Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

 

 

. Jeżeli możesz, to napisz jakie masz argumenty przeciw Barcheccie.

3 litery które nijak nie pasują do Roadstera:

F

W

D

 

Tapaltak

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 litery które nijak nie pasują do Roadstera:

F

W

D

Tapaltak

Tak myślałem. Racja. Mając tą świadomość w zasadzie odrzucam te auta, ale uroku im nie można odmówić. Będze MX-5 ;)

Cougar ma się doskonale. A garaż rzeczywiście by się przydał, choć nie bardzo jest jak i gdzie go postawić.

Twój Cougar jest fantastyczny. Pojeździłbym sobie takim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 MX5 zawsze kojarzyć mi się będzie z tęczą... ;)


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why not this

 

27ae5376cb12b141ade91b2dd4773f94.jpg

 

Wiem że miał europejskiego odpowiednika, ale nie wiem jak się nazywa.

Jakbym szukał niezbyt drogiego używanego convertible, to ten był pierwszy samochód po który bym poszedł

 

Ooo, juz znalazlem

 

Opel GT

 

31dd5c88bc2f9fcb3114aa6bcf039022.jpg

 

Sent from my E6653 using Tapatalk

Edited by irekm

Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

​wykonanie serwis ASO, po upływie gwarancji naprawa na koszt i ryzyko właściciela


Co-Axial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pepepatryk przepiekny jest ten saab. Prosze wrzuc wiecej zdjec i opis. Mam slabosc do aut z lat 80/90/00. Dla mnie sa to auta, ktore mialy "dusze" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym premium to jest tak - każdy ma własne odczucia - koledzy piszą o dziadzieniu mercedesa - i takie tam.

Jednak są ogólnie, powszechnie przyjęte podziały. Segmenty w związku z wymiarami i klasy - popularna i premium. Wewnątrz każdego segmentu są różnice i wewnątrz klasy także są.

Ale Mercedes, BMW, Audi, Jaguar, Cadillac, Lincoln, Lexus, Infiniti, Volvo czy Porsche to marki premium i niespecjalnie jest o czym dyskutować - przeciwnie do tego jak się maja przedstawiciele tej klasy wobec siebie.

W zasadzie jeśli Infiniti to premium to wspomnę, że do takiego zaszeregowania uzurpują sobie prawo miłośnicy Alfy Romeo oraz Lancii :)


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zasadzie jeśli Infiniti to premium to wspomnę, że do takiego zaszeregowania uzurpują sobie prawo miłośnicy Alfy Romeo oraz Lancii :)

Ciekawe podejście do tej kwestii pozycjonowania Infiniti. Mozesz sie nie zgadzać ale to jest premium .

Alfa to odpowiednik VW .


Deus Dona Me Vi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh przecież to never ending story. Merc prestiżowy ale złośliwcy się śmieją, że siedząc w A8/7er nie spotkasz na światłach śmieciary z tym samym znaczkiem, siedząc w S65 amg za 1.5mln już tak. Ktoś powie "kogo to obchodzi" - dlaczego Rolex nie produkuje zevarków za 500zl? Przeciez mogliby?

Porsche jest wyżej pozycjoniwane niż BMW czy Mercedes. Kiedyś czytałem jakiś tekst o fabryce porsche, chyba główny kierownich projektu 918 chwalił się, że skóry najpierw przyjezdzaja do Porsche a to co zostanie jedzie dalej np do Merca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na takie coś ludzie spisują umowy, w razie W niezależny rzeczoznawca i dochodzenie swoich spraw. Jak ktoś wyśle do Szwajcarii rolka po gwarancji i odeślą z stłuczonym szkłem to każdy powie "trudno"? To tylko dowodzi jacy ludzie pracują w ASO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh przecież to never ending story. Merc prestiżowy ale złośliwcy się śmieją, że siedząc w A8/7er nie spotkasz na światłach śmieciary z tym samym znaczkiem, siedząc w S65 amg za 1.5mln już tak. Ktoś powie "kogo to obchodzi" - dlaczego Rolex nie produkuje zevarków za 500zl? Przeciez mogliby?

Porsche jest wyżej pozycjoniwane niż BMW czy Mercedes. Kiedyś czytałem jakiś tekst o fabryce porsche, chyba główny kierownich projektu 918 chwalił się, że skóry najpierw przyjezdzaja do Porsche a to co zostanie jedzie dalej np do Merca.

 

z tymi skórami to na pewno bzdura :). Dla mnie Porsche to podobny poziom prestiżu co merc, audi, bmw. Kosztuje zresztą też podobnie. Topowe 911 turbo w podobnej cenie co np. Audi R8 V10 na wypasie, Nie sposób skonfigurować panamery w cenie Merca S65 AMG, a Cayenne kosztuje podobnie co podobnie skonfigurowane X5.

 

Często ludzie myślą o Jaguarze, że to Bóg wie co. W tej chwili prestiż tej marki staje się moim zdaniem mniejszy niż BMW, Audi i Merca.

