Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

trochę nie na temat ale ta linia... nie ma piękniejszego auta. no, może aston i laguna coupe. :P wkleję by sobie nacieszyć oczy.

 

spoilerymercedescls003kc3.jpg

post-6985-0-72530800-1330795759.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enzo widzę, że szukasz samochodu typu GTI. Może zainteresuję Cię takie autko :P

 

ale to nie jest gti. to jest prawie luksusowy, komfortowy kompakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

>Sirluke1

 

Takie srednie z tego GTI :wink: Poza tym ten tyl strasznie mnie denerwuje... no jak bylo mozna tak spr...lic to auto. Do tego sasiad sobie takie kupil... to bym byl malo oryginalny na ulicy :P

 

>>Soft

 

Musze powaznie rozwazyc to Clio Sport - naprawde mi sie podobalo.

 

W ten weekend jestem umowiony ze znajomym na przejazdzke nowym CTR'em - zobaczymy co to warte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A w czym jest on gorszy od GTi czy ST ?

 

Nie mówię o stylistyce, bo gusta są różne, ale o osiągi i prowadzenie. Dwa lata sprzedawałem VW. Znam z autopsii GTi i znam R32. C30 T5 jeździ równie przyzwoicie jak GTi przy tym nie jest tak diabelnie twarda (choć można zamówić sportowe zawieszenie) Oczywiście do R32 się nie umywa :P

 

Zgodzę się, że GTi i CTR to już legendy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry za OT,

 

no wiesz... toz to na temat jak najbardziej :lol: fotki fajne, offroadowa wersja rządzi :)


Michał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem szczerze , że nie byłem w stanie przebrnąć przez wszystkie kawałki o samochodach... mea culpa (czy jakoś tak), ale czy ktoś ma coś do powiedzenia o M3 E46 - tak mniej więcej od roku 2003?? Jestem - że tak powiem - żywotnie zainteresowany Waszą opinią.


Sikory złote pod mankietem odmierzają sekund bieg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Powiem szczerze , że nie byłem w stanie przebrnąć przez wszystkie kawałki o samochodach... mea culpa (czy jakoś tak), ale czy ktoś ma coś do powiedzenia o M3 E46 - tak mniej więcej od roku 2003?? Jestem - że tak powiem - żywotnie zainteresowany Waszą opinią.

 

zapytaj się tu.:

 

http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showuser=3077

 

powiedz, że od Barta od Skody

 

to jest koleś który miał dużo eM-ek


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
A w czym jest on gorszy od GTi czy ST ?

 

gorszy, lepszy, to takie wzgledne. od wiekszosci innych kompaktow jest "lepszy" w sensie jakosci wykonania i wykonczenia, wyposazenia, komfortu, parametrow i osiagow. to jest kompakt "premium", jak audi a3/s3, czy bmw jedynka, wiec juz z racji ceny i klasy musi byc lepszy od zwyklych kompaktow, bo inaczej nikt by go nie kupil dla samego znaczka i kontrowersyjnego designu. porownywanie go z golfem czy foka z punktu widzenia statystycznego nabywcy, jest bez sensu, bo to dwie rozne polki cenowe i klasy samochodu.

 

z punktu widzenia milosnika "hot hatchbackow" - jest gorszy od gti, czy np. r26, bo jest miekki, komfortowy, cichy, ma dretwy uklad kierowniczy i nieodlaczalne systemy elektroniczne odbierajace cala frajde z jazdy po kretym na granicy przyczepnosci. a gti powinno byc szalone, narowiste, twarde, glosne i dawac frajde z upalania. no i ta skrzynia biegow pracujaca jak kij wciskany w g... tragedia.

 

st - to samo chassis i zawieszenie, ten sam papierowy silnik. st to dla mnie smieciuch - na torze w poznaniu osiaga w zakrecie predkosci o ~10km/h nizsze niz 3x tanszy i o 100km slabszy c2 vts (ktory tez nie jest mistrzem zakretow). nie wiem skad sie wziela powtarzana wszedzie i przez wszystkich opinia, ze foka to najlepiej prowadzacy sie kompakt - ta opinia ma niestety niewiele wspolnego z rzeczywistoscia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukiwan ciag dalszy. Danie na dzis - nowy CTR:

 

W porownaniu do poprzedniego modelu, ktory byl po prostu dziki, ten jest ewentualnie niegrzeczny :lol: Wyglada toto jak skrzyzowanie statku kosmicznego z autem koncepcyjnym z lat 80'tych. Zewnetrze jeszcze bym przebolal, ale srodek to juz istny festy na kolkach (no ok, to taki styl, ale sa granice). Do tego te cyfrowe wskazniki i (strasznie mnie to irytuje) podzielone zegary (no kto na to wpadl do cholery?). O ile design (zarowno wewnatrz jak i z zewnatrz) ewidentnie mi nie lezy o tyle w kwestii wrazen z jazdy mam mieszane odczucia. Z jednej strony jest szybko i jest fajne przyspieszenie, z drugiej strony elastycznosc silnika jest slaba (Clio, mimo, ze takze wolnossace ma lepszy dol) a zeby jechac dynamicznie trzeba wysoko krecic (fajne kiedy chcemy sie pobawic, ale w miescie juz nie bardzo). Zawias jest, w sumie ok, chociaz w tej kategorii Clio znowu bylo nieco lepsze. Belka w tylnym zawiasie, w normalnej (nie torowej) eksploatacji nie daje sie we znaki - widac, ze konstruktorzy sie przylozyli.

