czyli rocznie 1920 - 2400 zł / rok. Moim zdaniem to sporo i zdecydowanie szukałbym diesla. Tym bardziej, że ceny używanych egzemplarzy w bdb stanie 1.8T i 1.9 TDI są w zasadzie jednakowe. Gaz dobry do tego silnika względem diesla, przy tych przebiegach też będzie się zwracał 2-3 lata.

 

 

Z tym spalaniem to słyszałem różne opinie. Średnio może i tak, ale generalnie moja jazda to 80% śmiganie po miejscu, a słyszałem opinię użytkowników, że w takim cyklu oszczędne 1,9 TDI 130 KM łyka 8 litrów...

Share this post


Link to post
Share on other sites

105 KM łyka 9...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem w sieci przyzwoicie wyglądającą B6 z 1.9 TDI. Nie wiem co robić, potrzebuję pilnie auta. Napaliłem się na 2 rury wydechowe w 1.8 T, no ale tu trafia się wymarzona konfiguracja wyposażenia, koloru. Ehh ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za wyjaśnienie. W nagrodę motoryzacyjna zagadka. Od jakiego auta jest ten kluczyk?  :D

 

 

 

Twoja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tarant3

Twoja?

 

Niedouk. Kluczyk jest rodzaju męskiego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.