 

Wyższy poziom prestiżu od tych 5 marek powyżej mają np. ferrari, rolls, bentley, mclaren czy aston martin.

 

Choć rozmowa o prestiżu to tylko zabawa i nie ma niczego złego w gdybaniu, zestawianiu do testu porównawczego porsche z bmw, czy porsche z mclarenem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pepepatryk przepiekny jest ten saab. Prosze wrzuc wiecej zdjec i opis. Mam slabosc do aut z lat 80/90/00. Dla mnie sa to auta, ktore mialy "dusze" :)

Dzięki wielkie. Jestem tego samego zdania, że te trochę starsze samochody maja "dusze". Odbieram je zupełnie inaczej niż te nowe. Jak na przykład nie jestem miłośnikiem marki BMW tak te starsze modele, już pełnoletnie podobają mi się bardzo.

 

To mój drugi SAAB, wyczekany, wymarzony. W dokładnie takiej konfiguracji jaka szukałem. Kolor nadwozia Cosmic Blue, środek czarne skóry, manula, 3 drzwi, wersja Aero (ale pierwsze miesiące produkcji, bez "sportowych zderzaków i foteli) na chwile obecna 220000 udokumentowanego przebiegu i prócz dolewki oleju (1-1,5 l od wymiany do wymiany) i wymiany klocków/tarcz itp nic nie robione, spisuje się na medal.

 

Silnik 2.0T i 205KM-280Nm, do setki 7s, a po setce jest jeszcze lepiej jak na samochód z 2000r osiągi przyzwoite. Nie szukam nic innego, to moj samochód marzeń, zostaje do końca. Ostatnio tylko myślałem o podniesieniu mocy, bo bez większych problemów mógłbym osiągnąć coś pod 300KM, ale nie wiem czy nie lepiej zostawić go w oryginale. Kilka zdjęć

 

BTW: mało tu SAABowców na forum.

 

c06c0a2ef1ba975e074f6c811faa0632.jpg61be3336b643025389f702129052fb5f.jpg3a8264f79429effbd4509aff9c3ad9ab.jpg6371ecd3320ddf61feb440cefa64e450.jpg43be90cddb57722d7c0aeefe08696dc6.jpg

Edited by pepepatryk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czemu infiniti mialoby byc nie premium?

A czemu Lancia i Alfa miałyby być nie premium? :)

Edited by gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdybym mial mozliwosci to chcialbym miec go (saaba) w swojej kolekcji!:)

 

Czemu wg mnie infiniti jest premium? Za jakosc materialow, za silniki, za technologie, za innowacje, za cene jaka trzeba zaplacic, za nietuzinkowosc i za niski wskaznik awaryjnosci.

 

A teraz slucham czemu wg Ciebie nie jest premium :)

Edited by overrange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia jest marką premium, tylko teraz ciulowe auta robi.

To nie kwestia odczuć, wyposażenia tylko pozycjonowania. To nie my konsumenci określamy co jest premium, tylko marketingi producentów. My możemy tylko portfelami głosować.

Vw może zapakować do uda wszystko co istnieje i tak będzie autem klasy popularnej a gołe A4 czy trójka Bmw będą premium.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie. Słowa klucz: "dla mnie".

 

Dla ścisłości, dla mnie ani Infiniti ani Alfa ani Lancia to nie jest premium na które bym się dał złapać. Lexus już np. zdecydowanie tak i umiałbym zdecydowanie odpowiedzieć dlaczego.

 

O jakich innowacjach Infiniti myślałeś?

Edited by gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, a od kiedy te 100 kph na prądzie jest na rynku? Pytam bo hybrydy BMW czy VW jeżdżą na prądzie 120 kph.

 

A co to za układ kierowniczy Infiniti? Z przykrością stwierdzam, że kiedyś mój stan wiedzy nt. nowinek stał na wyższym poziomie.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://m.auto-swiat.pl/porady,t3wlx

 

Byc moze i jezdza 120km/h ale wydaje mi sie (moge sie mylic), ze infiniti bylo pierwsze ktore osiagnelo 100 na pradzie w hybrydzie.

 

Do tego infiniti hybrydy mozna spotkac na ulicach a bmw badz vw? Sa raczej rzadkim widokiem

 

Dlaczego dla Ciebie infiniti nie jest premium?

 

Jakosc materialow, rodzaj silnikow, hybryda, spasowanie elementow, trwalosc, wyposazenie, osiagi to wszystko w kupie jednak jest premium - w moim slowniki tego slowa.

 

A Ciebie co zraza do infiniti, ze nie jest wg Ciebie premium?

 

Ps no i patrzac na infiniti wiesz, ze to infiniti bo tez ma na swoj sposob wyjatkowa urode :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no thema w latach 90 jezdzil nasz rzad to jednak na swoj sposob byla premium na tle polonezow, maluchow i duzych fiatow. Ale tylko w tamtym ustroju politycznym i w Polsce ;) bo ma zachodzie kariery nie zrobila :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.