Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość dryblus

No to teraz pogadamy o telefonach

Rekomendowane odpowiedzi

BB u operatorów były zawsze albo niedostępne, albo piekielnie drogie dla klienta indywidualnego. Na firmę było lepiej. Nie mniej 1549zł to spora cena w opcji z kagańcem.

Ostatnio próbowałem wziąć BB na firmę ale oferta była słaba. Zdecydowanie korzystniejszy była zakup telefonu w niezależnym sklepie.

 

Panowie dokształcam się, jeżeli chodzi o BB. Powiedzcie mi proszę na czym polega główna słabość systemu BB. Chodzi o to, że można mieć problem z korzystaniem z np. aplikacji SkyCash, nawigacji samochodowych, itp.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Dokładnie, pewne aplikacje nie będę działały, część nie ma już wsparcia, a niektórych w ogóle nie ma. Pod tym względem w BBOS jest jeszcze gorzej niż w WP. Nawet aplikacje bankowe mi nie działały (te z androida) bo nie było usług Google. Próbowałem je dograć, ale nie pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za oświecenie Jash. Wielka szkoda, bo bardzo mi się podoba ten aparat. Póki co, wychodzi na to, że optymalnym dla mnie telefonem byłby BB Priv. Po kilku podejściach jakoś nie mogę się przekonać do wyłącznego głaskania ekranu wyświetlacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Priv jest fajny, ale poczekałbym na androidowe BB z qwerty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Priv jest fajny, ale poczekałbym na androidowe BB z qwerty.

Wiemy coś więcej na ten temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Nie, to raczej moje "chciałbym to" :D ale kto wie ;)

Edytowane przez Jash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacku i jak znajomy jest już po testach Huawei?


Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio kupiłem Redmi 3 note pro 3/32. 800zł przy sprowadzeniu z Chin. W tej cenie jak najbardziej polecam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Jacku i jak znajomy jest już po testach Huawei?

 

Jeszcze nie, jak chcesz sprawdzaj - Staszek tu pisuje:

http://potrzebujeto.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie o iphona 6.

Ostatnio zauważyłem, że w okolicach prawego dolnego rogu zaczął lekko pstrykać ekran pod naciskiem, zdarza się to co jakiś czas jakby w momencie rozgrzania się telefonu.

Szczególnie uciążliwe to nie jest. Tylko co będzie później.

Słuchawka jeszcze na gwarancji przez miesiąc. 

Moje pytanie oddawać do serwisu na wymianę czy będzie gorzej i wyjdą inne niedociągnięcia. Nie mam doświadczenia z apple.

Dzięki z góry za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz gwarancję to zgłoś wadę. Jak wymienią to masz od nowa rok gwarancji. A uznają prawie napewno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddać i testować refuba którego dadzą. iP6 ma słabą obudowę dlatego w iP6s ją zmodyfikowali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dziekuje za odpowiedzi.

Jeszcze pytanie: przed wysyłka robię oczywiście kasowanie wszystkiego co jest na telefonie po wykonaniu kopii w kompie? I w nowym mogę odtworzyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez iTunes. Stary do ustawień fabrycznych.

Ocxywiście sprawdzić czy ma się to wszystko w iTunes.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 oddawać do serwisu na wymianę czy będzie gorzej i wyjdą inne niedociągnięcia. 

Nie ma czegoś takiego na rynku jak oryginalne ekrany do Iphone, jeśli oddasz do serwisu to wymienią Ci na refurbowany lub całkowitą chińszczyznę którą to spasować tak żeby siedziało jak oryginalny ekran jest często niemożliwe przez to, że odkształcają się na etapie produkcji przez formy lub na etapie refurbu przez ciepło. Póki gwarancja obowiązuje to do salonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czysto teoretycznie w salonie z autoryzacją Apple nawet jeśli będzie to refurb to nie będzie z niskiej półki i nie powinno być takich problemów jak wyżej opisałem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co opisywali to serwis zawsze ( o ile nie ma podstaw do odmowy) wymienia iphona na refuba.

Serwis do którego trafia iphon najpierw sprawdza czy telefon nie został zalany lub/i uszkodzenia zewnętrze nie dają podstawy do odrzucenia gwarancji.

Oni chyba nawet nie otwierają telefonów...

Później telefon trafia do serwisu głównego w Holandii, który to weryfikuje czy serwis w PL nie popełnił błędu wymieniając telefon. Jak popełnił błąd to płaci karę.

Dopiero oni są władni do naprawy telefonu.

Apple po prostu dba aby klient dostał telefon sprawny i odpowiednio przetestowany.

Dlatego też nie wysyła części po różnych serwisach po świecie.

Np. nie można kupić nowego ekranu wyprodukowanego przez Apple, ponieważ nie są dostępne na rynku. Można kupić albo zamiennik, albo ekran od innego iphona rozebranego na części.

