Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest dryblus

No to teraz pogadamy o telefonach

Recommended Posts

BB u operatorów były zawsze albo niedostępne, albo piekielnie drogie dla klienta indywidualnego. Na firmę było lepiej. Nie mniej 1549zł to spora cena w opcji z kagańcem.

Ostatnio próbowałem wziąć BB na firmę ale oferta była słaba. Zdecydowanie korzystniejszy była zakup telefonu w niezależnym sklepie.

 

Panowie dokształcam się, jeżeli chodzi o BB. Powiedzcie mi proszę na czym polega główna słabość systemu BB. Chodzi o to, że można mieć problem z korzystaniem z np. aplikacji SkyCash, nawigacji samochodowych, itp.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, pewne aplikacje nie będę działały, część nie ma już wsparcia, a niektórych w ogóle nie ma. Pod tym względem w BBOS jest jeszcze gorzej niż w WP. Nawet aplikacje bankowe mi nie działały (te z androida) bo nie było usług Google. Próbowałem je dograć, ale nie pomogło.


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za oświecenie Jash. Wielka szkoda, bo bardzo mi się podoba ten aparat. Póki co, wychodzi na to, że optymalnym dla mnie telefonem byłby BB Priv. Po kilku podejściach jakoś nie mogę się przekonać do wyłącznego głaskania ekranu wyświetlacza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priv jest fajny, ale poczekałbym na androidowe BB z qwerty.


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priv jest fajny, ale poczekałbym na androidowe BB z qwerty.

Wiemy coś więcej na ten temat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, to raczej moje "chciałbym to" :D ale kto wie ;)

Edited by Jash

*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jacku i jak znajomy jest już po testach Huawei?


Robert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio kupiłem Redmi 3 note pro 3/32. 800zł przy sprowadzeniu z Chin. W tej cenie jak najbardziej polecam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jacku i jak znajomy jest już po testach Huawei?

 

Jeszcze nie, jak chcesz sprawdzaj - Staszek tu pisuje:

http://potrzebujeto.pl/


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie o iphona 6.

Ostatnio zauważyłem, że w okolicach prawego dolnego rogu zaczął lekko pstrykać ekran pod naciskiem, zdarza się to co jakiś czas jakby w momencie rozgrzania się telefonu.

Szczególnie uciążliwe to nie jest. Tylko co będzie później.

Słuchawka jeszcze na gwarancji przez miesiąc. 

Moje pytanie oddawać do serwisu na wymianę czy będzie gorzej i wyjdą inne niedociągnięcia. Nie mam doświadczenia z apple.

Dzięki z góry za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz gwarancję to zgłoś wadę. Jak wymienią to masz od nowa rok gwarancji. A uznają prawie napewno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddać i testować refuba którego dadzą. iP6 ma słabą obudowę dlatego w iP6s ją zmodyfikowali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dziekuje za odpowiedzi.

Jeszcze pytanie: przed wysyłka robię oczywiście kasowanie wszystkiego co jest na telefonie po wykonaniu kopii w kompie? I w nowym mogę odtworzyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przez iTunes. Stary do ustawień fabrycznych.

Ocxywiście sprawdzić czy ma się to wszystko w iTunes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 oddawać do serwisu na wymianę czy będzie gorzej i wyjdą inne niedociągnięcia. 

Nie ma czegoś takiego na rynku jak oryginalne ekrany do Iphone, jeśli oddasz do serwisu to wymienią Ci na refurbowany lub całkowitą chińszczyznę którą to spasować tak żeby siedziało jak oryginalny ekran jest często niemożliwe przez to, że odkształcają się na etapie produkcji przez formy lub na etapie refurbu przez ciepło. Póki gwarancja obowiązuje to do salonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czysto teoretycznie w salonie z autoryzacją Apple nawet jeśli będzie to refurb to nie będzie z niskiej półki i nie powinno być takich problemów jak wyżej opisałem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co opisywali to serwis zawsze ( o ile nie ma podstaw do odmowy) wymienia iphona na refuba.

Serwis do którego trafia iphon najpierw sprawdza czy telefon nie został zalany lub/i uszkodzenia zewnętrze nie dają podstawy do odrzucenia gwarancji.

Oni chyba nawet nie otwierają telefonów...

Później telefon trafia do serwisu głównego w Holandii, który to weryfikuje czy serwis w PL nie popełnił błędu wymieniając telefon. Jak popełnił błąd to płaci karę.

Dopiero oni są władni do naprawy telefonu.

Apple po prostu dba aby klient dostał telefon sprawny i odpowiednio przetestowany.

Dlatego też nie wysyła części po różnych serwisach po świecie.

Np. nie można kupić nowego ekranu wyprodukowanego przez Apple, ponieważ nie są dostępne na rynku. Można kupić albo zamiennik, albo ekran od innego iphona rozebranego na części.

Oryginalne ekrany ma do dyspozycji tylko serwis centralny.