 

Podsumowujac - srednio mi sie podobalo. Jak na auto sportowe, nowy CTR jest troche zbyt ugrzeczniony. Z drugiej strony jak na auto do codziennej eksploatacji miejskiej tez sie srednio nadaje, chyba, ze pogodzimy sie z mulowatym motorem, twardym zawiasem i kiepska funkcjonalnoscia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A w czym jest on gorszy od GTi czy ST ?
z punktu widzenia milosnika "hot hatchbackow" - jest gorszy od gti, czy np. r26, bo jest miekki, komfortowy, cichy, ma dretwy uklad kierowniczy i nieodlaczalne systemy elektroniczne odbierajace cala frajde z jazdy po kretym na granicy przyczepnosci. a gti powinno byc szalone, narowiste, twarde, glosne i dawac frajde z upalania. no i ta skrzynia biegow pracujaca jak kij wciskany w g... tragedia.

 

Nie zgodzę się z Tobą w 100%. Co do systemów elektronicznych jest możliwość ich odłączenia tak jak w GTI, Co do miekkości w standardzie na 17" oponach prowadzi się dobrze i komfortowo (tak ma być dla kogoś kto szuka kompakta premium). Ale za dopłatą masz zawieszenie sportowe, usztywnione. Jeździłem tym w Szwecji i powiem, że nie odbiega jakością prowadzenia od GTI. Skrzynia biegów bez zarzutów, ładnie i płynnie zmienia biegi, ma krótkie przełożenia, jest inna niż przy silnikach 2.0 145 KM czy 2.0 Diesel. Mam porównaie jeździłem i GTi i C30.

 

I jedno pytanko, jeździłeś C30 czy wychodzisz z założenia, że jest to to samo co ST ? :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

C30 prawie mi się podoba. Nawet tył uważam za udany. Ale jest coś co go dyskwalifikuje - pierwotnie miał mieć niezasłaniany bagażnik, ostatecznie jest roleta. Roleta to za duże słowo, jakaś rzemieślnicza zasłonka, kawał zwisającej szmaty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i to się już zmieniło :lol: jako opcja do wyboru:

 

- miękka osłona bagażnika (porażka :twisted: )

- sztywna osłona bagażnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to i ja zadam pytanko :lol:

 

Ma ktoś albo miał jakiekoliwek doświadczeniz a Volvo V40 z okolic 2000 roku z silnikiem TD 115 KM ? Być może będę miał możliwość chwycenia takiego... Ale mieszane mam uczucia, różne opinie o tym modelu krążą i się zastanawiam ile w tym miejskich mitów a ile prawdy.

 

Silnik (i pewnie nie tylko) jest francuski i nie wiem czy powinno to martwić czy niekoniecznie. Czy to samochód naprawialny, jeśli tak to czy tylko a ASO...

 

Generalnie nawet bym nie pomyślał o tym, bo jak na swoją klasę to okrutnie ciasne, a bagażnik jest delikatnie mówić śmiesznie mały. Z drugiej strony silniczek pali mało, zbiera się elegancko, a poza tym autko jest zwyczajnie ładne i przyjemnie wykończone (i wyposażone). No i wreszcie zakup jeśli by miał miejsce to z pewych rąk - wiem kto i jak jeździł jak dbał itp...

 

Ktokolwiek? Cokolwiek na ten temat? Byłbym wdzięczny :)


Michał

Share this post


Link to post
Share on other sites
No to i ja zadam pytanko :lol:

 

Ma ktoś albo miał jakiekoliwek doświadczeniz a Volvo V40 z okolic 2000 roku z silnikiem TD 115 KM ? Być może będę miał możliwość chwycenia takiego... Ale mieszane mam uczucia, różne opinie o tym modelu krążą i się zastanawiam ile w tym miejskich mitów a ile prawdy.

 

Silnik (i pewnie nie tylko) jest francuski i nie wiem czy powinno to martwić czy niekoniecznie. Czy to samochód naprawialny, jeśli tak to czy tylko a ASO...