Oryginalne ekrany ma do dyspozycji tylko serwis centralny.

Jak ktoś idzie wymienić rozbity ekran i płaci stawkę przewidzianą przez Apple dostaje refuba, a jego telefon (po sprawdzeniu) jest wysyłany być może do serwisu centralnego, albo jakiegoś Applowskiego złomowiska.

To jest model wyjątkowo zamknięty i na pewno droższy niż naprawianie przez serwis lokalny.

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oni chyba nawet nie otwierają telefonów...

Podobno nie, w środku są markery w formie małych naklejek które są białe a po zetknięciu z cieczą zmieniają kolor na czerwony i po tym weryfikuje się czy telefon był zalany. Pierwszy przeważnie jest na obudowie w środku i można go zobaczyć po wyciągnięciu tacki sim, drugi w okolicach konektora lcd, a trzeci w okolicach konektora baterii. Pierwzszy sprawdzą bez otwierania, ale czy jeśli ma zmieniony kolor to już dyskwalifikuje telefon z wymiany? Bywa, ze ten marker jest czerwony a płyta jest czysta, bez śladów cieczy, ciekaw jestem co wtedy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bart8

Oni chyba nawet nie otwierają telefonów...

Oni nie, Liam tak :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu oddałem po raz pierwszy do serwisu CCS tablet samsunga. Oddawalem sam nie przed sprzedawce urzadzenia. Dzis bylem po odbior po drugiej nieudanej naprawie. Tym razem urzadzenie bylo porysowane. Na infolinii samsunga powiedzieli że moge żadac wymiany urzadzenia na nowe jesli byly podejnowane 3 proby naprawy i za kazdym razem byla wymieniana choc jedna czesc.

Wkurza mnie już nieudolnosc serwisu i chcialbym juz teraz wystapic o nowe urzadzenie lub zwrot pieniedzy.

 

Podpowiedzcie jak najlepiej postąpić i na jakie podstawy prawne sie powolac?


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Zawsze przed każdym oddaniem sprzętu do serwisu robię zdjęcie i informuję o tym przyjmującego. Masz protokół jak oddawałeś, jaki jest opis stanu urządzenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie ta rysa to dzis bym odebral ale wczesniej wyświetlacz został źle zamontowany. No a dzisiaj zarysowana obudowa.

Tablet nie nosił żadnych śladów uzywania bo byl używany 4 tygodnie w oryginalnym etui i szkłem ma wyswietlaczu. Zwrocilem na to uwage przy oddawaniu ale Pani tylko napisala że są "delikatne zabrudzenia od pokrowca" z czym sie zgodzilem ale juz noe napisla że nie ma zadnych uszkodzen mechanicznych. Ale zauwazylem dzisiaj ze na protokole odbioru z serwisu wpisali sobie w polu USZKODZENIA: RYSKI.

 

Ale to szczegoly zależy mi na pomocy w meritum sprawy. Sadzicie że moge sie powołać na ustawę o Szczególnych warunkach konsumenckich art. 8 ust.4. ?

Edytowane przez Diego04

"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie ta rysa to dzis bym odebral ale wczesniej wyświetlacz został źle zamontowany. No a dzisiaj zarysowana obudowa.

Tablet nie nosił żadnych śladów uzywania bo byl używany 4 tygodnie w oryginalnym etui i szkłem ma wyswietlaczu. Zwrocilem na to uwage przy oddawaniu ale Pani tylko napisala że są "delikatne zabrudzenia od pokrowca" z czym sie zgodzilem ale juz noe napisla że nie ma zadnych uszkodzen mechanicznych. Ale zauwazylem dzisiaj ze na protokole odbioru z serwisu wpisali sobie w polu USZKODZENIA: RYSKI.

 

Ale to szczegoly zależy mi na pomocy w meritum sprawy. Sadzicie że moge sie powołać na ustawę o Szczególnych warunkach konsumenckich art. 8 ust.4. ?

 

Skoro nie wpisała rys to znaczy że ich nie było.

Nie rozumiem sformułowanie:

"na protokole odbioru z serwisu wpisali sobie w polu USZKODZENIA: RYSKI."

czyli na dokumencie potwierdzającym wydanie przez ciebie telefonu do naprawy, dopisali sobie uwagi wstecz?

Masz chyba kopię tego lub chociaż zdjęcie?

 

W kwestii reklamacji, to idź do rzecznika praw konsumentów. Pismo od niego daje do zrozumienia że klient nie odpuści...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Remy, bo często są dwa protokoły:

1. Ten, który spisuje z Tobą sprzedawca lub osoba przyjmująca na serwis

2. Ten, gdy zegarek przechodzi od sprzedawcy/przyjmującego reklamację do serwisu - jest tam opis serwisowy w momencie przyjęcie przez nich produktu.

Na podstawie tego co napisał kolega Diego04 - tablet porysowała pani przyjmująca reklamację :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.