Jak ktoś idzie wymienić rozbity ekran i płaci stawkę przewidzianą przez Apple dostaje refuba, a jego telefon (po sprawdzeniu) jest wysyłany być może do serwisu centralnego, albo jakiegoś Applowskiego złomowiska.

To jest model wyjątkowo zamknięty i na pewno droższy niż naprawianie przez serwis lokalny.

Edited by Remy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni chyba nawet nie otwierają telefonów...

Podobno nie, w środku są markery w formie małych naklejek które są białe a po zetknięciu z cieczą zmieniają kolor na czerwony i po tym weryfikuje się czy telefon był zalany. Pierwszy przeważnie jest na obudowie w środku i można go zobaczyć po wyciągnięciu tacki sim, drugi w okolicach konektora lcd, a trzeci w okolicach konektora baterii. Pierwzszy sprawdzą bez otwierania, ale czy jeśli ma zmieniony kolor to już dyskwalifikuje telefon z wymiany? Bywa, ze ten marker jest czerwony a płyta jest czysta, bez śladów cieczy, ciekaw jestem co wtedy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest bart8

Oni chyba nawet nie otwierają telefonów...

Oni nie, Liam tak :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miesiąc temu oddałem po raz pierwszy do serwisu CCS tablet samsunga. Oddawalem sam nie przed sprzedawce urzadzenia. Dzis bylem po odbior po drugiej nieudanej naprawie. Tym razem urzadzenie bylo porysowane. Na infolinii samsunga powiedzieli że moge żadac wymiany urzadzenia na nowe jesli byly podejnowane 3 proby naprawy i za kazdym razem byla wymieniana choc jedna czesc.

Wkurza mnie już nieudolnosc serwisu i chcialbym juz teraz wystapic o nowe urzadzenie lub zwrot pieniedzy.

 

Podpowiedzcie jak najlepiej postąpić i na jakie podstawy prawne sie powolac?


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze przed każdym oddaniem sprzętu do serwisu robię zdjęcie i informuję o tym przyjmującego. Masz protokół jak oddawałeś, jaki jest opis stanu urządzenia?


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby nie ta rysa to dzis bym odebral ale wczesniej wyświetlacz został źle zamontowany. No a dzisiaj zarysowana obudowa.

Tablet nie nosił żadnych śladów uzywania bo byl używany 4 tygodnie w oryginalnym etui i szkłem ma wyswietlaczu. Zwrocilem na to uwage przy oddawaniu ale Pani tylko napisala że są "delikatne zabrudzenia od pokrowca" z czym sie zgodzilem ale juz noe napisla że nie ma zadnych uszkodzen mechanicznych. Ale zauwazylem dzisiaj ze na protokole odbioru z serwisu wpisali sobie w polu USZKODZENIA: RYSKI.

 

Ale to szczegoly zależy mi na pomocy w meritum sprawy. Sadzicie że moge sie powołać na ustawę o Szczególnych warunkach konsumenckich art. 8 ust.4. ?

Edited by Diego04

"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby nie ta rysa to dzis bym odebral ale wczesniej wyświetlacz został źle zamontowany. No a dzisiaj zarysowana obudowa.

Tablet nie nosił żadnych śladów uzywania bo byl używany 4 tygodnie w oryginalnym etui i szkłem ma wyswietlaczu. Zwrocilem na to uwage przy oddawaniu ale Pani tylko napisala że są "delikatne zabrudzenia od pokrowca" z czym sie zgodzilem ale juz noe napisla że nie ma zadnych uszkodzen mechanicznych. Ale zauwazylem dzisiaj ze na protokole odbioru z serwisu wpisali sobie w polu USZKODZENIA: RYSKI.

 

Ale to szczegoly zależy mi na pomocy w meritum sprawy. Sadzicie że moge sie powołać na ustawę o Szczególnych warunkach konsumenckich art. 8 ust.4. ?

 

Skoro nie wpisała rys to znaczy że ich nie było.

Nie rozumiem sformułowanie:

"na protokole odbioru z serwisu wpisali sobie w polu USZKODZENIA: RYSKI."

czyli na dokumencie potwierdzającym wydanie przez ciebie telefonu do naprawy, dopisali sobie uwagi wstecz?

Masz chyba kopię tego lub chociaż zdjęcie?

 

W kwestii reklamacji, to idź do rzecznika praw konsumentów. Pismo od niego daje do zrozumienia że klient nie odpuści...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remy, bo często są dwa protokoły:

1. Ten, który spisuje z Tobą sprzedawca lub osoba przyjmująca na serwis

2. Ten, gdy zegarek przechodzi od sprzedawcy/przyjmującego reklamację do serwisu - jest tam opis serwisowy w momencie przyjęcie przez nich produktu.

Na podstawie tego co napisał kolega Diego04 - tablet porysowała pani przyjmująca reklamację :)


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.