 

Generalnie nawet bym nie pomyślał o tym, bo jak na swoją klasę to okrutnie ciasne, a bagażnik jest delikatnie mówić śmiesznie mały. Z drugiej strony silniczek pali mało, zbiera się elegancko, a poza tym autko jest zwyczajnie ładne i przyjemnie wykończone (i wyposażone). No i wreszcie zakup jeśli by miał miejsce to z pewych rąk - wiem kto i jak jeździł jak dbał itp...

 

Ktokolwiek? Cokolwiek na ten temat? Byłbym wdzięczny :)

 

z tego co pamiętam takie auto ma.:

 

www.dieselteam.pl/forum

poszukaj usera: mjr

 

gg.: 1644783

 

tu masz link do profilu

http://dieselteam.pl/forum/profile.php?mod...ofile&u=106


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam S40 1.9 115 KM :)

 

Samochód kupiłem jakieś 2 miesiące temu. Mam z roku 2002. Z tyłu szału niema, ale mojej 2 letniej córce starcza. Silnik jest ok, pali mi około 6,8 - 7,2 l na 100km (jeżdżę do pracy jakieś 6 km tak więc nie zdąży się nagrzać ) Jesli chodzi o trasy 5,2. Co do serwisu, no cóż ja pracuję w Volvo tak więc mam taniej :) ale ogólnie serwisy nie należą do tanich (ta marka tak ma). Do tego bardzo mała liczba zamienników, czy używanych części (Allegro) i wyspecjalizowanych serwisów (na ogół kończy się w ASO). Bagażnik jest dość spory nie przesadzajmy, nie jest to Octavia ale jest nie wiele mniejszy lub taki sam jak w nowym Pasku (na oko patrząc). Przy silniku należy zwrócić uwagę na turbinę, ma tędencje do cieknięcia (zapocenia delikatne to normalka). Poza tym autko naprawdę fajnie jeździ i ja osobiście polecam, choć pamiętać należy o cenie serwisu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem w jakich rocznikach, może w 2000 było już po problemie, w S/V 40 diesel przegrzewał się ostatni (bądź pierwszy) cylinder, co często skutkowało zniknięciem uszczelki głowicy. W ekstremalnych przypadkach dochodziło do pęknięcia głowicy, a nawet bloku. Problem znikł po którymś liftingu.

Auto nie wymaga ASO (czyli da się spacyfikowac bez asowskiego komputera) tylko myślącego mechanika. Silnik Renault (średniej żywotności sprężarka Garret by Honeywell), skrzynia chyba też, zawieszenie zwyczajne, bez elektronicznych jasełek, instalacja elektryczna chyba bez multipleksu. Normalny zwyczajny samochód.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Lawnowerman (odezwe sie do człowieka :) ) , Dzięki Sirluke, dzięki Grzesiek :)

 

Sirluke, a wiesz może (jako użytkownik i pracownik firmy :) ) jak często te autka odwiedzają serwis i z jakimi mniej więcej problemami? Czy są takie upierdliwości które notorycznie się zdarzają? No i czy sprawa z turbiną jest "wieczniewyłażąca", czy raz naprawiona daje spokój na czas dłuższy?


Michał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro pogadam z naszymi serwisantami i Ci odpowiem :) Ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już wiem

 

odpowiedź jest taka

 

V40 / S40 do 2001 - nie brać (pier... się)

V40 / S40 od 2001 - jak najbardziej tu już jest Common Rail i jest jak najbardziej trwały i niezawodny :)

 

Tak jak pisałem problem może być przy turbo (zapocenie nie jest problemem - tak ma i może mieć)

Druga rzecz to wycieki w okolicach uszczelnienia wału i miski olejowej i tu patrz jak wyżej, zapocenia ok, gdy się leje - serwis :)

 

Pozatym większych problemów jak i jakiś natarczywych powtarzajacych się brak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha

 

Jak będziesz zdecydowany i będziesz miał numer VIN to napisz na PM - sprawdzę Ci w systemi naprawy gwarancyjne (tylko takie rejestruje Volvo w swoim systemie).

Share this post


Link to post
Share on other sites
trochę nie na temat ale ta linia... nie ma piękniejszego auta. no, może aston i laguna coupe. :) wkleję by sobie nacieszyć oczy....

 

To i ja wkleję, bo akurat dziś go spotkałem na drodze. I to dokładnie z takim silnikiem, jaki pasuje do reszty samochodu. W ten sposób mamy komplet: Styl, moc, charakter, prestiż. Okazuje się, że i Mercedes może być piękny:

 

 

51b005a3fdbd53f0m.jpg 039693e26f305bc4m.jpg 5669058fa838b3c7m.jpg 0d00dc0eb9e4b26bm.jpg 03ae39cdd7b360f4m.jpg

 

A ja sypię sobie głowę popiołem i znikam z netu na okres Wielkiego Postu, więc już teraz życzę wszystkim smacznego jajka. :):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.